Gjest moving Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 God tur! Håper du får de fine maidagene som Bergen er så kjent for! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest fru luna Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Lurte på om jeg skulle invitere deg på en tur opp Stoltzekleiven men du har vel fastsatt programmet for turen for lenge siden;)Kos deg masse. Hahahaha Synes jeg ser det for meg, stbs som spretter opp i raske kiv og jeg ligger langt bak med tungen i bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stbs Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 HahahahaSynes jeg ser det for meg' date=' stbs som spretter opp i raske kiv og jeg ligger langt bak med tungen i bakken [/quote'] Tror du tar feil der, du er nok i bedre form enn du aner;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest fru luna Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Fremdeles stabil vekt - nå snart 1 1/2 år siden jeg startet stabiliseringen. Nå fører jeg hverken mat eller aktivitet - men er i atskillig mer aktivitet enn før livsstilsomleggingen og mange mindre måltider er blitt en refleks (og jeg er alltid skrubbsulten når det er tid for neste måltid). Bare siste uke har det blitt mye fysisk aktivitet som gåing på flaten og i trapper, litt svømming og litt tennis. Deilige sommeraktiviteter - har ikke vært i treningssenteret på en stund. Ellers har jeg fått en liten utfordring angående dietten - jeg reagerer med utslett i ansiktet på steinfrukter som epler, pærer, fersken, aprikos og kirsebær og noen rå grønnsaker og muligens bær og nøtter. Jeg har eliminert alle disse matslagene for tiden og kommer til og teste et av matslagene av gangen. Men fersk frukt, ferske bær, nøtter og grønnsaker har alltid vært et vesentlig del av dietten min og det er vanskelig å finne fullgode erstatninger. Blir og mye mer sulten når all mellommat må være appelsiner, klementiner eller bananer enn så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest fru luna Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 dytter litt på tråden siden den hadde falt ut av visningslisten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest fru luna Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Nytt dytt på tråden, ser at mange skal over i stabiliseringsfasen - som er vel så utfordrende som vekttapsfasen (iallefall for meg). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jajaaa Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Hei fru Luna! Eg har lese mykje av det du har skrevet - er kjempeimponert over resultata dine og at du klarer å stabilisere vekta! Enda meir imponert blir eg av at du gidder å fremdeles dele dine erfaringer og mange gode tips og råd til alle oss som slit med både motivasjon og resultat! TAKK! Godt nytt år! Helsing Jajo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest fru luna Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Takk skal du ha for gode ord Jajo - godt nytt år til deg og . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest fullfres Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Fru luna - hvor ble det av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar