Gå til innhold

Veiedag Onsdag?


Gjest Fritzi

Anbefalte innlegg

så flinke dere er!! jeg har egentlig veiedag på torsdag, men har hatt ei så treg uke at jeg veide meg i dag og står på stedet hvil, det var forsåvidt forventet etter ei uke uten trening...'

inspirerende å komme inn her og lese hvordan det er for andre også.

i morgen begynner min tredje uke, den skal jammen inneholde mye trening!!!

lykke til videre jenter og gratulerer med flotte resultater!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

....etter første uka. Er veldig fornøyd med det. Nå tipper det snart under 100 igjen: Veier 101,5. Tror det skal gå greit med minus 10 til påske.

 

Det har vært forbausende lett å komme igang igjen! Var så "oppspist" og lei av fet mat nå, så både psyken og kroppen er fornøyd med sunn mat.

 

Kjempeartig at så mange er med her. Tenk, noen greier det virkelig! Og over tid...! Jeg er kjempeimponert over deg som gikk ned over 40 kg og fortsatt er med. Det er en kjempebragd. Ønsker deg lykke til med de siste kiloene, og så får jeg ønske oss alle sammen lykke til i den uka som kommer.

 

Stå på, jenter! De hvite vidder med snacksy skiklær og minus 10 kg er første belønning her i gården:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjæm med resultat seinar i dag sia min kursleder va syk igår...:-D

Føle på meg at det burde være nedgang, men den følelsen har lurt meg før...

 

Så eg får bare krysse fingran og håpe treninga har gjort utslag...

 

 

Anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam nam. pleier å unne meg litt ekstra av og til, og da blir det gjerne taco i lange baner. Ikke gidder jeg å veie alt heller da:) Jeg bruker Sans rømmekolle og karbonadedeig, så da blir det ikke så ille. Men på slike dager kommer jeg fort opp i 2400 kcal (den gangen jeg veide alt).

 

Ikke så farlig så lenge det er bare av og til. Vi må jo kose oss litt også så flinke som vi er!

 

God helg alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest YummyMummy
Nam nam. pleier å unne meg litt ekstra av og til' date=' og da blir det gjerne taco i lange baner. Ikke gidder jeg å veie alt heller da:) Jeg bruker Sans rømmekolle og karbonadedeig, så da blir det ikke så ille. Men på slike dager kommer jeg fort opp i 2400 kcal (den gangen jeg veide alt).

 

Ikke så farlig så lenge det er bare av og til. Vi må jo kose oss litt også så flinke som vi er!

 

God helg alle sammen[/quote']

 

er tacokarbonadedeig mere kcalorifull enn vanlig karbonadedeig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er tacokarbonadedeig mere kcalorifull enn vanlig karbonadedeig?

 

Kan jeg ikke tenke meg. Det kan neppe utgjøre mange ekstra kalorier det krydderet der. Men det er jo mye salt i det da, som er usunt i seg selv...

 

Men man skal jo unne seg noe da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Nå har jeg meldt meg på internett kurs og starter med veiing onsdag til uka. Jeg har fri fra jobben hver onsdag, og slik sett er det en god dag for rapportering, samtidig som jeg syns denne tråden er veldig inspirerende!

 

Jeg gleder meg og både håper og tror at dette skal jeg greie! Er litt spent på om kanskje det "går utover" kiloene til gubben også, det hadde ikke vært så dumt i følge han selv.. Selv om han egentlig ikke har så veldig tro på dette..

 

Jeg har allerede begynt å legge inn i dagsrapportene, men litt sløv enda. Har lovet meg selv starte for fullt fra i morgen, slik at jeg er godt i gang når første veiedag kommer.. Og så skal jeg virkelig gå inn for å få nok søvn, det er et av mine store problemer... Legger meg altfor sent, og da får jeg så lyst på noe godt sent på kvelden.. Men nå har jeg sovet to timer i kveld, var kjempesliten og bare sovnet i stolen i stua. Merket ikke hverken mann eller sønn på to timer! Når jeg våknet igjen var guttungen klippet på håret og sendt i dusjen, så tusen takk til den gode pappa'n jeg har til ungen min! Det er jo delvis også for dem jeg gjør dette her, vi skal få et bedre liv og kosthold hele gjengen!!

 

Så nå får vi bare la det stå til, så klarer vi vel dette jenter!!

 

Natta - Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skulle innom på torsdag og legge inn resultat, men eg har hatt besøk av kjæresten og da er det ikkje lett og huske på alt..:-D

Eg hadde gått ned 1,5 kg og det er eg veeeeldig fornøyd med...

Eg har ikkje vært flink i helga, men no e det full sjerpings igjen..:-d

godt å slappe av litt og da...

 

Snart e det endelig mandag igjen...e lettere og følge rutinene på jobb synes eg...

 

Ha ei fantastisk uka alle flinkingan..:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff....i morra e den store veie dagen...har vært borti vækta og det va ikkje hyggelig lesning....

Eg har spist gatekjøkkenmat 2 ganger denna uka....e vel det som eg må betale for nå.....

farsken det e ikkje verdt det....

Har hatt en ganske tøff uke sånn "følelsemessig" men det e ikkje nåkka unnskyldning..:-D

 

får bite sammen tennene og ta det som en kvinne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jeg si var pangstart -2,7 denne uka, og -6 cm rundt midja. Jeg er kjempefornøyd, selv om det sikkert er en del vann som har sluppet så gir det meg en kjempepiff.

 

Da er det en ny uke med nye muligheter ;)

 

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-2,7 kg er jo helt fantastisk! Gratulerer!

 

Jeg hadde gått ned 1,2 denne uka, tilsammen 4 kg på 2 uker. Er fornøyd med det også;)

 

Håper flere legger inn resultatet i dag, så vi kan se gjennomsnittet. Litt motiverende, syns jeg i alle fall.

 

Nå er det ny uke, ny giv! Tenkte å begynne å trimme denne uka. har ikke hatt noen trimpoeng ennå...Men dørstokk-mila er tung å komme over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer fra veiing. Minus 0,8 kg og minus 5 cm rundt livet. Går mye turer som gir masse trimpoeng.

Begriper ikke hvorfor jeg ikke begynte med dette før. Spiser masse mat og går ned i vekt. Helt utrolig!

Stå på videre, - denne gangen klarer vi det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde gått ned 0.9 kg i går og er fornøyd med det...

Men det va bare inn 0.3 cm i midjen...

5 og 6 cm i midjen på en uke er jo fenomenalt!!!!!

Har virkelig trua på vanndrikkinga....

 

Stå på alle sammen...detta går jo suverent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går jo superduperflott med oss alle! Tenk dere, vi blir mindre og mindre og faktisk spiser oss ned i vekt.

Til og med søtsuget er borte når jeg spiser denne sammensetningen av mat og denne mengden. Akkurat det er jeg veldig takknemlig for. Føler meg i kjempeform....

 

Ha en god uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har gode nyheter jeg også, gikk ned 2 kilos første uke og 4 cm rund midje... Håper at denne uken blir bra også, hadde det travelt på jobb fikk ikke spisse nok.

 

det er bare å fortsette

 

dere er flinke ;)

 

Erianna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange kilo og cm det har minket på denne tråden nå! Dere er jo superflinke!

 

Jeg startet på mitt internett-kurs i går, og hadde faktisk allerede før start gått ned 0,6 kg siste uka, begynte å tenke litt over hvor mye og hva jeg spiste allerede en uke før start, men det holdt hardt i helga, siden det var "den siste" før livsstilsendring.

 

Nå er jeg så heldig at både mann og barn også er interessert i å spise sunnere, særlig er eldste sønn blitt oppmerksom på hvor sunt det er med fisk og grønnsaker, slik at han er litt "politi" hvis vi ikke spiser nok fisk til middag...

 

Jeg gleder meg til veiing neste uke, jeg har heldigvis kommet igang med trimmen også, 3,2 trimpoeng to første dager..

 

Lykke til videre jenter! Nå er vi på riktig vei!

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA, JENTER! Snittet uke 2 ble 1,68 kg. Snittet etter 2 uker er da 3,63 kg. Det er jo kjempebra. Vi er flinke.

 

Skal kose meg i kveld med litt vin....

 

Skal vi prøve 1 kg da til nese uke? Blir vel mindre i gangen jo lenger vi holder på. men det ser lyst ut for påskemålet på minus 10 kg.

 

Stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Litt sen rapportering for siste uke. Jeg gikk kun ned 300 gram. Jeg strever med å spise nok. Uansett er jeg fornøyd så lenge det går nedover.

 

Vet ikke om jeg klarer 1kg neste uke, men noe klarer jeg.

 

Ha en god uke allesammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he...skal prøve eg og, men eg hadde bursdag på lørdag og da blei det over 2000 kaloria i drikka...:-S

Skal på trening seinar og da får eg ta han heilt ut..:-D

detta skal vi klare!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..tror det går dårlig med meg denne uka. Har skeiet skikkelig ut i helga med både hamburger, pizza og for mye vin. Men uansett hvordan det går på onsdag, så holder jeg påskemålet i øyesynet. Men gruer meg for veiing. Hadde håpet å tippe godt under 100 (var 100,3 sist), men det spørs om ikke nåla går andre veien denne gangen. Angre angre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..tror det går dårlig med meg denne uka. Har skeiet skikkelig ut i helga med både hamburger' date=' pizza og for mye vin. Men uansett hvordan det går på onsdag, så holder jeg påskemålet i øyesynet. Men gruer meg for veiing. Hadde håpet å tippe godt under 100 (var 100,3 sist), men det spørs om ikke nåla går andre veien denne gangen. Angre angre[/quote']

med tante rød fra hønefoss på besøk blr det slitsomt synes jeg, jeg blir såååå snopen av det. så om jeg i det heletatt har gådd ned blr jeg glad.

har trent ganske bra, så jeg håper det konpanserer litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...