Gå til innhold

paddas første dag på kurs


Gjest Pinnedyr

Anbefalte innlegg

oi! hehe... feiring er farlig... ;)

 

føler selv at spisingen og kaloriene har vært ute i hardt vær, dvs spiser altfor lite de siste dagene. glemmer å handle, glemmer å hente mat på kjøkkenet... skjerpings!

 

tenkte ogsåjeg skulle få prøvd å trene i morgen. men må si jeg er litt usikker på om det går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Ble det trening på deg i dag?

 

Jeg kom meg avgårde, til tross for at lysten var rimelig laber før avmarsj... Men veldig godt når jeg først var i gang, og jeg kunne inkassere 4,8 trimpoeng i dag!

 

I går hadde jeg endel "skrikende" muskler jeg nesten ikke var klar over eksisterte engang, enda fredagsøkten bare var en sånn intro-sak. I dag har jeg kjørt fulle 3 sett, så jeg tenker at jeg blir litt støl i morgen også... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg vært på julegave shopping:)

ble ikke så mange julegaver, men det ble hele fem trimpoeng!! hurra:) men spisingen gikk litt skeis i dag, men ikke så veldig. det kunne tross allt vært verre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, da var kurskvelden for denne gang over....

 

OPP 0,5 kg..... veier da 88 kg. ikke så skuffa egentlig, har ikke vært så veldig flink denne uka...

 

men hadde mistet 7,5 cm rundt på kroppen da :)

 

 

ser at jeg må bli flinkere igjen. ellers kan det fort gå galt........!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta mi stoppet i dag på 88,8 - som er en halvkilo ned fra forrige uke. Godt fornøyd med det!

 

Merker også at vannet i kroppen fra forrige uke har sluppet taket, og at det er en god del færre centimetre rundt om. Deilig, siden jeg skal på julebord i kveld!

 

Ikke bekymre deg for mye for den lille oppgangen - dette fikser du til neste uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går nå hardt inn for å fikse dette. det største hinderet er at jeg ikke har internett oppe og gå igjen før uti januar. kommer innom så ofte jeg kan, men det blir ikke daglig. det er veldig dumt, for jeg er nesten helt avhengig av å registrere maten jeg spiser her inne.... dette er fra neste uke.

 

ser nå at videre skanking kan bli tøft. men jeg skal klare det!!! til og med i jula skal jeg slanke meg ordentlig! GIRL POWER!! (osv)

 

men det er veldig bra det du får til, da. halvkilo på ei uke er jo dritbra! :)

skulle ønske det også var meg, men nå har jeg jo rast ned i flere uker, så det var vel på tide med en liten pause, tenker jeg.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært flink de siste dagene med to liter vann pr dag og riktig mengde kalorier. føler også at jeg har spist sånn noenlunde riktig mat. fått i meg en del bønner og kikerter.

det jeg ikke skjønner er hvordan jeg kan få så utrolig mye kviser på haka når jeg ikke er i nærheten av å spise godis??? er det en slags rensing eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på internettkurs og er snart ferdig med uke 2. Den første uka ble vektreduksjonen bare 500 g og jeg var ikke spesielt godt fornøyd. Hadde trimmet mye og veid all maten. Problemet er å få i seg 1600 cal pr. dag.

 

Denne uken har jeg hatt fiskeuke. Det har gitt resultater tidligere. Det ser ut som det skal gir resultater denne gangen også. Jeg er veldig spent på veiingen mandag morgen. Fiskeuke betyr for meg at jeg har fisk til middag hver dag og at jeg forsøker å ha fiskepålegg til minst 2 brødmåltider pr. dag. Jeg får så mange hjerter at jeg blir helt overveldet.

 

Måtte mandagen komme fort slik at spenningen kan utløses.

 

Hermed er virkemidlet fiskeuke delt ut helt gratis. Gi meg tilbakemelding om resultatet dersom noen prøver det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn ellers sprakk jeg litt i går. spiste en halv peppes pizza. på den var det ost, tomat og løk. men det må nevnes at det var flyttemat. fikk over 4 trimpoeng på flyttingen i går. håper jeg klarer å trimme den av meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også litt usunne matvarer på menyen i blant.... Men det viktigste er vel samlet kaloriinntak?

 

Uansett, jeg veide meg igjen i dag, og har gått ned 0,4 kg til - lander nå på 88,4 kg.

 

I morgen drar jeg til Aten. Kan bli en liten utfordring å holde fokus på slankingen, men jeg skal prøve!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo dødsbra! har et mål å ikke gå opp noe neste veiing (onsdag). men det gikk nok ikke så bra i går, samlet kalori inntak var på nesten 3000(!) kcal i går......

 

hvor lenge skal du være på ferie? hvordan planlegger du å gjøre det når du er på ferie? tar du med meg kjøkkenvekten? ;)

 

i dag er jeg oppi normalt inntak igjen. 1930kcal. har vært flink hele uken sånn med tanke på vannet. håper det gjør utslag på vekten denne gangen.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er dagens kurskveld over.

 

vekt: 87,7 (ned 0,3kg)

midjemål: 105 (minus 0,5 cm)

 

ikke veldig fornøyd, men sånn passe. bedre dette enn sånn det var forrige gang, da jeg gikk OPP 0,5...

ligger på meny nr 3 om dagen, men fikk tips om å ligge litt under. sånn ca på 17-1900 kcal om dagen, i stedet for hele tiden 1900.

 

til sammen:

 

minus 4,5 kg

minus 14,5 cm på kroppen, ikke bare midjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Tilbake fra Athen. Sammen med en utskeielse på lørdag, har det kostet dyrt - i dag morges gikk vekta OPP 1,7 kg... Jeg håper at jeg fortsatt har mye vann i kroppen, sånn at det vlir litt bedre utover uka....

 

Nei, det ble lite mat-veiing i Athen! Det var i forbindelse med jobb, så det var mye mat som ikke var spesiell valgfri, for å si det sånn. Men skal skjerpe meg kraftig nå, og satse å være på rett spor igjen før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette blir en avslutning på denne tråden. i januar begynner jeg på kurs nr to, og kommer antageligvis til å starte en ny tråd da.

 

jeg føler at jeg har vært ganske flink i løpet av kurset, har for det meste spist det jeg skal og tellt kalorier og trimpoeng hele veien.

 

her kommer resultatene:

 

startvekt: 92,2 kg

sluttvekt: 86,5 kg

 

ned tilsammen 6,4 kg.

målet var 87 kg, så jeg har med andre ord nådd det. hurra!

 

målene mine har minsket med 17 cm rundt omkring på kroppen. men det er egentlig litt feil, for de første ukene målte jeg meg UNDER brystet i stedet for over. så tror jeg muligens har minsket med ca 20 cm.

 

midjemål:

 

start: 117,5 cm

slutt: 103 cm

 

minus 14,5 cm rundt vomma.

 

HURRA! ;)

 

er kjempefornøyd med kurset mitt. gleder meg til neste. jeg fortsetter å veie meg hjemme hver onsdag fram til neste kurs 10 januar for å sjekke at jeg i hvertfall ikke går opp i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...