Gå til innhold

Heng dere på!


Gjest marijenta

Anbefalte innlegg

  • Svar 861
  • Created
  • Siste svar

Jeg bruker også Limewire, genialt ;)

 

Første dagen på lenge jeg ikke har trent hjemme. Er spent på veiing på mandag altså! Men det var skikkelig deilig å gå hjem, 45 min med oppoverbakke kjennes godt likevel. Nå skal jeg dra med meg samboeren på butikken og kjøpe masse god frukt. Namnamnam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marijenta

Hei alle samen!

Det er lenge siden jeg har gidd lyd fra meg nå, jeg har hatt slankefri og treningsfri i snart 2 uker nå. Jeg har vært litt sjuk og det r veldig mye som skjer hjemme, har noen ubrukelige foreldre som er i en skilsmisse og finner seg nye osv.. Det er litt tøft, og jeg blr lissom stående midt i det og forsvarer søskena mine.. Så jeg klarer ikke å tenke på slanking akkurat nå. Var ikke på kurs sist onsdag og vet ikke helt om jeg skal i dag, skal kanskje hente en bil.

 

Tenkte nå at jeg skulle prøve å få trent litt igjen og ikke telle kalorier men prøve å være litt mer bevist, trur nok jeg har gått opp mye igjen men må prøve å ta meg litt igjen..

 

Skal gi lit mer lyd fra meg, så kanskje dere kan hjelpe meg og komme igang igjen?

 

Klem fra Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mari! Har tenkt på deg og lurt på hvorfor du har blitt borte. Kjipt å høre med foreldrene dine, veldig umodent av dem å være ubrukelige i en sånn vanskelig tid. Det er jo veldig viktig at dere søsknene blir tatt vare på av dem, og at du skal slippe å være forelderen. Synes ikke du skal ta slankingen altfor nøye nå, tenk heller på deg selv og ikke slit deg ut. Fint om du klarer å trene, kalorier kan du ta siden...

 

Jeg skal ikke blande meg opp i situasjonen med foreldrene dine, men kanskje det hjelper å minne dem på at de må ta hensyn til dere midt oppi dette? Det er tross alt deres problemer, og de skal egentlig ikke gå ut over barna. Da mine foreldre skilte seg, ble jeg først utrolig sint, men det gikk fort over da jeg skjønte hvor gode venner de var. De taklet alt på en veldig bra måte, de har aldri sagt noe stygt om hverandre, og ingen fant seg nye før etter en stund. Jeg tror nøkkelen lå i at de var ærlige med oss og lot mine og broren min sine behov gå foran sine egne. En skilsmisse er vondt for alle, og selv om jeg var 17, synes jeg ikke det var noen bra situasjon. Men nå synes jeg at det er bedre at de trives hver for seg enn at de mistrives sammen.

 

Husk at du alltid kan lette tankene dine her, så skal vi være her så godt vi kan! Det viktigste er å få det ut.

 

Når det gjelder å komme igang igjen: husk å starte sakte så du ikke skuffer deg selv. Ingen vits i å overdrive når du har masse annet å tenke på. Men det kan kanskje være smart å gå på kurs i kveld så du får tankene litt vekk fra familien?

 

Uansett: vi er her for deg!

 

Stor klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Ja, Mari, du har vært savnet her inne!

 

Det med skilte foreldre er ikke lett, mine ble skilt da jeg var 8, pappa var utro mot mamma og er idag gift med den samme dama. Det har vært ganske turbulent opp i gjennom, men etter jeg har blitt voksen selv har jeg akspetert det, og har et godt forhold til stemoren min. Jeg er både glad og ikke for at det skjedde når det skjedde, men jeg håper selv aldri min barn må igjennom det. Ta den tiden du trenger, og ikke sett deg selv i siste rekke. Flott at du tar vare på dine søsken, men foreldrene dine må ta ansvar, veldig viktig å prate sammen! det ble ikke gjort da mine foreldre ble skilt, noe jeg har kjent virkningen av i ettertid. Det er utrolig hva en 8åring faktisk forstår.

 

Kjøpte meg options kakao idag, 40kcal pr kopp, kjempegod.. Blir stadig overrasket over hvor mye man får tak i som er kcal fattig og kjempegodt. Spiste en sjokoladeiskule når jeg var ute og handlet med samboer istad, men en kule er under havlparten av hva jeg vaneligvis ville bestilt, så er greit. Ble i underkant av 1700 kcal idag, er fornøyd med det. :D

 

Ja, da var enda en uke snart over.. Neste onsdag skal jeg til danmark, så kan jo bli en ufordring. Er bare sånn fram og tilbake sammen med farmor og søstern min, så trenger ihvertfall ikke tenke på masse kcal fra alkohol. Har bestilrt buffet, så da er det jo litt enklere og ta det som ikke er mest usunt.

 

Ble langt det her jenter..

 

Titter innom og skravler mer imorg jeg:)

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1700 kalorier på meg også i dag. 100 kcal mer enn beregnet, men hadde et halvt trimpoeng mer enn forventet også, så da går det opp i opp. Nå er jeg god og trøtt og gleder meg til å sooove :D

 

Håper det går bra med deg marijenta!

 

Lillevenn: litt is er lov å unne seg. Det beste er jo at de gamle vanene er endret, ikke sant?

 

Jeg har fått meg en ny favoritt: biola, søtning, cottage cheese og bringebærsyltetøy. Namnamnam! Blir litt mer mett når jeg putter oppi cottage cheese.

 

Håper alle har hatt en flott dag, skravles mer i morgen.

 

Nattaklem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Ja, unner meg litt... Hvis jeg skulle kutte ut alt så hadde jeg ikke klart å gjøre det her til en varig endring:)

 

Når jeg skal til danmark skal jeg bruke pengene på egenpleie til meg selv, istedet for å kjøpe masse godteri:)

 

Idag blir en lang dag, jobber til halv fem, så skal jeg på møte etter det. Blir derfor endel brødmat idag, men det får gå. Kjøpte meg en pai igår som jeg tenkte jeg skulle ta når jeg kommer hjem. Rekker derfor ingen trening, men blir trening imorg og lørdag.

 

Lagde forresten den skinke og makaronigratengen som det er oppskrift på her inne igår, kjempegod! :D Jeg bruker kjøttpølse istedet for skinke, men sikkert supergodt med skinke også. Anbefales!:)

 

Ha en flott vinterdag! (Her laver snøen ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Nå er det stille her gitt.. :D

 

Tjaa, liten oppsumering av uken som har godt, kcal messig har det vært ok. Gjennomsnittlig 1700 kcal. Trening, nesten 11 poeng:) Vektnedgang, har ikke veid meg enda, tenkte jeg skulle hoppe på vekta imorg.

 

Skal til en vennine på ost og kjeks kveld imorge. KCAL BOMBE!!! Så tenkte jeg skulle spise meg mett før jeg reiser, så kan jeg holde meg til en kjeks eller to.

 

Samboer skal operere ut visdomstann idag, stakar, hehe. Han er nesten sikker på at han kommer til å dø:) Så må vel nesten pleie han litt ikveld, er ikke så lett å være døden nær;) Må bare mobbe litt jeg..

 

Riktig god helg da jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er stille og det er nok delvis min feil...har det innmari travelt og i tillegg besøk så det blir lite internetting. Har gitt opp kaloritelling akkurat no, men har trent to ganger denne veka og håper på å få til ei økt til i morgon eller søndag. Skal heller komma sterkt tilbake neste veka!

 

Du er flink Lillevenn! Vi må få rapport i morgon!

 

Og kjekt å sjå deg her inne Mari, ikkje forlat oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, vi er nok litt stille, jeg har til og med holdt kjeft en liten stund jeg også!

 

Bra å høre at det stort sett går bra med dere :D

 

Min rapport: jeg har ligget på 1200-1700 kcal denne uken (prøvde å gå litt i minus pga voldsomt utskeielse forrige helg). I dag spanderte jeg middag på sambo på Peppes, synes det var en fin start på helga. Og så klarte jeg ikke dy meg, jeg fant en nydelig bukse på H&M som jeg bare MÅTTE ha. Og sambo fant seg faktisk bukse han også. Da passet det bra at jeg har fått lønning i dag...

 

Nå skal vi kose oss med cottage cheese, tørkede aprikoser og low fat potetgull :) Blir muligens øl i morra, det hadde jo vært koselig.

 

Lillevenn: husker ikke om jeg nevnte deg, men jeg trakk en visdomstann her for en uke siden og jeg har aldri hatt så vondt i hele mitt liv! Å trekke den kjente jeg ikke, men ETTERPÅ, fyttigrisen... Stakkars samboeren din! Hehe, neida, er sikkert forskjellig fra person til person, min tann hadde blitt betent, og etter at den var borte, satt jeg og spente hele kjeven fordi den var vond og da fikk jeg vondt i nakken. Men nå er det heldigvis over, da. De tennene er noe herk!

 

Jess, men da var det helg og jeg skal sove helt til jeg våkner i morgen, faktisk :) Og kanskje prøve meg på en liten joggetur hvis det ikke er 100 minus og skøytebane ute.

 

Ha en flott helg, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!! Hvis det er greit vil jeg gjerne slenge meg på tråden deres, dere virker som en motiverende gjeng:-)Jeg har mål om å gå ned 12 kg slik at jeg havner på trivselsvekta mi som er 70 kg, jeg er 174 cm høy. dagens vekt er 82. Startet tidligere i år i "Ny i vektklubben" har hatt litt opp og nedturer men tror jeg er på rett veg nå har gått ned 1,6 kg så "sånn går nu dagan". Håper å kunne gi og motta motivasjon:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stellapolaris

Ble veldig godt tatt imot her og kan i grunnen ikke tro at det ikke er plass til ei til. Det er godt å ha litt moralsk støtte. Har i løpet av det siste halvanna året tatt av 17 kg (ikke slankekur i utgangspunktet, men samlivsbrudd og tøffe tak). Nå slanker jeg meg bevisst. Starta 7. januar og har tatt av 5 kg siden den tid. Har imidlertid 16 kg igjen, men det skal gå bra! Setter meg delmål underveis og belønner meg selv med aromaterapi, ansiktsbehandling eller noe annet skikkelig ego for hvert delmål jeg oppnår. Har mål om 5 kg til frem til påske. Håper jeg klarer det. Har nå ei vekt på 81 kg på mine skarve 163. Har et mål om å nå 65 kg, men har ingen hast. Neste jul er deadline for oppdraget.

Godt å ha deg og her inne. Det betyr at du har viljen og at du har tatt steget! Håper du også kan dra nytte av alle de spreke og motiverte (og av og til frustrerte damene) her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Velkommen jhenny!! Syntes det er kjempehyggelig at det er noen som syntes tråden vår er motiverenede. Jeg har vært med siden start, og får utrolig mye støtte og gode råd her inne.:D

 

Veide meg igjen idag, 75,9.. 0,5kg opp... Var på hard trening igår så kan godt hende at at det har litt å si.. Starta dagen idag med grove rundstykker og egg og en stor kopp grønn te, nam nam:) Blir ikke pilates på meg idag, har ikke bensin på bilen.. I tillegg er det noe som har skjedd med kneet mitt. Har 9 poeng den uka her så det er jo bra nok det:)

 

ahnimah: Ja, jeg var kanskje litt slem igår når jeg mobba han, for han har virkelig kjempevondt, fikk såvidt i seg litt tomatsuppe. Skal til tannlegen snart jeg også, så håper ikke jeg må trekke noe.

 

Våkna helt uthvilt og fin kl 10 idag, deilig!

 

jaja, ha en flott lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere, det var kjekt!:-) Stellapolaris du har en super tanke som jeg ikke har tenkt før -at når delmål er nådd kan du ta aromaterapi eller ansiktsbehandling! Kjempelurt da er det virkelig noe å strekke seg etter, den skal jeg prøve....bare bestemme meg for hvor stort delmålet skal være først (viktig at det ikke går for lang tid sikkert)-gleder meg allerede!!!!

Lillevenn, det er så godt å vite at sunn mat kan også være god mat og mye som en ikke kunne tenke seg før går an å venne seg til:-)Håper det går bra med kneet ditt, det er viktig å kjenne etter kroppens signaler og tilpasse aktivitet etter de. Ha en fin dag allesammen og STÅ PÅ!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, jhenny, koselig at flere vil være med oss! Hvor gammel er du? Hvor er du fra? Nysgjerrig jeg skjønner du...

 

Litt om meg: jente på 22 år, begynte på 82 kg, er nå nede på 70. 172 høy, så jeg håper på å veie 65 når jeg er ferdig. Jeg har samboer og diabetes og befinner meg i Trondheim. Utdannet fotograf og jobber som lærerassistent og tar freelanceoppdrag. Jepp, det var meg!

 

Lillevenn; ikke meningen å "kjefte" på deg, hehe. Brukte bare anledningen til å klage litt over tanna mi :D Ikkeno gøy å ha vondt steder, håper det går bedre med samboeren din!

 

Jeg har spist brødskiver med cottage cheese og bringebærsyltetøy i dag... namnamnam... Nå skal jeg snart hive meg på Pilates og en liten joggetur. Godt å ha masse tid i helgene!

 

God helg, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Ahnimah:-) Jeg er fra Molde er 46 (følt alder er 26-heldigvis) Har 2 voksne barn og et barnebarn. Jobber som sykepleier og stortrives med det! :-) Liker å gå mye så det blir til at jeg går hver dag til og fra jobben (tar ca 50 minutt) ellers prøver jeg å få til et par tre fjellturer i året og sykler når det faller seg slik. Rett før jeg gikk inn på sida her igjen var jeg inne på limew. og lasta ned pilates video så nå blir det det går på når jeg har fri og været er dårlig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pilates er bra! Jeg er helt hekta, trener Pilates fire ganger i uka nå og elsker det :D

 

I dag har jeg sanket inn 3 trimpoeng og er helt i toppen av mitt tredje tre med gullepler! Morsomt :) Jeg kjenner motivasjonen øker for hvert tre som dukker opp. I morgen er det egentlig treningsfri, men jeg har så mye tid så det kan hende jeg tar litt Pilates eller noe.

 

Nå har jeg akkurat testet ut lompepizza som det er oppskrift på under "oppskrifter og mat". Anbefales absolutt! Lompene gjør bunnen sprø og god og har mye færre kalorier enn et pitabrød. To sånne pizzaer med lompe, kylling, tomatpurè, grønnsaker og vanlig ost (hadde ikke lettost) kom på 400 kcal (medregnet den ene lompa jeg hivde i meg før middag...). Fornøyd!

 

Nå er jeg klar for fest, jeg har ny bukse i verdens minste størrelse (inni hodet mitt, tihi) og er god og mett. Jippi!

 

Håper alle har en flott lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Ja, ble en fuktig aften på meg igår.. Ble selvfølgelig litt ekstra kcal, men ikke like mye som vanlig. Spiste ikke så veldig mye ost og kjeks, men MASSE jordbær:) De var faktisk kjempegode, men venninna mi hadde betalt en formue for de.

 

Idag blir det hjemmelaget pizza her hjemme, går greit kcal messig, sto opp seint så rekker ikke så mange måltider før den tid.

 

Huff, skulle ønske helga varte lenger.. Men reiser til danmark på onsdag, så uka blir litt kortere:)

 

God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stellapolaris

Har vært på vekta i dag! Har gått ned et helt kilo den siste uka! I tillegg har jeg mista 2 cm rundt midja. Kjempemotiverende! Regner nok med at det ikke går like fort videre, men nyter seieren. Har nå tatt av 5,8 kg på 6 uker (gikk ned mye første uka og ellers rundt 800 g i uka). Veier nå 80,2 og vet at jeg vil komme ned på 70 - tallet neste uke. Det er en stooor motivasjon i seg selv. Håper det har gått bra med dere andre også. Stooor klem (til tross for mindre kropp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, Stellapolaris, dette går jo strålende. Hva er hemmeligheten din? Gratulerer så mye med vektnedgang (igjen) ;) Superbra jobbet!

 

Jeg skal til pers i morgen og kommer til å bli rimelig skuffet om jeg ikke er under 70 igjen. Har vært veldig flink denne uka, men det blir spennende å se hvordan det funker med noen treningsfrie dager innimellom. 600 gram ned skal uansett ikke være uoverkommelig?

 

Måtte ta meg en liten spasertur i dag, det var så utrolig fint vær, så jeg og samboeren gikk en tur der vi aldri har gått før. Masse sol, mange blide folk og suveren utsikt nedover Byåsen i Trondheim, herlig!

 

Var ute og drakk i går, så det ble noen kalorier for mye (2100), men så har jeg ligget ganske lavt med kaloriinntak i dag (1300). Har spist potetgull med mindre fett, men det inneholder dessverre salt, så jeg håper det ikke slår voldsomt ut på vekta. Bare tre never da, det er stor forskjell fra min gamle livsstil! Kjenner at jeg er god og mett nå og har ikke noe søtsug. Utrolig godt å slippe å slite for ikke å spise masse søtt. Har også blitt helt forelsket i de lompepizzaene. Billig, magert og utrolig nydelig. En middag på 400 kcal kan jeg leve lenge på! Jeg er altfor ille til å spise altfor mye til middag, som regel er middag rundt 600 kcal (eller mer). Men det nytter rett og slett ikke nå når jeg "bare" skal spise 1600 kcal. Har funnet ut at jeg ofte spiser for lite på dagen for så å hive i meg til middag, men det har jeg vært flinkere til denne uken. Trodde det skulle være vanskeligere å kutte ned på inntaket, men det har gått veldig greit.

 

Åh, det hadde vært deilig om helga varte litt lenger! Kunne trengt en dag til for å sove ut på, kjenner jeg... Men heldigvis er jeg alene på jobb denne uka, så jeg kan komme og gå når jeg vil. Det blir deilig! Jeg skal være min egen sjef og planlegge ukeplanen som jeg vil, kjempespennende.

 

Ønsk meg lykke til på veiedag i morgen, folkens! *krysser fingre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stellapolaris

Vet ikke helt hva det er som driver meg. Har vært kjempeflink siden jeg særiøst begynte å slanke meg 14. januar. Ut fra tips fra ei venninne la jeg meg på 1600 kcal meny. Sørger for å spise 5 - 6 ganger for dagen (jada - har en følelse om at livet mitt ikke dreier seg om stort anna enn mat). Har heldigvis en jobb der slike små måltider lar seg snike inn. Ettersom jeg i stor grad velger magert pålegg har jeg alltid litt til overs på kcal kvota når jeg kommer til kvelden. Dette tar jeg ut på en "rett i koppen", mandler eller lignende. Er singel med to barn, slik at det er jeg som "ruler" kjøleskapet og alle andre skap. Det vil si at alt er renska for kjeks, sjokolade, godter av alle slag. Om ungene har godteri så forsvinner de like fort som de kom i hus (en gang i uka). Den store utfordringa her i huset er også middagen. Har jo unger som IKKE skal slanke seg. Det vil si at vi har sunn hverdagsmat, men jeg bråner fett slik at de kan ha på fisken, koker saus ol. Spiser litt saus, men begrenser det til max 1 dl (har aldri i "smørklatten" som skal vispes inn).

Etter at ungene er lagt om kvelden hiver jeg meg på "orbitrek'en" min før jeg får en sjangs til å dø på sofaen (en slags elipsemaskin som finnes på TV - shop. Den er uhyre effektiv, og jeg svir av ca 750 kcal på en halv time. Kjører 15 minutt styrke på mage, arm og rygg, og strekker i ca 10 minutter. Dette gjør jeg 4 dager i uka. Drar på svømming sammen med ungene og moder'n en gang i uka og svømmer 1500 meter - supert for både ungene og meg.

Det er nok en viktig faktor at mor mi og slanker seg. Når jeg drar dit i helgene er lørdagskosen et bugnende brett med grønnsaker og dipp av ekstra lett lettrømme + pulver. Er helt nødt til å holde meg unna sjokolade fordi eg vet at dersom jeg spiser litt, ender jeg opp med å spise hele halvmeteren. Gjemmer alle "kosemerkene" til helga - Da kan jeg drikke nesten ei hel flaske vin om jeg har lyst ;). Ellers henter jeg tips og inspirasjon her inne, i tillegg til at alle komplimentene på jobben gir en ekstra piff til å fortsette.

Som toppen på kransekaka setter jeg meg delmål. Nå har jeg 4 kg igjen til "påskemålet". Klarer jeg det skal jeg bestille meg en time aromaterapi + pedikyr, og riktig skjemme meg selv bort fordi jeg faktisk er innmari flink! - så det så! Håper det var noen tips..... Har vel aldri vært så motivert som nå, og er jeg motivert så er jeg innmari sta! Regner vel med at jeg får bruk for det når jeg begyner å møte "vekt - tersklene" mine fra gymnastia.

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Ny uke igjen bra at det går så fint med dere, viktig å kose seg også!!!!!Var på vekta i dag jeg da det er mandagen som er min veiedag, hadde gått ned "bare" 200 g men mister ikke motet for det når jeg vet at har hatt ei forholdsvis rolig uke -MEN det er jo rette vegen så her går jeg på med nytt mot :-) Midjemålet mitt har ikke minket siden jeg startet for 1,6 kg siden men det får vel fart etterhvert når jeg kommer i gang med pilatesen tenker jeg, vil fastsette 2 dager i uka til det siden jeg går så mye som jeg gjør, - hvis ikke jeg blir hekta da.........:-)Har funnet ut at jeg skal være litt raus med meg selv når det gjelder delmål nå i starten....kanskje senere også.....så når jeg har gått ned til 79 kg ( er 82 nå ) så skal jeg unne meg en weekend tur med hurtigruta...gleder meg allerede! Flott å ha mål å strekke seg etter i dobbel forstand! Dagens plikter kaller så dere får ha en kjempeflott dag alle sammen og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stellapolaris, det høres nesten ut som min historie! Hehe... Jeg føler meg også kjempeflink som regel, men jeg får ikke de samme resultatene som deg. Er nok litt sløv med veiing av mat. Jeg er akkurat som deg når det gjelder sjokolade, jeg må holde meg HELT unna, hvis ikke sluker jeg alt. Og jeg er også kjempeheldig som "bare" har en samboer å tenke på når det gjelder mat i huset. Det er jeg som styrer matpenger og innkjøp, så jeg sørger for å ikke handle inn noe usunt. Det eneste usunne er en boks sjokoladepulver, det klarer han seg ikke uten... ;) Delmål er også viktig for meg. Da jeg begynte å slanke meg, innbilte jeg hodet mitt at jeg bare skulle ned fem kilo. De forsvant i rasende fart, og det var lett å begynne på de fem neste. Innen jeg hadde gått ned ti kilo som opprinnelig var målet mitt, fant jeg ut at jeg ville ned til 68. Det er nå justert ned til 65, og for hvert delmål har jeg unnet meg ting. Det har hjulpet meg kjempemye! Dessuten, hvis jeg visste da jeg begynte å slanke meg at jeg måtte ned 17 kg før jeg var fornøyd, vet jeg ikke om jeg hadde klart å holde motivasjonen oppe. Men med bare fem og fem kilo gikk det liksom litt lettere. Nå er det 4 kg igjen og den endelige belønningen er en skikkelig fin bukse til rundt tusenlappen som sitter som et skudd. Gleder meg!

 

MEN; denne uka har jeg vært SKIKKELIG flink med inntak, trening, måltider til riktig tidspunkt, og det har lønnet seg. 1.7 kg ned! Da er jeg godt under 70 kg igjen og i strålende humør. Det kommer godt med, for jeg skal til Oslo i helga og regner med at det ikke blir noe nedgang denne uka...

 

Måtte bare innom og skryte litt av meg selv. Har sovet lenge, nå skal jeg en liten tur på jobb og printe bilder.

 

Jhenny, kjempebra med nedgang. Husk at all nedgang er bra nedgang! ;)

 

Marijenta og galskap: savner dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Kjempeflinke er dere! ;)

 

Vekta viser 75,9 på meg... Så opp for min del. Jeg går veldig opp og ned i humøret siden jeg har så liten vektnedgang, men trøster meg med at jeg merker det på klærne mine. Tok på meg en bukse på lørdag som jeg ikke har brukt på noen uker, og den merket jeg veldig godt hadde blitt større:)

 

Er redd for at det blir lite trening den uka her. Kneet er vondt, og jeg er redd for at jeg kanskje har fått en senebetennelse i skulder/arm. Godt er det ihvertfall ikke. Idag må jeg bake 50 boller(til fastelavensfest på jobben;)), så rekker ikke trening. Får se hva jeg gjør imorg, samboer sa nei til overtid fordi han ville være sammen med meg før jeg reiser til danmark, er jo valentines day når jeg er borte også..

 

Har tenkt litt som deg ahnimah; nå har jeg innsett at hvis jeg først kommer meg ned på 70 så får jeg ta det derfra.. Hvis det skal fortsette å gå så treigt som det gjør nå

kan jeg jo holde på i mange år, Huff...

 

Men, men alle uker kan jo ikke bli like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lillevenn. Kjedelig å høre at du har gått opp igjen. Det virker på meg som du er veldig flink, og jeg skjønner ikke hvorfor det ikke går rette veien... Men jeg håper det snart løsner for deg!

 

Like greit å ta det rolig når du er skadet, ingen vits i å overanstrenge seg. Kroppen trenger hvile, iallfall når man er skadet...

 

Når er fastelavn, forresten? Har ikke fått med meg det jeg... Gleder meg til Valentines Day, tenkte jeg skulle lage ostekake til min kjære. Har en bra oppskrift på en kake i en av diabetes-bøkene mine, den er nyyydelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...