Gå til innhold

-10 til 1 juni!


Gjest slotte

Anbefalte innlegg

hei!

Noen som vil bli med på dette?

Jeg går på grete roede kurset i Tønsberg og får masse motivajon hver gang jeg er der' date=' men trenger flere å snakke med til daglig.

Jeg er 21 år og kunne tenkte meg at dere som blir med på det er rundt den samme alderen!

Så blir det litt motivasjon og litt råd å gi hverandre som vi unge har problemer med![/quote']

Hei jeg er en 25 år gammel jente som også vil prøve å gå ned 10 til sommeren. Fint å se det er flere slik vi kanskje kan motivere hverandre. selv trenger jeg motivasjon ! går ikke på noen gr.kurs ennå - men vurderer å starte på kurs i Bergen om jeg finner nye kurs i løpet av 1-2 uker. om ikke evnt nettkurs. meldte meg først inn i vektklubben i dag. Er 71 kg og målet er å ligge på rindt 61-62. Vet lite om grete roede kosthold så har en del å sette meg inn i. Utenom trener jeg 3 ganger uken.Men skjønner ikke hvorfor vekten bare går oppover :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Hei alle sammen!

 

Hvordan har helgen gått? Min ble ikke som forventet.. ble en tur ut på lørdag. Men tok det vel ganske bra igjen på søndag med å spille håndballkamp:)

Håper alle er like motivert nå som en ny uke er igang?!

Skal på kurs etterpå og føler på meg at jeg har gått ned litt..

 

Krysser fingre for det, og jeg krysser for dere som skal veie dere denne uken!

 

resultatet kommer senere ikveld!

 

Da var det ned 1.7 kilo!!

Etter en lengre tid meg at det sto stille er jeg super fornøyd!

 

Hvordag går det med dere andre, noen som har veid seg idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

så fint du vil bli med oss!

Det er mye å sette seg inn i ja.. Var jeg deg ville jeg ha ligget på en 1-2 meny, 1300kcal. Det som er veldig viktig da er at du spiser hver 3 time, og husk på å drikke mye vann.

Ellers er et variert kosthold viktig, mye frukt og grønt. Ellers er det jo mye små tips som du kan plukke opp her forume.. Er det noe du lurer på så spørr!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne bli med! :( Jeg begynte å følge grethe roede (ikke kurs) i januar, men jeg tror jeg bomma litt menyen, gikk ikke ned noe særlig.. men nå er jeg kommet meg inn her, skiftet til meny 2 og tror at det skal gå bedre!

 

Jeg er 21 år

Veier: 78,5 kg

Målvekt: 67

 

Så jeg skal ned minst 10 kg. Jeg håper å få de av til sommeren, men jeg vil ikke ha for høye krav til meg selv, så jeg bare kjører på, å så får vi se hvordan resultatet blir. Kommer uansett til å fortsette livsstilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemmelig

God morgen alle sammen.

 

Jeg startet med GR på Torsdag, for nesten 1 uke siden.Og i dag var det veiedag.

 

Resultat:

Vekt: ned 0,4 kg

Midje: ned 0,5 cm

 

Så det vises jo på vekta etter kun 4 dager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veid meg i dag, og gikk ned 400 gram. Ikke all verden, men er da nedgang. Hadde 21,3 trimpoeng forrige uke så jeg satser på at noe skyldes opparbeiding av muskler...

Ned 1,8 til sammen så langt. 8,2 kilo igjen til å nå 10 kilo ned til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen
Hei hva spiser du når du skal ha 1600 calorier til dagen?

 

håper du kan svare meg

jeg trenger å vite hvor mye jeg skal spise for å ta av 5-6 kilo

 

Hilsen fra Anita

 

 

 

Hei Anita!

 

Det variere veldig på hva jeg spiser, MEN jeg veier alt jeg spiser, og spiser aldri noe som ikke kcal innholdet står på pk.

Har ingen spesielle dagsmenyer, men det går mye i sportsbrødet fra prix,

Fiberrik m/ tranebær, kyllingkjøttdeig, gryter, grovpasta og magert pålegg. Spiser ikke smør på maten, unødvendige kcal å dytte i seg. Steker mat i en skvett olje.

Forresten lønner det seg å holde seg til 1 grov brødtype som du vet hvor mange kcal inneholder.

 

Lykke til-:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen

Nå var veiedagen her, men jeg skal ha mensen så jeg vet at det er vannansamlinger i kroppen, sånn er det hver gang, surt men sant.

Med andre ord jeg veier mer denne uka.

 

Vekt i dag 74,8 - opp 800g

Midje i dag - ikke målt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir gjerne med på -10 til juni.

 

er nå 71 kg, målvekten er 60-62kg.

Spiller håndball, men vekten står ikke stille av den grunn.Så nå håper jeg at dette skal gå den rette veien:)(går ikke kurs)

Er 25 år forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LenaMarie
Jeg er 25 år. Har vært med i vekt klubben i 4 uker. Går ikke på GR kurs. Men har fulgt GR "livsstilen" siden november.

Da jeg begynte i November veide jeg 74 kg. Ny veier jeg 67 . Så 7 kilo av. Ligger på 1500 kcal i gjennomsnitt og på 8 trimpoeng pr uke.

Jeg har 7kilo igjen av målet mitt. Vil klare dette til sommeren!!!

 

Det er jo nesten som å høre meg det der jo! Hehe... Jeg begynner i dag da. Jeg er 165 cm høy og veier 68kg nå, vil i alle fall ned til 60. Jeg blir 25 år i april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smultbolla

Veiedag i går, og jeg har gått OPP 0,3 kg!!!!!!!

Vet ikke helt hva jeg har gjort for det, men føler selv at jeg har vært flink. Har t.o.m trimmet! MEN - jeg sliter litt med å få nok kalorier pr dag, havner som regel rundt 1400 - 1500 kcal, skal ha 1600.

Kurslederen min sa i går at jeg skulle fortsette som før så ordner det seg nok til neste uke. Noen med samme erfaring??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anita!

 

Det variere veldig på hva jeg spiser' date=' MEN jeg veier alt jeg spiser, og spiser aldri noe som ikke kcal innholdet står på pk.

Har ingen spesielle dagsmenyer, men det går mye i sportsbrødet fra prix,

Fiberrik m/ tranebær, kyllingkjøttdeig, gryter, grovpasta og magert pålegg. Spiser ikke smør på maten, unødvendige kcal å dytte i seg. Steker mat i en skvett olje.

Forresten lønner det seg å holde seg til 1 grov brødtype som du vet hvor mange kcal inneholder.

 

Lykke til-:([/quote']

 

Hei, lurte på om du trente mye, og om du spiser 5 ganger om dagen eller fler ?

 

Håper du kan svare da jeg er i akkurat samme posisjon som deg. Vil også ned til 65. Da passer buksene igjen !!!

 

Du har vært flink og kommet godt i gang !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at vi har fått mange nye medlemer denne uken, det er bra!!

Jo flere vi er, jo mere råd kan vi gi hverandre og støtte hverandre:)

 

Man velger selv når man har veiedag, min er mandag for da er jeg på kurs..

 

Ellers hvordan går det med alle sammen?

 

Ser noen av dere ikke er fornøyd med 400g, syntes dere skal klappe dere selv på skuldern jeg folkens for så lenge det går den rette veien er jo det POSITIVT:)

 

STÅ PÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen
Hei' date=' lurte på om du trente mye, og om du spiser 5 ganger om dagen eller fler ?

 

Håper du kan svare da jeg er i akkurat samme posisjon som deg. Vil også ned til 65. Da passer buksene igjen !!!

 

Du har vært flink og kommet godt i gang ![/quote']

 

Jeg spiser 5 ganger om dagen, jeg går 1,5t om dagen og trener pilates ca 3 ganger i uka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Slotte !

 

Tusen takk for svaret. Kan jeg få bli med ?

 

Meldte meg inn i vektklubben i går, var da 73,9 og 90 rundt livet. Målet er 62 !!!

 

Jeg synes du skal være stolt over at du har gått ned 400g

 

Jeg håper jeg er like heldig ved min innveiing til uken !!

 

BRA JOBBA !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så klart du kan bli med, jo flere jo bedre!

Jeg gikk ned 1.7 forrige uke jeg, er super fornøyd med d!

Er blitt 4 kilo til sammen nå, men gikk veldig sakte de første ukene:(

Har litt mer å drasse på jeg da, veier 81. nå, målet i løpet av sommeren er 65. Dette skal nås!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har helgen vært for alle sammen??

Vil ønske alle lykke til med en nye utfordrende uke, og krysser fingra for at vekta har gått riktige veien:)

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemmelig

Helga her har ikke vært bra. Lillegutten min har vært syk med omgangssyka, og jeg har tørket oppkast og ille bleier hele helga. Å da frister det ikke med mat :(

 

Så jeg har ikke spist over 1000 kcal siden fredag. Så jeg må virkelig stå på denne uka her. Å ikke har jeg fått trent noe siden torsdag, så det er også noe jeg må rette på..

 

Men håper det ikke blir så ille allikavel, men jeg venter til torsdag med å veie å måle trur jeg...

 

Håper dere andre har hatt en bedre helg enn meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trudelutt

Hei,

Jeg vil også være med på - 10 kilo. Fra og med i dag.

Jeg veide 75 i dag tildlig og vil veie 65 til sommeren.

 

Tenkte jeg skulle ut på gå tur i dag, men blir så demotivert av all snøen.

jeg har ikke lyst til å være støttemedlem på Sats mer, så jeg stritter i mot å melde meg inn (igjen) samtidig som kanskje det hadde vært lurt.

 

Phu!

Middagen blir nok det vanskeligste for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date='

Jeg vil også være med på - 10 kilo. Fra og med i dag.

Jeg veide 75 i dag tildlig og vil veie 65 til sommeren.

 

Tenkte jeg skulle ut på gå tur i dag, men blir så demotivert av all snøen.

jeg har ikke lyst til å være støttemedlem på Sats mer, så jeg stritter i mot å melde meg inn (igjen) samtidig som kanskje det hadde vært lurt.

 

Phu!

Middagen blir nok det vanskeligste for meg[/quote']

 

Hei!

 

Middag er ikke noe problem, det er jo det enkleste av alt. Tenk på at du skal 150 g med kjøtt, fisk osv..og masse grønnsaker! Det er så mye godt å lage:)

 

Det du må huske på er å spise hver 3 time, og drikke 2-3 liter vann om dagen!

 

Lykke til, og husk å spørre her i forum om det et noe du lurer på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!:(

Da var det veiedag, har gått ned 0,5 kg og 1,5cm i midjen. Er vel fornøyd at det er litt nedgang selv om det gjerne skulle vært litt mer. Men det er en begynnelse:)

Har litt problemer med å få nok kalorier,men prøver så godt jeg kan.Har klart å skrape sammen 23 trimpoeng uka som gikk.

 

Håper det går bra med alle sammen!:(

 

klem fra kriss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sent ute som vanlig jeg..

dere er jo kommet godt igang flere av dere.. kan jeg få være med her?

 

tok et internettkurs i fjor på denne tiden hvor jeg gikk 8 kg ned, men nå er 5 av de kommet på igjen=(

 

har vært satt helt ut av en kraftig ryggskade i et halvt år, men nå er jeg god=)

 

vekta viste hele 97 kg i dag tidlig, og dette vil jeg gjøre noe med!!

 

føler det er lettere når jeg må fortelle noen om resultatene etterhvert..

 

jeg er 176 cm høy, og har 20 kg som et mål langt der fremme, håper å klare 10 kg frem til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brittau

Jeg veier 88 kg og har lyst til å fjerne 20 kg. Jeg startet på 90 kg i januar, men det går litt trått. Det eneste jeg begynner å få sving på er å trene. Håper å få litt kostholdhjelp på internettkurs fra og med neste uke.

 

Har vært og trent i kveld. Forsøker å trene mellom 2-3 ganger i uka. Og da sykler jeg i 30 minutter, og tar styrketrening. Denne gangen ble det 40 minutter. Deilig! Og hvis noen fortalte meg dette for ca 3 måneder siden, hadde jeg ledd en kraftig, lang latter. Ingen skulle fortelle meg at det å trene var deilig. Men så er det det..??!!

 

Men jeg trenger inspirasjon for å klare å legge om kostholdet. Sliter mye der. Blant annet med at jeg lett blir fristet til å ta meg noe ekstra om kvelden. Må nok konsentrere meg for å spise nok grønnsaker. Men salat til maten er godt. Bare synd at de andre i familien ikke liker det så godt. Har forsøkt å legge salat på ungenes fat, men den blir enten oversett eller fjernet med et lite grin i fjeset. Far sjøl i huset, klarer jeg ikke å overtale.

 

Forsøker også å ta meg en frukt i ny og ne. Men vann er jeg elendig til å drikke. Det blir kaffe i kopper i spann i stedet. Men, men...

 

Jeg ser forbedringspotensialet. Håper å komme bedre i gang når kurset starter.

 

Ønsker alle lykke til, og håper vi klarer våre mål alle mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år å har som mål å gå ned til 65 kg . Veier nå 72,7.

Starta på 75,9 så jeg har gått ned litt :D

 

Jeg spiser sundt , masse grønsaker , kyllingfile og ryvita knekkebrød .

 

går tur med tvillingvogn hver dag + at jeg svømmer å trener vannaerobic 2 ganger uka .

 

tenkte jeg skulle ha veiedag på tirsdager hvis jeg klarer å ikke veie meg hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...