Gå til innhold

Solsikkegruppa - uke 6


Gjest Anne71

Anbefalte innlegg

Gjest Tonetrall

Da har jeg veid meg òg.

 

Ned 800 gr og 2 cm i midjen :-)

 

Er vel fornøyd med det. Skulle ønske jeg greide 1 kg pr uke, men man får resultater som fortjent.

 

Det er jo så mange flotte resultater her at det er en fryd - og det er gøy å følge med, og også veldig motiverende.

 

Gratulerer alle !!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må jeg si!!! Afrodithe, må bare bøye meg i støvet for deg!!!! Drømmer om at jeg hadde vært der du er!!! 70,2 kg..... sukk.... Du har jo bare vært SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ flink! Men bare vent!!! Jeg skal dit jeg også :D

 

Mai2007 - 800 gram er jo kjempebra da!!! Og det er OVER en smørpakke - det er faktisk nærmere 2 enn 1 :) Det er mye fett det!!! Stå på videre - dette går veien.

 

Jeg har vært ganske flink denne uka - synes jeg selv da.... Har spist riktig, og drukket vann - selv om jeg ikke har greid å drikke så mye over 1,5 liter om dagen, så har jeg ihvertfall greid "minstekravet" mitt!!! Kanskje jeg skulle justere kravet mitt opp til 2 liter - så kanskje jeg greier det også???

 

Har spist Bali-kyllinggryte til middag i dag - har faktisk ikke spist den før! Den var jo kjempegod... men, jeg har et spm: Når jeg legger den inn her, viser den et visst antall kcal - stemmer det antallet med oppskriften på posen?? Står jo at det skal brukes fløte, jeg brukte matfløte.... -så da regner jeg vel nesten med at jeg har lurt meg selv litt når jeg spiste 200 gram med gryte??? Er det noen som kan svare meg på dette???

 

Ha en fin fredagskveld alle solsikker!!!!! Til søndag er det alle mamma'ers dag :)

 

Anne71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Stempler inn" for å ønske dere en fantastisk flott helg! Denne uka har jeg ikke vært så flink, tror jeg, det har iallefall blitt flere kalorier inn enn jeg skulle ha ønsket. Men i dag har jeg hatt en laaang trenigsøkt, og koste meg med badstu etterpå. Deilig!! Føler at kroppen har fått jobbet ordentlig, og svettet ut. I morgen skal jeg veie og måle - er litt spent på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann' date=' Nikkoline. Du er omtrent på samme alder og har akkurat det samme målet som meg. Jeg har nøyaktig ti kilo igjen til 65, etter å ha kvittet meg med 4,4 kilo siden nyttår. Storfornøyd med det, men det er vel nå det virkelig begynner. Tidligere erfaringer viser at jo flere kilo som forsvinner, jo mer fornøyd er jeg - og så unner jeg meg litt ekstra, og litt til, og og.

Plutselig er jeg tilbake til start ++

Jeg er sikkert ikke den eneste, håpet er at vi på denne tråden kan hjelpe hverandre der.

 

Mange har hatt strålende resultater denne første uken i februar, gratulerer til alle! Spesielt Afrodithe, virkelig inspirerende!!! Flua har også gått ned mye, og da er det vel naturlig at en stopper litt innimellom. Jeg krysser fingrene for at du allerede er på full fart ned.

 

Denne sommeren skal det være bikini som gjelder! Så får eventuelle restkilo heller gi den litt ekstra volum!

 

Hilsen Miina[/quote']

Artig med samme mål,du har jo vært helt super flink i år.Jeg skal henge på jeg og så får kiloene gå av når de vil.Jeg lærte sist at det ikke er vits og stresse,men håper at jeg klarer å være så flink at jeg ser enden engang.Går jeg for seint ned blir jeg aldri ferdig,ikke så motiverende det heller.Vi står på,ha ei fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...