Gå til innhold

8-10 kg utover høsten :)


Gjest hegemor

Anbefalte innlegg

fra dere Synnøve, Svenska og Hegemor og selvfølgelig dere andre. Men noen av oss har hengt litt lenge sammen og hatt både nedgang, oppgang og stopp ;)

Nå er vi i samme båt, så nå må målet vårt være å holde kontakten, det synes jeg er fint. Prøver tappert å spise fornuftig og trene, men fy å tungt det er :)

 

Håper dere andre er enige, at vi ikke fokuserer så veldig på denne vekta. (Enda mer deppa blir jeg av samboer som går ned - han er syk, men allikevel urettferdig synes nå jeg buhuhu).

 

Nei, la oss se lyst på livet, være fornøyd med at vi ihvertfall er friske så kommer nok det andre etter hvert. Vi gir oss ikke, men tar det litt roligere. ENIGE ? :)

 

Stor høstklem fra

HEIDI :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Jeg er veldig lei om dagen,så enig med deg hemulen vi må nå ihvertfall prøve og holde kontakten her inne:-) hadde gått opp igjen jeg denne uken,men fikk menstrasjon så da skylder jeg på det:p men er så lei av at vekta står stille eller går gal vei...

 

 

Snakkes i morgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

igjen og jeg skal kose meg, i sofakroken med fleecepledd over meg og et glass rødvin :) ikveld. Kan vi ha det bedre. Husk vi lever på lånt tid ;)

 

Ønsker dere alle en fortreffelig helg og ihvertfall dere "veteranene" :)

 

Klem HEIDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Hallo alle sammen!

Jeg har vært fraværende leeenge nå. "Konverterte" til vektlubben i VG - uten at det har gikk noen vesentlige resultater.

 

Jeg sliter fortsatt med å kommer under 70. Prøver å være bevisst, trener etc, men, men.....

 

Morsomt å registrere at flere av dere gamle kjente er på tråden ennå. Fra nå skal jeg følge opp.

 

Forøvrig har jeg det bra, trener på studio så ofte jeg kan. Mest spinning. I tillegg trener jeg 17 jenter i håndball 2 ganger pr uke. Jentene er 12 år.

 

Håper det går bra med alle dere andre og at personlige mål denne høsten er i sikte. Nå tenker jeg svært langsiktig etter råd fra dyktige fagfolk. 0,5kg pr mnd. Har innsedd at ting tar tid.

 

Lykke til videre alle sammen.

 

Klem fra Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde Astrid. Det var kjempe hyggelig å ha deg tilbake :) Vekommen. Her har det gått opp og ned, ja nesten på kanten til å gi opp. Nå har jeg bestemt meg for å ta det som det kommer, leve sunt og trimme ;) så kommer nok vekta etterhvert.

Det viktigste for meg og noen av "veteranene" her - er å holde kontakten og skrives innimellom :)

Idag har jeg gått tur med en venninne på 3 timer - 940 cal og det hjelper.

 

Sammen er vi fortsatt like sterke som før :) Lykke til og ha en god uke.

 

Klem

HEIDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hver mandag har vært en ny start uten at det egentlig har vært det, men etter denne helgen er det slik, tenkte at jeg nå dele opp de 10kg , ta 5 i slenge...viss jeg nå tar og går denne turen hver dag, på ca 30 min,starter og drikke minst 2 l vann/saft. spise er jeg jo egentlig flink til, men prøver og trekke mere over til disse magre produktene, så må det vel får pokker gå,, ;) ønsker alle en knall start på uka .. talas :)

Hemulen, var med i vektklubb på vg i et halvt år jeg å... men dette er i allefall gratis

hegemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tar jeg litt og litt av gangen jeg også. Gikk 3 timer tur igår, gikk på vekta idag og fy f.... ikke noe ned :) Håper det er fordi jeg gikk i går og at kroppen må "hvile" før det skal gi utslag ;) Hvis ikke så vet ikke jeg hva som er galt:mad Har veiedag på torsdag så da SKAL jeg se resultat.

 

Ha en god uke alle sammen og lykke til :)

 

Stor høstklem

HEIDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,da har jeg vært på vekta, ikke stort ned men noe 0,7.. men hadde jo mens sist da,så hadde jo håpet på litt mere ned idag:-( men har vekt som også måler vann i kroppen,og den var litt høy,så får håpe det er noe som henger igjen,mensen var jo over søndag:-)

 

Lykke til alle som har veiing idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

igjen. Med kos, forhåpentligvis fint vær til å være ute i. Er ikke i 100 akkurat nå, lei, sliten, puhhhh ;)

 

Skal kose meg i campingvogna med ost, kjeks og rødvin. Må bare slappe av. :D

 

Ønsker dere alle en riktig god helg.

 

Klem HEIDI :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer på hvordan dere andre her har det? Hadde en kjempefin rolig helg hvor samboer og jeg koste oss med ost, kjeks og rødvin :)

 

På mandag startet vi treningen for full igjen etter å ha vært syke og litt "late" siste tiden. Har klart 5,4 trimpoeng tilsammen igår og idag. Så det lover bra får jeg håpe:p

 

Må nok jobbe mye med meg selv fremover for å komme dit jeg vil og det SKAL jeg klare. Tenker ikke så veldig mye vekt, men at jeg er i god form.

 

Ha en fortsatt god uke alle sammen og håper å lese noe fra dere snart :)

 

Klem

HEIDI (Hemulen) :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kan jo rapportere noe positivt for en gangs skyld, -2,4 kg ned sist uke...

Årsaken til det hele er kanskje ikke så bra (problemer hjemme) men noe positivt skal det vel komme ut av det meste...

 

Stå på allesammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svenska, håper det går bra. Ikke hyggelig å høre slike ting. Har selv vært igjennom en periode tidligere iår, men nå ser alt mye lysere ut :) Tenker på deg.

 

Lykke til (om det hjelper)

 

Klem

HEIDI :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker på deg, raste ned 8 kg i februar mars jeg også... men de har kommet tilbake nå, som ting har ordnet seg. jeg er i grunn glad får det. men skulle selvførgelig vært der nede i ønske vektklasse, men men.... ta vare på deg selv, tenker på deg. ikke gøy med problemer på hjemmebane stor klem

 

 

 

ellers har jeg denne uken gitt helt opp, ikke tenkt på slanking, vekta hadde jeg bestemt meg får og sette bort denne uka, skulle kun veie meg i dag, og det gjorde jeg, og akkurat hva jeg trodde, den sto på det tallet som fredag forrige uke, eller feil 100 g mindre....... ellers er jeg så trøtt og lat om dagen, vil bare sove... så min hverden er slik, jobbe sove spise, rydde sove og spise... det må vel gi seg snart!!!! lykke til i helga alle sammen, selv skal jeg ha jobbe helg :( men, så har jeg fri fra tirsdag - mandag kveld igjen,....... så det er fint og jobbe turnus :)

 

klem hege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for omtanken allesammen!

Denne uka var det stillstand på vekta og det er vel ok med tanke på forrige ukes ras. Var alene hjemme i helga og slappa av, lekte med barna, sov, drakk öl og åt sjokolade.

Får vel se om det ordner seg hjemme etterhvert, om jeg blir noen kilo lettere er vel ikke det den verst bivirkningen av problemene....

Stå på allesammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer. Her er alt som normalt, har fått tilbake treningslysten :) så nå går det unna på treningssenter, både tredemølle, styrke og spinning. Helt herlig :) Men vekta rører seg ikke, så den gir jeg snart opp. Nå skal jeg konsentrere meg om kondisjon og god helse og det er jo ikke dårlig bare det :)

 

Fortsatt lykke til alle sammen, håper det går bra med deg Svenska ;)

 

Klem

HEIDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har jeg vært flink, spist sån nogelunde riktig,holdt meg unna alt jeg vet jeg ikke skal spise, drukket bare en halv liter brus, vært flink rett og slett, passet på og spise regelmessig, syntes jeg har drukket bra å... ååå fy får et tall på vekta opp 600 g!!!!!! nå er jeg fryktelig deppa........... like før jeg revner i gråt, har jo klart det før. nå er alt BARE tull....

 

 

Leisegklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva Hegemor, det er det samme her. Vekta går absolutt ikke ned ;) Jeg spiser det jeg skal, trener, går med skritteller - men vekta - å nei du, ikke ned. Jeg blir også deppa. Synes jeg har vært flink - og det har jeg vært og ingen resultater :) Nå konsentrerer jeg meg om god helse/kondisjon, så får vekta dra til h........

 

Vi gir oss ikke Hegemor (og dere andre som evt. sliter)

 

God helg til dere alle fra HEIDI :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal blåse i slanking jeg..... i kveld har jeg i allefall spist 2 kylling lår. en spise skje ris, en ts saus og en helg haug med salat, skal spise litt pianøtter til kvelds ...fått litt dilla på kalorifattig mat, naboen har gått ned 40 kg siden mars.med og spise mere proteiner og fett...... hva mener folket om det her ????

 

skader ikke og prøve, men det er vel ikke akkurat grethe rode konseptet da..

 

 

vet ikke hva jeg skal prøve jeg,kanskje 14 dager med det, også gå får normal mat igjen.. det er jo det vi skal spise normalt

 

 

helgeklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer noe, etter en uke på mye proteiner og små måltider ok og litt bacon svor snop, til og med litt is på mandag og egg og bacon på lørdag som var, har jeg gått ned 1.5 kg.

 

 

 

 

hurra hurra........................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alle andre i mål eller gitt opp !!! er jeg helt alene nå med og fått tilbake motivasjon?? snart jul jo, vil se bra ut i den kjolen på julebordet :) men skal bare spise litt mindre ikke veie eller slite, er så bra i siget nå....... skal holde ut

 

 

eller må jeg finne nye venner,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare litt for mye å gjøre slik at jeg ikke har hatt tid til data maskinen :)

 

Jeg også holder på for "harde livet", vil gjerne ned og ikke minst få strammet opp litt her og der :) Trener på treningssenter annenhverdag samt går og går og går ute så fort jeg skal et eller annet.

 

Savner også noen av de "gamle" her. Ser at noen har gått over til andre tråder, men man kan vel ha litt kontakt flere steder :) HildeAstrid hvor er du, Svenska, Vestis og alle dere andre - har dere gitt opp? Vi må ikke miste motet dette klarer vi - sammen er vi jo fortsatt sterke :)

 

Håper å høre fra dere.

 

Stor høstklem fra

HEIDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det går ikke så bra. Er rimelig deprimert og ikke den store inspiratoren hverken for meg selv eller andre.

Det går sakte nedover og mitt mål om 10 kg ned eksisterer enda, men er et "langtidsmål" Har med andre ord ikke en dato som dead-line.

 

Ha en fin uke, allesammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forige uke gikk jeg ned 1.5 kg. men denne uka ser ikke så bra ut, måtte jo tyv veie meg i dag, og det så ikke ut som nedgang i allefall, og jeg er flink om dagen.. veldig flink faktisk.... god uke alle,

 

jeg skal ned 7.5 kg. vil veie 65 kg er 160 høy. men har grov ben bygning, når jeg veide 60 får 12 år siden, så jeg syk ut.. ikke hjadde jeg pupper heller..

 

god uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...