Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Gjest galskap

Hallo, eplesankarar!

 

Synst å huska mye preik om snømåking på den her tråden rundt desse tider i fjor. Det eg lurer på er kva det kan registrerast under her inne? Måkte snø i 20 minutt i går og har ALDRI følt meg så KJØRT etterpå. Og eg trener vanligvis ganske mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar
Gjest froeken frue

Jeg bruker pulsklokke når jeg måker, så jeg skriver snømåking og ant kcal.

 

Hvis jeg står på skikkelig en time så forbrenner jeg mellom 600 og 800 kcal på måkingen, avhengig av hvor tung snøen er. hvi du veier rundt 80 kg så kan du skrive 150 kcal på ett kvarter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Over 32 poeng i uken som gikk på skigåing på fjellet og masse aking og aktivitet ute.

I dag har jeg stort sett bare måket snø' date=' pakket ut og vasket klær. Samt vært i akebakken med eldstemann.

Har hatt en fantastisk påskeuke. Masse god mat og masse aktivitet. Endelig synes yngstegutten det er gøy å gå på ski :)[/quote']

 

 

Supert stbs, fortsatt en stor inspirator!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk:D Er stolt ja! Blir ikke like mange poeng de dagene jer er på treningssenteret, men det er like bra tror jeg. Kroppen blir bare sliten hvis jeg skal satse på så mange poeng hver gang... har prøvd det før... Uansett så dukket det femte eple opp på treet mitt idag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble 3.5poeng på meg idag. Det 6. eplet kom til syne igår etter en rolig tur som gav 1.4 poeng. Det er motiverende med eplene og målet er å ha fylt tre nr2 når pinsen er her! imorgen blir det en lang gåtur og på søndag blir det en tur på treningssenteret igjen:)

God trimhelg til dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Bra jobba jenter!

 

Her er det innkassert 4 trimpoeng på step B60. Klokka funka ikke i starten, så litt lavere kaloriforbrenning registrert enn ventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en forskrekkelig gangsperre etter bodypump i går. Klarer knapt å sette meg ned på/reise meg fra stolen(og andre steder;). Betyr vel bare at jeg har hatt nok vekter på. Har vært på spinn 60 i dag + stairclimber og forbrent 909 kcal på tross av gangsperre.

Håper jeg er bedre i morgen for da skal jeg sykle til jobb. Har ikke nådd å legge om til sommerdekk på sykkelen ennå, får se om jeg klarert å få det til i løpet av uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Spreka! Spinn med gangsperr er ikke en dans på roser...

 

9 trimpoeng i dag på laaang tur med bæremeis og etterpå step B60. Jeg kjenner det bobler i meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert frøken.

Har syklet til jobb tre dager nå. I dag tok jeg sågar den lange vein hjem(26km t/r jobb) så da ble det 4,8 poeng på turen. Har lagt om til sommerdekk på sykkelen så da brennes det mye færre kalorier på turen til/fra jobb :) Men sykkelgleden er desto større;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det ikke mer enn 7.5 poeng forrige uke. Det har med infeksjon og mens å gjøre egentlig orker ikke trene så mye under mensen og ihvertfall ikke når jeg har infeksjoner i kroppen! MEN denne uken er alt på plass igjen så nå skal det trenes. gidder ikke treningsstudioet i dag men har ordentlig lyst på en trilletur og det er jo trening det og. Gleder meg til å komme meg ut i frisk luft så får vi se hvor mange poeng det gir til slutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...