Gå til innhold

Veiedag Søndag 15.10 - 19.11


Anbefalte innlegg

Veide meg søndag morgen, og hadde stått stille- lørdagen var "våt" og flere kalorier i den festmiddagen enn jeg pleier spise på en uke!!! Så jeg gruer meg litt til veiing tirsdag, for ikke umulig jeg har gått opp til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... men jeg glemte veie meg før frokost! Tipper jeg har stått stille. I morgen kommer frk. Rød på besøk i noen dager og da pleier kroppen å forberede seg ved å samle på væske. Jeg er skikkelig oppblåst i dag, men skal jo ikke fornekte at jeg spiste wraps til middag i går. Greske wraps med feta og oliven, og alt annet man trenger for å lage en slik sensasjonsmiddag! Men, jeg var litt flink allikevel for siden det var jeg som sto for anrettningen og kokkeleringen, ja så ble det mager kjøttdeig og yougurt ikke rømme. Men allikevel, jeg kastet innpå med gresk salat, feta inkludert! Men, spist er spis og gjort er gjort.

 

Det ble 7 smågodt fra skålen etterpå også, og et glass rødvin!

 

Vi får se tirsdag, men alt i alt syns jeg det har gått greit i helgen!

 

Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang bedre søndag i dag enn sist jeg var inne på denne tråden. I dag stoppet vekta på 89,1 kg, noe som er 400 gram mindre enn på torsdag, og 1,9 kg mindre enn søndagen for 14 dager siden. :-) Og det til tross for at jeg holder på å få mensen, så jeg håper at nå løsner det litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang bedre søndag i dag enn sist jeg var inne på denne tråden. I dag stoppet vekta på 89' date='1 kg, noe som er 400 gram mindre enn på torsdag, og 1,9 kg mindre enn søndagen for 14 dager siden. :-) Og det til tross for at jeg holder på å få mensen, så jeg håper at nå løsner det litt![/quote']

 

Kjempebra!!! Nesten 2 kilo på 2 uker er jo fantastisk nedgang! Stå på- det nytter ;)

 

I morgen har jeg veiedag på kurset, håper på god nedgang- for i morges var vekten innom et nytt tall- 75.9 (men det var før frokost i nettoen- og i morgen på kurs, ja så er det etter lunsj og ikke minst med klær på da)!

 

Klem fra Birgitte

 

PS Jeg er skikkelig stolt og motivert når jeg leser hvor flinke dere er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har følt meg så opptatt etter at jeg begynte å jobbe igjen,at jeg falt litt ut.Men jeg vil ikke bli så tung og dorsk som jeg var før jeg gikk ned i sommer,så nå skal jeg videre ned mot neste sommer.

 

Flott at flere er med,så snakkes vi på søndag,jeg gruer meg for da skal jeg få vite hvordan fravær av stabil livsstilsendring har innvirket på vekta.Det har ikke føltes behagelig å la være å gå på vekta selv om jeg har gjort det.

 

Dere få trå støttende til dersom det har gått dårlig så jeg ikke gir opp,sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... da blir det veiing søndag, og det er bra for meg. Jeg er litt deppa nå, for jeg hadde stått stille denne uken, men det har sine forklaringer, men allikevel. Ikke noe bedre når man vet det er selvforskylt...

 

Uansett, velkommen tilbake... og klart vi heier på deg!!! Dårlig har det sikkert ikke gått, og har du hatt tilbakefall, ja så tar du det fort av igjen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...