Gå til innhold

Julegave til meg selv: minus 4 kg! Du og?


Gjest feliz

Anbefalte innlegg

Animah ned 0,4 kilo 1,6 to go

Nerak ned 0,8 kilo 2,4 to go

Feliz ned 0,6 kilo 2 to go

Sukkertøy ned 0,2 kilo 3? to go

Supermario, Yes, Snuppa11 - hvor er dere?

og evt flere som fortsatt er med...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar
Gjest supermario

Hei igjen! Har vært på reise så ting tar tid med meg, men jeg må si jeg syns slankeverden er nokså pussig. Jeg har nemlig vært ganske flink i to uker nå (bortsett fra julebord og tapas da- hehe) frem til jeg dro på reise, og av alle ting fikk vi bare servert latterlig lunsj der jeg var..som feks potetgull og smultringer. De hadde noen slappe sandwicher fulle av gørr også, og de var jeg bare nødt til å spise av, siden det ikke var noen andre alternativer. Middagene var ikke akkurat ultrasunne de heller for å si det mildt. Men, det som er rart er at jeg veide det minste jeg har gjort på to uker i går kveld når jeg veide meg. I morges stoppet den på 67.4, så da kan jeg kan si at jeg har gått ned 0.6, men jeg skjønner ikke helt hvorfor. Kanskje det er flyturene, kanskje er jeg dehydrert, men jeg er happy - og selvfølgelig motivert! Mirakler skjer fortsatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supermario: jeg blir også overrasket innimellom når vekta er rar ;) Men det gjelder å ta de oppturene som er, og glede seg over dem!

 

I går var jeg nede i 71.2 og da har jeg bare 1.2 kg igjen til jul... Det går rette veien. Jeg skal innrømme at jeg er glad om jeg veier 70.5 på julaften altså!

 

I kveld er det julebord med jobben min og i morgen skal jeg være med samboeren på jobben hans... Det blir skummelt! Han jobber på apotek sammen med en haug andre damer, og jeg er ikke den mest utadvente kniven i skuffen. Men det blir nok koselig, skal bli fint å feste et ansikt til alle de navnene han snakker om hele tiden :)

 

God helg, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og veiedag. Ned 0,8 til 59,2 kilo!

Bare 1,2 kilo igjen...Veldig fornøyd, asså :-)

 

Nå er det bare å holde seg fast - har to eksamener denne uka, og litt av en utfordring å lese godt uten å spise noe feil..men skal klare det!

 

Hvordan har det gått med dere andre juleslankere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mensen og føler meg som en stor ball, vekta viser 1.2 kg opp... Så jeg tar det med en klype salt og satser på et annet resultat neste mandag ;)

 

Vekt nå: 72.4 kg

Julemål: 70 kg

 

Jeg var 71.2 før jeg fikk mensen, det lover jo godt!

 

Gratulerer, feliz, du har jo vært kjempeflink :) Går nok bra under eksamen også, tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ned 0,6kg denne uka. Det er jeg fornøyd med. Tilsammen ned 1,8kg og har litt igjen. Satser på mer nedgang denne uka. Så flinke vi har vært. Spennende å se om noen rekker helt fram til målet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahnimah: opp 1,2 Kilo igjen:2,4

Sukkertøy: Ned 0,6 Kilo igjen: 2,4 ??

Feliz: Ned 0,8 Kilo igjen: 1,2

 

Vi satser på stor fremgang neste uke, da Ahnimah...

 

Ikke lenge igjen til jul nå, du verden så fort seks uker går!

 

God viljestyrke og treningslyst til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... Her var det stille... Har ikke vært her siden før helgen selv, men jeg kan nå gladelig annonsere at jeg har nådd julemålet mitt! I dag tidlig viste vekta 70 kg (blank!), noe som betyr at nå skal jeg kun stabilisere hele jula. På nyåret skal jeg ta noen kilo til, muligens fem, det får vi se når det snegler seg nedover.

 

Så da sier jeg takk for følge og fortsatt lykke til, alle sammen! Jeg kommer fortsatt til å henge her inne og holde et lite øye med dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er stille... folk løper vel rundt og juleforbereder :-)

 

Vel, ingen nedgang på meg denne uka, men kunne ikke vente noe annet etter en særdeles fuktig lørdag..

Vi får se om jeg klarer 1,2 kilo til søndag - skal vel holde hardt!

Men jeg skal i hvertfall prøve - har ferie nå og har tid til masse trening!

Uansett - har gått ned det meste av det jeg skal, og har virkelig fått erfare hvor tålmodig man må være. Tok mye lenger tid enn jeg hadde trodd.

 

Gratulerer så masse med nådd mål, Ahnimah!! Flotte greier...

 

Uansett om det blir mer aktivitet her eller ei - god jul til alle og takk for følget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg må også gratulere Ahnimah. Godt gjort. Selv har jeg gått ned 0,6kg denne uka også. Ned 2,,4 totalt. Hadde som mål å gå ned et par kg til. Får prøve på nyåret. Takk for oppbacking. Kanskje vi treffes på nyåret. Kjenner jeg meg rett har jeg nok gått opp litt i jula. God jul til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest sukkertoy

Hei Ahnima, feliz og dere andre. Hvordan gikk det i julen. Selv gikk jeg opp 0,6kg. Fornøyd med at det ikke ble mer. Nådde ikke helt målet, så har ca. 3 kg jeg skal ned nå før jeg er fornøyd. Er det flere av dere som blir med litt til, eller er dere i mål. Godt nytt år forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...