Gå til innhold

-10 til 1 juni!


Gjest slotte

Anbefalte innlegg

Jaja, føler meg ikke helt på topp når j skriver dette..

 

Men gikk opp 200 g fra forrige ukes ned 1.6 kg.

 

Men gir ikke opp, det er viktig!

 

Dette er noe jeg skal greie, for min egen del:)

 

Hvorda har det gått med dere andre da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar
Gjest Tistelen

Vekta i går var

74,0 kg

Nå kommer mensen snart så da er vannet på vei ut igjen, flyr på do som en gal 2-3 dager før mensen kommer for kroppen slipper da ut det vannet den har lagret og gnudd på i 2 uker, så jeg håper vekta er under 74 når mensen er ferdig......

 

Flere som har det på samme måte???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta i går var

74' date='0 kg

Nå kommer mensen snart så da er vannet på vei ut igjen, flyr på do som en gal 2-3 dager før mensen kommer for kroppen slipper da ut det vannet den har lagret og gnudd på i 2 uker, så jeg håper vekta er under 74 når mensen er ferdig......

 

Flere som har det på samme måte???[/quote']

 

Blir gal jeg, har det akkurat som deg! Kurslederen min sier det er omvent da.at du øker vannsamlingen! Vet ikke helt hva som skjer jeg.. men vekta går ihvertfall ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen
Blir gal jeg' date=' har det akkurat som deg! Kurslederen min sier det er omvent da.at du øker vannsamlingen! Vet ikke helt hva som skjer jeg.. men vekta går ihvertfall ned![/quote']

 

Jeg lagrer på vannet fra eggløsning, går da opp 1-2kg, kroppen slipper vannet ca 2-3 dager før mensen kommer og da går jeg ned igjen, men i den tida det skjer flyr jeg på do..... Urk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smultbolla

Etter en skikkelig nedtur forrige uke (opp 300 gram) pekte vektnåla den rette veien i går. Hadde da gått ned 1,5 kg siden siden forrige onsdag - NYDELIG!!!

Vet ikke helt årsaken, har gjort akkurat som jeg har gjort/ spist tidligere.. Ikke skulle jeg ha mensen forrige uke heller.....

Håper bare dette fortsetter, selv om jeg kanskje ikke kan håpe på 1,5 kg hver uke:-))

 

Ha en strålende solskinnsdag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Leste akkurat meldinga di, å det var litt rart for jeg tenkte på akkurat det samme for bare noen minutter siden, at før Juni vil jeg gå ned 8 kg!!!

Jeg er 18 og bor i Stokke like ved Tønsberg!! Jeg har ikke tenkt å gå på kurs pga. lite penger. men jeg er super motivert nå som jeg er i gang i vekt klubben!! trenger mye motivasjon tror jeg, for ofte bare dropper jeg ut når det blir vanskeligere. når vi bor så nær hverandre er det jo ikke vaskelig å holde kontakt gjennom perioden heller. håper du er med... det er jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så klart du kan bli med' date=' jo flere jo bedre!

Jeg gikk ned 1.7 forrige uke jeg, er super fornøyd med d!

Er blitt 4 kilo til sammen nå, men gikk veldig sakte de første ukene:(

Har litt mer å drasse på jeg da, veier 81. nå, målet i løpet av sommeren er 65. Dette skal nås![/quote']

 

 

Jeg håper så inderlig at jeg en dag kan si det går nedover her også. Jeg føler at jeg står stille, men det gjenstår å se på mandag når det blir første ofisielle veiing. Forrige uke gikk jeg ned 100 g. Kjenner på meg at jeg er livredd for at jeg ikke skal ha gått ned noe særlig på mandag, og er redd for å gi opp.

 

Ser du skriver at det gikk sakte de første ukene og totalt er du gått ned er 4 kilo. DET ER KJEMPEBRA !! Hvor mange uker tok det sånn ca, før du merket at det gikk nedover og at du følte deg trygg på at det du gjorde var riktig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemmelig

Har vært fraværende her, da jeg har ligget på sykehuset med min lille. Har ikke fått følgt GR denne uka, eller siden forrige fredag faktisk. Men det var veie og måledag i dag, og det er jeg vel fornøyd med.

 

Vekt: Ned 300 gram (1 kg total)

Mål i midja: 0 cm (1cm total)

 

Nå som vi er friske og raske håper jeg å kunne gå litt fortere ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper så inderlig at jeg en dag kan si det går nedover her også. Jeg føler at jeg står stille' date=' men det gjenstår å se på mandag når det blir første ofisielle veiing. Forrige uke gikk jeg ned 100 g. Kjenner på meg at jeg er livredd for at jeg ikke skal ha gått ned noe særlig på mandag, og er redd for å gi opp.

 

Ser du skriver at det gikk sakte de første ukene og totalt er du gått ned er 4 kilo. DET ER KJEMPEBRA !! Hvor mange uker tok det sånn ca, før du merket at det gikk nedover og at du følte deg trygg på at det du gjorde var riktig ?[/quote']

 

Hei

 

Gikk vel 1 mnds tid tenker jeg, om ikke mer før jeg følte meg trygg på at jeg gjorde ting tiktig. Var mange ganger jeg holdt på å gi opp, men så er det positive tanker da.. Jeg har bestemt meg for å ikke se sånn ut som jeg gjør lenger. Jeg er LEI av det!

Jeg vil ha den go følelsen at jeg kan ta på meg hva jeg vil og gå hvor jeg vil uten å føle meg uvel pga hvordan jeg ser ut!

Dette er go motivasjon for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk.

 

Jeg har det nok veldig likt i forhold til å ville ha tilbake godfølelsen. Takker for svaret. Det er nemmelig noe med å lese om alle som går ned 1 og 2 og enda flere kilo i løpet av en uke også sitte med skarve 100 g. som egentlig kan være vann eller vektjustering.

Men er den gått ned ytterligere om ikke annet enn 100 g til på mandag skal jeg være kjempefornøyd.

Jeg er av den litt utolmodige typen, så det hjelper å høre at det tok ca. 1 mnd. for deg før nåla krøp raskere nedover.

Merkelig hvordan kroppen er, man kan legge på seg 6 kilo på 14 dager, og bruke måneder med å få kiloene av ????????

 

Er det flere slow startere ?

 

Ha en fin dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, henger meg på her jeg også. Målet er 10 kg ned før midten av juli, da skal jeg nemlig på ferie og må inn i bikini... Bor for tiden i Sveits der jeg studerer, men har sjekket "forholdene" i butikken, og tror det skal være mulig her også (de har mye mat tilpasset Weight Watchers, som jo er mye av det samme konseptet). Skal være her til slutten av mai, så mest mulig før det hadde vært fint, men målet er altså 10 kg før 15. juli. Veiedag blir mandager for meg.

Har gått på Grete Roede kurs før, og vet hvordan det funker. Ligger på meny 3(?), den med 1900 kcal, iallefall. Er 23 år.

Har kjøpt meg sånn dansematte til PS2, så håper det kan bli litt trim av det.

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, da har jeg kommet meg igjennom og foretatt min 2. veiing siden jeg startet.

 

Jeg har jukset litt i helgen pga. bursdagselskap men i dag er de vitale mål

 

73,0 kg

og 83 i midje mål.

Dvs. ned 0,8 kg og 7 cm. har nå 42 trimpoeng og kjenner meg klar til en uke til !!

 

Jeg er utrolig glad for at vekten går nedover om enn sakte så er det i alle fall ned !!!

Det eneste jeg er litt redd for er at jeg spiser for lite. jeg har ikke kommet opp i 1800 cal enda, men ligger mellom 1600 og 1700. er det noen som har noen formening om dette evt. om det er for lite hva som skjer og hvorfor det er farlig ?

 

Lykke til, til alle dere andre også !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa godt aa hore at det gaar saa bra med alle sammen!

Er i kjempe humor for tiden, foler det gaar rette veien naa..

Var som vanlig paa vekta idag:

 

ned: 1.6 kg

 

det vil si at jeg naa har 5.5 kilo ca igjen, til forste maalet mitt.

 

Vi snakket om vektklubben paa mote idag, hvor moro det var aa vaere her inne aa faa innsperasjon av alle som er her inne!

Syntes dette er en super maate aa komme igang paa og faa stotte paa..

 

Hvordan har det gaatt for alle dere andre i helgen, har dere fatt veid dere?

Saa err det bra aa se at vi faar nye medlemer her, velkommen skal dere vaere!

 

Vil sende en stor takk til Cecilie som er kurs lederen min, hun err SUUUPER!

 

Ha en fin uke alle sammen og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har vært på vekten denne uken???

På tide å komme seg opp!

Hvordan ligger dere ann på -10 kilo til juni, ser dere lys i tunnelen?

 

Jeg kan så vidt skimte noen stråler, er det ikke det man sier når man er halveis:)

 

Kom igjen folkens det er nå det gjelder her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date=' da har jeg kommet meg igjennom og foretatt min 2. veiing siden jeg startet.

 

Jeg har jukset litt i helgen pga. bursdagselskap men i dag er de vitale mål

 

73,0 kg

og 83 i midje mål.

Dvs. ned 0,8 kg og 7 cm. har nå 42 trimpoeng og kjenner meg klar til en uke til !!

 

Jeg er utrolig glad for at vekten går nedover om enn sakte så er det i alle fall ned !!!

Det eneste jeg er litt redd for er at jeg spiser for lite. jeg har ikke kommet opp i 1800 cal enda, men ligger mellom 1600 og 1700. er det noen som har noen formening om dette evt. om det er for lite hva som skjer og hvorfor det er farlig ?

 

Lykke til, til alle dere andre også !!![/quote']

 

Hei!

er det ikke en herlig følelse å se at slite ses på vekten!

syntes du har vært kjempe flink!

 

Ha en fin uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemmelig

Da er jeg skikkelig i gang igjen. Kom ikke i gang før tirsdag denne uka etter X antall sykedager med sønnen min.

 

Men restultat denne uke:

 

20.03.06: 79,4 kg (startvekt)

27.03.04: 78,4 kg (minus 1 kg og 1 cm i midja)

06.04.04: 78,2 kg (minus 1,2 kg total, og 1 cm midja)

 

Antall trimpoeng hittil denne uke er 9,0 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år og veier rundt 75 vil ned til 65. Har vært med på GR kurs for en stud siden og oppnådde gode resultater gikk ned 8 kilo på 2 mnd. Nå vil jeg ned enda mer ,men det har stagnert litt. Trener mye og spiser sundt, men unner meg noe godt av og til!

 

Dagens vekt: 75

Kcal om dagen: Rundt 1500

Veiedag: mandag

 

Har SÅ lyst til å greie - 8-10 til juni!!!

 

Jeg er med!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen

Denne uka har jeg ikke veid meg for jeg har begynt kl 7 på jobben hele uka og jeg veier meg om morran har derfor glemt bort veiinga, men sånn som klærne kjennes ut har jeg ihvertfall ikke gått opp...

Foreløpig har jeg 11 trimpoeng denne uka og uka er ennå ikke ferdig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa godt aa hore at det gaar saa bra med alle sammen!

Er i kjempe humor for tiden, foler det gaar rette veien naa..

Var som vanlig paa vekta idag:

 

ned: 1.6 kg

 

det vil si at jeg naa har 5.5 kilo ca igjen, til forste maalet mitt.

 

BRA !!!!

 

Stå på videre så er du der i løpet av mai !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemmelig

Så flinke allesammen har vært her da, stå på snart er vi i mål allesammen ;)

 

Foretok en aldri så liten kontrollvekt i dag jeg, og der lyste tallet 77.4 imot meg. Det betyr at jeg har gått ned 2 kg det, JIPPI!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen

Hei!

 

Dere som er oppi +15 trimpoeng i uka, hvor mange kcal spiser dere?

Jeg ligger på 1600 kcal, men jeg har økt treningsintensiteten etter jeg startet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Dere som er oppi +15 trimpoeng i uka' date=' hvor mange kcal spiser dere?

Jeg ligger på 1600 kcal, men jeg har økt treningsintensiteten etter jeg startet her.[/quote']

Hei!

De første ukene jeg gikk på kurs lå jeg på 16-17 trimpoeng, med et inntak på ca 1400 kcal..dette funket ikke for meg. Så har gått ned på poengene, til ca 10.

Dette er jo snakk om muskler som blir dannet. Muskler veier jo mer en fett. Vil heller se at vekten går ned først før jeg opparbeider meg masse muskler.. Dette er vel opp til hver enkelt, men dette gir meg mer mot:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen
Så flinke allesammen har vært her da' date=' stå på snart er vi i mål allesammen ;)

 

Foretok en aldri så liten kontrollvekt i dag jeg, og der lyste tallet 77.4 imot meg. Det betyr at jeg har gått ned 2 kg det, JIPPI!!![/quote']

 

Gratulerer så mye:-)

 

Jeg vet ikke hva jeg veier nå, skal veie meg i morra, tror ikke jeg har gått noe ned, men det finner jeg ut ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...