Gå til innhold

Nok er nok


jojo
 Share

Anbefalte innlegg

Nå er det på tide å bli kvitt de mamma kg som jeg har forsøkt å bli kvitt lenge. Jeg vet hva som må gjøres, men jeg har liksom ikke fått det helt til like vel. Så nå må jeg bare ta meg selv i nakken, lage meg en plan med mål.  

Jeg vil ned 10kg innen 1. desember 2018. Det vil jeg får di jeg har lyst å føle meg mer vel i min egen kropp og fordi jeg har så mye fint i skapet mitt som jeg har lyst skal bli passelig igjen. 

Jeg har i den siste tiden registrert at jeg driver med litt småspising, som jeg må slutte med. Det er spesielt foran tv´n og når jeg kjeder meg. Det ødelegger mye for meg, for jeg er veldig flink utenom det. 

Så det første tiltaket jeg skal starte med er å slutte å spise foran tv´n på kvelden. 

Små steg sant?

Jeg skal også forsøke å skrive litt hver dag her, for å bli mer bevist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Siden sist jeg skrev her har jeg lagt på meg enda mer😖 det har liksom godt feil vei. Vet ikke helt hva som har skjedd, men nå er det virkelig på tide å gjøre noe. Har lyst å melde meg på kurs, men fordi det er bare en kursholder her jeg bor så har jeg ikke lyst å melde meg på :( 

Men jeg må ned altså 15kg. Det er mye. 😞 Jeg må bare være super flink fremover. Det verste vil være i helgene... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på en ørliten smell i kveld. Ikke så stor men unødvendig. Var så sugen på noe så da ble det litt kokt skinke og lettere jarlsberg. 

Når jeg tenkte meg om så var det nok mer kjedespising, og det er jo fullstendig unødvendig på. 

Satser på at det blir en bedre dag i morgen, for nå begynne jeg å irritere meg litt mye over den magen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en liten smell :( 

Var meningen vi skulle lage pannekaker ute på stormkjøkkenet, men midt i stekingen så ble jeg tom for gass. Hadde laget nok pannekaker til guttungen, men ikke til meg selv, så det ble ikke noe pannekaker på meg. Når vi endelig kom oss inn var jeg super sulten, rører var blitt ødelagt og jeg hadde ikke tatt ut noe fra fryseren, så da ble det en frossen pizza jeg hadde liggende. Ikke helt etter planen, men men. Ny dag i morgen. 

Ellers er jeg veldig fornøy med at jeg trente i dag, og at det ble en god økt tross at jeg var både slitn og trøtt. 

Ny dag i morgen og da håper jeg at jeg er flinkere med kostholdet. For det er det jeg sliter mest med. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det slutt med sjokolade og ant godis i hus. Guttungen kan få penger på lørdager for å kjøpe noe godt, og det blir det. For jeg er så fysen på kvelden og da trykker jeg i meg alt jeg ikke burde trykke i meg. 

Får dårlig samvittighet også hver gang, så nå gjør jeg det rett og slett slutt med sjokoladen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...