Gå til innhold

Veiedag Onsdag?


Gjest Fritzi

Anbefalte innlegg

Kommer fra veiing og må desverre bekjenne at denne uken har jeg ikke gått ned ett gram.

Uka skiller seg ikke fra de foregående hverken mht kosemerker eller trimpoeng. Håper på bedre uttelling neste uke og er fortsatt topp motivert. Klærne sitter løsere, bruker kortere tid på å gå til og fra jobb, peser ikke så mye når jeg går i trapper, i det hele tatt føler jeg meg i mye bedre form.

Gleder meg til å lese resultatene fra dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar
Gjest lillemusmeg

Ja ja det gikk som jeg spådde, 2 kilo opp, men har heldigvis kommet i GR modus igjen, med både veiing av mat og telling av kalorier, nå står vi på ennå en stund til påske.

 

Klem fra Stavanger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spist er spist, forran oss ligger en helt ny uke med nye valg. Vi har enda noen uker til påske, rikelig tid til å klare målet vårt.

Skal denne uke som kommer prøve å putte inn mer vann i løpet av dagen, synes ikke det alltid er like lett å "huske". Så var det disse kosemerkene, skal være nøye med at all neimat kommer på dem og at de selvfølgelig kun brukes en gang......

 

Lykke til med kommende uke til alle dere som er innom linken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men på veiing i går gikk det tålig greit, ned 0,8 kg denne gangen, til tross for både fest på lørdag og sykdom med feber og forkjølelse.

 

Naturlig nok ikke så mye trimpoeng siste uka pga feber selv og syke barn, men siden det likevel gikk riktig vei er jeg fornøyd. Og så er det bare å stå på denne uka som kommer!

 

Til sammen har jeg nå gått ned 4,2 kg, det syns jeg er helt ok! Og mistet også 1,5 cm i midjen denne gang, første nedgang her - jippi!

 

Stå på videre folkens! Som sagt, foran oss ligger bare ubrukte muligheter til å velge riktig! Og det er fortsatt igjen noen uker til påske! Dette klarer vi!

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemusmeg
Spist er spist' date=' forran oss ligger en helt ny uke med nye valg. Vi har enda noen uker til påske, rikelig tid til å klare målet vårt.

Skal denne uke som kommer prøve å putte inn mer vann i løpet av dagen, synes ikke det alltid er like lett å "huske". Så var det disse kosemerkene, skal være nøye med at all neimat kommer på dem og at de selvfølgelig kun brukes en gang......

 

Lykke til med kommende uke til alle dere som er innom linken....[/quote']

 

Takk for det, har ihvertfall kommet inn i skikkelig GR modus igjen, men har det som deg virkelig problemer med vannet, men jeg drikker mye te uten koffein, det er jo væske.....

 

Ha en god uke alle sammen, så snakkes vi forhåpentligvis på onsdag med bedre resultater, dette skal vi klare.

 

Klem fra Stavanger:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemusmeg

Sitter her og leser igjennom denne tråden, synes ikke at det er mange igjen med veiedag onsdag....., men til dere som fremdeles er aktive stå på.....

 

snakkes

 

Klem fra Stavanger:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går, lørdag prøvde jeg oppskriften skinkesnurrer. Den kan anbefales, slo godt an blant tenåringene, luftige og fine med nydelig pizza smak.......

 

Kjøpte en kokebok for noen uker siden som heter "For godt til å være sunt" og har prøvd en rekke av oppskriftene der med stort hell. Det er gjerne bare en samling av ulike oppskrifter som også finnes i kursbøkene, så jeg vil nok møte de senere i dem. Går nå første kurs og du verden så mange kjekke oppskrifter og ideer til middag. Syntes det var vanskelig å variere middagene, men ikke nå lenger for det er stadig nye oppskrifter å prøve.

 

Har bare to kurskvelder igjen, men tenker å fortsette. Må jeg gå på kurs i hele 2007, ja, så gjør jeg det. Vektnedgangen går seint, men det går i allefall nedover.

 

Resultater til nå:

Start: 101,5 kg

1. uke: 100,0 kg

2.uke: 99,2 kg

3.uke: 98,7 kg

4.uke: 97,6 kg

5.uke: 97,6 kg

 

Jeg har fylt et helt trimpoengtre, er på mitt andre nå, (går og går og går), slik at jeg har gått inn 31 cm totalt og dette merkes godt på klærne.

 

Lykke til med kommende uke til alle dere som er innom linken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemusmeg
I går' date=' lørdag prøvde jeg oppskriften skinkesnurrer. Den kan anbefales, slo godt an blant tenåringene, luftige og fine med nydelig pizza smak.......

 

Kjøpte en kokebok for noen uker siden som heter "For godt til å være sunt" og har prøvd en rekke av oppskriftene der med stort hell. Det er gjerne bare en samling av ulike oppskrifter som også finnes i kursbøkene, så jeg vil nok møte de senere i dem. Går nå første kurs og du verden så mange kjekke oppskrifter og ideer til middag. Syntes det var vanskelig å variere middagene, men ikke nå lenger for det er stadig nye oppskrifter å prøve.

 

Har bare to kurskvelder igjen, men tenker å fortsette. Må jeg gå på kurs i hele 2007, ja, så gjør jeg det. Vektnedgangen går seint, men det går i allefall nedover.

 

Resultater til nå:

Start: 101,5 kg

1. uke: 100,0 kg

2.uke: 99,2 kg

3.uke: 98,7 kg

4.uke: 97,6 kg

5.uke: 97,6 kg

 

Jeg har fylt et helt trimpoengtre, er på mitt andre nå, (går og går og går), slik at jeg har gått inn 31 cm totalt og dette merkes godt på klærne.

 

Lykke til med kommende uke til alle dere som er innom linken![/quote']

 

Synest at du har vært kjempeflink:)

trøst deg med at jo senere vektnedgangen er, jo lettere er det at kiloene blir av

 

Klem fra Stavanger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lest gjennom tråden...har veldig lyst å henge på...

bruker å veie på søndager..men onsdager er helt greit...blir mer morsomt når vi er fler.

 

går ikke GR kurs men satser på å klare dette selv.... med noe hjelp fra dere her inne kanskje... startet for tre uker siden på 103.4 kilo fordelt på 170 cm. er nå nede i 101.4 og er kjempefornøyd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du slenger med til felles oppmuntring og inspirasjon!

 

Er veldig imponert over alle i de ulike linkene som klarer å redusere vekten enten på egen hånd eller via internettkurs. Stå på!

Selv deltar jeg på vanlig kurs og kan ikke få fullrost hverken kurslederen eller de andre deltagerne. Til nå har det vært like inspirerende om jeg har stått stille en uke eller om jeg har tatt av over en kilo.

Gleder meg til å lese resultatet deres på onsdag. Håper det går bedre med meg denne uka, for sist uke sto jeg i ro.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemusmeg
har lest gjennom tråden...har veldig lyst å henge på...

bruker å veie på søndager..men onsdager er helt greit...blir mer morsomt når vi er fler.

 

går ikke GR kurs men satser på å klare dette selv.... med noe hjelp fra dere her inne kanskje... startet for tre uker siden på 103.4 kilo fordelt på 170 cm. er nå nede i 101.4 og er kjempefornøyd...

 

Velkommen skal du være... , skikkelig flink har du vært, går selv på kurs og hadde aldri klart meg uten, har stor respekt for dere som klarer det uten.

 

Snakkes på onsdag om ikke før

 

Klem fra Stavanger:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ute av drift, er i smug inn her nå på min brors pc da min har fått virus:(

så jeg har ikke tilgang til data, sorry!! Jeg mister litt motet, da jeg syntes det gikk så bra her inne. Må skynte meg så ingen ser meg, det er nemmelig ingen som vet at jeg er på nok et kurs. Kommer plutselig tilbake:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatt mot!

Livet og vektreduksjon går litt opp og ned for oss alle. Kroppen vår er ingen kalkulator som ser kun på inntak av kalorier og forbruk av kalorier. Vi styres av flere faktorer, stress spesielt, - vi er slett ikke noen forbrenningsovn.

 

Derfor, kom igjen, - vi kan fortsatt nå målet med 10 kg før påske og går ikke det, kan vi bruke hele 2007 på å gå ned de kiloene som har sneket seg sakte, men sikkert på. Selv gikk jeg ikke et gram ned sist uke, noe som er dønn uretferdig i forhold til hvor nøyaktig jeg har ført dagbok, antall trimpoeng osv. Men sånn er det bare, og det er slik for oss alle. Det er ikke alltid vi får betalt etter innsatsen, noen ganger er det flott, andre ganger ikke.

 

Skal på kurs i kveld og håper vekta viser nedgang i kveld... logger meg inn senere og skal melde inn resultatet uansett om det går opp, står stille eller går ned.......

 

Stå på alle sammen, har du falt av linken, - bare kom inn igjen, vi får glede oss med de som går ned og trøste og oppmuntre hverandre når det står stille.... Det er vel det som var poenget, ikke sant?

 

En ting lurer jeg på, - hvordan får dere til å legge smilier inn i teksten?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemusmeg

Har akkurat kommet hjem fra kurset, ja vi har bare veid oss denne gangen, vinterferie så kursleder er på ferie, men vi fikk veie oss og lagt resultatet i lukket konvolutt.

Men nok om det resultatet denne uken er ned 2,2 kilo så alt jeg la på meg sist uke + litt til, blir ikke feil å si jeg er fornøyd i dag,

 

Til alle dere andre som har mistet litt av motivasjonen, kom igjen så inspirere vi hverandre som Hilkall sier vi kan ennå klare målet til påske.

 

Klem fra Stavanger:)

 

Ps smilefjes i teksten er kolon og parantes slutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag viste vekta 101.4... så bestemte jeg meg for å følge på denne tråden...i dag viste vekta 101 !!! ennå jeg veide meg midt på dagen... ikke på mårningen som jeg bruker hihi.... det går nedover...stå på alle sammen...selv om det går nedover er jeg ikke sikker på at jeg klarer 10 kg til poåske, men jeg skal i allefall være fornøyd med de kiloene jeg klarer til da. Spent på hva dere andre har klart. Stikker innom senere, regner med flere av dere som går kurs har kommet hjem med et lite smil om munnen.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viste 0,9 kilo mindre i kveld enn for en uke siden. Yippy:)

Totalt 4,8 kg mindre i løpet av kurset til nå og bare 5,2 kg igjen før påskeferie. er ved godt mot selv om det sto stille forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :)

Så flott! :)

Innlegget ditt bekrefter hva jeg også erfarer, - det går litt opp og ned her i livet mht vektreduksjon. Vi får glede og fryde oss når pilen peker nedover og minne hverandre på dette faktum når det står stille eller peker noe oppover.

 

God sunn uke til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen..

eg har vært borte i nesten to uker og har heller ikkje fått vært på kurskveldene de to siste gangene...

Men eg føle eg ikkje har sjeia så veldig ut da...

vi får se på onsdag....

eg håpe no det blir ski vær i helga...:-D

Ser no at dokker e meget flinke...kanskje vekta ikkje går helt som man skulle ønske, men det virker som om alle har rett innstilling og godt mot....

Stå på...dette klarer vi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På onsdag er siste kurskveld, det blir litt leit for gruppa jeg går i er stimulerende har mye galgenhumor. Kurslederen vår skal slutte og det blir spennende å bytte både leder og gruppe.

Men en ting er sikkert, - jeg skal fortsette på kurs 2. :)

Som dere alle vet er det mange kilo som skal vekk. Her en dag snakket jeg med ei som i løpet av sist år hadde slanket vekk over 30 kilo. :) :) Det går altså an. Var det mulig for henne er det mulig for OSS!!!!

Hun viste bilde av seg selv slik hun hadde vært, og en skulle slett ikke tro at dette var samme jenta. Nå virket hun så frisk og sprudlende at hun kunne ha reklamert for melk, frukt og grønt..... Samtalen var kjempemotiverende for meg og jeg skal jammen stå på. Håper jeg klarer 5 kilo på dette første kurset, mangler 0,2 og 5 kilo i snitt pr kurs, vips så er 6 kurs gjennomført = 30 kilo.

Denne gangen skal jeg ikke gi meg halvveis og tro at jeg skal klare resten selv. Neimen om jeg skal!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kor lett det e å komme ut av det....

Eg har ikkje vært på de to siste møtan pga reise, jobb og alt som overhode kunne komme iveien...

No e det møte igjen i morra og eg har en dårlig følelse i magen..:-S

Fikk mail fra min "oslo kursleder" som eg skal starte hos den 19. mars...

Glede meg..

Flytter til Oppsal den 15. mars...og til min kjære...:-D

Blir kanskje litt lett distrahert for tiden....he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hilkall

Veide meg i går kveld og vekta viste opp 0,2 kg. Har ikke klart å hatt skikkelig fokus i uka som gikk. Vanskelig å få gått tur pga innmari dårlig vær, flere middager er spist ute og da er det vanskelig å vite hva de inneholder slik at regnskapet blir korrekt. Som om dette ikke er nok må jeg erkjenne at kosemerkene er spist flere ganger og da må det gå slik.

Men gir jeg opp? Neida, ny uke, nye muligheter :( og neste uke starter kurs 2. Skal bytte kursleder og er litt spent på dette.

Kom igjen Anna76, du er et forbilde for meg med alt du har klart å gjennomføre til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna76

For de gode ord...

Min "gamle" kursleder mente det kunne være positivt å bytte kursleder nå...har vært hos henne i nesten to år og det er jo mye som går igjen på kurskveldene...

Så med nye input så går det kanskje lettere...

Artig å bli kjent med andre som sliter med det samme som meg no når eg flytter til ny plass...

Kanskje det er noen trim venner å finne?

no e det bare en uke til vi kjører sørover...:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hilkall

Siden det er lite aktivitet i denne tråden blir jeg å finne for den som følger med, i tråden som ønsker seg ned til 65 kg innen jul.......

 

Lykke til alle sammen! :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...