Gå til innhold

Heng dere på!


Gjest marijenta

Anbefalte innlegg

Gjest Lillevenn

Ja, endelig helg:) var ute igjen å spiste igår, var så flink *klappe meg selv på skulderen* Jeg bestilte pasta med indrefilet, ikke det beste med pasta men men.. porsjonen var ikke så stor heller, drakk pepsi max til maten. Drakk en øl hos venninna mi etterpå, så det ble ikke mer enn 1750kcal igår, og det er jeg veldig fornøyd med!!

 

Vekta vste 75,2 idag, ned stusselige 100g, men bedre enn ingenting!

 

Når jeg kom til venninnene mine igår fikk jeg en liten knekk igjen.. Jeg kom rett fra jobb, hadde ikke stæsja meg noe særlig i det hele tatt. Så kom jeg dit å så hvor bra de så ut.. Arghh!! Viste meg de nye klærne de hadde kjøpt i str xxxxxsmall!!! Huff, hehe.. Høres ut som jeg er fryktelig misunnelig på de, på en måte er jeg det også, men hovedsaken er at jeg føler meg så annerledes.. Mens de hopper rundt og bytter klær i hytt og pine, må jeg leve med de klærne jeg har for jeg får ikke på meg deres ihvertfall... MEN!! Jeg er på god vei til å bli et bedre meg;)

 

Jaja, ut igjen ikveld.. Da blir det vin på denne jenta! Sleng inn bilder og ideer etterhvert da ahnimah, blir spennende å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 861
  • Created
  • Siste svar
Gjest Stellapolaris

Vil du virkelig bli xxxxs??? Greit nok kan vi ha for mye å ta i, men synes ærlig talt at det er bedre enn å se høvla ut. Synes du var kjempeflink med middagsvalget ditt :(. Det er disse valgene som skal få oss ned i vekt.

All nedgang er god nedgang. Når jeg synes jeg har gått for lite ned i vekt kan jeg bla tilbake og se at - joda. Jeg hadde veiing to dager før jeg fikk mensen, eller at jeg denne uka har drukket for lite vann eller andre faktorer som jeg vet hemmer vektreduksjon. Denne uka må jeg virkelig ha gjort alt rett! Måtte veie meg i dag fordi jeg ikke er i mærheta av ei vekt i morra: 1,6 kg ned! Måtte gå mange ganger på vekta før jeg trodde det jeg så. Da har jeg bare 600 gram igjen til påskemålet mitt (10 kg fra 14. januar). Er strålende fornøyd. Flirer litt med meg selv og sier at dette må være belønningen for at jeg ikke spiste sjokolade forleden. Hadde virkelig så lyst på sjokolade at jeg holdt på å gå på veggen - Hadde til og med sjokolade i skapet! Måtte ringe til mora mi for moralsk støtte, og "sto han av". Neste uke går det bedre med deg og Lillevenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ahnimah

Hei folkens! Dette har jeg drevet med i dag:

 

forsideph5.jpg

 

Bare et lite utkast til hvordan en eventuell forside KAN se ut. Veldig mye tøysing i dag, bare for å sjekke hva jeg driver med, egentlig... Hehe.

 

smoothiech0.jpg

 

Jepp... ikke så mye å skryte av enda, men jeg har hatt en fryktelig morsom dag. Har noen flere bilder, men det tar så UTROLIG lang tid å laste opp her. Viser mer senere :(

 

God lørdag, jenter! Og Stellapolaris: du kommer til å forsvinne helt om du fortsetter i dette tempoet, du ;) Kjempebra nedgang, utrolig bra jobbet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker jobbene dine Animah, du er virkelig god. det at du har det kjempegøy skinner virkelig gjennom :(

 

Ser gjerne mer, men horfor ikke bare legge ut lenken dit de ligger?

Eller ligger de ikke ute?

 

antonia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Jepp, flotte bilder ahnimah! Likte det med knekkebrødene kjempegodt!

 

Stellapolaris; nei, har ikke lyst til å bli xxxxxxsmall... Vet at jeg aldri kommer til å bli det. Jeg er egentlig ikke så langt unna der jeg vil være. Jeg er mye kraftigere bygd enn de fleste av venninne mine. Men i perioder klarer jeg ikke å unngå sammenligning.. I tillegg har jeg fått mensen, og da blir jeg litt følelsesmessig ustabil;)

 

Helgen har godt greit for seg, ble dårlig igår når jeg drakk vin, ikke særlig artig.. Men ble bra innen jeg skulle legge meg, så fikk en god natt søvn ihvertfall.

 

Huff, da er det snart mandag igjen.. Nå ser jeg fram til sommeren, den er tross alt ikke så alt for langt unna nå! Fri hele juli skal bli en fryyyyd! Så håper jeg bare på at jeg klarer og være under 70 til den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerna85

Stilig utkast til forside Ahnimah :(

 

Gratulerer igjen stellapolaris ;) Så flink du er! Jeg har IKKE vært noe flink denne helga...Huff, lurer på hvor du tar motstandskraften fra. I går var det akkurat som jeg ikke tenkte en gang på at jeg skal prøve å holde et visst kalori-nivå...Sjokoladen fløt ned halsen min (æsj), og jeg spiste en halv pose potetgull også. Men DU hvor godt det var. Værre når jeg skulle legge inn det jeg hadde spist i dag --> 3000 kcal ble det i går!

Jaja, dette er vel ikke noe nytt når det kommer fra meg. Jeg ER så glad i sjokolade og snacks, og det er vanskelig, vanskelig å holde seg borte fra det. Noen helger klarer jeg det, andre ganger ikke. Og denne helgen ble alt som har med grete roede å gjøre glemt. Jeg har da heldigvis pågangsmotet enda, så jeg står på videre. Men skulle ønske jeg hadde mer guts til å kunne stå i mot, eller i alle fall kunne nøye meg med LITT når jeg først skulle ha noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stellapolaris

Nei! Jeg skjønner ikke hvor jeg tar motstendskrafta fra. Tror det er "konkurransen" med mor mi som driver meg. Hun er i tillegg kjempeflink til å motivere :(. Tror egentlig det at det vises så godt er det som driver meg videre. Ettersom jeg har bare 600 gram igjen til påskemålet mitt har jeg justert opp målet med to kilo. Klarer helt sikkert 2,6 kg fram til påske - om ikke blir jeg skikkelig skuffa. Om jeg klarer det er jeg over halvveis. Da jeg starta 14. januar var jeg 86 kg. Skal ned til 63. Er 163 høy, så det vektanslaget er antagelig litt for høyt, men om jeg klarer det skal jeg være evig fornøyd. Har ikke vært så slank siden jeg begynte på gymnaset.

Flotte bilder forresten Ahnimah!!!! Utrolig hvor lekker sunn mat kan se ut når de blir sett med dine øyne.

Det er innmari godt med klapp på skuldra her inne når en har oppnådd resulteter. En trøst til deg Lillevenn. Neste uke kommer du til å ha en mye større vektnedgang. Kroppen samler opp masse vann like før mensen. På meg utgjør det av og til nesten en kilo.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ahnimah

Hei jenter, takker for koselige tilbakemeldinger! Har jobbet litt i dag også, og har noen bilder å dele med dere...

 

 

yoghurtmedbringebrie8.jpg

 

champignonli5.jpg

 

 

Jeg kommer nok ikke til å legge disse ut på nettet på "ordentlig". Vil ikke vise boka til hele verden hvis jeg skal gi den ut, vil bare teste på dere... Men kommer til å legge ut her med jevne mellomrom ettersom boka tar form.

 

Ellers har jeg vært særdeles lite flink i helga... Det begynte på fredag, da skulle vi plutselig drikke... Og i går ble det ikke noe bedre. Med tanke på at jeg lager kokebok, så spiser jeg jo alt jeg tar bilde av :( Heldigvis er det sunne ting og heldigvis er vi to som deler på det, men likevel. Jeg har mistet helt hemningene og føler at jeg må ta meg skikkelig i nakken igjen. Sånn det er nå er jeg flink en uke, så ikke flink og slik går det hele tiden. Nå har jeg i tillegg vært syk da, så jeg har ikke orket å trene. I morgen er det nye boller - jeg skal nå målet mitt! Utrolig spent på veiing... Igjen... Usj.

 

Lillevenn: skjønner godt hva du mener. Jeg vil heller ikke bli noen xxxxs, bare noen få kg mindre. Jeg kommer heller ikke til å se ut som venninnene mine når jeg er ferdig slanket, rett og slett fordi de er tynne fliser. Sånn vil jeg ikke være, men klart jeg misunner dem som kan bytte klær seg i mellom og som kommer inn i superfine ting som bare passer skikkelig slanke mennesker... Likevel, jeg velger å synes at jeg selv er fin, former er fint, og jeg trives med meg selv. Og det gjør samboeren også, da får jeg være fornøyd!

 

Starshine, vi er i samme båt. Skal vi være flinkere til uka?

 

Nå er det kylling på gang her, nam!

 

Ha en fin kveld, jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ahnimah

omelettburgerdy2.jpg

 

yoghurteplerqr5.jpg

 

Forresten, ikke se på teksten. Kaloriinnholdet er ikke riktig og jeg har bare skrevet masse fjas for at det ikke skal bli så tomt... :(

 

I morgen poster jeg bildet av luksusrull med røkelaks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest galskap

Her er eg vekke ei lita veke, og plutselig er det reine virtuelle festbordet her inne. Veldig fine bilder, Ahnimah!

 

Velkommen til fleire nye signaturar- vi begynner å bli populære!

 

Alt er over med ting som gjør vondt for denna gang, tannlegen var kjempeflink og eg har omtrent ikkje hatt vondt i etterkant av operasjonen. Så dei siste dagane har eg holdt meg ganske på matta matmessig, og gått mye. Får ikkje lov å trene så hardt før det har gått ei veke, men blir kanskje litt yoga og pilates etter gammalt.

 

I går var eg på kickboxingstevne, og må innrømma at eg følte meg ganske puslete i treninga samanlikna med dei vaskebretta og overarmane der. Men det var veldig kjekt å se på, og litt inspirereande og. Har alltid beundra mennesker med så til dei grader kontroll over kroppen sin.

 

Gleder meg til å komme tilbake til litt sunn livsstil, og til å henge masse på detta forumet igjen! Har savna dåkke, heilt sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jhenny

Hei på dere! Ny uke og nye muligheter! Blir bare så inspiret til å holde ut sammen med dere, dere er en flott gjeng!:( Siste ukes nedgang var 400 gr, fornøyd med det for jeg tror kroppen min må ha rolig nedgang for å holde seg der. Så nå er første delmål innen rekkevidde dvs 600 gr til og da blir første delmålsbelønning virkelig , nemlig en weekendtur med hurtigruta....gleder meg allerede. Da er det bare å planlegge neste delmåls belønning........hm kanskje jeg skulle ha halvdelmålsbelønning også, hver annen kg???????det må jeg virkelig vurdere, det skal jo være morsomt på flere områder å slanke seg:eek:

 

Ahnimah: jeg bøyer meg i støvet..............kjempeflott kokebok-ide:)

 

Galskap: det lille jeg har sett av kickboxing ser utrolig artig ut, hadde jeg vært yngre tror jeg faktisk at dette hadde vært en sport jeg kunne drevet med....tenk så utrolig masse kalorier en kan forbrenne da....ja ja jeg får holde meg til fjellturer og sykling jeg i tillegg til de daglige kjappe gåturene jeg har,

men det det kjempebra det også trim og masse frisk luft. e015.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Jepp, ahnimah, dette er noe du virkelig kan.. Vi kan jo etterhvert avtale her inne at en dag prøver vi den samme oppskriften, også kan vi gi deg tilbakemelding på hva vi syntes?

 

Formen er ikke helt bra idag, skikkelig slapp, føler meg pumpa enda bare kl er ti.. :( så får se hvordan det går utover dagen med tanke på trening. har liksom en avtale med meg selv, at ihvertfall 7 trimpoeng i uka, får nok til det den uka her også.

 

Idag skal jeg teste kalkunhamburgere til middag.. Kan bli spennende!

 

Flott at du er tilbake galskap! Jeg er kjempeglad for at jeg har alle dere her inne på forumet:)

 

Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ahnimah

Lillevenn: kjempekult om dere har lyst til å teste og gi meg tilbakemelding! Jeg kommer til å bare legge ut oppskrifter her etterhvert, og hvis dere prøver dem ut kan dere jo bare skrive en liten kommentar? Tror forresten jeg skal prøve å få lagt dem ut på nettet sånn at dere slipper å bla gjennom alle innleggene mine for å se oppskrifter... Så kan dere teste akkurat det dere har lyst på den dagen ;)

 

Tenkte jeg skulle ta meg en tur i butikkene og se etter fine asjetter, skåler og duker. Har liksom ikke så altfor mye å variere med enda...

 

I dag er ny start for meg, vekta viste faenmeg to kilo opp siden forrige uke... Ugh. Men det har jeg fortjent sånn som jeg har stappet innpå denne uka. Så nå er det hardkjør igjen, gidder ikke at det skal gå feil vei altså!

 

Galskap: godt å ha deg tilbake, og godt å høre at tannlegen ikke tok livet av deg... :(

 

Jhenny: misunner deg delmålene dine, skulle ønske jeg hadde råd til sånt! Hehe, jeg får nøye meg med en ny mascara i ny og ne. Vel, jeg skal liksom investere i ny bukse når jeg er ferdig, da.

 

Jepp, da får jeg komme meg tilbake til jobb. God mandag, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerna85
Starshine' date=' vi er i samme båt. Skal vi være flinkere til uka?[/quote']

 

Jepp, det skal vi! :) Uff, det er så kjipt å få en sånn smell i ansiktet (tenker på oppgangen din). MEN, det er på en måte greit når en vet årsaken, så da skal vi bare stå på videre! Du er ikke alene om det i alle fall. Jeg vet ikke hvordan det har gått med meg før i kveld. Blir spennende å se om det blir oppgang på meg også, eller ikke. Prøvde å kompansere med gå-tur både lørdag og søndag.

 

Jeg synes omelettburger så skikkeli digg ut!

Nå skal jeg på svømming. Kommer innom senere for å rapportere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marijenta

Hei hei alle sammen:)

Jeg har vært med her før og nå vil jeg gjerne bli med igjenn:)

Jeg skal begynne på kurs igjenn på onsdag og da må det bli full skjerpings... De to dagene her må jeg ha til å kutte ned sukerinntaket, har blitt veldig mye av det nå i det siste.... Håper å gå ned ca 4 kg i løpet av dette kurset, det burde være mulig... Er ikke mye, men vil ikke sette meg for høyt krav, da vil jeg bare gi opp...

 

Nå skal jeg veie meg på kurset, men vil også veie meg torsdag morgen, fordi jeg liker best å vei meg om morgenen, siden jeg veier minst da, og jeg følger at det blir mer likt hver uke da...

 

Ja iallfall, nå er det forhåpentlivis på'n igjen...

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stellapolaris

De festrullene dine så fantastisk deilig ut Ahnimah. De kan sikkert serveres som middag med to tortillas og med salat til når en skal lage lettvindt middag for 1. Har spist fiskeboller i Bergensk fiskesuppe med potet i i dag. Fort - gjort mat når ungene skal avgårde på trening og besøk. Har ellers psyka meg opp til de neste 13,6 kiloene med å kjøpe meg ei bukse. Hadde kun to bukser som ikke så fullstendig uintelligent ut. Har ikke kjøpt bukse i str. 42 siden jeg gikk på gymnaset!!!! Spurte dama om det var spesielt rommelige modeller, men hun påsto det var normalstørrelser. Gjett om jeg ble gira da. Har ellers vært på Mamutsalg og satt meg tilbake med over 900 kroner. Har ei eller anna syk dragning mot gode bøker :). Det er vel neppe det mest usunne en kan investere i??? Skal ellers få trimma litt i dag, og lage vaffler til ungene. Skal holde meg unna sjøl - klarer det nok om jeg bare bestemmer meg. Er nemlig sta som et esel og har funnet ut at jeg kan stå imot det meste om jeg bare vil :).

Koser meg ellers med synet av alle de gode oppskriftene til Ahnimah. Det er ikke fritt for at jeg er litt matfiksert når jeg er på slankern (hehe). Har tatt opp hvalkjøtt som jeg skal lage gryte av i morra. Ungene liker det også. Du får i tillegg knapt magrere kjøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerna85

Ååå, så kjekt med nye klær stellapolaris! Jeg har ny bukse som neste delmål...Håper jeg kommer dit :) Ser dog ut som det kan ta sin tid, ned 0,4 kg denne uken. Men hva kan en forvente...Jeg MÅ bli flinkere som deg stellapolaris, til å holde meg unna...Vet ikke hvordan jeg skal klare det, men tenker at DENNE helga som kommer skal jeg ikke smake noe godteri en gang. Dette er jo vanligivs noe man skal kunne unne seg iblant, men tydligvis må jeg få bedre skikk på selvkontrollen først! Trist, men sant. Noen som er med på godte-fri helg, eller er det bare meg som må det? Helt greit om det er sånn altså, men lurer på om det hadde vært lettere å ha en avtale med noen :) Kanskje hvis jeg setter et mål, og klarer det, blir det lettere neste gang også. Jeg har alltid i bakhodet at jeg ikke burde spise så MYE godt om helgene, men har jeg først begynt...

 

Jeg har og dilla på gode bøker, men for tiden går det mest i sykepleie-bøker. Bruker å lese mye andre bøker i feriene da ;) Har du noen gode forslag til bøker som bare MÅ leses kanskje? Påskeferien nærmer seg jo..

 

Hei marijenta! 4 kg skal absolutt være et mål som er innen rekkevidde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ahnimah

Hei marijenta. Godt å ha deg tilbake! Dette klarer du vettu, iallfall på nytt kurs :)

 

I dag hadde jeg tortillas med skinke og masse salat inni til middag. Er nok litt hekta, ja... Tenkte jeg skulle prøve meg på vårruller i morgen.

 

Starshine... jeg har fryktelig lyst til å være med deg på godtefri helg. Men klarer jeg det? Hva defineres som godteri? Tørket frukt også? Eller bare sjokolade og potetgull... Hm... Må tenke litt på den der :) Men jeg trenger virkelig en lavkalori-helg! For om to uker igjen er det konsert og da BLIR det øl.

 

MEN - jeg testet den nye Tuborg Lite på fredag, synes den var knallgod jeg! Ganske jentete øl, lyst og det smaker ikke så mye, men det er sånn jeg liker det. Utrolig teit at det bare kommer i bokser, men men. Det blir nok noen flere sånne etterhvert ja!

 

Samboeren min og jeg kom akkurat inn igjen fra joggetur, 45 min. Deilig å være igang igjen! I tillegg har vi trent litt magemuskler på stua - litt mer motiverende når man er to.

 

Stellapolaris; så morsomt med nye klær! Fantastisk følelse :) Hurra for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stellapolaris

Joda Starshine. Har sikkert noen anbefalinger til deg. Det kommer litt an på hvilken type litteratur du liker. Er du inne i sykepleien kan nok "Nåde" av Linn Ullmann gjøre inntrykk. Av historiske romaner er trilogien med bøkene "Gjertegn", "Sølvhammeren" og "Helgenkongen" absolutt å anbefale. Ble også vanvittig facinert av ei bok som heter "Ut av verden" skrevet av en jeg mener het Knut Ove Knausgård (kan ikke garantere navnet) - Ei bok som virkelig spiller på hele følelsesregisteret ditt. Er du interessert i krim er vel Minette Walters og Jo Nesbø mine favorittforfattere. Det skulle i allefall være litt.

Denne uka er det vinterferie her oppe i nord. Har kjørt ungene på SFO og barnehage etter deres ønske (skal ikke noe spesielt før i overmorra). Været er fantastisk: Strålende sol og minus 3. Tenkte jeg skulle kle på meg og gå meg en lang tur med litt tempo. Tipper det skal få opp energien min i dag.

 

For å nå dit jeg er kommet har jeg måtte ligge helt unna godterier. Dette er det området jeg har slitt mest i fortia og jeg kjenner meg selv så godt at om jeg begyner med litt kan det raskr føre til ei "gi faen holdning". Kosemerker bruker jeg på litt under ei flaske vin annahvær helg. Det betyr at man ikke er helt utafor i festlige lag - i tillegg til at jeg er glad i rødvin. Klarte å stå over vaffla i går ved å steke opp akkurat så mye som jeg visste ungene kom til å spise. Resten av røra stekte jeg til dem i morgest slik at de fikk litt vaffel med seg i matpakka. Det er viktig for meg at jeg bestemmer meg på forhånd for hvordan jeg skal møte problemet. Da er det lettere å si "Karina, husk hva du tenkte på før du begynte". Fant ellers ei litt søt bok om slanking. Den heter "Slanking - Den lille motivasjonsboken". Utrolig mange gode tips, og mange nydelige tegninger.

Ha en riktig fin formidag jenter! Skal nå kle på meg og få alle kiloene med meg ut og gå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stellapolaris

Må bare inn og skryte litt. E døkti imponert over meg sjøl. 11290 skritt fra jeg skrev sist, og til jeg kom inn igjen. Har jammen fortjent både dusj og lunch nå. Det skal sies at været ikke akkurat viste seg fra sin værste side. Litt vind, men fabelaktig sol og temperatur - og hverken mygg eller fluer :).

Skal springe i dusjen nå - Vi sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerna85
Starshine... jeg har fryktelig lyst til å være med deg på godtefri helg. Men klarer jeg det? Hva defineres som godteri? Tørket frukt også? Eller bare sjokolade og potetgull... Hm... Må tenke litt på den der :) Men jeg trenger virkelig en lavkalori-helg! For om to uker igjen er det konsert og da BLIR det øl.

 

Hmm...Vet ikke hva vi skal definere som godteri? I alle fall alt som har med potetgull, sjokolade og nøtter å gjøre...Der klarer jeg ikke begrense meg. Men tørket frukt tror jeg at jeg skal klare å styre min begeistring for. Uansett, så har jeg ingen penger å bruke før etter helgen, så får ikke kjøpt inn noe som helst. Det er jo litt greit da, har på en måte ikke noe valg :) ("desverre" kommer søstra mi hjem til helga, så mamma kommer vel til å diske opp noe godt tenker jeg, det er der utfordringen kommer til å ligge). Hva tror du? Er tørket frukt noe du må være forsiktig med, eller kan du spise noen få, og så være fornøyd med det?

 

Takk for bok-tipsene! Ble veldig nysgjerrig på den "Nåde" og "ut av verden". Skal sjekke ut de. Imponert over skritta dine! :) Skikkelig deilig da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ahnimah

Jeg må nok holde meg helt unna tørkede frukter også :) Kjøper jeg en pose tørkede aprikoser, feks, tenker jeg at jeg skal være flink og bare spise NOEN, men det klarer jeg aldri... Så jeg må nok prøve nulltoleranse i helga! Hvis jeg klarer det, skal jeg innføre godterifri helg annenhver helg - fast. Da er det litt lettere å ha god samvittighet når man først spiser godteri også.

 

Jeg leter forresten etter muffinsformer med mønster (har lagt inn nytt innlegg om det i oppskrifter og mat) :) Tenkte jeg skulle bruke det i kokeboken min, men det er så vanskelig å finne... Noen som vet hvor man kan få kjøpt sånne?

 

Har vært på Nille og kjøpt ting i friske farger i dag, så det blir spennende å ta bilder av det. Gleder meg til jeg får lønn, da skal jeg dra på IKEA og kjøpe masse fine ting!

 

Jeg var forresten også på Mammutsalg i dag og kjøpte en kokebok. Trengte litt inspirasjon! Det var en bok for diabetikere, tror jeg kan finne mange fine bilder der, og sikkert noen fine oppskrifter.

 

Kyllingkjøttdeig er noen rare greier. Men fryktelig godt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimeinme
Kyllingkjøttdeig er noen rare greier. Men fryktelig godt da!

 

Ugh...der er vi ikke enig, kyllingkjøttdeig har både en ekkel konsistens og smaker nesten ingenting, bare sånn vassent...blæh. Men det kan sikkert være ok hvis en vet hva man skal smakssette det med - her må du komme med noen gode tips i kokeboken din Ahnimah! Jeg skulle gjerne brukt mer av den kjøttdeigen, men "får det ikke til"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...