Gå til innhold

Veiedag Onsdag?


Gjest Fritzi

Anbefalte innlegg

Jeg går på maxikurs, dette er 1.uka. Skal veie meg på onsdag igjen! Blir spennende å se om jeg greier å ta av 15 kg før sommerferien.

 

Jeg ønsker meg at vi som har veiedag onsdager kan møtes her og dele gleder og sorger etter avlest resultat. Og annet småprat i forbindelse med slankingen.

 

Vi har jo et stykke å gå! Selv veide jeg 104,3 kg sist, og har altså som mål å komme under 90 kg før utgangen av juni.

 

 

Håper på masse slankevenner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Driver også med første uke og har veiedag onsdag. Blir gjerne med på felles oppmuntring og erfaringsutveksling.

På onsdag veide jeg 101,5 kg og synes målet ditt med 15 kg før sommeren er realistisk. Vi starter med det målet og ser hvordan det utvikler seg. Eller kanskje bør vi ha et lavere mål på kortere tid? Det er 11 uker til påske dersom en regner fra onsdag til onsdag. Hva med 10 kg til da? Er du med?

Følger meny 3 og synes dette er mye mat, men i løpet av disse dagene kjenner jeg at kroppen er svært fornøyd og opplagt. Det blir spennende å veie seg til onsdagen om det er mulig å gå ned med så stort kaloriinntak.

 

Tvi, tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg har også veiedag onsdag. Jeg startet i høst og har nå gått ned 6.4 kilo. Jeg vil gjerne være med på 15 kg ned før sommeren. I øyeblikket veier jeg 93.7.

 

Det er flott hvis vi kan inspirer hverandre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest YummyMummy

Jeg har også veiedag på onsdagene. Jeg fullammer for tiden så jeg håper at det skal hjelpe meg til litt ekstra vektnedgang. :-D

 

Veide 111kg og målet er 85 til sommeren og 75 til nyttår. Tror kanskje jeg har tatt litt hardt i...hehe

 

Jeg følger meny nr 3 og siden jeg er hjemme med baby passer jeg på å gå en 1,5 timers rask tur hver morgen med vogna.

 

Jeg blir hvertfall med på å prøve å gå ned 10 kg til påske. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemusmeg

Hei alle sammen, hører egentlig til i gruppa ned over 40 kilo, men har også

veiedag onsdager, så jeg håper det er greit jeg slenger meg med her.

Startet kurs i høst og har til nå tatt av 15 kilo, og er kjempefornøyd med det, men har mange kilo igjen.

Slenger meg også med på å prøve med ned 10 kilo til påske...

 

Klem fra Stavanger:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at vi er flere som kan støtte hverandre, takk for god respons.

 

Jeg er med på å prøve å gå ned 10 kg til påske! Jeg syns også det er enormt mye mat på meny 3, greier stort sett å få det i meg. Men må innrømme at jeg føler at jeg skeier ut hver dag når jeg spiser det jeg skal.....

 

Men det er jo flott at det går an, for det vet jeg at det gjør. Gikk på 3 kurs i fjor og tok av 16 kg. men dessverre var jeg dum nok til å legge dem på meg da jeg gikk lei. Men nå er det pån igjen!

 

Tror trikset er å variere menyen og ha langsiktige mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir kjekt når såpass mange responderte på henvendelsen!

Opplever meny 3 som litt travel, eller det er vel heller kanskje måltidshyppigheten som er travel. Det kjennes godt å få så mye mat som meny 3 inneholder, er faktisk aldri sulten, må heller passe på at jeg får i meg alt og dette er en helt ny erfaring.

 

Har denne uka hatt tre reisedøgn og det har godt aldeles utmerket. Matpakke er løsningen. Dersom det kun serveres kaker og annet tull har jeg matpakka mi. Hotellfrokost inneholder også frukt og grønt ,og pausemat er faktisk mer frukt enn kaker. Rart at jeg ikke har sett dette tidligere....

 

De vanlige ukedagene går greit mht måltider synes det er noe verre med helg. Får liksom ikke plass til alle måltidene og valgte i helga å slå noen sammen f.eks frokost og mellommåltidet. Håper dette går greit.

 

Gleder meg til å lese resultatene deres på onsdag!

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Har lyst til å delta sammen med dere til den diskusjon. Min veie dag er tirsdag. Jeg har nettoop begynte Internett Maxi kurs 1. Jeg er 31 år gammel, veier 110,5 kilos for 170 cm. Har prøvd flere ganger å gå ned i vekt på egen hånd uten suksess ;(. Så meldt jeg meg til GR kurs. Er veldig motivert og håper at det fortsetter!

 

Jeg begynte å følge meny 3 i går. jeg sier som dere at det er mye mat og det er en hel annen opplevelse å være på slankekur! :D Håper at det blir hyggelige resultater! Jeg må innrømme at jeg har lyst på noe "godt". På jobben er det mye kjeks litt overalt, folk spiser det med en kopp kafe. Heldigvis drikker jeg ikke kaffe. Før jeg begynte på GR spiste sjelden kjeks, men i dag hadde jeg kjempe lyst til å ta en, det var så fristende. Jeg spiste stangseleri istendenfor og fant noe annet å fokusere på.

 

Erianna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite tips til deg Erianne, spør om de ikke kan ha frukt isteden for eller i tillegg til kjeks på jobben.

Vi har det hos oss og det er så bra! Vi er en tradisjonell kommunal virksomhet og virksomhetsleder mener dette er bra for oss.

Gratis frukt, inklusive gulrøtter, istedenfor kjeks. Det er delt i små biter, så det er biter vi spiser.

Når søtsuget kommer bruker jeg av fruktrasjonen, det er helt supert.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har frukt... men det blir tomt veldig fort. Alle synes at det er så bra, vi burde ha mye mer! :D Jeg har begynte å ta med meg stangseleri, gulrøtter og blomkål med meg. Men jeg tror at jeg må også ha extra frukt i veska mi.

 

I dag har jeg vært sulten hele dagen. Jeg tror at jeg må spise litt mer tidlig på dagen. Jeg jobbet 2 timer overtid, hadde heldigvis med med masse grønt og ostmuffins. Endelig hjemme... det var godt med middagen!! Gleder meg til kveldsmaten :D

 

Ellers synes jeg at jeg har vært flink. Jeg hadde planer å trene i dag, men jeg trent jo på søndag og mandag, kroppen må hvile litt.

 

Erianna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starta i går på meny`n, første "innlevering" i morgen. spent på å se ksn det har gådd neste onsdag. Jeg har det også slik at jeg sparer litt på mellomåltidene å da har jeg så mye igjenn til kvelds:} Skal prøve å være flinkere å spise mere på dagen. 10 kg til påske vil jeg å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen...

Eg går på mitt 10 GR kurs...

Har tatt av 40 kg, men har enda 30 igjen...

har vært 4 tunge måneder nå, men eg føle det endelig løsner...

Har begynt å skrive dagsrapport igjen...

Det var noe eg slutta med på det 4 kurset, for da følte eg at eg hadde kontroll på det...

Men de 2 siste kursene har eg stått så og si stille..'

Derfor har eg begynt registreringa her...slipper å regne selv da...

Hadde vært himmel hvis eg hadde klart 15 kg til juni...

 

Kommer til å følge med her...

Både for å få og gi motivasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna 76!

Har du virkelig klart 40 kg? Det synes jeg er en stor bragd, hvordan i all verden har du klart å motivere deg? Jeg har 40-50 kg jeg må ned med jeg også, men det er leeenge siden jeg var uder 100. Det er liksom det som er det første målet bestandig, men jeg mister liksom piffen når jeg nermer meg.

 

Du har vert kjempeflink, jeg ser virkelig opp til deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor honnør til deg, Anna76 som har gått ned så mye. Lykke til videre med resten av kiloene!

Skal snart av gårde på veiing og leste gjennom de siste innleggene for å se hvordan det har gått med dere andre.

Gratulerer til YummiMummy med ned 3 kg,- det er fantastisk!

Melder inn vektendring senere i kveld. Håper flere har lagt inn sine resultater til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date='

 

Har lyst til å delta sammen med dere til den diskusjon. Min veie dag er tirsdag. Jeg har nettoop begynte Internett Maxi kurs 1. Jeg er 31 år gammel, veier 110,5 kilos for 170 cm. Har prøvd flere ganger å gå ned i vekt på egen hånd uten suksess ;(. Så meldt jeg meg til GR kurs. Er veldig motivert og håper at det fortsetter!

 

Jeg begynte å følge meny 3 i går. jeg sier som dere at det er mye mat og det er en hel annen opplevelse å være på slankekur! :D Håper at det blir hyggelige resultater! Jeg må innrømme at jeg har lyst på noe "godt". På jobben er det mye kjeks litt overalt, folk spiser det med en kopp kafe. Heldigvis drikker jeg ikke kaffe. Før jeg begynte på GR spiste sjelden kjeks, men i dag hadde jeg kjempe lyst til å ta en, det var så fristende. Jeg spiste stangseleri istendenfor og fant noe annet å fokusere på.

 

Erianna[/quote']

 

Hei :D:):)

 

Gratulerer med ditt valg om å begynne på internett kurs, du virker nå kjempe motivert så dette tror jeg du vill klare, og som du sier det er mye mat, og det kan nå være veldig kjekt for da får en nå ikke så lyst på så mye annet.

 

Hadde vært gøy om du tok deg en tur innom min blogg som ligger under slankebloggere.

 

Ønsker deg i alle fall lykke til med valget du har tatt

 

Hilsen slankeblogger Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor honnør til deg' date=' Anna76 som har gått ned så mye. Lykke til videre med resten av kiloene!

Skal snart av gårde på veiing og leste gjennom de siste innleggene for å se hvordan det har gått med dere andre.

Gratulerer til YummiMummy med ned 3 kg,- det er fantastisk!

Melder inn vektendring senere i kveld. Håper flere har lagt inn sine resultater til da.[/quote']

 

 

Hei :D

 

Vill bare ønske deg lykke til med veiingen, håper det gikk bra.

 

Lykke til videre

 

H. slankeblogger Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen...

Eg går på mitt 10 GR kurs...

Har tatt av 40 kg' date=' men har enda 30 igjen...

har vært 4 tunge måneder nå, men eg føle det endelig løsner...

Har begynt å skrive dagsrapport igjen...

Det var noe eg slutta med på det 4 kurset, for da følte eg at eg hadde kontroll på det...

Men de 2 siste kursene har eg stått så og si stille..'

Derfor har eg begynt registreringa her...slipper å regne selv da...

Hadde vært himmel hvis eg hadde klart 15 kg til juni...

 

Kommer til å følge med her...

Både for å få og gi motivasjon...[/quote']

 

 

Hei :D:):D

 

wov , Hurra for deg som har vært så flink, 40 kg det er nå kjempe mye og det er kjempe bra. Bra at det begynner å gå litt bedre nå, er så tungt når en kjempe i motbakke. Er nok lurt det du har gjort å begynne å skrive opp alt du spiser igjen.

 

Ønsker deg lykke til med å nå 15 kg til juni, det hadde vært morro om du kunne tatt deg en tur innom bloggen min, som ligger under slankebloggere, jeg skal også ned en god del kilo til, nærmere bestemt 5o kg, har tatt 20 så langt.

 

Ta deg en tur innom så skal jeg prøve å motivere å hjelpe eg så godt jeg kan.

 

klem fra slankeblogger Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starta i går på meny`n' date=' første "innlevering" i morgen. spent på å se ksn det har gådd neste onsdag. Jeg har det også slik at jeg sparer litt på mellomåltidene å da har jeg så mye igjenn til kvelds:} Skal prøve å være flinkere å spise mere på dagen. 10 kg til påske vil jeg å prøve.[/quote']

 

 

Hei :D:):D

 

Vill bare ønske deg lykke til med å nå dit mål, hadde vært gøy å høre fra deg inne på bloggen min

 

 

Lykke til

 

 

klem fra slankeblogger Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg går på internettkurs og jeg veide meg i dagtidlig. Jeg har gått ned 500 gram. Det ser kanskje ikkeså mye ut, men jeg er veldig fornøyd så lenge det går nedover!!

 

Sej

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna 76!

Har du virkelig klart 40 kg? Det synes jeg er en stor bragd' date=' hvordan i all verden har du klart å motivere deg? Jeg har 40-50 kg jeg må ned med jeg også, men det er leeenge siden jeg var uder 100. Det er liksom det som er det første målet bestandig, men jeg mister liksom piffen når jeg nermer meg.

 

Du har vert kjempeflink, jeg ser virkelig opp til deg:)[/quote']

 

Ja, men eg har holdt på i 1,5 år da..:-D

det har vært tungt de siste kursene, kan ikkje nekte for det...

Eg begynte først hos ernærings fysiolog på unn i tromsø, der lærte eg rett og slett hva som er bra for kroppen.

Eg fant fort ut at dette kom eg ikkje tel å klare aleina, derfor meldte eg meg på GR.

min kursleder er også helsesøster i kommunen, det er et STORT pluss...

eg har sagt heile tia at eg ikkje slanke meg, men forandrer lifsstil..derfor har eg lørdager, eg tar meg fæst og koser meg så lenge det er planlagt...

Delmål er også viktig føler eg...

da eg nådde 100 kg skulle eg bleke tennene mine, men da eg va til kontroll hos tannpleier sa hun at mine tenner kunne ikkje blekes pga syreskader....

Snakk om nedtur...det tok laaaaang tid før eg kom meg videre...

Eg måtte melde meg på birkebeiner rittet (sykkelritt fra lillehammer til...en plass 9,1 mil unna) og inngå et veddemål for å få motivasjonen opp igjen...:-D

Så no e eg igang igjen... eg har også begynt å skrive opp igjen hva eg spiser...va litt ute å kjøre der...faktisk viste det seg at eg bare spiste 1000-1100 kalorier om dagen...

før å motivere meg videre håpe eg å få hjelp hos dokker...

mitt siste mål er foresten å få puppereduksjon....

eg skal til legen den 2.februar for å starte den lange prosessen med å få det.

Det er jo også motiverende....

Men den største motivasjon er kurskveldene.....:-D

 

Takk for du spurte....dette skal vi klare sammen....

 

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :D:):D

 

wov ' date=' Hurra for deg som har vært så flink, 40 kg det er nå kjempe mye og det er kjempe bra. Bra at det begynner å gå litt bedre nå, er så tungt når en kjempe i motbakke. Er nok lurt det du har gjort å begynne å skrive opp alt du spiser igjen.

 

Ønsker deg lykke til med å nå 15 kg til juni, det hadde vært morro om du kunne tatt deg en tur innom bloggen min, som ligger under slankebloggere, jeg skal også ned en god del kilo til, nærmere bestemt 5o kg, har tatt 20 så langt.

 

Ta deg en tur innom så skal jeg prøve å motivere å hjelpe eg så godt jeg kan.

 

klem fra slankeblogger Evelyn[/quote']

 

 

 

:-D...eg har vært der...:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat kommet hjem fra veiing. Resultat: minus 1' date='5 kg! Er kjempeglad! Hurra![/quote']

 

 

Eg må bare få aplaudere....:-D

Vi har kurskveld i morra(egentlig idag, men kursleder er syk)

Håpe eg kan brife med halvparten av det du har klart..:-D

 

1,5 kg på ei uka!!!!

e kanonbra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...