Gå til innhold

Sulten som en ulv


Gjest Magan

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,8k
  • Created
  • Siste svar

Nå har jeg spist havregrøt, det er omtrent noe av det værste noen kan servere meg men, magen tier ihvertfall stille. Har fått mensen og har SÅ lyst på MAT. Havregrøt smaker pyton, men det blir så mye bedre etterpå for jeg har ikke vidre lyst på mere mat når den grøten ligger og ørter som en blyklatt der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold ut, Magan!

Synd du måtte spise havregrøt hvis du ikke er noe glad i det... men i alle fall, et sunt alternativ. Er jo ikke alltid man har DET for hånden.

 

Bedre i dag, håper jeg? Og hvordan går det med sårene?

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre i dag, heldigvis.(med maten) Sårene klør, og det er vel et godt tegn, for da gror det, sa min mor. Har fått igjen følelsen i fingrene også.

 

Blir to Inger`s rug med magerost til frokost og fiskeburger til middag i dag tror jeg, og kanskje havregryn i kveld hvis magen knurrer like mye som i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Kan du ikke finne på noe göy i dag, magan. Noe som får deg til å glemme knurringa i magen og klöinga i såra. Et eller annet å bli glad av....

Heier på deg!

Hei då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njæ... noe gøy i dag?? Vet ikke helt... veide meg, fortsatt under 70kg selv med mensen og knurring og 0 trim, det var jo morsomt.

 

I morgen skal vi kjøre en tur og se på to unghester vi har til innridning borti nabokommunen her og det er jo et stykke å kjøre, ferge og greier.... da blir hodet sysselsatt med noe annet enn mat.. men det er i morgen som sagt... og magen begynner ikke å knurre før til kvelden. Men det går helt greit med havregrøt for å stede magen til hvile et par timer. Man får finne seg i å lide litt for skjønnheten.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gir jeg meg ende over snart. Dere tror vel snart ikke på meg med alle rare historiene som skjer her på bjerget, men ....

 

Den ene hesten som går nede ved badestranda på beite, fikk et sår på "albuen" forrige uke. En stor byll som det gikk hull på og verken rant ut. Nå lurer dyrlegen på om hesten er SKUTT....... eller rettere sagt det er to dyrleger som tror det..... en tullete nabo ligger i buskene og skyter fugler til alle døgnets tider.......så vi regner med at det er han som har sleiva..... men herrefred det er en badestrand, tenk om unger blir truffet??? Nå håper vi bare at det går bra, men dyrlegen kunne ikke garantere noe, det er bare å krysse fingre, så vi slipper å avlive den. Håper bare at han finner prosjektilet inne i såret for da blir det anmeldelse.

 

OBS OBS: Til dere som har hester på østlandsområdet... Det er kommet kverke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Jammen lever du farlig Magan! Du trenger ikke gi deg ut på ekstremsport du for å få spenning. Hjelpe og tröste.

De naboene dine skulle visst värt bura inne, både hundeeieren og skytteren.

Er det flere skumle naboer i buskene?

Take care!!! Gå med röd lue og slagvåpen når du bever deg utendörs, så du blir sett, rop jeg er ikke en fugl jeg er ikke en fugl og jag alle som igler seg innpå deg, både firbente og tobente.

Hei då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ikke store innbyggertallet, men vi klarer å lage nok spenning til en hel roman. Tror Aukrust hadde trivdes her.

 

Det er noen orginale naboer her, en var på TV i kveld forresten, + noen innfødte som er litt suspekt (meg bl.a) men vi er ikke farlige da, bare original.

 

I kveld skrinnlegger jeg havregrøten, har nok kalorier igjen til en rett i koppen, så da velger jeg den i stedet. s080.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kverke er en smittsom luftveissykdom for hester, og den smitter ikke mennesker.

 

Hovedsymptomer på kverke er feber, snørr og hoste, samt byller som det etter hvert vil gå hull på. Kverke kan i verste fall være dødelig for hest, men det er svært sjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, herlig!

Jeg blir med queen, jeg vet nemlig veldig godt hva "å ta rotta på" betyr.

Vi kan valse opp med idioter som ikke passer på egne og andres hester, vi. Og så kan vi passe litt på deg i samme slengen. Jeg er kanskje byjente, men byjenter kan være ganske rå ;)

 

God helg

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atter en slapp dag i heimen. Driver så smått å planlegge hva jeg skal ha til middag. Har lyst på reker, så det blir vel til det tenker jeg.

 

Været her er trøstesløst, i går var det den flotte dagen med sol og varme, i dag er det høstvær med regn og gruff. Fyra i ovnen i sta, synes det er litt tidlig på året, men må man så må man...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å som jeg gleder meg til i morgen. Da skal jeg fjerne stingene, håper jeg. Eller mesteparten da kanskje, ser ikke ut som riktig alle er grodd skikkelig enda. Får høre hva doktoren sier. Blir ihvertfall sykemeldt enda en uke til.... minst.

 

Nå har jeg akkurat inntatt en hamburger med MYE salat på og MYE grønnsaker og litt chips til. Dett var godt ja sann..... Ble veldig sen middag i dag siden jeg fikk besøk tidlig på ettermiddagen, akkurat når jeg skulle begynne med middagen. Gidder ikke å sitte å spise mens besøket ser på... litt teit det da, synes jeg. Så jeg venta like godt.... men det ble veldig lenge mellom måltidene i dag. Sulten jeg ja...puh......

 

Ellers har jeg ikke gjort noe som helst i dag heller... jo... filt negler...hehe eneste tidsfordrivet jeg kan gjøre for tiden, nesten... utrolig fine lange negler jeg har fått forresten, siden jeg bare sitter med hendene i fanget. Aldri så galt at det ikke er godt for noe.....

 

Skal tro om det er no`brukbar film på TV i kveld?

 

Nei, nå må jeg prøve å dusje meg, ser vel innom før jeg legger meg i natt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det skal bli saker. Har fått dusja no da. OG fønet håret for første gang på lenge... eller det føles lenge... begynner å bli dame, med lange negler og føna hår, det er ikke så ofte det skjer. Hva blir det neste???? Veske kanskje..... da får folket sjokk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppelure

Sender deg en god tanke Magan!!!!

Synes du er kjempeflink. Tålmodig, hjelpe meg hvor jeg hadde stönna og klaga i din situasjon. Grr-a og knurra. Jeg er ikke tålmodig, jeg lider ikke i stillhet. Som dere har merka :-)).

Natta, lykke til med stinga i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...