Gå til innhold

Treningsdagbok, heng dere på :)


Gjest Twinkie

Anbefalte innlegg

Gjest Twinkie

Så flinke dere er! Dødsbra jobba :)

 

Jeg trente ikke i går, men skal derimot trene step2 etter jobben. Nesten 3 trimpoeng av det.

 

Stå på videre og realiser treningsplanene.....

 

Slanking=planlegging

 

 

GOOOOOD HELG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar
Gjest sukkertoy

Hvordan har det gått med treningen i helga så landt da? Masse havearbeid på meg i dag, men i MORGEN skal jeg sykle 4 mil. Satser på å sykle mens det er forball på tv. Ha en god lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

 

Blei ikke noe treninng på meg igår, og bare 2,2 trimpoeng på torsdag. Føler meg slapp og feit når jeg ikke får trent mye hver dag. Gleder meg til å komme hjem til Norge, hvor jeg kan bestemme over fritida mi. Bare litt over en månde igjen! :)

 

Imorgen har jeg fri, da skal jeg ut å jogge. Langt!:)

 

Stay strong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twinkie

Så var det søndag! Fornøyd med helgen så langt.

Fredag trente jeg step intervall, lørdag gikk jeg en rask tur på 40 min.

Har planer om å gå på en aerobictime nå etterpå.

Vært ganske flink faktisk :)

 

Hva med dere andre? Alt bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sukkertoy

Jeg syklet min 4 mils tur i går som planlagt. Ble faktisk veldig sliten. Hadde motvind på vei hjem, og det blåaste skikkelig kaldt. Kjenner det i bena fortsatt. Så får vi være flinke denne uken også. Rapport fra flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. er har heldigvis en jobb som en går mye og setter masse varer på plass hver dag.og har en skritt teller på meg og den er ikke dum nei.lgger vel i gjennomsnitt på rundt 5000 hver dag.og det finnes rolige tider men er alltid i bevegelse. Så på en måte er det som trening for meg.

Men driver m tai chi på kveldningen for å roe ned og det er behagelig kan nesten sovne av det, hehehe.

Sykkler og en del.men må skifte dekk.liker å sykle for i ny og ne.og så punkterer det.e tragisk.jaja.

Jeg skal nok komm innom igjen og forklre om hvordag det går.

ER 167 cm

Veier 86,1kg

og er101,rundt livet.

Så vi får se nedgangen,

Ønsker dere og lykke til med deres og vi snakkes igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twinkie

Bra jobba jenter, og Fana: bra du vil henge deg på her :)

 

Trente i går, og må si formen begynner bli veldig bra nå. Trent jevnt lenge nå, og det gir resultater.

Fikk en skikkelig flying start på kurset også, da vekta var redusert med minus 4,1 kg.. Jeg fikk hakeslepp :)

Jeg har jobba hardt, spist riktig, og trent mye.

Dessuten har de siste kiloene kommer fort på, så da går de tydeligvis fort av når man gjør ting riktig!

 

I dag vet jeg ikke om jeg rekker å trene, men skal til frisøren, og lar vel bilen stå og går. Ca 25 min å gå, så drar noen trimpoeng der!

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommerfrisk

Hei begynte idag.........men men........når jeg sto opp ville jeg utsette alt men plutselig tenkte jeg "nå eller aldri" så trente jeg en form for styrke trening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommerfrisk

Hei begynte idag.........men men........når jeg sto opp ville jeg utsette alt men plutselig tenkte jeg "nå eller aldri" så trente jeg en form for styrke trening...

Er kjempe stolt av meg selv........Denne gangen føles det som jeg kan nå målet mitt..........Har tenkt meg en rask tur ut idag etter middag altså kun i 10 minutter.

Sjikkelig humør idag.....gleder meg til å fortsette..........Ros til alle sammen:STÅ PÅ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sukkertoy

Det var en fantastisk vektnedgang twinkie. Så flink du har vært. Kanskje det blir litt trimpoeng ved å gå i tog i dag. Ha en fin 17. mai alle sammen. Skal prøve å få til en sykkeltur etter feiringen i ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twinkie

Så var 17. mai over. >Ble lite trim og litt mer mat enn vanlig.

 

Men i dag blir det trening, enten step eller spinning. Bestemmer meg i løpet av dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ripley

I går var jeg faktisk ute og trimmet på kvelden. Godt å få rørt seg litt etter mye god mat (ja, jeg skeiet skikkelig ut i går :rolleyes:)

 

Har planer om å gå trimløypa mi litt senere i kveld, og skal prøve å få gått i morgen, og enten lørdag eller søndag. Får se litt på været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twinkie

Ble step trening på meg, men angrer på det. Var vikar og hun utførte trim for eldre. jeg hadde ikke EN eneste pulstopp. Wasted!!!! Neida, alt er bedre enn ingenting, men skuffende når man er gira på trening!

 

Reiser bort i helgen, men blir vel en aktivitetshelg, da vi skal på villmarkscamp med ungene!

 

Ha en flott helg!

 

STÅ PÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei!

slenger meg på her om det er okey jeg! digger å trene, problemet mitt er at jeg har ikke råd til treningssenter..men jeg har ergometersykkel hjemme som jeg bruker flittig og trener styrkeøvelser ved siden av og sykler ute.. vanligvis jogger jeg også, men så har jeg belasta føttene feil så det gjør kjempevondt i leggene og anklene å jogge, det er skikkli kjipt for jeg digger joggeturer...menmen..vi får håpe det går seg til snart, har kjøpt nye løpesko og alt.. syns alle her virker kjempeflinke til å trene, og det må jo bare være suuupermotiverende å være med her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Goddag

Heisann

Denne uka har jeg vært på en time step intervall, en time kondis, en time step, en time bosu og ca 2,5 timer styrke og kondisjon i apparatsalen. Det siste skal jeg i morgen og. Og søndag skal jeg svømme ca 2100 m på en time. Trening er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snowkid
Hei! Jeg har også gjort det jeg skulle. Sykla til jobben. 25km en vei.

 

Så flink du er!

Vurderer å sykle selv til jobben, men hvor lang tid brukte du?

(og er du vant til å sykle mye, sånn at det går fort?)

 

Har 20 km til jobben og ikke veldig vant med å sykle, så jeg vet ikke hvor lang tid jeg må beregne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sukkertoy
Så flink du er!

Vurderer å sykle selv til jobben' date=' men hvor lang tid brukte du?

(og er du vant til å sykle mye, sånn at det går fort?)

 

Har 20 km til jobben og ikke veldig vant med å sykle, så jeg vet ikke hvor lang tid jeg må beregne.[/quote']

Det kommer an på hvordan det er der du sykler. Jeg kjører på asfalt, stort sett på landevei. Regner ca. 1 time på 2 mil. Da synes jeg selv det går fort. Du skal jo ha tid til å dusje mm så beregn hvertfall 2 timer. God tur, Bra start på arbeidsdagen!

(hvis man ikke blir alt for sliten da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...