Gå til innhold

noen som blir med på 4 kilo før jul fra i dag?


Gjest linak
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg spiser en brødskive til frokost' date=' to til lunsj, vanlig middagsporsjon. Mellom frokost og lunsj, og lunsj og middag spiser jeg gjerne druer og epler. Når kvelden kommer blir jeg sulten, og sjesser på alt mulig, og kan finne på å lage en kake for så å spise hele/spise tre brødskiver med søtt pålegg - bare spisespisespise. Og det hjelper ikke bytte ut det usunne med sunt, for da øker mengden til det tidobbelte....[/quote']

 

Hmmm, men hvor mye veier du nå da? Og hva slags aktivitet gjør du gjennom dagen.. Kan hende du bør øke frokosten til to skiver ,og spise no skikkelig mettende til middag. Masse salat ved siden av..yum(helt sykt,men... hehe) Og for gud skyld, få alt kliss pålegg UT av huset.. Så kan du ikke spise det..(så fremt du ikke har barn eller no da??)

Jeg syns at det hjelper med en Stor kopp (søt) te på kvelden,hvis jeg er sugen på søtt.

 

Hva med å fokusere på sunnere utskeielser da?

Eller er det søtmonsteret som kommer??

 

Stå på ,lilletroll, skal nok se at det kan endre seg!!

Hva tror dere andre??

 

D-fly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm' date=' men hvor mye veier du nå da? Og hva slags aktivitet gjør du gjennom dagen.. Kan hende du bør øke frokosten til to skiver ,og spise no skikkelig mettende til middag. Masse salat ved siden av..yum(helt sykt,men... hehe) Og for gud skyld, få alt kliss pålegg UT av huset.. Så kan du ikke spise det..(så fremt du ikke har barn eller no da??)

Jeg syns at det hjelper med en Stor kopp (søt) te på kvelden,hvis jeg er sugen på søtt.

 

Hva med å fokusere på sunnere utskeielser da?

Eller er det søtmonsteret som kommer??

 

Stå på ,lilletroll, skal nok se at det kan endre seg!!

Hva tror dere andre??

 

D-fly[/quote']

 

Klisspålegget er i huset pga av barn, ja (og mann:)) men kan jo minimeres betraktelig!!! Te på kvelden var et knalltips!!! Det er jo både søtt og mettende!!! TAKK!!

Definitivt et monster som tar overhånd når søthungeren kommer ja, så sunne utskeielser fungerer ikke på meg, men teen var et knalltips, som jo også er uten kalorier etter hva jeg har skjønt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kevin Costner er kjekkas vettu.

 

Joda... små skritt eller steg.. samme det da..

Men kanskje den som startet tråden burde endre navnet da..ikke bestemme..

 

Det blir LINAK som gjøre det da?!?

 

I alle fall alle sammen... Ha en toppers dag med mye positive tanker og sunn fornuft.

 

D-fly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, te er knall vettu. med søtnings stoff (sukketter...hurra!)

Blir skikkelig søtt og da stanser det av seg selv..

 

Og med barn i huset er ting vanskligere...men ikke umulig.. Jeg har derimot en samboer som er en skikkelig godtegris.. grenser til det latterlige altså!!! Snakker potetgull og avære sjokolader plater, chilinøtter ...hver kveld.

ikke rart jeg la på meg 25 kg når jeg ble sammens med han. I motsetning til meg, så har han en skikkelig høy forbrenning.. Ikke er han på noe måte overvektig heller.. snåle greier!

 

Ett annet tips er en frukt smoothie også! Søtt, fyldig og sunt...

 

D-fly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser en brødskive til frokost' date=' to til lunsj, vanlig middagsporsjon. Mellom frokost og lunsj, og lunsj og middag spiser jeg gjerne druer og epler. Når kvelden kommer blir jeg sulten, og sjesser på alt mulig, og kan finne på å lage en kake for så å spise hele/spise tre brødskiver med søtt pålegg - bare spisespisespise. Og det hjelper ikke bytte ut det usunne med sunt, for da øker mengden til det tidobbelte....[/quote']

 

Jeg er begynt med å trene etter at ungene er lagt, da får jeg jo ikke tid til å spise. Spiser gjerne en lettyoughurt etter treningen. Dt har ihvertfall hjulpet meg vekk fra småspisingne om kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klisspålegget er i huset pga av barn' date=' ja (og mann:)) men kan jo minimeres betraktelig!!! Te på kvelden var et knalltips!!! Det er jo både søtt og mettende!!! TAKK!!

Definitivt et monster som tar overhånd når søthungeren kommer ja, så sunne utskeielser fungerer ikke på meg, men teen var et knalltips, som jo også er uten kalorier etter hva jeg har skjønt?[/quote']

 

Kan jo også forsøke å spise litt lindbergsk, da skal sukkerbehovet minske. Ellers er jo Lacryl gode å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo også forsøke å spise litt lindbergsk' date=' da skal sukkerbehovet minske. Ellers er jo Lacryl gode å ha.[/quote']

 

 

Spiser av og til läkerol, og da forsvinner jo en boks på ca 1,5 min.....er en ordentlig godtegris jeg også, og når det gjelder sjokolade er jeg aller verst - tar meg 5min (kanskje ikke det en gang) og fortære en 200g sjokoladeplate...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har mer enn 4 kg å ta av, men 4 kg til jul høres fint ut.. har virkelig problemer med å få av meg kiloene, selv om jeg spiser bra og trener, så sitter de som støpt.. vet ikke hva jeg skal gjøre, er vanskelig å holde motivasjonen oppe!!!!

jeg er 170 cm og 83 kg... så har minst 13kg å ta av...

håper jeg kan være på denne tråden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg likte krymperne jeg....

for er jo det mi er....

 

Jeg trener mye for tiden! Men hvorfor må jeg ha så mye mat da! Jeg blir så sulten!!!! :-( Er det noen som har noen gode råd til meg!! Jeg tar jo ikke av meg et gram da!! Jeg spiser jo så mye mer ennn ellers!

 

Lenus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...at andre har det paa samme maaten. Trener og trener - og spiser deretter. Kan bli saa sint paa meg selv noen ganger. Men samtidig er det jo bra at vi trener da - tenk positivt! Har inngaatt en avtale med meg selv om aa gaa en 1/2 times tur hver morgen foer jeg gaar paa jobb uansett om jeg skal trene senere paa dagen eller ikke! Det er veldig deilig, iallefall naar man foerst har kommet seg ut doeren!

Vi gir ikke opp. Maalet vaart foer jul skal vi klare! Staa paa jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, jeg blir gjerne med. 4 kg, det skal vi klare ! jeg har gått ned 8 kg til nå, har 12 igjen.... akkurat nå er jeg inne i en litt sånn dauperiode, trenger motivasjon ! det kan vi jo hjelpe hverandre med. forøvrig, så veier jeg meg hver fredag. mvh lusinda35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg egentlig har satt meg et mål på 7, 2 kg på like lang tid!! hehe... Jeg veier i dag 97,2 og har veldig lyst til å veie 90 kg på julaften!! :(

 

Jeg er ny her på vektklubben til Grete Roede. Gikk to internett GR kurs i begynnelsen av året men mistet "gutsen" en stund og holdt opp. Dessuten ble det altfor dyrt!!

 

Er medlem i vektklubb.no også (VG) og stortrives der!! Har gått ned 13 kg siden jeg begynte der i slutten av juli. Nå følte jeg for å få litt "nye" pushere i kampen mot vekta og tenkte at siden denne klubben er gratis... hvorfor ikke?? Virker jo som om dere er en grei gjeng!! :(

 

Klem, Mrte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lenecamilla

Har allerede krympet med 18 kilo siden jul, hvorav 13 har vært på gr-kurs. Nå har jeg 7 igjen til målet mitt som er 75 kilo (er 169cm). Klarer jeg 4 kilo til jul skal jeg være hoppende glad (og hopping blir man slank av... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest ams000ams

Jeg tok av 1 kg hver uke sist jeg gikk på GR så jeg hopper på utfordringen.

Jeg har hund så vi går tur hver dag, men nå skal jeg begynne å gjøre gym også.

På stuegulvet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan tenke meg å prøve på dette - 4 kg kan vel for meg bli litt mye på knappe 3 uker. Men jeg skal prøve.

 

Kan noen gi meg et godt råd for min nøttehunger? Når jeg først begynner å spise nøtter, klarer jeg ikke stoppe før det er tomt.

 

Jeg er ca. 161 høy og veide i dag morres før frokost 75,1 kg.

Vanligvis veier jeg meg om onsdagene, og det tror jeg at jeg vil fortsette med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...