Gå til innhold

8-10 kg utover høsten :)


Gjest hegemor

Anbefalte innlegg

JA Hvor er alle som var der da, har alle vært flinke, er det bare meg som har godt opp, herregud!!!! Har en kroppsfasong som et time glass kg ligger på midten, har fått meg stepp maskin som beviser meg at jeg er i knall dårlig form, og den skal brukes i høst, vil jo klare det, var jo sååå nære målet før sommeren... men så ble det my boller og snop på fjorden, utrolig hvor lite man orker i varmen.

 

Hjertesukk fra hegemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Så kjekt å sjå nokon av dei "gamle" her inne!

 

Er tilbake frå ein laaaang ferie, med mykje god mat og god vin, men òg ein del trim og sunn mat. Enda opp med å ha gått opp 2,5 av dei 10 kg eg gjekk ned før sommaren. Det aller beste var at dei 2,5 har nesten gått av av seg sjølv etter at eg kom heim og inn i gamle rutinar att! Så no er målet å koma inn i gamal treningsrytme, og halda fram vektnedgangen, slik at eg til slutt når målet på 65 kg, eller endå betre: 62. (Det var eit "hemmeleg" mål, som eg ikkje våga å skriva ned ein gong, for det verka så fjernt då eg byrja på 77,5 i januar).

 

Altså:

Start 2.1.: 77,5

Vekt i dag: 67,7

Mål: 62 ;)

 

Er det fleire av dei gamle "ned 8-10" her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt med, biter sammen og går på med friskt (?) mot utover hösten. Det gikk trått for meg på vårparten, men jeg er sta så jeg SKAL klare dette.

Ganske frustrert da jeg ikke går ned. Har värt veldig flink nå etter ferien (to uker), sykla til jobben flere ganger (28 km tur/retur), värt på stepup en dag / uke, spist sunt, klipt gress, osv. Resultatet? opp 0,4 kg forrige uke, ingenting denne uka. Hva skjer? Er kroppen min helt korka?

Sliter litt med å få i meg nok mat, men det er jo et fjernstyrt problem å ikke gå ned pga for lite mat....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her enda jeg også, har klart og gå opp 3 kilo i sommer jeg da:-( koselig og se at flere kjente er tilbake.

 

Har meldt meg på nytt internettkurs,starter på mandag, må ha drahjelp.. det er jo så alt for lett og gå opp igjen.. og så vanskelig og komme ned de siste kiloene....

 

Men setter igang og håper at de siste kiloene går av i høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var dere. Har lett litt rundt her nå og begynte å bli redd at dere alle hadde greid målet og "meldt" dere ut. Og nå har jeg datamaskin hjemme og på jobb igjen. Herlig. Stikker innom nesten daglig nå.

 

Jeg har hatt en fantastisk sommer og ferie, men den badevekta gikk vel nesten på huet ut da jeg gikk på den :) Gått opp 3-4 kg, men fy å deilig sommer det har vært allikevel :D Tøyet mitt passer ihvertfall fortsatt (trøsten min). Men nå er jeg igang med normal kost og trening. Og så har jeg dere. Nå skal vi stå sammen uteover høsten og klare alle kg vi vil ned - enten det er 1 kg eller 10 kg - slik at vi er skodd når neste utskeielsestid kommer (jula) :D

Kommer med vekt og mål senere, mulig jeg bytter veiedag fra mandag. Starter med det til uka.

 

Lykke til alle sammen.

 

Stor klem fra

HEIDI ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil være med...trenger virkelig å gå ned 8 kg nå...hadde vært fint med noen kg mindre av meg;-)

 

veier nå 71kg

og vil ned minst 5 kg til innen desember!!!

Lykke til alle sammen!!

klem fra Minni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hyggelig og se det er flere som har gått opp, trodde bare det var jeg som hadde dårlig karakter hihihih........

 

Men nå har jeg så smått startet med stepp maskinen min, huff får en dårlig kondis jeg har, er det slik at det er opparbeidelsen av kondis og svette som øker forbrenningen, forde jeg var ikke veldig innponert over hvor få kcal jeg forbrant, hehe. av og bli sååååå forbaska sliten og våt. men det er godt nå da. har drikket endel i dag også, fortsette slik så må det vil bli et slags resultat etterhvert. det var den isen da jeg "måtte " spise på jobb i dag. hehe.

 

ble ikke noe bailine timer, valgte stepp maskin i stede... tar vel litt lengere tid da ja, og dette som dingler rundt midten må nok bli, får ta litt situps, hehe litt er vel og skryte men......... å så forbaska lite fornøyd jeg er med og ha gått opp alle de kg...fiiiiiiiiiiilern!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like forbannet for alt jeg egentlig dyttet i meg i sommer jeg også, Hegemor, men nå skal det vekk. Koste hva det koste vil av pust, pes og svette :D Skal ha på meg en bunad som jeg har lånt av en venninne - 10. sept. - den passet på samme tid i 2003.

 

Har syklet 30 min og 230 cal på ergometersykkel nå etter å ha feiret bursdag til min samboer ikveld - hjemme hos mine foreldre - med middag og bløtkake, hmmmmm :) Måtte selvfølgelig smake. Vel ikke noe mer kake/godis før konfirmasjonen i huset 10. sept.

 

Men Hegemor, heng deg på med meg. Jeg SKAL gjennomføre 50 situps hver morgen før jeg går på jobb. Det vet jeg hjelper på magen. Gjorde det idag og det går fort unna, så det tar vi oss tid til. Da blir vi flate da he he he :D

 

OK lykke til, vi gir oss ikke - glem alt som ikke var riktig i sommer så ser vi heller fremover istedet ;)

 

KLEM

HEIDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp 4-5 kg siden jul, og fortsetter det i samme tempo ender jeg opp som en elefant før fylte 40. Jeg tror denne linken vil passe meg utmerket. Jeg skal altså ned alle disse kiloene, aller helst i morgen. Men jeg er jo realistisk og vet at jeg må ta tiden til hjelp. Ergo, jeg skal komme tilbake til denne linken titt og ofte de neste ukene for å fortelle hvordan det går. Nå skal det gå nedover!!!

 

Jeg veier 66,5 kg nå, og skal ned til 61 kg. Det er fullt mulig innen de neste to månedene. Det er bare å øke forbruk og minske inntak. Det høres så lett ut, men hvorfor går det så trått????

 

Fortvilet, men ikke knekt enda. Jeg står på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil og være med på sittups:-) var kjempeflink for en stund tilbake da tok jeg 100 hver kveld.. jeg er med på 50 på morgenen:-) kanskje vi skal ta 50 på kvelden før vi legger oss også??

 

synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en så sinnsykt svai rygg også så situps er nok tingen, det fikk jeg egentlig beskjed om og starte med.... starter nå!!!! blir vel kveldsarbeid i første omgang på meg hehe........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt stille på denne tråden:p

Jeg tar sittups morgen og kveld:-) er dere andre med??

 

Ellers så har jeg idag startet på nytt internett kurs,må vist ha litt ekstra dra hjelp til de siste kiloene:-) Første innsending er imorgen.

 

Ha en fin dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg er vel ikke verre enn at jeg skal greie 50 sit-ups om dagen, jeg også.

 

Men så var det motivasjonen for å spise mindre på kveldene, da....

 

Noen forslag her? Anybody out there?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Jeg er ganske så ny her. har igrunn bare brukt den til å føre opp hvor mye jeg spiser. Men nå skal jeg engasjere meg litt mer. Jeg syns det er så mange forskjellige "tråder" at jeg blir forvirret. Men nå tror jeg at jeg holder meg til denne. Jeg er 166 cm. Og tror jeg veier 75 kg nå. Jeg har 65 som mål. Jeg har sluttet å bruke vekten etter sommerferien. Siden jeg ble helt opphengt i den - veide meg hver morgen.. Så når batteriene gikk føyka - så benytter jeg sjansen til å ta pause fra den. Og tror det er lurt. Jeg har et "måle-skjørt" som jeg prøver i ny og ne. Da ser jeg hvordan det blir litt løsere etterhvert.

Føler det er ok. Siden vekten min varierer veldig etter syklus.

Jeg skal ligge på ca 1500 ckal og sykler 90 min 2 gr i uken. + en steptime. Situps skal jeg også begynne med- det høres bra ut. Lykke til alle her!!! Dette skal vi klare. ( i slutten av oktober skal jeg til Barcelona og skulle gjerne vært - 70 kg da.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trist og melde at jeg har 8-10 igjen, kommer ikke i siget.. alt får mye godt som sluker meg.. trener litt smått på steppmaskinen min da.... huff. jeg vet jeg kan !! klartr det før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel igjen en 6-8 kilo.. er igang med internett kurs igjen, har gått på det en stund gått ned 27 kilo, men de siste sitter så altfor godt fast:p også blir manvel litt lei innimellom.. men nå er jeg da igang med kurs igjen for nå skal de siste kiloene av før jul:-)

 

 

Ha en fin helg alle sammen.

 

 

klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også med de siste 6-7 kg. Er fortsatt for lat, ikke kommet skikkelig igang etter ferien ;) men håper jeg nå snart tenner på treningen igjen. Kommer meg liksom ikke avgårde. Klarte det jo fint før ferien :).

 

Nei, jenter nå tar vi oss sammen. Slik kan vi ikke ha det lenger :) Vi får komme inn her ofte å oppmuntre hverandre så godt vi kan.

 

Ha en fortreffelig helg alle sammen :)

 

Klem HEIDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snopeguri

Begynner på internett-kurs i dag, i håp om å bli kvitt 8 kg før jul. Er 67 kg nå, vil under 60! Har baby på 6 mnd. som jeg ammer, men det hjelper ikke så veldig på vekten... Hiver meg på situps om kvelden fra i morgen av. Har store planer om å gå tur med vognen 3 ganger i uken (masse oppoverbakke!), løpe på tredemølle 2 ganger i uken + å kutte ut sjokolade! (det blir det vanskeligste). Er en skikkelig snopeguri. Men nå skal det bli andre boller! Snakkes! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei allesammen.

 

Etter 4 uker med mer mosjon (og sunn mat) enn på veeldig lenge hadde jeg virkelig trodd det skulle vise resultater på vekta. Men hva skjer? Jo det lille som har endra seg har värt i feil retning :-( , nemlig opp.

Nå er jeg drittlei, og tror jeg skal drite i alt, det hjelper jo ikke uansett.

Kanskje kommer jeg sterkere tilbake senere, men akkurat nå föles det håplöst.

Lykke til til dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke vi som skal ned 8-10 kg skrive her en gang i uka og fortelle hvordan det går? Så følger vi litt med hverandre og pusher hverandre! :o Jeg har gått opp og ned en kg en stund nå, men hadde gått ned 1 kg på en ukes tid nå, og det blir spennende å se hva badevekta sier på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med motivasjon, prøver og komme i gang hver dag...

men om nevnt tidligere er jeg veldig flink til og passe vekta, men vil jo ikke det, vil ned jeg:) pokker, er litt flink da, prøver og gå meg en tur 2 hver dag, 4 km.. men skulle gjordt det hver dag, men det er dette med maten også da... jaja. men jeg skal ha gått ned my av de 8-10 kg innen nov-06 det kan fortsatt gå

 

 

 

hjerte sukk fra hegemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...