Gå til innhold

Treningsdagbok, heng dere på :)


Gjest Twinkie

Anbefalte innlegg

Gjest Twinkie

Vært i København i helgen, spist godt, og gått mye. Hele dagen faktisk, så håper det går sånn nogenlunde opp i opp.

 

Skal spinne og trene pump i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar
Gjest Tingeling84

Vel, har virkelig fått ny treningsånd nå. Tok 4trimpoeng hittil idag. Startet dagen med en gåtur på 1t 10 min og nest 800kcal borte, gikk så til posten og syklet en liten tur i det fine været....håper da virkelig denne gleden holder!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og vel overstått helg alle sammen!

På lørdag var jeg ute og gikk hele dagen - det føles i hvertfall litt sånn. Gikk i over tre timer til sammen. Ikke like flink i går og i dag har jeg tenkt å forbrenne litt kcal på å bade hund. Det er en real slåsskamp, så dere kan tro jeg gleder meg. Not.

 

Katla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tingeling84

Hei igjen! Alt er så lettere å gjennomføre når det er så fint vær. Nå har jeg trent aktivt i tre uker, og resultatene begynner å vise seg. Mistet 3cm i midjen og 1 rundt låret...ikke dårlig!

 

Idag syklet jeg i 40minutter og 1,4trimpoeng registrert. Måltidene er planlagt og jeg ender på 1622kcal idag, 1600 er der jeg skal litte, så dette må jo bare funke tilslutt.

 

Stå på alle sammen, dette klarer vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twinkie

Så flinke dere er jenter :)

 

Her er min ukesrapport:

 

Tirsdag: spinning30 og bosuball30

Onsdag: step3 75 min

Fredag: Step-intervall 60 min

 

 

Formen begynner bli veldig bra kjenner jeg, og det er DIGG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer sterkt å skaffe meg en pulsklokke.. Alle sier det blir ENDA mer morro å trene :D

 

Noen som har noen tips?

 

Ymca: Utrolig bra' date=' stå på videre ;)[/quote']

 

 

 

Har pulsklokke og er kjempefornøyd. Ser fremgang iforhold til treningen samt at en får vite hvor mange kalorier en har forbrent og hvor mye som er fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentungen

Hadde meg en økt med styrkeøvelser i går kveld før jeg satt meg ned og slappet av med LOST.. men i natt skjedde det merkeligte med meg! eg våknet i 4 tiden av at jeg hadde ekstremt vondt i magen! jeg begynte å kjenne etter hvor det var vondt og prøvde å finne en grunn til smertene. jeg konstaterte etter en stund at det ikke var at jeg var sulten eller at jeg hadde spist for mye. jeg hadde ikke luft i magen og kunne rett og slett ikke fatte probleme.. plutselig slo det eg at det var ikke inne i magen jeg hadde vondt, men i magemusklene!!! Jeg smurte på ibuxgelè og hentet meg en varmeflaske som trøst, men til ingen nytte.. jeg bare lå der å vred med i smerte med tårer i øynene.. var helt grusomt en periode.. til slutt gikk jeg og hentet meg en disney film som jeg prøve å fokusere på helt til jeg sovnet. I dag har jeg overhode ikke vondt, hva kan dette komme av?? jeg hadde jo trent magen før LOST, men jeg pleier jo trene til vanlig så jeg skjønner ikke hvorfor jeg skulle reagert slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Trening i går: spinning og bosuball

Trening i dag: Step3 75 min

 

Trening lørdag: step3 75 min' date=' muligens 1 time bodypump etterpå[/quote']

 

 

Hei

 

Ser at det ikke er innlegg på denne tråden etter 15.6.06

 

Har dere stoppet å trene alle sammen ??

 

Jeg starter internettkurs i morgen og trenger at noen pusher meg på treningen. Har aldri trent regelmessig og det er vel derfor jeg har problemer med vekten.

 

Er dere med ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trente 1time med spinning og en time hard styrke(Body pump) igår å sanket 6,2trimpoeng,e godt fornøyd med det;) idag så er det to bra fottballkamper,så da må eg prøve og få trent de to timene mellom hver kamp:)

 

Klem Marita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt så mange trimpoeng at det har vært noe å skryte av i det siste.

 

Gikk en time i går og i dag har jeg gått ca 40 minutter + bada Hund. Det er slosskamp så der får jeg styrketrening og dusj i et. Det er jo tre ting på en gang! Tidsbesparende...

 

Katla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha fått tydelige signaler fra kiropraktor, badevekt og egen kropp (utbrent) er jeg nå endelig i ferd med å komme igang med trening:-)

 

Har forsøkt med å abonere på bladet 'i form' og anskaffe noe lett treningsutstyr til hjemmebruk (matte, ball og manualer), samt allierte meg med en nabo for spaserturer. Fikk litt motivasjon, men det ble bare sporadisk trim. Så nå har jeg tatt steget videre og meldt meg inn på treningsstudio.

 

Målet er å komme igang med trening 2 dager i uka før jeg reiser på ferie, slik at det blir lettere å starte opp igjen etter ferien. Kanskje klarer jeg å trimme litt i ferien også.

 

Denne uka har jeg trenet styrke 2x40 min + 30 min aerobic. Og i tillegg benyttet føttene til butikken istedet for bilen. Stolt av meg selv:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 years later...

Årets første skitur. To timer alene med hunden inne i marka, bra for kropp og sjel. Litt tyngre enn i fjord, men det skal jo ikke bare være komfertabelt å trene. Viktig å presse seg selv til "bedre form". SKal ned fire - fem kilo til, har tatt av 1,6 kg + 1,0 kg på disse to første ukene dette året ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...