BellaS Skrevet August 20, 2019 Rapporter Share Skrevet August 20, 2019 Dette blir min "dagbok". Jeg fyller 60 år i februar og har som mål å gå ned 15 kilo før den tid. 😜 Jeg har vært innom alt som er av slankekurer, Atkins, Grete Roede, Lchf, Brightlineeating, Keto osv. Min utfordring er å holde meg til en diett over lengre tid. Det jeg har erfart tidligere er at jeg har klart å gå ned i vekt med Grete Roede, vel - Roedemetoden. Det er den type kosthold som jeg synes er enklest å holde over lengre tid. Og dette skal jo være en livsstilendring - og en livsstilendring må være et kosthold jeg kan leve med. Og på denne metoden kan vi spise det vi vil - men sørge for et kaloriunderskudd. Startet dagen med havregrøt. Jeg må også komme i gang med trening. Jeg vet imidlertid at det ikke er vits å lage strenge treningsplaner som jeg ikke klarer å holde - og når jeg har misset en trening, ja så er veien kort til å tenke at: Jaja, da er den dagen ødelagt. Jeg har derfor bestemt meg for 7 treningspoeng i uka. Og hovedaktivitet vil være turgåing. 🚶♀️ Startvekt 20.08: 78,5 kg Midjemål 20.08: 94 cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet August 22, 2019 Rapporter Share Skrevet August 22, 2019 Høres ut som du har gjort mye av de samme erfaringene som mange andre her inne! Kjente meg selv igjen i det meste du skrev! Ønsker du en gruppe å henge deg på er vi en fin liten bukett i forskjellige aldre, du finner oss i emnet "På tide å fullføre" Alle har ikke kommet i gang etter ferien enda, men vi satser på at de fleste snart kommer i gang igjen og vi tar alltid imot nye 😃 Ønsker deg uansett lykke til!🍀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå