Gå til innhold

Solsikkegruppa - uke 11


Gjest flua

Anbefalte innlegg

Gjest Tonetrall
Føyer meg til i rekka av gratulantar' date=' du er jammen flink. Men som du seier når ein har nådd målet så er det då jobben begynner. Ja, så planlegg du, men kjenner eg deg rett så klarer du det der med glans og. Stå på, og husk vi kjem nok etter vi andre og sånn etter kvart , kan ikkje la ei einslig Solsikke stå der åleine veit du. :):)

 

God Helg

 

Klem Fjellgeita[/quote']

Takk og takk :-) Har kjøpt meg pølseskinn-bukse i str 38. Tjo-ho... Er ikke så opptatt av størrelser egentlig, men morro var det. For å si det sånn - den vil nok passe bedre når 5-6 kg til er borte :-)

 

Jeg blir nok ikke ensom, nei. Det er flere Solsikker på gang i holde-vekten klassen, så vi får starte opp en tråd der òg. Alle er kjempeflinke, så det kommer til å bli en super bukett Solsikker i den kategorien i løpet av sommeren.

 

God helg alle sammen !!!

 

Klem mai2007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Det kan vere greitt å ha ei bukse klar til 5-6 kg er borte og. Eg syns vertfall det er kjekt å prøve bukser om dei snaaart er passelige.

Snik vegde meg idag, så går ikkje helga skeis så ser det no bra ut foreløbi vertfall. Men då må eg liste meg forsiktig forbi helga :) Nei, noken utfordringar lyt vi ha og dei kjem seinare og ver du sikker. :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk ja, det er ikke alle som finner flotte bukser slik dere gjør, gratulerer forresten :) Dette er dere vel fortjent.. en str. 38 HURRA!!!!!

 

Jeg var i byen fredag, skulle kjøpe noen bukser, de jeg har begynner å bli litt store, slaskete og til og med slitt! Jeg må innrømme at jeg gledet meg for dette burde jo ikke være noe problem lenger? Jeg smatt inn i det ene prøverommet etter det andre, med str. 40-46 og INGENTING passet! Enten satt buksene som pølseskinn over rompe og lår, og var altforstore i livet, eller så var de altfor trange eller jeg så ut som en klovn for de var for store! Hjelpe meg, er kroppen min virkelig å deformert at jeg ikke passer i bukser? Skjørt i str 40 sitter som et skudd, så der har jeg ikke noe problem, men noen bukser finner jeg altså ikke. Jeg har vel den klassiske kvinneformen, "stor" byste, smal midje og enorm bak/lår (kommet tid denne konklusjonen da jeg ikke fant EN bukse som jeg passet inn i).

 

Hvis noen har tips om hvor jeg kan finne pene bukser til en grei pris så tar jeg imot alle tips med et smil og en takk!

 

Klem til alle solsikker, herlig dere, nå skinner solen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Birgitte, jeg vet ikke hvilke butikker du har tilgang til, men jeg har noen råd om bukser som passer kvinner. De store billigkjedene styrer jeg helt unna når det gjelder bukser, jeg synes at alt der er laget for folk som er 1,80 høy og med en BMI på under 19.

 

Dette er mine favorittmerker: danske Claire (selges fra egne butikker), Gant (kjøpes på salg) og ulike merker som selges på Vivikes. Fin passform for kvinner, og de holder fint på kvaliteten.

 

Hilsen Miina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du ca 170 høy eller??

 

vi har nesten samme målene :) så og si likt faktisk

 

Hei Musiker - beklager sent svar, har vært på reisefot noen dager, så jeg har ikke vært "inne" på en stund. Jeg er 167 cm, altså litt lavere enn deg.

 

Lykke til med kiloene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...