Gå til innhold

Hvalross i badedrakt....


Gjest merete28

Anbefalte innlegg

Nå er ikke jeg tankeleser, men jeg er rimelig sikker på at han ikke så på meg på den positive måten. Og jeg har fortsåvidt ikke hatt så vanskelig med å få tak i menn, selv når jeg har veid over 100 kg, så det betyr vel ikke så mye hva en rar fyr på treningstudiet mener, sånn for selvtillitens del.

 

Har gått ned ca 8 kg siden jeg skrev sist gang, og har nå 15 kg til målet. Trodde aldri jeg skulle føle meg så letta over å "bare " ha 15 kg igjen, men føler meg helt topp for tiden. Begynner å føle meg som mitt gamle meg igjen, etter å ha gått ned 15-16 kg siden begynnelsen av juni.

 

Fikk tak i en skikkelig fin badedrakt tilslutt, og var veldig motivert til å svømme. Svømte i 20 minutter og var kjempefornøyd. Helt til jeg våknet neste dag, og ikke klarte å sove på tre dager, før jeg fikk tak i en kiropraktor (for ikke å glemme to uker med bronkitt).

Så får legge svømminga på hylla med det første, og se hvordan det blir til sommeren. men får trent masse på treningstudiet, og går jevnt og fint ned i vekt, så er veldig fornøyd. Det eneste jeg bekymrer meg for, er hvordan mageskinnet vil se ut, når jeg har gått ned de siste 15 kiloene. Har gått opp og ned 15 kg før, og da har det ikke vært noe problem med magen, men nå som jeg skal ned 30 tilsammen, så blir jeg litt usikker. Det ser greit ut foreløbig, men det er jo fordi jeg fremdeles har mye flesk på magen til å fylle ut.

 

ja ja, får ta det som det kommer.

 

Grattis til merethe som har gått ned 30 kg. Det er jo dødsbra, Og det kjennes på kroppen tenker jeg. Lykke til med deg og typen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

ja bassenget er ikke akkurat noe sted vi kan hjemme oss bort.

jobber i basseng noen timer i uka, men har enda ikke sett en hvalross!

Bare forskjellige vanlige mennesker, og det er vel slik de fleste tenker.

Men det er vi selv som tenker att vi altid ser stor å klompete ut i badedrakt, att alle ser på oss fordi vi er så stooor, føler oss naken uten klær.

Snakket med en mamma som endelig hadde begynt å gå i bassenget til tross for sin størrelse, vi var på kurs sammen i bassenget. hun angrer på att hun ikke hadde hatt mot til å gå i bassenget før nå, og tenkte på hva hun og datteren hadde gått glipp av, datteren var vel blitt 10 år før mammaen turte å gå i basseng med henne. Det tok moren 10 år på å bygge seg opp nokk selvtlilit, og det sier seg selv att slik bør det ikke være.

Så til alle som ikke har hatt på seg en bade drakt på 10 år , kjøp en ny bad i vei, alle er helt vanlige mennesker, (ignorer neseklype mender).

Har selv akkurat gått ned 5 kg (forløpig)(og kjempe kry)og får da spørsmål i bassenget om jeg er gravid, ned tur, dritt kjerring, men er blitt vant til det, det er ikke førstegangen noen spør. men denne dagen var det virkelig ufortjent!

Men jeg bader fremdeles og koser meg med ungene i bassenget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy F.. for en drittsekk!!! Det er slike mennesker som gjør at vi store føler oss mindreverdige... Jeg syns det er flott at du svømmer' date=' det er jo den beste treningen! Selv tørr jeg ikke dra i svømmehallen, liker meg ikke der - spesielt ikke hvis jeg må dra alene... Føler at alles øyne er på meg selv om jeg vet at det ikke stemmer, hvem vil vel se meg i en badedrakt? Det er ikke noe vakkert syn....

Men jeg vil gratulere deg med en fantastisk samboer, kjempeflott at han viser at han er stolt av deg!!!

 

Lykke til videre med svømmingen![/quote']

 

 

hei, jeg har også begynt å svømme. hadde egentlig ikke så lyst nettopp av samme grunner som deg. men nå som jeg har vært der en god del ganger har jeg lagt merke til at det finnes så mange forskjellige typer kropper her i landet.. både store og små, lange og korte, og man ser fort at ikke alle har superstjerne kropp. det har nesten vært en befrielse å endelig få det bekreftet og jeg har fått mere selvtillitt, også fordi jeg overvant redselen og frykten til å være med badedrakt i offentlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...