Gå til innhold

Nyttårsgjengen


Gjest SiriM

Anbefalte innlegg

Gjest MarianneV

Nei, syns dette er kjempe vanskelig. På jobb har det nå stått en stooor skål med godterier i skapet som var igjen etter en juletrefest. Ungene får ikke spise det så det har blitt til de voksne. Jeg har heldigvis klart og latt være men det har vært mange ganger der jeg nesten har eksplodert og hevet meg over skåla!

Så jeg skjønner godt va du mener:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Håper det går bra med dere, jenter.

 

Jeg er faktisk ikke så godtesyk for tiden... og det er ganske utrolig, for er sjokoholiker av rang til vanlig...

 

Har ikke blitt så mye trening på meg denne uken, er fortsatt litt støl etter treningen på onsdag *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarianneV
Å kjære vene Marianne' date='

det er 10,4 mer enn meg! Du er helt rå:)

Regner du med alt du går, eller bare det utenom det vanlige?

Det er skikkelig bra!!![/quote']

 

 

Det er utenom det vanlige! Har vært å trent mye denne uke pluss at jeg har gått noen gode turer så det er nok derfor.

Uka som kommer blir det sikkert ikke like mange poeng. Bestefaren min døde på torsdag så skal reise til Tromsø i morgen og blir der resten av uka.

Blir vel kanskje et par gåturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke ekspert men syntes dere må planlegge dagene litt betre.

Når en vet en skal ut å spise en kveld bør en bytte litt om på spisemønsteret .

Spis kvels til middag og middag til kvelds. Skal du ut å spise pitza så bestem deg for att 2 stk er helt greit , spis de seint og smak på 2 forskjellige og la det bli med de. Skal en spise middag hos svigermor så er det ok , hjort er magert kjøtt , Ha på ca 100g ris eller potet masse grønnsaker og litt hjortegryte.

Når man har lært seg å planlegge er det ikke så lett å gå på en sprekk.

Også kaffe besøk kan bli en utfordring, velg ett lite stykke av det du har mest lyst på og la det bli med det, en kan ha frukt med til vertskapet, dele det opp og servere sammen med kakene og en kan velge det i steden for.

Det viktigste er att man deltar, ikke att man spiser.

Og husk på att , egentlig så slanker vi oss ikke, vi har begynt ett nytt å bedte liv.

Det skal vare, skal det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, alle sammen

jeg ble medlem i dag og har som mål å gå ned 10 kilo. Jeg har prøvd før uten å klare det. Det høres ut som dere har bedre kunnskaper om dette enn jeg har for dere går jo ned i vekt alle sammen. Jeg håper så inderlig at jeg kan få noen enkle, men effektive råd av noen av dere på forumet. Jeg er 1,64 og veier 80 kilo.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tiur og velkommen hit:)

Moccica kommer med noen gode råd i innlegget over ditt, om å planlegge og å ha viljestyrke. For det er mye det dette handler om. Å ta seg tid til å trene, å droppe alt junkfooden og godteriet, å spise sunn mat og å spise lite og ofte.

Det er kjempetøft, men dette skal vi greie sammen:D

Men du, det nytter ikke å lure seg selv;) Så den sjokoladen du spiser hjem fra trening teller den også, selv om du har vært flink å trent (kjent problemstilling for meg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har har det gått i ett den siste uken. jeg har ikke fått ført kcal-dagbok og tror jeg har spist litt mer enn jeg burde. men jeg har i alefall fått rutine på både frokost og trening så får jeg heller loggføre litt til uken igjen :)

 

Synes dere er knallflinke. hyggelig å være her med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Her var det ikke mye liv for tiden.

 

Jeg er tilbake fra ferie, og har nok gått opp litt i vekt... I tillegg til at jeg har skeiet ut i helgen... Jaja, starter på nytt frisk i morgen

 

Håper alt går bra med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veid meg i dag, og hurra! jeg har gått ned over 1 kg denne uka! Uten å ha trent! Men har gått tur da, og vært ganske flink med spisinga:)

Så får vi se hva vekta stopper på på mandag, da jeg har den virkelige veiedagen.. Pleier å ha gått opp litt i løpet av helga, men regner med at jeg har gått ned litt da også i forhold til forrige mandag. Var skikkelig motiverende å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...