Gå til innhold

Motivasjon.


Gjest classica

Anbefalte innlegg

Endelig har jeg fått bestillt meg skritt-teller! Gleder meg til å bruke den på nattevakt i natt! Jobber på sykehus QUOTE]

Morsomt nick' date=' forresten! Er det et spørsmål egentlig - i "trimmer'u eller?" (hihi).

 

Ser at du i hvert fall skal få trimmet litt da. Du går garantert ganske mye som nattevakt på et sykehus (hvor jobber du forresten? bare om du vil svare altså). Blir spennende å høre hvor mange skritt det ble på en natt da.

Ha en god våken-natt![/quote']

 

Gledet meg skikkelig til å telle skritt på jobb, men den ville ikke virke når den lå i arbeidsuniformen min...blæ. Ikke særlig gøy. hadde gledet med til å sjekke den og hva viste den?...jo 231 skritt på ti timers jobb. Må visst bruke den når jeg går turer hjemme, for da får jeg den til å virke. Men gir ikke opp av den grunn!

 

Jobber som sykepleier på Ahus forresten. Bor i Sørum Kommune, er 32 år, har mann og ei datter på litt over 2 år. Trimmeru ble bare funnet på i farta. Det nicket jeg egentlig ville var opptatt. Hvor i landet er det dere andre bor? (Bare hvis noen vil svare). Har ikke fått kommet ordentlig igang med trimmingen ennå, men jeg skal nok kunne svare JA på Trimmeru?!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar
Gjest exploria

 

Gledet meg skikkelig til å telle skritt på jobb' date=' men den ville ikke virke når den lå i arbeidsuniformen min...blæ. Ikke særlig gøy. hadde gledet med til å sjekke den og hva viste den?...jo 231 skritt på ti timers jobb. Må visst bruke den når jeg går turer hjemme, for da får jeg den til å virke. Men gir ikke opp av den grunn!

 

Jobber som sykepleier på Ahus forresten. Bor i Sørum Kommune, er 32 år, har mann og ei datter på litt over 2 år. Trimmeru ble bare funnet på i farta. Det nicket jeg egentlig ville var opptatt. Hvor i landet er det dere andre bor? (Bare hvis noen vil svare). Har ikke fått kommet ordentlig igang med trimmingen ennå, men jeg skal nok kunne svare JA på Trimmeru?!!!![/quote']

 

 

Hallo! Takk for svar "søtnos"! Det var hyggelig! :)

Kjedelig med den telleren din, "trimmeru", når du hadde gledet deg til å se et resultat av en lang natts gåing! Hadde en lignende opplevelse for en ukes tid siden da vi skulle gå på hytta som ligger et godt stykke opp på fjellet. Har pulsklokke og var skikkelig spent på hvor mange kalorier jeg kunne forbrenne på en slik klatretur!! Da jeg kom frem trykket jeg spent på klokka.... Var nok LITT... lenge siden den hadde vært i bruk, for jeg hadde glemt at jeg måtte trykke en gang til etter at den hadde funnet hjerterytmen, så den viste bare hvor lang tid jeg hadde brukt!! :( Men, men, turen var jo gått likevel den, og noen dager senere gikk jeg samme distansen igjen og fikk bekreftet at jeg hadde brukt bortimot 900 kalorier!! :D

Du får finne et sted å henge skrittelleren neste gang du er på jobb!

 

Ellers så har jeg skaffet meg en "heiagjeng" i mine døtre på 15, 19 og 20 år, samt samboer, som vil hjelpe meg hvis jeg skulle bli fristet til a) å kjøpe usunne saker med ønske om å fortære det, ;) å sluntre unna trimmingen...

 

Ny flott dag i dag! Har ferie ennå og kan bruke dagen til blant annet å gå/sykle en tur! Ha en fin og inspirerende dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit exploria :) Det er bra du har en god heiagjeng - det trengs når det kan butte på litt....og de dagene kommer man også innom. Mne heldigvis opplever jeg flest av de dagene da jeg er glad jeg er i gang!! Ikke sant?

 

Kjedelig med skritt-telleren Trimmeru. Men jeg er ikke tvil om at det ble mange skritt uansett!

 

I dag er min veiedag og jeg står på stedet hvil etter min første uke. Kostholdet har jeg blitt godt kjent med igjen, og det er deilig. Merker at det er en lettelse å vite at jeg ikke skal "bare kjøpe en liten sjokolade når jeg først står her på Deli de Luca....". Det har dessverre vært altfor lett å blitt fristet til slikt når jeg står i køen og venter....så ligger de godisene rett oppi ansiktet av alle ting. Nei, nå frister det IKKE! Det hjelper å være bevisst, klart det krever mer, men det er befriende å gå ut av kiosken etterpå, vel vitende om at jeg tok et eget VALG!

 

Det som jeg ikke har kommet skikkelig i gang med er trimpoengene. Men det skal jeg gjøre noe med til uka ;)!

 

Ha en strålende onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest skorpionfisken

Jeg vil være med. Har 30 kilo for mye, så dette er midt i blinken for meg. Planen er ambisiøs nok. Noe å spise hver 3. time, ca 1600 kcal om dagen og mange turer i det fri.

 

Jeg har en valp som etterhvert blir stor nok til å trimme meg. Har en venninne jeg går med, og håper at svømmeklubben her tar opp tradisjonen med vannaerobics som de har hatt stopp med en stund på grunn av bassengsituasjonen.

 

Har en ryggskade som gjør at jeg ikke kan trimme i studio med vekter, synd egentlig for vi har gratis trimrom på jobb med masse flott utstyr. Eneste kunne være en personlig trener som følger meg opp hele tida men det har jeg ikke råd til.

 

Ferien er slutt, and here I come :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...