Gå til innhold

Heng dere på!


Gjest marijenta

Anbefalte innlegg

Gjest Ahnimah

Grattis med masse nedgang, starshine!

 

Godt å høre at det går bra med dere her inne. Og endelig går det bra med meg og maten også! Det vanvittige søtsuget jeg har hatt i det siste har totalt forsvunnet, jeg tenker ikke på mat hele tiden og jeg blir mett av mindre porsjoner enn før. Jeg ELSKER krom! :) Jeg føler meg faktisk som et nytt menneske... Det er så utrolig deilig å slippe å tenke på søte ting hele tiden. Jeg har faktisk en kjekspakke stående i skapet etter helga... Og to marshmallowsbiter. Har ikke lyst på det, engang! Tihihi.

 

Måtte bare få det ut, jeg håper endelig å ta knekken på de siste kiloene som sitter som støpt. Jeg vet jo hva oppskriften er, og nå klarer jeg å følge den også!

Har vært ute og gått tur i dag og spist akkurat nok mat. Deilig!

 

Lillevenn: ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke får trent denne uka. Som du sier, man skal ikke presse seg for hardt, heller. Dessuten forbrenner du sikkert mye ute på tur i morgen! Det går sikkert helt fint :)

 

Jeg er i godt humør i kveld og gleder meg til jeg havner under 70 kg igjen. Jippi!

 

God natt, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 861
  • Created
  • Siste svar
Gjest galskap

Oj, kult at krom verkar så bra for deg Ahnimah. Du er sikkert under 70 kg igjen, bare vent og se! Har samme målet sjøl, er fast bestemt på å få det til!

 

Not so for me med kromen. Har ikkje spist snop, men eg har framleis ganske så lyst på...det einaste eg syns er positivt er at eg forbinder sjokolade med 179 kr, dvs det eg betalte for kromen. Det kommer heilt automatisk opp i hovudet mitt når eg ser sjokoladen som ligg og flyt på stovebordet (dei eg bur med lar han ligge der i ei veke og et ca. ein bit per dag...herlig!) og neimen om eg et så dyr sjokolade. Men håper den kjemiske verknaden set inn snart og.

 

Må skryta: har fått 4,3 trimpoeng i dag, med ein time spinning, litt ellipse og litt styrke. Det er masse for min del!

 

Eksamen i morgon, på tide å bysselalle. Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ahnimah

Jepp, da var onsdagen snart over, også. Sykt så fort tida går! Det er bare to uker til jeg flytter, hjelpe meg...

 

Men en ting som er superdeilig for tiden er jo VÆRET! Nydelig sol hele tiden, namnamnam :) Da er det godt å være ute og sole seg og slappe av og trene og spise masse deilig frukt. Tihi.

 

Leste forresten på det nettmøtet i dag at det var bra å ta krom sammen med c-vitamin for å få bedre opptak av kromen. Det gjør jeg fra før, så kanskje det er hemmeligheten?

 

4,3 trimpoeng er dritbra, galskap! Hvordan gikk eksamen i dag, forresten?

 

Jeg har vært ute og jogget i skogen her på Byåsen for første gang siden i høst. Vanvittig stor forskjell fra å bare jogge langs den kjedelige asfalten oppi her. Plutselig hadde jeg vært borte en time! Jeg løp til og med forbi et hestefølge :) Klarte å sanke inn 5.1 trimpoeng i dag, med sykling til og fra jobb, løping og styrketrening. Lenge siden jeg har hatt så mange trimpoeng på en dag, tror jeg... Har jo noe med at jeg har bikket over 70 igjen. Så jeg får nyte det så lenge det varer!

 

Nå skal jeg gomle vannmelon og så hoppe til køys.

 

Yay for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest galskap

Takk takk, eksamen hjekk heilt fint. I tillegg har eg fått levert inn sjølvmeldinga (frist i dag!), så eg er kjempefornøyd med meg sjøl! I dag håper eg på å teste ut noko nytt for meg, nemlig yoga i time...har aldri gjort 'ordentlig' yoga før så det blir bra.

Takk for tips om c-vitamin Ahnimah.

 

Høyres flott ut å ha et sted å jogge...her er bare asfalt...eller fjell.

 

Apropos det skal eg opp på eit av dei no! :)

 

me preiks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Flinke dere er alle sammen! Jeg for min del er heeeelt utkjørt.. Fikk vite igår kveld at jeg også skulle på tur idag, pluss at jeg skulle på et møte etter jobb.. Møtet ble til to møter, så da var jeg hjemme halv ti gitt. 13 timers lang arbeidsdag er ihvertfall noe jeg IKKE har tenkt til og ha igjen på en stund..

 

Men, det mest kjipe med sånne dager er at maten blir totalt umulig å planlegge, var kjempeflink idag helt fram til møtet hvor det ble servert kjeks og div.. Jeg var så supersulten at jeg ikke klarte og la være, så da ble det selvfølgelig ikke med den ene, totalt 7 kjeks, (med tanke på at møtet varte i fire timer var det vel kanskje ikke så ille), og man blir heller ikke akkurat så veldig mett av kjeks så når jeg kom hjem heiv jeg innpå to toast... Huffameg!

 

Veiedag imorg og greier, har absolutt ingen forventninger der..

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest galskap

Det var ein overskrift i Hjemmet i dag...hehe... 'Ny Metode', stod det, og bilde av ei som visstnok hadde gått ned ein str på tre timer. Tenker det jah...måtte anstrenga meg litt for ikkje å le. Med mindre det er snakk om plastisk kirurgi er det jo bare latterlig.

 

Så i dag har vore skikkelig aktiv for min del, først ein liten fjelltur, siden spinningtime, og no skal eg jaggu ut og gå igjen, skal på ein sein konsert inne i byen.

 

Trudde egentlig weg skulle trekka ei visdomstann i dag, derfor utsatte eg yogaen til i morgon, siden eg ikkje kan trene hardt etter operasjonen. Men det blei ikkje noko trekkjing (heldigvis!). Får prøva i morgon likavel...følte meg skikkelig kaka under spinninga i dag og klarte ikkje gi full speed...lurer på om eg trener for mykje, at eg egentlig er i dårlegare form enn eg innbiller meg? Hm.

 

Har forresten kjøpt c-vit. Tar du kromen sammen med måltider eller utenom Ahnimah?

 

Lillevenn: men om du ikkje spiste middag, er vel ikkje sju kjeks noe særlig...ikkje to toast heller. Ein gang innimellom blir det sånn, skjønner deg godt og hadde gjort det samme. Men du har det vel sjelden 13-timarsdagar håper eg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerna85

Hvor mye C-vitamin tar du om dagen/gangen Ahnimah? Tar du i flere omganger? Vurderer nå om jeg og skal begynne å ta det...Hmm...Har bare brukt å ta det innimellom - spesielt hvis jeg begynner å kjenne på noe. Mener at jeg får i meg mer enn nok av alle vitaminer gjennom maten, men nå ble jeg usikker.

Er ikke sikkert jeg trenger C-vitamin i tillegg, synes krom`en funker som bare det i disse dager. Skikkelig hærlig!

 

Hadde min siste innlevering før sommeren i dag, og har i tillegg vasket leiligheten OG vært på kondis-time. Er sånn passe fornøyd i kveld kan du si :)

 

Jeg vet hvordan sånne dager er Lillevenn...*grøsse* Helt forferdelig. Men det du gjorde var ikke til å komme utenom. Man blir SÅ sulten når det går så lenge uten å få spist skikkelig. Ikke stress med det, du retter det opp etterhvert. Noen ganger er det ikke til å unngå.

 

Du er godt i farta om dagen skjønner jeg galskap? :) Tjihi! Tror du har fått skikkelig sommer-energi jeg. Kommer etter snart, nå får det holde med noen ganger i uken. Foressten, så har jeg selv opplevd tildigere når jeg trente mye at innimellom følte jeg meg helt flat på trening. Det er et tegn på at kroppen trenger hvile. Et tips er å ikke trene kjempehardt to dager på rad, kroppen bør ha en dag "hvile" etter en hard treningsøkt. Da kan du heller gå en passe rolig tur, eller sykle litt, svømme for eksempel dagen etter...Håper du finner ut av det :)

 

 

Bare 2 uker til sommerferie nå:) Life`s good!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Ja, sjelden med så lange arbeidsdager heldigvis.. Vekta viste det samme idag som forrige fredag, ikke helt uventet..

 

Galskap: ufattelig bra med sy mye trening! Godt jobba! Jeg også har hatt et par sånne treningsøkter hvor jeg ikke helt skjønner hvorfor jeg er så tom for krefter, men det er som starshine sier at det kan være greit med en dag hvile..

 

Idag skal jeg på grillfest, i plaskende regnvær! Hehe.. Blir nok mer innefest tror jeg. Fra imorg er det spådd bedre vær:)

 

Fra mandag er det fult kjør igjen med trening, juni er siste innspurt før bikinisesong, så krysser fingrene for at jeg er under 70 til 1 juli:) Det hadde vært deilig det.. *sukk*

 

God helg treningssnupper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ahnimah

Heisann folkens, her er det STRÅLENDE vær! Deilig :) Vi skal grille litt hjemme hos oss i dag, det blir kos!

 

Angående krom og c-vitamin, så tar jeg det som regel på morran, rett etter at jeg har tatt de første bitene av skiva/knekkebrødet. Spiser en kromtablett og en vitamintablett, og det smaker så vondt så jeg må spise litt innimellom... Jeg bruker sånn brusepulver-c-vitamin som man blander ut i vann. Det smaker supergodt, jeg liker ikke de tyggetablettene. Så da får jeg liksom i meg alt samtidig :) Bruker to om gangen jeg da, men det er fordi jeg har dårligere immunforsvar pga diabetesen min. Og fordi jeg sykler i kald trekk til jobb hver dag, og jeg blir forkjølet med en gang jeg ikke bruker skjerf... Man skal jo egentlig ikke ta mer enn en tablett c-vitaminer, tror jeg. Den andre vitamintabletten jeg tar er sånn alt mulig rart. Masse forskjellige vitaminer, er så greit å bare ta den og kromen, så slipper jeg å tenke noe mer... Og brusetablettene, selvsagt.

 

Uff, mye tablettprat her nå :)

 

Kjenner at søtsuget er der litt nå som jeg har fått mensen. Men ikke på langt nær så ille som før!

 

Ingen som kjenner noen som vil kjøpe sommerdekk i Trondheim, vel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest galskap

Trur dåkke har rett alle sammen...er nok litt utkjørt. I dag tar eg det heilt med ro, bare masse trasking, men det tels liksom ikkje :)

 

Eg tar to krom om dagen, ein om mrg og ein om kvelden, utenom måltidene, for det blei eg anbefalt på krom-tråden her inne. Men lurer på om det er litt poenglaust, dessuten står det jo på pakken at eg bare skal ta ein, sammen med mat. Ja smaker skikkelig navlelo, æsj og fysj.

Men hittil har einaste verknaden av kromen vore at eg blir meir sulten :)

 

Eg og skal flytta snart, heim til bygda og jobba i sommar. Om ei veka, og har ikkje tenkt på å pakka ein gang! Typisk meg, men så har eg og veldig lite å flytta på. Når du har flytta mange gangar lærar du deg at less is more. Må ta meg på tak no...

 

Håper alle får ei fin helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ahnimah

Leste på pakken at man bare skal ta en kromtablett ja, men vet det er mange som tar flere om dagen. Noen som vet virkningen av å ta for mye krom? Kan liksom aldri tenke meg at det er så kjempefarlig...

 

Bra du slapper av litt også, galskap! Det er utrolig gøy å trene og kjempekult at du trener så mye du orker :) Men man må jo også høre på kroppen. Jeg skulle liksom jogge i går, men kjente at jeg ikke hadde noen krefter igjen. Ble litt bedre etterhvert, men da fikk jeg føling :) Så da var det bare å tasse hjem. Noen dager skal man nok bare slappe av :) Tenkte jeg skulle prøve igjen i dag, kanskje.

 

Ellers grilla vi i går, fyttigrisen, det var så nydelig. Det var stekende sol helt til solnedgang, egentlig rart jeg ikke ble solbrent. Lå jo og sola meg masse på dagen i går også. Det gjør godt med sol på kroppen! Og det hjelper på motivasjonen å innse at bikinisesongen er rett rundt hjørnet... Hehe. Jeg skal ut på bikinishopping i dag, og jeg fant ut at jeg må ha masse andre "sommerting". Så da blir det tur til byen i dag!

 

Jessjess, skravlesjuk som vanlig, jeg skal komme meg av gårde før butikkene blir altfor stappa...

 

Ha en flott helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Ja, her nede i øst lar varmen vente på seg, men idag plasker det ikke ned i det minste.. Spådd fint vær fra uka, og jeg har unnet resten av landet det flotte været.

 

Jeg var på fest igår, og guuuud hvor artig jeg hadde det! Det var egentlig grillfest, men siden det plasket ned ute ble det til at vi bestilte pizza.. Grilling hadde absolut vært det beste med tanke på kcal, men jeg klare å holde meg til 3 stykker, så det er greit.. Og når det utover kvelden ble satt snacks på bordet spiste jeg tre smash og thats it.. Og det var ikke fordi jeg tenkte så veldig mye på at jeg ikke skulle spise, jeg hadde bare ikke lyst på. Kanskje det er krom`en som hjelper, ikke vet jeg..

 

Var hjemme halv fem idag tidlig, så lenge har jeg vel nesten ikke vært oppe siden jeg var russ, hehe.. Så resten av helgen blir rolig tenker jeg meg, tenkte jeg kanskje jeg skal prøve meg på hjemmelaget lasagne med kyllingfilet idag.. Kjøper fullkorns lasagneplater i sverige og de er bare så gode.

 

Håper du finner deg masse fine sommerklær da ahnimah! :) Jeg tror det meste i skapet mitt passer ganske greit enda, mye av det som har strikk, snøring etc.. Men olabuksene mine begynner og bli et problem.. De detter faktisk av meg.. Vet ikke deres erfaring men jeg trodde ihvertfall ikke 6kg gjorde den forskjellen, men det er kanskje forskjell på hvordan kg "sitter" på folk.. Men er jo artig at man krymper, det som er hele poenget:)

 

Ja, godt meg helg og litt hvile for alle mann tror jeg, nå føler jeg at jeg har vært utenfor slankeverden i evigheter, så mandag er det full pupp! :)

 

Sommer, sol og bikini her kommer vi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest galskap

Åh, høyres deilig ut med shopping...! Har faktisk nettopp prøvd bikinien, og den sitter heilt kurant. At eg føler meg veldig naken i bikini er kanskje heller grunnen til at den ikkje blir brukt for mye i sommar. Trur den er str. 40, men er usikker. Kan faktisk hende det er 38 (OMG) :).

 

I dag våkna eg opp etter litt for lite søvn og alt for mange alkohyler, og hadde skikkelig lyst på vannmelon! Så eg gafla i meg ein kvart melon eller noe, heilt sjukt mye var det i alle fall, og no har eg så vondt i magen at eg veit ikkje heilt ka eg skal gjøra. Drikker vatn som ein gal og håper på bedring. Au au. Men det er heldigvis ikkje så kaloririskt med vannmelon, puh.

 

Om ein halvtime skal eg ut og treffa søstra mi og eta lunsj med ho, så noen slankedag blir det ikkje. Men skal på trening igjen etterpå. Jada, skal ta det veldig piano, bare litt elipse og styrke...Føler meg bare litt kvaps i dag. Dessuten vil eg ta sol og, det hjelper mot bakfylla.

 

me talast, stå på vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest galskap

Skandale!

 

Har gått litt dårlig med meg dei to siste dagane. Ikkje noe trim i dag og alt for mykje mat både i går og i dag. I dag har eg faktisk ikkje vore utanfor døra i det heile. Har sete på altanen og blitt kledelig raud og lese litt til eksamen, samt vaska huset. Men mest av alt har eg spist masse, og det irriterer meg noko grenselaust! Har vore skikkelig sulten den siste veka. Har to teoriar om kvifor:

a) alkohol innteke tre dagar på rad tuller litt med blodsukkeret...dagen derpå er matdagar som regel :)

:) krom med uønska effekt

 

Har jo nevnt at krom ikkje slo heilt til hos meg. Men når eg tenker etter, har eg ikkje hatt det ekstreme søtsuget eg pleier å oppleve dagen derpå. Har hatt veldig behov for ting å putta i munnen, men lets face it: 'utskeeinga' i dag bestod av knekkebrød (ein god del, riktignok), ikkje ein halv kilo sjokolade.

Uansett trur eg alkoholen har hatt mykje å seie for mitt matinntak dei siste dagane. Litt lite søvn, seint oppe, mye mye trasking...det er jo i det heile teke ganske logisk.

 

 

Har i alle fall fått over 70000 steg denne veka og i tillegg tre gode treningsøkter! I morgon skal eg prøve eit anna treningssenter, 'min' avdeling stenger for sommaren. Og når eg flyttar heim kan eg teste ut det nyoppstarta etablissementet der. Moro!

 

Ellers har eg funne ut at den mest geniale ekstrajobben i verda må vera spinninginstruktør. Få betalt for å halda seg i god form! Kanskje noko å tenka på om eg nokon gong vert 'fit' nok til å verka overbevisande på andre? :)

 

Håper de har hatt ei fin helg, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Med all den treningen du har fått til galskap tror jeg ikke den lille utskeielsen din blir noe problem:)

 

Jeg har vært lite aktiv en hel uke, så når er det pån igjen.. Siste innspurt! Gleder meg ikke masse til å hoppe rundt i treningsalen når det er så varmt men.. Vet jeg kunne godt turer etc, men jeg klarer ikke helt finne motivasjonen til det..

 

Jeg tror kanskje kromen for min del begynner å virke.. Kjøpte noe godteri forrige helg, og det ligger fremdeles i skuffen.. Var hos en venninne lørdag takket nei til kjeks fordi jeg rett og slett ikke hadde lyst på, var på middag hos pappa igår, og tok kun en liten saftis til dessert mens alle de andre spiste sånne mega iser med sjokolade og div.. *STOLT* Problemet mitt i helgen har faktisk vært å få i meg nok kcal.. Men jeg er litt sånn når det blir varmt, matlysten er ikke helt villig.. Egentlig bare lyst på drittmat som pizza osv, sikkert noe med at behovet for salt øker..

 

Har dere andre hatt en bra helg da?

 

Sommerklemmer fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ahnimah

Eng med Lillevenn, tror ikke den lille utskeielsen din gjør noe, galskap. Du har jo vært så utrolig flink til å trene!

 

Og ja, tenk å være treningsinstruktør, da MÅ man holde seg i form, da :) Litt derfor jeg vil bli kursleder også, for da kan jeg ikke veie mer enn så og så mye. Jeg bestemmer jo hvor mye jeg vil veie selv, da, nesten iallfall. Og så skal vi bli kontrollveid på kongresser og sånn, det er bra!

 

Lillevenn: jeg orker heller ikke så mye mat i varmen, men sluker innpå salte ting... Er nok en naturlig grunn til det ja :) Passer på å drikke mye vann, ekstra mye nå.

 

Helgen min har vært super, jeg nyyyter solen og blir skikkelig solbrent. Tenkte jeg skulle ta meg en liten økt i solen etterpå også, og så bade litt. Deilig!

 

Skuffelsen min var stor da jeg hoppet på vekta i dag :) Nesten to kilo opp... Og jeg som har vært så flink denne uka! Jaja, jeg kan finne masse grunner: salt i kroppen, mye vann pga mensen, støle muskler osv. Jeg får bare fortsette å være flink, for om en uke begynner jeg på internettkurs. Uæh :) Og på onsdag skal jeg være gjest på et minikurs her. Spennende!

 

Vel, jeg skal jobbe litt til, og så komme meg hjem og bli grillet.

 

Snakkes, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest galskap

argh, har kasta vekk masse tid i dag...spesielt irriterande å dra inn på trening og oppdage at du har glømt treningsbuksa. Blir ganske fort sint og sur, men det begynner å gå over no. Må prøva igjen i kveld, føler meg skikkelig blubb for tida. Når det blir varmt blir eg veldig lett kokt og oppblåst, og det er jo heller ikkje spesielt moro. :)

 

Stresser for eksamen i morgon, har lest minimalt så det er bare å komme i gang. Ho hoi.

 

Ahnimah, det har eg faktisk lurt på: kor mykje har du lov å veie for å leia kurs? Er det dlik at du må ha BMI mellom 19-25, eller strengare? Har tenkt ein del på sånne ting, og i forhold til kven som er treningsinstruktørar etc. Ein forventar jo gjerne at dei er skikkelig slanke og trente, men det er ikkje alltid tilfelle. Vel, trente er dei alltid, men langt fra alle er slanke. Synst egentlig det er bra, at det er rom for ulike kroppstypar. Noen kan jo aldri bli veldig slanke, men kan jo vera i skikkelig bra form og ha god helse for det.

 

Nok prat, må kjøpa lunsj! Vannmeloooooooon!

 

Dumt med oppgang ahnimah, men det kan jo vere varmen, pluss alle dei tinga du sa. Du kan jo prøva igjen i morgon, om du bare har lett trening i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Smekk på lanken til meg!!!

 

Jeg får ikke til treninga for tiden jeg altså.. Men tror kanskje det har litt med kjøret på jobben å gjøre, turer i hytt og pine osv.. Imorg blir det tur til frognerparken, så jeg sitter i det minste ikke rolig.. Kan se ut som jeg blir litt støttemedlem på spenst denne mnd.. Huff..

 

Men, sommer sommer sommer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ahnimah

Angående vekt når man er kursleder, så er det ikke så veldig strenge regler. Men man skriver en kontrakt der man selv bestemmer i hvilket vektområde man skal ligge. Det viktigste er at man skal se sunn og normalt slank ut. Kurslederne skal jo bevise at dette virker, men samtidig ikke ta motet fra kursdeltakerne helt :)

Jeg synes det er kjempebra at kursledere og treningsinstruktører ikke alltid er supertynne, det som er viktig er at de ser trente og sunne ut. Da blir jeg inspirert!

 

Nå skal jeg ut og grille meg og svømme litt mer. Jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillevenn

Så på finalen i slankekrigen nå, og fytti katta!!! Skulle ikke tro det var de samme menneskene, gått ned utrolige 70 kg noen av de!! Helt vilt..

 

Men det er jo enda et bevis på at det faktisk er mulig, den eneste som kan gjøre noe med hvordan en ser ut er en selv, og jeg har ikke tenkt til å gi opp!! Jeg SKAL klare det..

Kjente det i magen nå at dette er noe jeg virkelig vil klare! Jeg skal bli HOT, jeg skal ta på meg en lekker kjole og virkelig føle meg super! Det skal dere andre damer også, vi skal klare dette sammen og følge og støtte hverandre på veien, uansett hvor lang tid det tar!

 

Dagen idag er den første dagen i resten av vårt liv!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerna85

Hej, hej :)

Her går det visst ikke så altfor bra for tiden? Alt har sine opp- og nedturer folkens, det løsner nok etterhvert.

 

Ikke rart du ikke orker trening når du driver med så mye ellers Lillevenn, det er jo helt forståelig. Er bare å prøve å spise fornuftig da - så går du ned du også :) Flere på kurset mitt trener ikke i det hele tatt, så det er strengt tatt ikke nødvendig for å ta av - det er bare innmari lurt på mange måter! :) Men bare ta det som det kommer.

 

Galskap: Ikke noe rart du har hatt "matkick", alkoholen har den effekten desverre...Jeg spiste også innmari mye i går, etter fylla på lørdag.

 

Og Ahnimah; det er jo kjent at menstruasjon har den effekten, så jeg er sikker på det går bedre til neste uke. Stå på!

 

Jeg har nytt denne dagen til det ytterste!! Ligget på stranda og kost meg glukk ihjel, og i tillegg vært på kurs og gått ned 0,8 kg. Helt utrolig - akkurat som det har løsnet for meg nå. Håper det varer en stund.

Derfor vil jeg spre MYE av mitt gode humør og treningsmotivasjon over på alle her inne!!

*spre om seg*

 

Det er jo SÅ deilig å være ute nå! Jeg jogget faktisk for første gang i dag, på leenge lenge. Har aldri vært noen jogger, men tror jeg kan klare å venne meg på det. Jeg har også et ønske om å bli treningsinstruktør en gang. Det SKAL jeg, som en ekstrajobb ved siden av. Men ikke enda, må bli ferdig med studier og sånn først. Tihi :)

 

*mange sol-klemmer fra meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest galskap

Hoho, starshine. Takk for inspirasjon og støtte!

 

Du har rett, her går det opp og ned...men det går stadig bedre, faktisk. Når eg tenker på korleis eg var før, så tåler livsstilen absolutt samanlikning. Den har blitt mykje betre! OK, langt fra perfekt, av og til tar det litt av med mat etc, men ikkje på langt nær slik som det var før. Eg har i alle fall blitt flinkare å sjå alt litt på avstand og trekka litt større linjer. Sett på gjennomsnittet er livsstilen ganske så forbetra!

 

Wæ, pleide å sjå på den der slankekrigen...scary shit. Det er heilt ekstremt...ikkje bare blir dei slanke, dei blir jo...perfekte! Supertrente! Lurer på korleis det går med dei i ettertid...kanskje eg må googla noen frå UK edition, pleide å sjå på det for ca 2 år siden når eg budde over (den lille) dammen. Klarer ikkje heilt å tru på at alle klarar å opprettholda vekta etter eit så stramt opplegg. Men kven veit?

 

Har nett vore ute og gått/jogga og tatt litt styrke på rommet. Får prøva å ta ein tur på treningssenteret i måro dåååå...etter den fæle eksamen :)

 

Heps!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ahnimah

Åå, godt med inspirasjon!

 

Jeg så også på slankekrigen i går. Herregud, han som vant hadde jo gått ned 96 kg eller noe. SYKT! Noen av de mannfolka var jo skikkelig tynne... Lurer også på hvor lenge de holder seg sånn. Jeg mener, på ranchen så levde de jo på en 1300 kcal-diett eller noe, hvordan klarer de da overgangen til normal mengde mat igjen? Men for all del, det er kjempemotiverende å se hvor hardt de har jobbet og hvor bra de ser ut nå. Noen av dem var jo på godt vei til å bli syke av overvekten, så det er helt supert at de har klart å endre livsstilen. Da skal vi klare det, også! Uten personlige trenere, men likevel! Ingenting er umulig, det er bare å motivere seg og tviholde på stå-på-viljen :)

 

Her er det så varmt at jeg nesten svetter bort, men jeg klager ikke! Jeg skal sole meg og bade enda mer i dag, og ta noen skikkelige svømmeøkter innimellom. Jeg er jo superheldig som bor rett ved vannet.

 

Ha en flott dag, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...