Gå til innhold

Rinas slankedagbok


Gjest rina

Anbefalte innlegg

Er nesten i sjokk enda for at jeg faktisk har gått ned 500 gram etter denne helga:D Så kan man lure på hvor mye det egentlig kunne vært da...Men gidder ikke det. I ettermiddag er det trening. Og kanskje fortball kamp hvis jeg orker å stå ute å fryse i to timer. Får håpe Glimt vinner:)

Igår var en skikkelig tung dag, men er en stund til neste fest gudskjelov. Blir en del jobbing for meg fra 23 november. å, vi går mye på jobb så blir litt gratis trim.

Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar
Nå har jeg dansa og trimma litt her hjemme:) 1' date='8 trimpoeng ble det. Skal også på trening i ettermiddag så dette blir en bra dag:)

Nå, må jeg komme meg på butikken. ha en flotters dag:)[/quote']

 

 

hvem dansa du med?

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at du gikk ned i vekt tross alt! Da er det bare å kaste seg på videre - dette går bra!

 

Jeg klarer fint å stå over potetgull og snop, er bare veldig glad jeg får mat! Var på klubb hos en venninne for et par uker siden, og der sto chipsbollen på bordet. Jeg spiste ca. 2 -3 stk i løpet av kvelden bare for å få smaken. Tok bittesmå biter og tygde sakte. Det var nok for meg!

 

Det eneste vi spiste hjemme av søtt i helgen, var dessert søndag. Et par små skiver med formkake varmet i micro med en oppkuttet stor blå plomme på og vaniljekesam. Deilig og nesten syndig godt!

g020.gif

Ha en fin uke!

 

Genialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte innom og hilse på. Det er lurt å danse når man skal trimme, musikk man digger på full guffe og bare sleppe seg løs, det er gøy det. Det skal jammen gjøre i morgen, jeg kommer meg ikke på trening, bare leser og leser og gjør minimalt av andre nødvendige ting, ungene blir litt oppgitt av meg, men sånn er det jo bare. Men litt dansing burde jeg klare. Hvor lenge danset du?

 

Håper du får en kjempefin kveld.

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Heia! Grattis med en smørpakke ned ;)

 

Den dansegreia alene på stuagulvet er yndligstrimmen til snuppelure og meg også. Det var en tid da avtalte dansedate og kl da og da skulle vi danse så og så lenge og så rapportere inn her etterpå. Digg! DAns deg sunn, slank og sexy!!

 

Klem fra frøken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere skjønner er jeg i Glimt modus enda:D Frøys meg gjennom to timer på Aspmyra å det var det sannelig verdt.

Var først på trening, så dagens tall er 5,4 trimpoeng.

Trude jeg danset bare 25 minutter før jeg heiv meg ned på gulvet og tok noen sit-ups og en del annet snakcs for kroppen:)

Matmessig kunne det nok ha vært mere, under 1500 idag. Vann ca 2,5 liter.

Skal lese litt hos dere andre også.

Ha ei god natt alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går an å bli så avhengig av dette forumet...Ble skikkelig irritert og sur da jeg ikke kom inn i morges, eller i formiddag. Sendte de en mail, som nok ikke var så veldig koselig...

Idag vet jeg ikke om det var verdt turen på Aspmyra igår. Har omtrent fryst siden. Både i natt og i hele dag. Er helt slapp og viljeløs så ikke noe trening idag. Håper formen er bedre imorgen:)

Skal snart legge meg, så ha ei god natt alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Rosenborg å Rosenborg er Norges fotballag, hæ hæ hæ..... der ser du... fotball er roten til mye rart ... til og med sykdom. ;) Men det sies at når du fryser forbrenner du flere kalorier enn når du svetter, så aldri så galt at det ikke er godt for noe...

 

Jeg ble sur jeg også når jeg ikke kom meg inn her i formiddag... kjefta og surmulte...dog, for meg selv, jeg visste jo at de holdt på med ett eller annet oppdatering eller hva svarten de skulle gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går an å bli så avhengig av dette forumet...Ble skikkelig irritert og sur da jeg ikke kom inn i morges, eller i formiddag. Sendte de en mail, som nok ikke var så veldig koselig...

Idag vet jeg ikke om det var verdt turen på Aspmyra igår. Har omtrent fryst siden. Både i natt og i hele dag.

 

Innom å hilser på,jøss...så det er ikke bare meg det er slik med....tenker på det med frysing.

Nesten så når jeg blir kald,så må man legge seg i badekaret for å få igjen varmen. Rett og slett igjenomkald.

Bodøvinden er dessuten beryktet for å gå igjenom marg og bein ;)

 

Håper det går fint med deg,har ikke rukket å oppdatert meg på mine venner her inne,men jeg regner med du har gått ned en del siden sist.Du har noe jeg mangler i perioder...viljestyrke :)

Ha en fin dag,klem fra jannemor

Ps.Gratulerer m seiern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotball er gøy, men er ikke helt idiot....Hvis bare ikke Vålerenga vinner noe...;)

Følger med både på Norsk og Engelsk fotball, å koser meg litt med det da.

Er i bedre form idag. Har sovet som en stein inatt, da jeg bestemte meg for å gi disse sovepillene en sjanse til. Så føler meg mer uthvilt og ikke fullt så frossen idag:)

Matmessig gikk det bra igår. Kom meg nesten opp på 1600 kalorier. Å syntes det er greit. Drakk ca 2,5 liter vann igår også.

Idag skal jeg å trene sammen med venninna mi igjen. Nå i formiddag. Så får vel svidd av litt kalorier der også.

Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jo aldri ha skrytt av at jeg følte meg i bedre form... Ble skikkelig slapp og begynte å fryse igjen, før jeg kom meg på trening:( Så det ble ikke noe av idag heller. Hvis jeg brygger på noe, får det bstemme seg for å slå ut, eller forsvinne. Er litt pyton å gå rundt på dette viset. Venninna mi lurte da på om vi kunne shoppe litt i stede. Så gjorde det. Skulle kjøpe en del stæsj til juleverksted til unga, hobbyting er sannelig dyrt... Har handla for ca 700 kroner, å syntes ikke jeg fikk mye heller. Men, men. Kanskje man lærer etterhvert å heller kjøper litt gjennom hele året. Nå skal jeg hive meg litt på sofaen, å håpe at formen er bedre i ettermiddag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke er bedre får jeg prøve metoden hyfsan:D Bakdelen er at jeg må løpe rundt ett helt jævl...kvartal.... Så regner med politiet står her før jeg har kommer meg rundt en gang:D Så hva skal jeg si til de. prøver ut ett råd om å løpe det av meg naken? Regner med det hadde blitt gøy. Sovna på sofaen i ettermiddag, det er det dummeste jeg gjør. For er så søt hungrig da...Så gikk som det måtte gå det da. Så imorgen ingen soving på sofaen uansett form. Har brent meg på det så mange ganger. Så husket plutselig hvorfor jeg ikke gjør det lengere... Ja, ja. Satser på å være i mye bedre form imorgen.:)

Skal snart køye, må bare innom å lese litt hos dere andre. Ha ei god natt alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor er det slik. Jeg sitter og nikker her når jeg leser om søthunger etter man våkner opp fra en lur på sofaen. Hvorfor i alle dager er det slik? Får det bestandig, blir nesten litt desperat etter noe søtt da.

 

Ønsker deg uansett søthunger eller ei en kjempefin dag, rina. Har du forresten løpt deg den turen rundt huset :) Det hadde vært litt av et syn tenker jeg. :(

 

klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søthunger er vel noe vi har alle sammen. Det er for min del en av hovedårsakene til overvekten. I dag takler jeg søthungeren ved å spise brød med lettsyltetøy og lettere fløtemysost, en kopp te med kunstig søtstoff eller en kopp lett kakao. Har faktisk ikke kjøpt eller spist sjokolade på 6 uker. Det går overraskende enkelt, men kan i likhet med deg kjenne suget voldsomt av og til. Sørg for at du ikke har noe i huset som kan ødelegge en god uke totalt er vel mitt viktigste tips. Selv har jeg både kjeks og andre produkter i huset pga ungene, men har til nå klart å la det ligge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sovet utrolig lenge idag og gjett om det var godt:) Føler formen er stigende igjen...Å, det er bra.

Trude tror jeg hopper over løpeturen rundt kvartalet idag, det blåser og hagler som bare det her. Brrrrr.

Satt her igår kveld og tenkte atter en gang igjennom dette livsstilopplegget mitt. Må det noen ganger. Bestemte meg for å slutte med alt dette tullet som har vært i det siste, å kjøre en streng linje fram til jul. Skal jobbe en del fra neste helg og da er liksom helga over på søndag så det burde ikke bli det store problemet. Føler nå at jeg har stablisert vekta på ca -22 en stund, så nå er jeg klar for neste jump nedover. For hvis jeg er flink så må det jo løsne snart. ikke sant?

Skal trosse meg på trening idag, selv om været helst lokker meg til å bli inne. Er jo bare å kle på seg nok klær. Skal på trening imorgen også sammen med venninna mi. Så får jeg se om jeg ikke kan komme meg en tur på lørdag og søndag også. Har tatt dobbel dose krom idag, å det bruker å hjelpe.

Skal innom å lese hos dere andre. Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også en sånn pep-talk med meg selv igår kveld og har kommet frem til samme konklusjon som deg. Jeg tror det må til en sånn skjerpings innimellom jeg, ellers mister man lett fokus.

 

Håper du kommer deg på trening idag og jeg forstår godt at du utsatte den løpeturen :)

 

Ha en fin dag og nyt at formen er på plass igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, den søthungeren etter en kveldslur kjenner jeg veldig godt igjen. det er jo ikke sånn om morgenen?? merkelige greier, må ha noe med blodsukkeret å gjøre. jeg har konsekvent kuttet ut å sove middag. for det første ødelegger jeg nattesøvn, for det andre går jeg som en zombie rett ut på kjøkkenet idet jeg reiser meg fra sofaen. så om jeg blir søvnig på ettermiddagen nå, får jeg heller komme meg en tur ut og gå. om det er det som skal til for å unngå tullespising.

 

men i dag, rina, er det ny dag og nye muligheter. enig med deg i at du er klar for neste kapittel. fullt fokus nå fremover, så går det bra det. ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...