Gå til innhold

Noen som "meg" der ute?


Gjest makimono

Anbefalte innlegg

Hahahaha.. du er ikke borte hva humor angår selv :)

Blodgiver er en god ting.

Det prøvde jeg å bli.

Men det fikk jeg ikke fordi moren min har hatt en tropesykdom før jeg ble født, så jeg er født med antistoffer.

Så jeg fikk en fin ryggsekk i gave fordi jeg hadde tilbudt meg å gi blod, og et klapp på skulderen på vei ut. Nedtur :)

 

Anwyays.. ser ut til at jeg trenger jernet mitt selv, så da så...

 

See you :-)

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Hei, jenter!

Nå er jeg tilbake fra London hvor jeg har hatt det kjempekoselig med svigermor og svigerinne. Vi har gått mye så mosjon har det ikke skortet på og vi har heller ikke skeiet så veldig ut i matveien. Det har jeg gjort etter at jeg kom hjem, men over helgen er det tilbake til gamle sunne vaner.....

 

Gratulerer til Makimono og Antonia med vektnedgang. Dere er kjempeflinke.

Jeg har ikke veid meg denne uken, men kommer tilbake med rapport på onsdag. Håper at utskeielsene de siste dagene ikke har gjort alt for stort utslag på vekten....

 

Lykke til videre alle sammen og ha en fin uke!

 

Klem Reid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett 6-tallet!!!

Jeg veier 69,9!!!

Dette er så utrolig kult!!

 

:-) Ville bare rapportere i all hast.

Og midjemålet mitt er nede på 82, så jeg nærmer meg "sunnhetsgrensa". Er ikke den 80, da?

 

Ha en kjempefin dag alle sammen :)

 

Klem fra anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tykkemor! :)

Velkommen i klubben.

Koselig å ha med en til.

 

Vi har "veiedag" her på onsdager, men jeg veier meg på mandag og idag MÅTTE jeg bare rapportere med en gang siden jeg liksom nådde en viktig milepæl.

 

Jeg er altså 164 og veier 69,9 :) (ENDELIG!!!)

Det har gått utrolig sakte, men jeg er kronet med hell.

Nå kommer jeg sikkert til å gli ned mot neste mål som er 65. Kanskje jeg når det målet uti oktober en gang. Ihvertfal ser det sånn ut med det tempoet jeg har pr idag.... haha. Jeg ler. For selv om det går langsomt, er det NED.

 

Jeg skriver på trådene "Overvektig", Begynte igår..." og "Hvor mye vann drikker du egentlig?" Og her selvsagt, dette var den aller første tråden min, så her kommer jeg alltid tilbake. Siden denne tråden stort sett bare blir brukt til å rapportere en gang i uka, er den ikke like "livat" som de andre jeg skriver på.

 

Håper du kommer til å trives hos oss, og at vi kan være til gjensidig inspirasjon og glede. Du og jeg er jo omtrent samme høyde og vekt.

 

Ha en super kveld alle sammen.

Jeg feirer fortsatt. Med vann! Skål! a122.gif

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle sammen! Velkommen til deg tykkemor. Hyggelig at flere blir med.

Siden jeg er sent ute med rapporten i dag, hadde jeg håpet at flere hadde vært inne før meg.

 

Jeg har ikke rapportert på to uker, men det går da nedover. I dag viste vekten 66,8 kg og midjemålet var 72 cm. Dvs. at jeg har gått ned 600 g de siste ukene. Det må jeg være fornøyd med siden jeg ikke har vært sånn spesielt flink og hatt en tur til London der jeg ikke tenkte så veldig mye på å være forsiktig.

 

Målet på 65 kg begynner å komme ganske nær så det er hyggelig.

 

Håper dere andre også har hatt en god opplevelse med vektnedgang og at dere føler dere bra. Målene våre skal vi greie jenter! Stå på!

 

Ha en fin uke og nyt våren!

 

Klem fra Reid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei, alle sammen!!

 

Det var vel feil måte å starte på kanskje, for her har det ikke vært særlig aktivitet de siste ukene. Hva kommer det av?

 

Jeg rapporterte ikke sist uke, da jeg ikke ser noen vits i det siden jeg har vært alene om rapporteringen i det siste. Ikke særlig motiverende....

 

Skal vi fortsette her eller skal vi legge ned denne tråden?

 

Håper flere er tilbake på onsdag. Jeg stikker innom for å se om dere er her.

 

Reid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du da ikke??

Jeg har rapportert, jeg......

 

Men jeg rapporterer vanligvis på mandager, jeg orker ikke å ha to veiedager.

 

Denne mandagen hadde jeg gått opp 0,5 tilsammen, noe som er helt ok med tanke på at jeg faktisk har løpt rundt og drukket vann med hvetefiber (!) Jeg er veldig overrasket over at jeg nå også må lese på produktdeklarasjonen på VANN!

 

Jeg er nå altså 81 cm rundt midjen, og veier 70,3.

 

:-) Ha en fin dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du er her Antonia.

 

Håper du kommer fort i gjenge igjen etter uka med "feil" vann. Jammen har du en strid for å passe på hva du får i deg.

 

Jeg har sagt det mange ganger og jeg sier det igjen. Jeg er kjempeheldig som ikke feiler så mye og som kan spise alt....

 

Dagens vekt: 66,4 kg og 71 cm i midjen. Målet nærmer seg, men denne helgen er det konfirmasjon, så da stopper vel vekttapet opp igjen tenker jeg....

 

Vi får ta det som det kommer!

 

Ha en fin dag i morgen og lykke til videre.

 

Klem fra Reid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI, så flink du er!

Hva er målet?

 

Ja, du er heldig, men jeg er på en måte heldig jeg også.

Jeg vet ihvertfall at jeg aldri sprekker over lang tid, for da blir jeg VELDIG syk.

Så kostholdet mitt er jo sunt per def.

 

:-) Jeg kommer etter deg.

Det er inspirerende at du er så flink.

 

Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig tilbakemelding Antonia. Hyggelig å kunne være til inspirasjon for andre. Jeg er faktisk litt stolt av meg selv om dagen og folk har begynt å kommentere at jeg har blitt mindre og det er jo hyggelig.

 

Målet er 65 kg og dit er det ikke langt, men jeg tror ikke jeg kommer dit de første ukene. I dag har jeg kost meg med både det ene og det andre så jeg er godt i gang med langhelgen som ligger foran oss. Jeg reiser til søsteren min i Trøndelag i morgen for å hjelpe til før konfirmasjonen der på søndag. Da blir det nok noe kos både før og i konfirmasjon. Det skal det jo også være....

 

Jeg tror deg når du sier at du kommer etter. Det er hyggelig for oss begge hvis vi når det vi har satt oss som mål.

 

Nå er jeg ganske gåen etter en lang dag så nå må jeg finne sengen.

 

Ha det fint.

 

Klem fra Reid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et litt mindre mål enn deg, og altså flere kilo å ta av.

Målet mitt er 57, men det kan hende jeg stopper på 60.

Tror jeg kommer til å se 60-tallet igjen nå etter at jeg oppdaget at det var hvete i det vannet. Så da kommer jeg etter :-) men jeg skal helst gå forbi. jeg er så spinkel, og 65 kg på meg er fortsatt ganske mye.

 

Jeg har alltid veid 48 - 52 hele mitt liv før jeg ble syk, men så lite vil jeg ikke veie igjen. Da var jeg altfor tynn. En skikkelig pingle, selv om jeg hadde muskler.

 

Tror nok 58 - 59 er passe for meg nå.

Men jeg har alltid sagt at hvis jeg blir gammel, dratt og rynkete i ansiktet, så stopper jeg der uansett kg. :-)

 

Ha en fin langhelg.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nå er jeg på nett igjen. Var innom å leste i går, men var så sliten at jeg klarte liksom ikke å få skrevet noe fornuftig så da lot jeg det være. Jeg og min kjære tok oss heller en tur på fjellet og gikk tur i det fine været. Det var så deilig.

 

Langhelgen var fin og slitsom...... Jeg er fadder til hun som ble konfirmert og det synes jeg er litt spesielt. Rart at hun er så voksen blitt allerede. Vi styra og ordna fælt på lørdag. Bakte de siste kakene, pynta og i det hele tatt.... På søndag koste vi oss med masse god mat og kaker. Det var godt der og da, men jeg følte meg ganske oppblåst i går. Nå håper jeg å være tilbake i godt gjenge og at utskeielsene i helgen ikke har satt alt for dype spor. Planen er fremdeles å komme ned i 65 før sommeren setter ordentlig i gang.

 

Jeg har mange prosjekter på gang hjemme i dag så jeg får fortsette med vinduspussing, klesvask, bytte på senger osv..... Ikke så spennende, men det må gjøres og jeg får jo brukt kroppen min litt da også.

 

Jeg rapporterer i morgen uansett hvordan det har gått....

 

Klem fra Reid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan.

 

Her er jeg igjen.

For å rapportere 69,5!! :)

og midjemål på 80,5.

 

Det er jeg vanvittig fornøyd med!

 

Ser at da jeg begynte å rapportere på denne tråden,veide jeg 72,8 og hadde et midjemål på nesten 90. Jeg sverget til 50 situps om dagen. Haha. Herlig. Jeg trener jo utrolig mye mer enn det nå, og må si det er artig å se progresjonen. Siden jeg begynte 15. januar, har jeg ikke gått ned mer enn 5 kg, men jeg har krympet 45 cm over hele kropen og gått ned 2 hele buksestørrelser. Det tyder på tap av fett og økning av muskelmasse, og det er jeg såre fornøyd med.

 

Jeg rapporterer ellers på "Overvektig" tråden til frøken.

Her rapporterer jeg egentlig bare fordi jeg begynte med det, men her er det jo egentlig ingen aktivitet ellers...

 

Ha en fin dag, dere som er innom :P

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

Ja, nå har jeg fått betalt for utskeielsene sist uke og helg. I dag veier jeg 67 kg og har samme målet i midjen 71 cm. Dvs. +600 g. Jeg er fornøyd med at det ikke ble mer.

 

Da jeg begynte slankekuren i januar veide jeg 77,8 kg og målte 86 cm i midjen så jeg er strålende fornøyd med resultatet.

 

To kilo til så er jeg på målet. Da er utfordringen å holde vekten. Jeg skal i allefall ikke dit jeg var igjen.....

 

I dag har jeg vært på tidlig spinningtime og trent 40 min med vekter og apparater etterpå. Det er en deilig start på dagen.

 

Nå står mer husarbeid for tur....

 

Ha en fin dag!

 

Klem fra Reid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan.

 

Ned 0,5 kg til!

Ned mange cm også.

 

Ned til 69,0 og 80cm rundt livet. Den magiske grensen.

Herfra kan det bare gå... nettopp: nedover!

 

Ha en super uke a122.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Antonia! Så flink du er.... Kjempehyggelig at du får sånne resultater etter å ha snudd litt på opplegget ditt. Grattis!!!!

 

Jeg sliter litt om dagen, men håper jeg har gått ned litt igjen på onsdag når jeg har veiedag. Har forresten snikveid meg i dag og da ser det bra ut, men det har blitt litt så der i dag. Nybakt kringle hos søstra mi og verdens beste til kaffen hos svigermor. Ja, ja. Jeg blir jo ikke syk av disse utskeielsene mine heldigvis så jeg får bare gå på med godt mot igjen i morgen.

 

Ha det bra så lenge og lykke til videre....

 

Klem fra Reid

 

PS. Hvordan får du disse smilyene og de andre fine "dingsene" inn i tekstene dine? Jeg får det bare ikke til altså..... Teit eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, teit er du IKKE.

 

Du går til denne siden: http://www.cosgan.de/smilie.php

Til venstre er det en meny, og så finner du den smilyen du vil ha. Deretter klikker du på teksten under bildene, limer hele greia inn her, og når du trykker Send svar, kommer den fram av seg selv.

 

Takk for oppmuntringen.

 

jeg holder tomler for deg. Håper den lille utskeielsen der ikke får noe særlig konsekvenser. Det hørtes jo ikke akkurat ut som en stor utskeielse.

 

:-) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er heldigvis ikke meg som er orakelet denne gangen, det er Animah på "Heng dere på"-tråden. Eller en annen.. vet ikke helt.. Men søte er de :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Det gikk heldigvis riktig vei på veiingen i dag. -400g og samme livmål. Jeg er fornøyd med det.

 

Denne uka ser det ut til at jeg skal få tid til å trene mer enn jeg har gjort de siste ukene. Det skal bli deilig. Har allerede gjennomført to ganske harde økter i går og i dag. I morgen skal jeg ta det litt med ro på treningsfronten, men fredag er det full rulle igjen. I morgen skal jeg også ha fotpleietime. Det gleder jeg meg til....

 

Vi "snakkes". Ha det fint så lenge.

 

Klem fra Reid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Reid :) Så flott, da!

400 gram er jo nesten en halv kilo, og det er jo supert. Du er nesten ved målet, er du ikke?

 

Fotpleie høres deilig ut...

Det var kanskje noe å tenke på.

 

:-) Ha en kjempefin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg har hatt problemer med nettet de siste dagene så nå har jeg nesten hatt abstinens for å komme inn på sidene og få lest på de trådene jeg pleier.

 

På denne skjer det jo ikke så mye, men jeg rapporterer nå likevel.

 

65,2 kg!!!!!!!!! og 70 cm

 

Gjett om det var deilig å se de tallene i dag tidlig. Etterpå har det vært bursdagsfeiring med pizza og kaker, men jeg synes jeg har klart meg ganske bra. Mat skal en jo ha selv om en prøver å slanke seg så det så...

 

Håper det kommer en rapport fra flere.

 

Ha det fint!

 

Klem fra Reid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kjempeflink!

Gratulerer! :)

 

Nå er det jo bare deg og meg igjen her.. vet ikke hvor Makimono er, og de andre har flyttet til andre tråder, tror jeg....

 

Jeg har laget min egen tråd.

Du er velkommen til å flytte med meg, det skjer mer der borte --->

 

:-) anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...