Gå til innhold

-10 til 1 juni!


Gjest slotte

Anbefalte innlegg

Gjest Hemmelig
Gratulerer så mye:-)

 

Jeg vet ikke hva jeg veier nå' date=' skal veie meg i morra, tror ikke jeg har gått noe ned, men det finner jeg ut ......[/quote']

 

Tusen takk ;)

 

Nå som uka er ferdig har jeg da fått samlet 11 trimpoeng, har vært på en time med pilates og en time til fysio, hvor jeg sykler i 20 min og trener styrke i 40 min. Resten er gåturer :P

 

Å i morgen er det ny veie dag, eller mulig jeg venter til tirsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Hei, hei alle sammen!

 

Ser at det går bra med de fleste. Jeg går bare rundt som et stort smil idag, veide meg idag morges, og vekta viste -1,5. Veldig fornøyd med det! I tillegg 2,5 cm rundt livet, og et par millimeter rundt halsen (det var der jeg og andre merket det først sist jeg gikk på kurs, derfor litt spennende å følge med på det). Dessverre har jeg en bedriten vekt fra IKEA, må se å skaffe meg en digital en, føler det blir mer nøyaktig da. Og mer motiverende! Nå jeg går på ny uke med stoooort smil (enda vi fikk uforberedt prøve i økonomi idag kl. 8...)!

 

Påsken kan bli en utfordring, skal tre dager til Amsterdam å besøke en venninne, så da kan det vel fort bli noen alkohol- og spise ute kalorier for mye. Men jeg får være bevisst, har klart en påske i Amsterdam med vektnedgang tidligere erindrer jeg nå, faktisk.

 

Lykke til videre alle, jeg melder fra om hvordan det går i løpet av uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemmelig
Hei' date=' hei alle sammen!

 

Ser at det går bra med de fleste. Jeg går bare rundt som et stort smil idag, veide meg idag morges, og vekta viste -1,5. Veldig fornøyd med det! I tillegg 2,5 cm rundt livet, og et par millimeter rundt halsen (det var der jeg og andre merket det først sist jeg gikk på kurs, derfor litt spennende å følge med på det). Dessverre har jeg en bedriten vekt fra IKEA, må se å skaffe meg en digital en, føler det blir mer nøyaktig da. Og mer motiverende! Nå jeg går på ny uke med stoooort smil (enda vi fikk uforberedt prøve i økonomi idag kl. 8...)!

 

Påsken kan bli en utfordring, skal tre dager til Amsterdam å besøke en venninne, så da kan det vel fort bli noen alkohol- og spise ute kalorier for mye. Men jeg får være bevisst, har klart en påske i Amsterdam med vektnedgang tidligere erindrer jeg nå, faktisk.

 

Lykke til videre alle, jeg melder fra om hvordan det går i løpet av uken.[/quote']

 

Kjempe bra :Thumbs up:

 

Å god tur til Amsterdam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var påsken over, og godt er det!!

Var noen dager i Gøteborg, og der ble det jo endel man ikke skulle hatt..uff uff.

Men det var kunne snakk om de dagene, er viktig å hente seg inn igjen.

Har ikke veid meg denne uken, skal gøre det senere idag.

Resultat kommer..

 

Nå er det jo knappe 1.5 mnd til målet. Håper vi alle fortsetter å være like flinke, ikke gi opp nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smultbolla

Etter en litt spent gårsdag var det igjen tid for veiing og kurs... Hadde jo ikke veid meg på 2 uker og med påsken og alt som hører med var jeg enig med meg selv at jeg skulle være fornøyd om jeg ikke hadde gått opp....

Resultatet: ned 1,3 kg!!!!! Er veldig stolt av meg selv, faktisk...

Nå er jeg snart ved delmålet mitt, og klarer jeg minst 400 gram til neste uke så er jeg under 60 kg..... Nå kan jeg snart slå meg sammen med fjortisgutta som har saggebukser:-)

Resultater så langt:

 

Startvekt 7/3-06: 64,2 kg

19/4-06: 60,3 kg

 

Har ikke målt meg....

 

Ha en fortryllende solskinnsdag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en litt spent gårsdag var det igjen tid for veiing og kurs... Hadde jo ikke veid meg på 2 uker og med påsken og alt som hører med var jeg enig med meg selv at jeg skulle være fornøyd om jeg ikke hadde gått opp....

Resultatet: ned 1' date='3 kg!!!!! Er veldig stolt av meg selv, faktisk...

Nå er jeg snart ved delmålet mitt, og klarer jeg minst 400 gram til neste uke så er jeg under 60 kg..... Nå kan jeg snart slå meg sammen med fjortisgutta som har saggebukser:-)

Resultater så langt:

 

Startvekt 7/3-06: 64,2 kg

19/4-06: 60,3 kg

 

Har ikke målt meg....

 

Ha en fortryllende solskinnsdag alle sammen![/quote']

Så flink du er!!! Det hørets utrolig deilig ut å være så nærme målet sitt:)

Har hatt noen tøffe uker i det siste, men gir ikke opp av den grunnen. Det er første kursdag til mandag på to uker, gruer meg litt.. har den inntsillingen som deg, bare jeg ikke har gått opp!

 

Krysser fingra for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smultbolla

Virker som om de fleste på denne tråden har gitt seg, eller i hvertfall gått vekk fra denne tråden.. Men - jeg henger på...:-)

Var igjen på kurs i går kveld, og etter en real fæst på lørdag var jeg litt spent (synda t.o.m med en pølse i brød etter byen....grrrrr...).

Allikevel har jeg nå nådd delmålet mitt som var under 60 kg denne uka, jippiiiiii!!!

Ned 0,5 kg denne uka... Ikke utrolig mye, men veeeeldig fornøyd... Håper å nå ned til ca 54 - 55 kg innen utg. av juni.....

 

Ha en fortryllende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om de fleste på denne tråden har gitt seg' date=' eller i hvertfall gått vekk fra denne tråden.. Men - jeg henger på...:-)

Var igjen på kurs i går kveld, og etter en real fæst på lørdag var jeg litt spent (synda t.o.m med en pølse i brød etter byen....grrrrr...).

Allikevel har jeg nå nådd delmålet mitt som var under 60 kg denne uka, jippiiiiii!!!

Ned 0,5 kg denne uka... Ikke utrolig mye, men veeeeldig fornøyd... Håper å nå ned til ca 54 - 55 kg innen utg. av juni.....

 

Ha en fortryllende dag![/quote']

hei!!!

jeg er her enda!!!

hehe...er flott å høre at du ikke har gitt deg!!

Jeg sliter fortsatt, men nekter å gi meg!

ha en fin helg, og snakkes til mandag..da er det veiedag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca 179 cm og 79 kg' date=' jeg ser jeg spiser mellom 1200-1500 kcal hver dag. Så blir det ikke hver dag jeg trener. Trener fast 2 dager i uka, også prøver jeg å få gått en tur ellers.

 

Men hvor mange kcal skal man egentlig ligge på?? Målet mitt er jo ned totalt 10 kg ;)[/quote']

 

 

Heisann!

Du spiser altfor lite, kom deg iallefall opp på 1600 kcal om dagen hvis ikke kommer vektnedgangen din til å stoppe! Og husk for all del på å drikke vann, det er et mas om det vannet hele tiden, men det er ofte forskjellen på vektnedgang og oppgang! Særlig et glass vann før sengetid har hjulpet for meg, det er akkurat som forbrenningen stopper om natta uten det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slotte

Er det noen her, eller er alle borte!! Kom dere tilbake, vi er ikke ferdig enda:)

 

denne uken:

Ned: O.6 kg

 

Er kjempe fornøyd!

 

Noen andre som har lyst til å fortelle hvordan d har gått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slotte
min 3.uke' date=' sist uke bar ned 0,2kg. Skal ned 7 kg før enden av juni.

SKAL stå på, enda en gang!!??!![/quote']

Jeg har vært skikkelig slæk de siste ukene, burde ha greid mer en d jeg faktisk har greid...blir sur på meg selv og tar meg selv i nakken...så går det bra noen dager...så er det pån igjen med dårlige vaner!

Hvordan skal man greie å motstå alle fristelsene?? Er der mitt problem ligger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Hemmelig

Hei hei..

 

Glemmer å inn her å skrive jeg. Har gått lei av å veie maten min, men jeg prøver å følge GR lell. Husker hva jeg kan spise, og hvor mye. Så jeg spiser heller litt reduserte måltider. Jeg skulle jo ned ca 10 kg til 1. juni, men jeg har gått ned 3,5 kg totalt. Så har jeg 5,9 kg igjen til målet mitt er nådd. Men jeg håper og trur jeg skal klare det i løpet av juni iallefall.

 

Stå på jenter, vi er snart i mål allesammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...