Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar

Håper bare jeg ikke" hopper opp som en hjort og detter ned som en lort"... som min mor sa en gang ...

 

Ja man vet aldri, fjellgeita.

 

He he Rina, du skulle sett meg da jeg kom ned fra den fjellturen forleden dag, var ikke mye tøff i trynet jeg heller nei.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått beskjed om å slanke hesten.... 300kg for tung sånn ca.... da er det trim som skal til. Den har formelig eksplodert mens jeg har vært sykemeldt, bare gått å spist å spist.

 

Så da blir det ekstra trim på meg også og flere trimpoeng.....

 

n015.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått beskjed om å slanke hesten.... 300kg for tung sånn ca.... da er det trim som skal til. Den har formelig eksplodert mens jeg har vært sykemeldt' date=' bare gått å spist å spist.

 

Så da blir det ekstra trim på meg også og flere trimpoeng.....

 

[img']http://www.cosgan.de/images/smilie/sportlich/n015.gif[/img]

 

 

Jøsses, det var litt overvekt det:) Men du greier nok det og du.

 

Vår var akkurat passelig før vi reiste til fjellls, og ho har omtrent berre ete mens vi var borte så ho er nok litt for tung ho mi og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men nå MÅ jeg ihvertfall ut og trimme hesten, enten jeg vil eller ikke så det blir nok noen ekstra poeng der tenker jeg.

 

Det har ikke så mye å si om hesten er litt "kraftig" så lenge den er godt trimmet, din hest har jo vært på fjellet, fjellgeita, jeg har en nabohest her som er så mager at ribbebeina stikker ut og krysset på den ser ut som ja........ da er det bedre med en hest som er litt fyldig.

 

Men min hest er dessverre så tjukk at den kan ikke bli ridd på akkurat nå, så nå er vi på slanking både jeg og hesten....

 

Gikk forresten min sedvanlige timestur i kveld og fikk fyllt trimtre nr 2, så nå skal jeg begynne på trimtre nr. 3.........3,2 trimpoeng tilsammen idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikkje hesten med meg til fjells,(litt langt å frakte ho til Hardangervidda) men ho har vore med oss til fjells her heime.

Igår fekk ho ta seg skikkelig ut, var ganske so svett. (eg og, gjekk attmed)

Skal ha ein til å stelle hovane til ho over helga, ein behagelig mann vel og merke :(

Ho går ikkje med sko og eg har ikkje tenkt å sko ho heller.

 

Enig med deg Magan det er betre med ein litt fyldig hest enn ein som er mager, stygt å sjå magre dyr.

 

Ha ein fin lørdag :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt redd hester, jeg. Og det er egentlig ingen grunn til det heller. Jeg bare synes de er så innmari STORE!Det blir helt overveldende. Husker da jeg var liten og spilte piano. Vi hadde ikke piano, så jeg skulle få låne pianoet til onkelen min. Rett borti gata bodde det en dame med en hund som alltid løp løs, og det var en sånn vanvittig diger krabat, på størrelse med en grand danois. Og jeg var jo liten... Jeg satt for det meste i et tre, og pianospilling ble det aldri noe av.

 

Hester har nå omtrent den samme størrelsen i forhold tikl meg, eller enda større, og det er kanskje det som henger i. kanskje jeg trenger å snakke med en psykolog om det.. hihi. Eller rett og slett bare nøye med meg å se på hester på, avstand :(

 

Ha en fin dag alle sammen

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, jeg satt ikke i et tre da jeg var lita jeg nei. Jeg stjal brød fra muttern og løp bort til naboen for å gi hesten som bodde der mat, da var jeg tre år. Mutter`n rasende for hun visste jo ikke hvor jeg var ( ikke fikk hun vite det heller ). Og enden på visa var at når mutter`n og jeg skulle til naboen for å kjøpe melk, kom hesten løpende i full fart for den kjente igjen meg, ikke sant..... mutter`n livredd for hun visste jo ikke at hesten kjente meg og ville bare ha brød.... så mutter`n sprang så melka skvatt med meg på slep og trodde hesten ville ta henne.... jo fortere hun løp, jo fortere løp hesten..... ler enda når jeg tenker på det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler av historien din Magan:)

jeg rei en del før når jeg var liten, men ikke nå:(

Så er ikke redd hester, men kuer derimot. Liker veldig godt at det er et gjerde mellom meg og kuene, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Du er søren meg flink Magan. Beundrer deg.

Jeg er så redd for å glippe selv nå, er så veldig veldig godt i gang. Har en veldig travel uke neste uke, og da gjelder det å bite seg fast i viljen sin og forberede alt nøye.

Men i kveld er det å flate ut og slappe av og ha det godt.

Hei då, flinka!!!

PS. To nybakte speltbrød står på kjøkkenet og smiler til meg. Jeg vil jeg kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er søren meg flink Magan. Beundrer deg.

Jeg er så redd for å glippe selv nå' date=' er så veldig veldig godt i gang. Har en veldig travel uke neste uke, og da gjelder det å bite seg fast i viljen sin og forberede alt nøye.

Men i kveld er det å flate ut og slappe av og ha det godt.

Hei då, flinka!!!

PS. To nybakte speltbrød står på kjøkkenet og smiler til meg. Jeg vil jeg kan![/quote']

 

Jada snuppelure dette klarer du vet du. Nå når du har funnet ut hva du kan spise så ordner du denne biffen serru.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...