Gå til innhold

Veiedag Onsdag?


Gjest Fritzi

Anbefalte innlegg

med tante rød fra hønefoss på besøk blr det slitsomt synes jeg' date=' jeg blir såååå snopen av det. så om jeg i det heletatt har gådd ned blr jeg glad.

har trent ganske bra, så jeg håper det konpanserer litt :P[/quote']

 

Besøk her også, men nå har det faktisk gått veldig bra syns jeg, i forhold til tidligere på denne tida i måneden!

 

Har faktisk ikke vært lysten på noe godis i det hele tatt denne gangen, det må skyldes riktig kosthold tror jeg! Og ikke noe er bedre enn det!

 

Og de gangene jeg har hatt lyst på noe godt, har jeg tatt appelsin med kanelkesam, det er kjempegodt syns jeg!

 

Både gleder og gruer meg til veiing i morra, jeg håper på det beste, men er veldig spent hvordan det har gått denne første uka på internettkurs!

 

Avlegger rapport i morgen!

 

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen! Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

hei er gjerne med på -10 til påske. har veiedag mandager . meldt meg på internett kurs .begynner om en måned.

synes dere alle er så flinke.gikk bare ned 1 første uka. sliter med å få til 4-5 måltider daglig spiser vanligvis 1-2. men tar en dag om gangen og er glad hver morgen jeg får besøk. for da spiser vi frokost sammen.hater å ordne mat bare til meg selv. men jobber med saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besøk her også' date=' men nå har det faktisk gått veldig bra syns jeg, i forhold til tidligere på denne tida i måneden!

 

Har faktisk ikke vært lysten på noe godis i det hele tatt denne gangen, det må skyldes riktig kosthold tror jeg! Og ikke noe er bedre enn det!

 

Og de gangene jeg har hatt lyst på noe godt, har jeg tatt appelsin med kanelkesam, det er kjempegodt syns jeg!

 

Både gleder og gruer meg til veiing i morra, jeg håper på det beste, men er veldig spent hvordan det har gått denne første uka på internettkurs!

 

Avlegger rapport i morgen!

 

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen! Klem![/quote']

 

Har ikke vert noe flink til å variere, og enda mindre flink til å prøve noe nytt. Nå skal jeg kjøpe meg kesam og appelsiner :P Jeg har ikke kommet meg inn i noe god rytme enda. Men takk for tipset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Her Jeg Vert PÅ Vekta, Litt Skuffa Men SkjØnner Hvorfor. Med Masse Nedgang Forrige Uke Og Med Mens Denne Uka Ble Det Bare -0.1 Kg.

Det Er Jo Ikke Opp Men Men, Jeg Starter Med Blanke Ark NÅ :P

 

HÅper Det Har GÅdd Bedre Med Dere Andre, Vi Snakkes :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er veiing og rapportering unnagjort, så nå skal dere få vite hvordan første uka på kurs gikk!

 

- 1,8 kg! Det må jeg si meg fornøyd med, tilsammen har jeg nå gått ned 2,4 kg.

 

Det ble ikke så mye tap i cm denne første uka, bare 2 cm totalt, men det er da nedgang der også!

 

Så nå er det bare å stå på videre! Lykke til alle dere andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i kveld skal jeg begynne med trim det er et steg videre. =) blir veldi så inspirert av dere alle sammen. merker at nå begynner motivasjonen å komme. i dag har jeg drukket masse vann til å være meg 0,7 l til nå i dag . også har jeg endelig begynt å skrive dagsrapport=) faktisk spist frokost og lunsj idag + et eple til mellommåltid .......sånn det var nok sjølskryt.

 

jippi det var hardt men moro....4.9 trimpoeng alt i alt idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk som det måtte gå: +0,4 kg. Men starter pån igjen med friskt mot. Trøster meg med at på 3 uker har jeg tross alt gått ned 1,2 kg pr uke i snitt. Ny uke, mindre fett og sukker....

 

Håper dere andre drar snittet opp denne uka...:P Gratulerer til deg som klarte 1,8!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukerapporten viser minus 0,5 kg. Reduksjonen avtar for hver uke, men kursboka hevder at 0,5 - 1 kg pr uke er bra og jeg har drøye 0,9.

Har vært en del festlige lag siste uke, kan forklare noe og kosemerkene er nok benyttet flere ganger.

Bakte både gjærkringle fra boka "For godt til å være sunt" og Lillians ostekake fra samme bok. Syntes de var knallgode. Siden det er vanskelig å få til alle måltidene i helga tenkte jeg at disse kunne erstatte et brødmåltid, men det sa ikke kursleder seg enig i. Mat er mat, kaker er kosemerker uansett hvilken bok de står i. Så da vet jeg det.

Lykke til alle sammen med ny uke, en uke nærmere målet vårt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har gått opp 0.1 kg....

ettersom eg va på fæst i helga e eg fornøyd...men neste onsdag skal det være super nedgang...

Dessuten har eg og kjæresten bestemt oss for å flytte sammen..:-D

så no blir eg østlending og da....

he he..har ingenting med slanking å gjøre, men eg e så lykkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med samboer og et felles sunt kosthold!

 

Ser at flere har gått litt opp denne uka, akkurat som enkelte av de jeg går på kurs med. Tydelig at det litt tid å endre vaner, for kroppen skal reagere på endret kosthold, mer vann og mer trening... kan bli mye på en gang.

Bare vær tålmodig, det er mange uker til påske. Dessuten har ikke kiloene kommet på i løpet av noen uker, -hos noen av oss gjennom år, - hvorfor kan vi ikke da bruke kanskje et år på å få de av?

 

kOM IGJEN, - NY UKE, NYE MULIGHETER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linduskarmen

gratulerer med samboer, fantastisk vektreduksjon, og ikke minst- lykke til hos legen i dag...

Det blir spennende å høre hvordan det går, det er vell mange av oss her inne som kunne tenkt seg en puppereduksjon....

Du er heldig!

 

Linda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var mange fine nedganger og noen små oppganger. På veing onsdag hadde jeg gått ned usle 300 gr. Er litt utålmodig om dagen, har ligget på denne vekten og slitt før og ikke kommet videre ned og dermed gitt opp. Det skal ikke skje denne gangen!!!! Nå er målet å komme ned på 79 et eller annet til jeg starter på kurs 3, 14. februar. Det kan holde hardt, må jo ned 1,3 kg på en uke. Håper det er nok til å holde meg i selen gjenom helgen.

 

Resultat så langt:

Start 09.10-06 98,4

07.01-06 81,2

 

Vi får jobbe videre så får vi vel gode sunne vaner etterhvert. Nå skal jeg straks avgårde på en spinning- time etterfulgt av en time BodyPump, det er en fin kombinasjon.

 

Ha en strålende helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snittresultatet på de 6 som har lagt inn resultat for uke 3 er -0,36 kg. Til sammen er vi da i snitt gått ned 3,99 kg hver!

 

Det er jo slett ikke verst.

 

For min egen del har jeg hentet meg inn etter "helvetesuka", og det gikk lettere enn jeg hadde trodd. En årsak til at det gikk så galt tror jeg er at jeg "glemte" å skrive inn det jeg spiste. Resultatet var at jeg spiste for lite, og DA kommer oksehungeren...!

 

God mager helg!

 

Vi mangler nå i snitt 6,1 kg hver til påskemålet. Selv mangler jeg 6,3 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med samboer og et felles sunt kosthold!

 

Ser at flere har gått litt opp denne uka' date=' akkurat som enkelte av de jeg går på kurs med. Tydelig at det litt tid å endre vaner, for kroppen skal reagere på endret kosthold, mer vann og mer trening... kan bli mye på en gang.

Bare vær tålmodig, det er mange uker til påske. Dessuten har ikke kiloene kommet på i løpet av noen uker, -hos noen av oss gjennom år, - hvorfor kan vi ikke da bruke kanskje et år på å få de av?

 

kOM IGJEN, - NY UKE, NYE MULIGHETER![/quote']

 

Ja, litt oppgang må man regne med..:-D

Eg har da holdt på i snart to år så det har eg litt erfaring med...

Men eg hadde 70kg som skulle bort....

E gla at det "bare" er 30 igjen....

Va hos legen idag og søkte om puppereduksjon...

han va veldig positiv, så da har eg enda en motivasjonsfaktor...

nedover og nedover går det...:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemusmeg

Ups jeg meldte meg hvis på denne tråden, har nesten ikke vært på nettet, men håper det går greit at resultatene mine følger her....

 

Hadde før kurset startet tatt av 15,1 kilo fra jeg startet 30.august

Startet kurs 3 10/1 og her følger uke resultatene:

 

Uke 1: - 1,4

Uke 2: - 1,8

Uke 3: - 0,9

 

Totalt - 4,1 og totalt til nå 19,2.

 

Klem fra Stavanger:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjæmpebra!!! Du ha vårre flenk!! :);)

Ups jeg meldte meg hvis på denne tråden' date=' har nesten ikke vært på nettet, men håper det går greit at resultatene mine følger her....

 

Hadde før kurset startet tatt av 15,1 kilo fra jeg startet 30.august

Startet kurs 3 10/1 og her følger uke resultatene:

 

Uke 1: - 1,4

Uke 2: - 1,8

Uke 3: - 0,9

 

Totalt - 4,1 og totalt til nå 19,2.

 

Klem fra Stavanger:-)[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e det ikkje rart at hvis man ikkje skriver på noen dager og skal ta en oppsummering så viser det seg som oftest at man har spist for lite...

Eg har hatt arb. helg og derfor bare ført opp på papir hva eg har spist...

no når eg føre det inn her ,så ligg eg på bare litt over 1000 kalorier...

eg blir litt sint på meg selv for eg går så lett på sparebluss...

Farsken...

Enda eg spiste 2 hveteboller på lørdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja i dag er det ny veiedag.

 

Skal snart avgårde på kurskveld. Skikkelig inspirerende kursleder vi har og en trivelig gruppe med både heiarop og trøst.

 

Håper det har gått fint denne uka, har i allefall fylt dagsrasjonen så godt det har vært mulig og kun brukt kosemerkene en gang. Tulla litt her i forrige uke, trodde at oppskrifter som var utarbeidet av GR var Litt mat og byttet ut noen brødmåltider i forrige helg med både Lillians ostekake og gjærkringle. Gikk likevel ned, men håper det gir enda bedre uttelling denne uka når den misforståelsen er ryddet av veien.

Skal legge inn veieresultatet senere i kveld.

 

Lykke til med veiingen i dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja...100gram ned da....

trur eg e med på å ødelegge alle andre sitt gjennomsnitt...:-(

 

Jeg er enda verre enn deg i så fall, opp 200 gram.. Helga ødela, bursdag for minstegutten, litt stress, ikke nok måltider, og så litt kake på søndag i tillegg til pølsemiddager tre ganger forrige uke...

 

Huff og huff, men neste uke skal det gå bedre! Må bare være streng med meg selv, slik at jeg får tid til de måltidene jeg skal ha, og riktig mat...

 

Men jeg fikk heldigvis med meg 7,8 trimpoeng denne uka også, det er da noe...

 

Nå får vi bare håpe at andre har gjort det bedre enn oss, og drar opp gjennomsnittet her, for vi må stå på skal vi klare påskemålet!!

 

Bedre lykke neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får ta det igjen neste uke..:-D

Eg drar til min kjærest i oslo på fredag og blir borte i 10 dager...veit ikkje om eg får lagt inn rapport...

skal skrive på papir og føre inn når eg kjæm heim igjen...

Stå på alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på veiing,- ned 1,1 kg. Totalt disse ukene 3,9 kg og 6,1 igjen før påske......

Dette er kun fordi jeg har fått til alle måltidene og all nei mat er tatt på kosemerker og ikke som erstatning for brødmåltider.

 

Dette går bra! Mitt sunnere liv tar form!!

 

Lykke til med kommende uke, ser frem til å lese flere resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemusmeg

fikk ikke gått på kurs i går, hadde vondt i hodet og la meg for å hvile litt før jeg skulle gå, våknet at hundene pistret, da var klokken 21,00 uff uff..., badevekten har jeg kassert, men står på til neste uke.

 

Klem fra Stavanger:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemusmeg

Litt tidlig ute denne gangen, men for første gang så gruer jeg til å gå på vekta i morgen, føler at denne uken har vært en eneste stor "fest", har liksom aldri kommet inn i GR modus i det hele tatt, men får vel ta det som kommer som en "kvinne", slå en strek over denne uken å gå på med krum rygg.

 

Lykke til til alle i morgen, så snakkes vi da.

 

Klem fra Stavanger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...