Gå til innhold

-10 til 1 juni!


Gjest slotte

Anbefalte innlegg

hei!

Noen som vil bli med på dette?

Jeg går på grete roede kurset og får masse motivajon hver gang jeg er der, men trenger flere å snakke med til daglig.

Jeg er 21 år og kunne tenkte meg at dere som blir med på det er rundt den samme alderen!

Så blir det litt motivasjon og litt råd å gi hverandre som vi unge har problemer med!

 

Jeg gir svar og ukesrapporter nedover på siden!

 

Kom igjen, opp i d..

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar
Gjest Tistelen

Jeg blir gjerne med!

Målet mitt er 65kg, nå veier jeg 74kg, jeg veier meg hver tirsdag

jeg går ikke kurs.

Jeg har gått ned 2,9 kg, begynte på 76,9.

Spiser ca 1600 kcal pr dag.

Jeg er 28 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fint du har lyst til å bli med!

Jeg var på kurs igår å har gått opp 500 g, men som kurslederen sa det går gjerene litt opp og så raser du ned!

Håper det stemmer.

 

Mitt mål er 65 kg, men skal ha 70 som første mål. Veier nå 83.2kg

Har langt igjen, men skal ikke gi opp!

Hvem dager veier du deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg og få lov å bli med! :(

 

Jeg er en jente på 21 år. Har vært inne på vektklubben i 3 mnd nå, og har gått ned 8,8 kilo. Akkurat nå veier jeg 79,2 kilo, men målet er å gå ned ca 10-15 kilo!

Har veiedag på mandagene, for da har jeg en motivasjon til å ikkje skjeie ut i helgene!

Ligger på ca 1600 kcal om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen
så fint du har lyst til å bli med!

Jeg var på kurs igår å har gått opp 500 g' date=' men som kurslederen sa det går gjerene litt opp og så raser du ned!

Håper det stemmer.

 

Mitt mål er 65 kg, men skal ha 70 som første mål. Veier nå 83.2kg

Har langt igjen, men skal ikke gi opp!

Hvem dager veier du deg?[/quote']

 

 

 

Hei! Jeg veier meg hver tirsdag:-) da forsvinner helga ut av kroppen i løpet av mandagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har start dato 9 januar, så har holdt på en stund. Men må jo begynne tidlig for å komme ned i ønsket vekt til sommeren!

 

Hvor mange trim poeng pleier dere å ha i uken? Jeg pleier å ha ca 6-7 poeng i uken, har på det meste oppnådd litt over 11 poeng, mens noen uker har eg ikke fått noen trimpoeng i det hele tatt!

 

Har bestillt pulsklokken fra GR shoppen idag, så fra nå av skal d bli lettere å holde oversiktene over trim poengene mine! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest inspirert

Jeg er 25 år. Har vært med i vekt klubben i 4 uker. Går ikke på GR kurs. Men har fulgt GR "livsstilen" siden november.

Da jeg begynte i November veide jeg 74 kg. Ny veier jeg 67 . Så 7 kilo av. Ligger på 1500 kcal i gjennomsnitt og på 8 trimpoeng pr uke.

Jeg har 7kilo igjen av målet mitt. Vil klare dette til sommeren!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen

Hurra! På 3 dager har jeg fått 7,4 trimpoeng, aldri hatt så mye i løpet av 3 dager:-)

Bare i dag har jeg gått 2 timer og trent 40 min pilates:-)

Jeg har håp om å klare 12-14 trimpoeng denne uka:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemmelig

Hei dere.

 

Meldte meg inn her i dag, og målet mitt er minus 10 kg til ferien. Vi har da ferie i slutten av juni, så da passer det å være ferdig til 1.juni.

 

Jeg regner med å ha veiedag på tirsdag jeg også.

Vekt i dag :79 kg

midjemål (målt på kveld): 94 cm

midjemål (målt på dag) : 88 cm

 

Godt å bli motivert sammen noen, nikker ivrig her :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smultbolla

Hei!

 

Jeg vil gjerne være med. Går på kurs i Drammen, veiedag onsdag. Har holdt på en uke og gått ned 1,1 kg. Ikke målt meg. Utfordringen blir å få trimmet nok.

 

Vekt startdato 8/3-05: 64,2 kg

Trivselsvekt: 54 - 55 kg

 

Dette skal vi klare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen!

 

Så fint d er så mange som vil bli med:)

 

Jeg har idag spilt kamp, det var 4 trim poeng det..hehe!

Ellers har jeg fått meg en sånn skritt teller, det er moro altså.

 

Ellers hvordan går det med dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Noen som vil bli med på dette?

Jeg går på grete roede kurset i Tønsberg og får masse motivajon hver gang jeg er der' date=' men trenger flere å snakke med til daglig.

Jeg er 21 år og kunne tenkte meg at dere som blir med på det er rundt den samme alderen!

Så blir det litt motivasjon og litt råd å gi hverandre som vi unge har problemer med![/quote']

 

hei og hå!

 

Jeg er med! Jeg går ikke på kurs jeg da, men har tenkt å klare dette på egenhånd! Har klart det tidligere, og motivasjonen er nå på topp! Etter at jeg fikk mitt andre barn har jeg nå 10 kg for mye, og de SKAL bort til bikinisesongen :(

Er forresten 25 år...

Veier nå 65 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen

I dag har jeg fått 2.1 trimpoeng og er ganske fornøyd med det, pilates og 45 min gåtur.

 

I morgen er det styrke trening for armer og en gåtur med barnevogna, da får både mor og datter frisk luft:-)

 

Er forresten kjempestøl etter pilatesen....Men som det hjelper på overflødig fett og hud! Fødselsringen skal bort!!!!!! Nå er dattera mi 10mnd så da er det jammen på tide å få bort den ekstra ringen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemmelig
I dag har jeg fått 2.1 trimpoeng og er ganske fornøyd med det' date=' pilates og 45 min gåtur.

 

I morgen er det styrke trening for armer og en gåtur med barnevogna, da får både mor og datter frisk luft:-)

 

Er forresten kjempestøl etter pilatesen....Men som det hjelper på overflødig fett og hud! Fødselsringen skal bort!!!!!! Nå er dattera mi 10mnd så da er det jammen på tide å få bort den ekstra ringen!![/quote']

 

Ser vi har ganske likt program du og jeg :(

 

Jeg har en sønn som er 10 mnd, også trener jeg Pilates for å få bort fødselsringen, også for å styrke bekken da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen

Gruer meg til neste veiedag, skal i 30 års lag i morra, har en viss følelse at kanskje ikke tallene går den riktige veien på tirsdag, men det gjenstår å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemmelig
Gruer meg til neste veiedag' date=' skal i 30 års lag i morra, har en viss følelse at kanskje ikke tallene går den riktige veien på tirsdag, men det gjenstår å se...[/quote']

 

Det går vel sikkert bedre enn du tror. Skal krysse fingre for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det helg, deilig!

Skal jobbe, så ingen ekstra fristelser i helgen:) Det er deilig å slippe å tenke p!

 

Til dere som skal ha det litt moro i helge,det går så fint så.bare husk på å drikke masse vann på søndag og mandag. Så må dere huske å spise vanlig igjen på søndag!

 

Lykke til med helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen

Hei!

Jeg gruer meg virkelig til neste veiedag, jeg skal nemlig ha mensen om 1 1/2 uke og jeg ser på kroppen at vannansamlingen har begynt, jeg går alltid opp ca 2 kg i vann før hver mens og det er kjedelig. Jeg vet at vannet forsvinner igjen, men det er ikke noen spesielt god motivasjonsfaktor at vekta er høyere noen ganger opptil flere uker i måneden..... sukk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemmelig

Jeg er ca 179 cm og 79 kg, jeg ser jeg spiser mellom 1200-1500 kcal hver dag. Så blir det ikke hver dag jeg trener. Trener fast 2 dager i uka, også prøver jeg å få gått en tur ellers.

 

Men hvor mange kcal skal man egentlig ligge på?? Målet mitt er jo ned totalt 10 kg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen

Hei! Jeg er 177 høy, jeg trener pilates og går turer. Jeg ligger på ca 1600 kcal pr dag. Det finnes formler for utregning av hvor mye mat man skal spise inne på sidene her. søk på formel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemmelig
Hei! Jeg er 177 høy' date=' jeg trener pilates og går turer. Jeg ligger på ca 1600 kcal pr dag. Det finnes formler for utregning av hvor mye mat man skal spise inne på sidene her. søk på formel[/quote']

 

Tusen takk :D

 

Da har jeg funnet ut at jeg skal ligge på 1600-1900 kcal pr dag, ut i fra hvor mye jeg trener da. Jeg trener også pilates 1 dag i uka, også sykler jeg 20 min og trener 40 min styrke 1 dag i uka. Å utover det prøver jeg å få til minst 1 liten tur hver dag ca 2 km :)

 

Så da får vi nå se om det går rette veien her. SKAL ned minst 8 av 10 kg før ferien!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med!

Målet mitt er 65kg' date=' nå veier jeg 74kg, jeg veier meg hver tirsdag

jeg går ikke kurs.

Jeg har gått ned 2,9 kg, begynte på 76,9.

Spiser ca 1600 kcal pr dag.

Jeg er 28 år[/quote']

 

Hei hva spiser du når du skal ha 1600 calorier til dagen?

 

håper du kan svare meg

jeg trenger å vite hvor mye jeg skal spise for å ta av 5-6 kilo

 

Hilsen fra Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...