Gå til innhold

paddas første dag på kurs


Gjest Pinnedyr

Anbefalte innlegg

følte meg litt flinkere i går, ja. klarte å få 3,3 trimpoeng med å gå tur og bruke steppemaskinen. spisingen gikk litt bedre også. men gruer meg fortsatt veldig til i kveld og veiingen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar
JEG HAR GÅTT NED 1' date='3 KG PÅ EI UKE!!

 

HURRA.....! :)

 

og jeg som trodde jeg hadde hatt en kjip uke med altfor mye mat og altfor lite trim....

 

jeg har ikke ord...

 

 

:)[/quote']

 

 

Jeg har ord: GRATULERER!!!! Det er så herlig når vekta plutselig er snill med oss selv om vi mener vi ikke har vært så flinke... Da blir det mye lettere å gå på en ny uke med friskt mot og motivasjon! :-D

 

Tone1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for gratulasjoner. med den siste vektnedgangen har jeg nå gått ned 3,1 kg på tre uker. må si jeg er mer enn bare litt fornøyd med det:D

 

nå er motivasjonen tilbake igjen. skal huske dette neste gang jeg er nedfor, og lese dette da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, i morgen er den store dagen. da skal jeg melde meg inn på elixia. (hurra, tror jeg)

blir spennende å se om jeg får trent noe før jul.skal jo flytte og allting:)

jaja, ønsker meg selv med dette lykke til. må klare å komme meg dit, da. og ikke bare sitte hjemme og sippe fordi jeg er så feit i treningstøyet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler fremdeles at jeg kan gjøre det bedre enn jeg gjør nå, men det er for mye jobb. ok, om jeg ikke har gått ned noe særlig ved neste veiing, da må jeg jobbe mer!

 

forøvrig er det to nye ting i livet mitt denne dagen:

 

1: har i dag meldt meg inn på Elixia :)

 

2: min mor har sagt at om jeg kommer meg ned til rundt 70 kg innen neste sommer, spanderer hun en ny garderobe på meg! hurra! :)

 

 

da må jeg jobbe hardt, da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med treningskort! Det skal jeg prøve å ordne meg i løpet av uka også - det er et treningssenter rett over gata for jobben som har fri innmelding noen uker nå. Tror det er greit med et sånt sted hvor man uansett passerer hver dag - litt vanskeligere å ikke "gidde" å gå innom!

 

Og stå på, så det blir en riktig dyr sommer for mor! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motivasjonen er ikke helt på topp i dag, da. men skal prøve å få ting til å virke. har treningsveiledning på fredag, tror det kan bli bra.

 

føler bare at allt er så meningsløst. men, det går vel over. håper det går over før jeg "sprekker". hadde vært kjipt å rase opp over 90 igjen....

men jeg kan ikke noe for det, jeg drømmer om en pizza med rømmedressing.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper på en bedre dag i dag. skal være flink å drikke allt vannet. skal være flink å trimme i ettermiddag. skal være flink å lese til eksamen på torsdag...

 

føler at jeg ruer meg en del til ting. dvs, gruer meg til veiing på onsdag. gruer meg til eksamen på torsdag. lurer på om disse to greiene "ødelegger" motivasjonen min? hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo litt opp og ned med oss alle, det bedrer vel ikke humøret at det er litt grått og regntungt ute heller. Prøv å ta det som det kommer, pass på å komme deg litt ut i frisk luft og ta en spasertur mellom leseøktene.

 

En eksamensuke er jo forøvrig litt spesiell, så om du unner deg littegrann ekstra rett før eksamen, er jo ikke det verdens undergang heller. Du må jo i allefall ikke sitte og være sulten når du skriver! Fokuser på lesingen, og om det ikke blir så stor nedgang denne uken, tar du det igjen neste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, ja.. klarte ihvertfall å lese en del i går. klarte også vannmengden og spisingen. værre var det med trimpoeng. ikke et eneste et, fikk jeg. ikke engang 0,1....

 

skal prøve å gjøre noe med det i dag. tenkte jeg skulle gå til storo og kjøpe julegaver (ca 40 min rask gange pr vei), men så satte det i å regne, da. får håpe det slutter å regne før det har blitt ettermiddag, for da må jeg være hjemme å lese.

bør virkelig få tatt den turen, altså. men det er ikke særlig festlig å bli helt søkkvåt heller, da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, nå er veiingen overstått.... skjønner ikke hvorfor jeg er sånn som jeg er -negativ. dette går jo strålende! :D

 

for fire uker siden veide jeg 92,2

for tre uker siden veide jeg 90,8

for to uker siden veide jeg 90,4

for en uke siden veide jeg 89,1

 

I DAG VEIER JEG 87,5 !!!

 

 

HURRA!!! ;)

 

det vil si at jeg har gått ned 4,7 kg på fire uker. må si jeg er utrolig fornøyd med det, ja :)

 

i dag er jeg i lykkerus....

 

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med supert resultat!

 

Er ikke på høyden med deg denne uka, vekta stoppet på 89,3 i morges. Det er bare - 0,2 siden forrige torsdag. Men, jeg regner med at mensen har noe av skylda, og at det blir bedre til uka.

 

Ellers har jeg bestilt meg prøvetime på treningssenteret i morgen, så nå skal jeg få opp tempoet på trimpoengene litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal også på elixia i morgen. har treningsveiledning. det blir vel ikke akkurat trening i morgen da, men da får jeg i hvertfall et pogram sånn at jeg vet hva jeg skal gjøre for å bli slank og fin ;)

tenkte jeg da skulle prøve å få trent minst en gang i løpet av helgen:) det er liksom mitt store helgemål....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei har ikke pinnedyr her hjemme, men er så utrolig facinert av de :D

 

vil helst ikke tenke på skilpadden, men det er utrolig trist.

 

 

 

forøvrig skal jeg på elixia i dag, gleder meg litt i grunn. håper bare at datteren min er snill på barnepass, sånn at jeg slipper å avbryte....

 

Rapport kommer.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var elixia overstått for denne gangen. dattern min var flink på barnepass, jeg fikk et treningspogram og 3,4 trimpoeng:)

 

målet nå er å prøve å få trent i løpet av helgen en gang......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...