Gå til innhold

Fru Lunas Vektstabiliserings blogg - startet 7. februar 2006


Gjest fru luna

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar
Gjest fru luna
Lurte på om jeg skulle invitere deg på en tur opp Stoltzekleiven men du har vel fastsatt programmet for turen for lenge siden;)

Kos deg masse.

 

Hahahaha

Synes jeg ser det for meg, stbs som spretter opp i raske kiv og jeg ligger langt bak med tungen i bakken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Gjest fru luna

Fremdeles stabil vekt - nå snart 1 1/2 år siden jeg startet stabiliseringen. Nå fører jeg hverken mat eller aktivitet - men er i atskillig mer aktivitet enn før livsstilsomleggingen og mange mindre måltider er blitt en refleks (og jeg er alltid skrubbsulten når det er tid for neste måltid). Bare siste uke har det blitt mye fysisk aktivitet som gåing på flaten og i trapper, litt svømming og litt tennis. Deilige sommeraktiviteter - har ikke vært i treningssenteret på en stund.

 

Ellers har jeg fått en liten utfordring angående dietten - jeg reagerer med utslett i ansiktet på steinfrukter som epler, pærer, fersken, aprikos og kirsebær og noen rå grønnsaker og muligens bær og nøtter. Jeg har eliminert alle disse matslagene for tiden og kommer til og teste et av matslagene av gangen. Men fersk frukt, ferske bær, nøtter og grønnsaker har alltid vært et vesentlig del av dietten min og det er vanskelig å finne fullgode erstatninger. Blir og mye mer sulten når all mellommat må være appelsiner, klementiner eller bananer enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Hei fru Luna! Eg har lese mykje av det du har skrevet - er kjempeimponert over resultata dine og at du klarer å stabilisere vekta! Enda meir imponert blir eg av at du gidder å fremdeles dele dine erfaringer og mange gode tips og råd til alle oss som slit med både motivasjon og resultat! TAKK!

Godt nytt år! Helsing Jajo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...