Gå til innhold

Nyttårsgjengen


Gjest SiriM

Anbefalte innlegg

Så bra, Marit :)

 

Jeg hadde gått ned 0,9kg og er fornøyd med det. Har sikkert brukt opp kosemerker for resten av januar den siste uke... Men, men, starter på ny frisk i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Viktigste er vel at man tar et skritt av gangen, og ikke gjør alle endringene på en gang.

 

I dag har jeg skeiet litt ut... Var hos ei venninne, og hun hadde bakt boller, så da ble det kveldsmat i dag. Men, har holdt meg helt unna godteri og det er jeg strålende fornøyd med. Var skikkelig fysen tidligere i kveld, så da knaska jeg extra så det sto etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, god bedring.

 

Selv sliter jeg med forkjølelse, og alt som hører med den... Så ikke trening på denne dama heller. Men derimot alt for god tid til å spise... har holdt meg i skinnet til nå, men har drukket litt pepsi max.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på treff i går, og var superflink med maten :( Hadde med stekt ris da de andre bestilte pizza, og som snop hadde jeg en pakke sukkerfri mentos.

 

Skal bli spennende å se hva vekta viser på mandag. Har jo blitt lite trening denne uken, selvom mandagen startet bra med to gåturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra siri.

 

Jeg var i oslo i går og der ble det ikke noe stort etegilde. Jeg og en venninne delte bittelitt fingermat og jeg skeiet ut med ett glass rødvin. Det gjorde ikke noe stort utslag da jeg la inn maten og endte opp med under 1400 kcal.

 

Jeg er egentlig overrasket over at jeg ikke kommer opp i flere kcal i løpet av en dag enn hva jeg gjør. dvs at vektapet mitt da kommer av at jeg har kuttet ut mesteparten av "kosematen" (ost, kjeks, is)og byttet ut en del energirikmat med magrere varianter . Spiser sjelden middag med mer enn 400 kcal men ser at jeg godt kan øke litt der. Mengden mat er nesten større enn normalt. Burde bli bedre til å trene, men har i allefall fått vært på spinning denne uka. også går jeg ca en times tur hver dag.

 

hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, Marit. Flink du er som går tur hver dag! Der har jeg litt å hente. Og er sant det, at hvis man spiser sunn, kalorifattig mat, så er det ganske mye man kan spise i løpet av en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarianneV

Så flinke dere er! Her har jeg ligget med influensa siden onsdag så mat og trening har det vært dårlig med. Har spist når jeg har klart, men langt fra nok. I dag har jeg vært ute å måket sne i 40 min så fikk da litt trening der.

 

Tror nok ikke jeg har gått ned noe når jeg går på vekta i morgen, men man vet jo aldri!

 

Svigermor har invitert på pinnekjøtt til middag i dag. Tror jeg bare må smake en bit og heller spise kålrabistappa(hvis det ikke er masse fløte i den da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarianneV

Hvordan gikk det med dere? Jeg hadde gått ned 0,5 kg men er egentlig fornøyd med det siden jeg har hatt influensa og ikke har kunne trent noe særlig i uka som gikk. Men i dag har jeg fårr 3,4 treningspoeng:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk ikke ned mer enn 0.5 kg jeg heller. Alt ned er bra og fornuften sier at det er fint det ikke går for fort samtidig som jeg helst vil trylle meg lettere så kjapt som overhodet mulig :D

 

Uansett..jeg har spist fornuftig og en liten lkostholdsendring er ett viktig mål sammen med vektnedgang. jo-jo-slanking frister enda mindre enn langsom nedgang.

 

Skeiet ut med ett lite kakestykke på jobben i dag. en kollega fylte 50, men dro på spinning etterpå og har forbrukt over 1000 kcal (5,3 trimpoeng) på trening i løpet av dagen og spiste en mager middag så jeg har ikke så veldig dårlig samvittighet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 1,1 kg og er strålende fornøyd. Ville ikke trodd det var så mye. I tillegg har jeg gått ned 2,5cm rundt livet :D:D

 

I dag har jeg 3,1 trimpoeng, men har ikke klart å bruke opp alle kaloriene mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!!

Jeg har gått ned 300 g, og er fornøyd med det fordi jeg vet hvordan forrige uke var..

Nå har jeg skrevet ned 3 dager jeg skal trene denne uka, så håper å gjennomføre det og få bra resultat neste mandag:D Trener ikke så mye da, i dag fikk jeg 1,8 trimoeng. Skjønner ikke hvordan du har greid 5,3 trimpoeng Marit?! Jeg er veldig imponert! Du må jo bare rase ned i vekt hvis du fortsetter slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarianneV

Så flinke dere har vært! :D Sliter også med å få nok kalorier tilsammen på en dag, men tror det er for at jeg spiser for mager middag. Jaja, får prøve med fram!

Skal på spinning i kveld og det gleder jeg meg kjempe mye til. Utrolig slitsomt men godt etterpå:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan du har greid 5' date='3 trimpoeng Marit?! Jeg er veldig imponert! Du må jo bare rase ned i vekt hvis du fortsetter slik![/quote']

 

Jeg har bikkje og går mye tur, også var jeg på en time spinning. Det blir det trimpoeng ut av :D

 

Men jeg raser ikke ned i vekt. Bare en halv kg forrige uke. Så nå er ambisjonen og øke på med mer trening. jeg trenger det for ett av mine viktigste mål er å få bedre kondis også. Jeg er så glad i å gå langt i fjellet og det er slitsomt med tung kropp og dårlig kondis.

 

i dag er det pilatestrening :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at det går nedover med dere. Egentlig synes jeg det er bra at vi ikke går ned så innmarig fort hele tiden. det tyder på at vi spiser nok og ikke setter kroppen på sparebluss.

 

det er jeg redd for å gjøre. Vil jo helst gå ned 2-3 kg i uka, men skjønner jo at det er galskap og kilo som kommer fortere på enn av :D

 

synes det er bra at så mange klarer å få trent littmer enn før. bare det er jo ett poeng i seg selv.

 

lykke til videre dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er absolutt et godt poeng at man ikke bør gå ned for fort, selvom jeg gjerne skulle det akkurat nå med tanke på at jeg skal i bikini om 10 dager...

 

Har virkelig tatt tak i meg selv hva angår trening. I går var det en time med kondis, i dag har jeg trent magedans (!) og i morgen skal jeg teste ut Capoeria (!) Blir ikke så mange trimpoeng av magedans, men er utrolig bra for mage og rygg (og er egentlig den treningen jeg gjør for bechterewen min denne våren)

 

Nå skal jeg teste "Het potet" til middag, skal bli spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra trim Siri!

 

Jeg er så snopesjuk for tida, det er så kjipt.

Tenker mye mer på snop enn jeg pleier å gjøre, og merker det holder hardt å ikke kjøpe noe (men har vært flink denne uka:D). Jeg har bestemt meg for å kunne snope litt, så det er ikke helt forbudt for meg. Men jeg må bare stå i mot, kunne spist sjokolade til alle måltider tror jeg?! Og junkfood -det er jeg egentlig ikke så glad i. Men nå har jeg lyst på!! Jeg kan ikke være helt god.. Hehe.. Andre som har det sånn? Eller er dette bare lett for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...