Gå til innhold

19 Juli - 19 desember = 10 KG NED !!!


Gjest DaimBolle

Anbefalte innlegg

Gjest DaimBolle

Heisann folkens!

er dere med på å gå ned 10 kg fra i dag til julaften??

det kan kanskje høres lite ut med 10 kg for vi vil jo gjerne ned maaaasse i et eneste jafs. men jeg tror at 10 kg på 5 måneder = 2 kg i måneden er et realistisk mål. Og et vi kan klare å oppnå!!

 

Hadde vært gøy om mange ble med!! og kanskje skrev et lite startinnlegg med nåværende vekt, og hvilken vekt som vil være - 10 kg. og kanskje vi kunne hatt hver vår belønning?? hadde ikke det vært noe??

 

ser de har 3 slike tråder som dette inne på 30-40 forumet, men hadde jo vært kjekt med en sånn her inne også??

Kom gjerne med forslag til innhold og slikt!!

 

Motivasjonshilsen fra May :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar
Gjest DaimBolle

Jeg er inne i mitt 22 leveår og er 180 cm høy. begynte å slanke meg med grete roede opplegget i januar og veide da 117 kg.

 

Min vekt nå er: 103 kg

Vekt til jul: 93 kg (hadde vært såååå deilig!!!)

Min belønning til meg selv dersom jeg klarer - 10 kg til jul: Julekjole og frisørtime

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1,73 m høy og veide 128,6 kg når jeg startet i slutten av juni på vektklubben. Går ikke på kurs. Jeg er 28 år.

 

Vekt nå: 126,3

Vekt til jul: 116,3

 

Burde være et realistisk og sunt mål det. 10 kg i halvåret betyr at jeg når målet på 2 1/2 år, noe som faktisk er cirka hva jeg har tenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

Kjekt du joina Koseklumpen!

dette skal vi klare. klarer jeg disse ti kiloene til jul så kanskje jeg klarer å komme meg ned på idealvekten til jul 2008...

de siste kiloene er jo kanskje tyngre å få av men kjenner hvor mye lettere jeg blir for hver kilo som går av. nå er jeg 17,5 kg lettere enn min høyeste vekt noensinne og bevegeligheten og energien er på et helt annet nivå!!

 

håper flere slenger seg med også!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

Har du klart å slanke deg 20 kg?? så flink!!

da har du jo bevist kraftig for deg selv at dette skal du klare. er kjempestolt av deg!! stå på!! også på ferie! selv om det er lov å unne seg litt...så betyr ikke det å unne seg litt å ligge oppi potetgullposen og slurpe i seg slikkerier...slik det betydde for meg før...og fortsatt gjør når jeg virkelig sprekker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Jo jeg er stolt av meg selv, men de 20 kiloene hadde jeg tatt av før sommeren over flere år. Tok 10 kg i 2002/2003 og 10 kg i 2005. Men jeg har ikke gått opp igjen, så det har tydeligvis vært den rette måten å gjøre det på. Har liksom stabilisert meg over lang tid. Har skuffa i meg godis innimellom uten at det har gjort at jeg har lagt på meg, for jeg vet hva jeg skal gjøre ellers 90 % av tiden. Målet er egentlig ikke å skyndte meg i mål, men la kroppen få ro til å gå ned i vekt slik at den blir vant med endringene og holder seg der. Og med kroppen mener jeg også huet. Den trenger litt tid på å forstå skikkelig noen ganger. :) Du har jo vært superflink selv! Og du er jo forfriskende ærlig, og det liker jeg. ;) Jeg er sikker på at vi kan le hele veien til motebutikkene i Bogstadveien om et par år når vi skal ut å kjøpe oss nye klær med vår nye kropp. :) Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg med på denne!

 

Begynte på GR i slutten av august 2006 og har gått ned 32,1 kg siden da.

(Det medregnet de 1,8 kg jeg har gått opp nå mens jeg har hatt ferie!)

 

Målet mitt, og da tror jeg at jeg har nådd min 'ønske-vekt' er minus 13-15 kg fra nå!! Så hvis jeg klarer vel minus 10 kg før utgangen av 2007 er jeg suuuuperfornøyd!

 

Dette er fullt mulig jenter, så her er det bare å stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette vil jeg åsså være med på.

Vekt nå: 115

til jul: 105

Høres ut som balsam i ørene mine.

Har ikke vært på 105 kg siden jeg for forbi der når jeg gikk gravid, og har ikke sett det tallet på over 6 år. Så nå er det på tide igjen synes jeg :)

Er forresten 29 år og 170 høy.

Dette kommer til å gå

Krysser fingrene. Lykke til alle sammen.

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storogtung21

jente på 22 år som er 167 høy, vekt på mandag var 106,9.

 

jeg er klar for 10 kg til jul. ut av soffen og ut å gå.

 

min belønning da blir en spa behandling ute på hankø

 

detta skal vi klare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at vi blir flere! Nå vet jeg ikke hvilken veiedag vi skal ha, men jeg veide meg i dag siden det er fredag og min veiedag. Nå viser vekta 125,1 kg. Altså ned 1,2 kg fra forrige uke. Men det blir vel kanskje utgangspunktet og målet mitt må korrigeres til 115,1 kg den 19.des. Kjempefornøyd i alle fall med å ha gått ned 3,5 kg på 2 uker nå. Regner med at det ikke går i denne farten hele tiden, men det er i alle fall utrolig gøy når det merkes så tydelig. Det er så rart å egentlig spise så mye, men allikevel gå ned i vekt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

Jeg føler liksom at når det store målet blir delt opp sånn...10 kg før jul...så virker det så mye midre på en måte. og blir lettere og motivere seg selv. og når vi er flere i samme båt så skal det bli gøy å se om vi klarer å støtte hverandre i mål!! hvilken veiedag har folk?? er det mandag som er tingen??

 

Gikk og kjøpte meg våtdrakt i forgårs...på en vanlig butikk, og i damestørrelse...det var veeeeldig gøy!!! den sitter jo som et pølseskinn men det er jo det våtdrakter skal gjøre..hehe...trodde på forhånd at jeg måtte opp i høye herrestørrelser....hehe... hodet har visst ikke helt fått med seg de siste kiloene som har forsvunnet... jeg ser jo meg selv i speilet hver dag (har speildører på et skap i gangen...) og jeg har vanskeligheter med selv å se forskjell...men merker jo det på klærne, så får nyte det foreløbi...så får jeg håpe at hodet og får stabilisert seg om en stund slik at kropp og hode stemmer overens..hehe

 

ha en fin slankedag folkens!!! nå skal jeg på jobb i 8 timer...bah!..men er tredjesiste dag før ferien,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler liksom at når det store målet blir delt opp sånn...10 kg før jul...så virker det så mye midre på en måte. og blir lettere og motivere seg selv. og når vi er flere i samme båt så skal det bli gøy å se om vi klarer å støtte hverandre i mål!! hvilken veiedag har folk?? er det mandag som er tingen?

 

 

Enig med deg. Lettere å se for seg 10 kg ned enn 50 kg ned. Så gøy at du fant deg våtdrakt i damestørrelse da May! :) Kommer inn i et og annet plagg i vanlig dameavdelig jeg også. Men det er på de store kjedebutikkene. Min drøm er å handle på noe annet enn H&M, KappAhl og Lindex. Elsker jo mote, og synes det er så mye tøft på andre klesbutikker de sjeldne gangene jeg er der. Og ikke minst SKO! Har skodilla men kun 2 % passer foten min. Og da spesielt støvletter/boots. Elsker høye heler men orker å gå maks 1 time på det før jeg føler knea svikter. Nei, det skal det bli en forandring på nå gitt! Heia for oss alle sammen! Vi kan godt si mandag er veiedag, men nå blir jeg borte neste uke så fredag er veiedag denne uka i alle fall. Vanligvis bruker jeg fredag som veiedag, men det er ikke verre enn at jeg rapporterer i etterkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg med på denne!

 

Begynte på GR i slutten av august 2006 og har gått ned 32' date='1 kg siden da.

(Det medregnet de 1,8 kg jeg har gått opp nå mens jeg har hatt ferie!)

 

Målet mitt, og da tror jeg at jeg har nådd min 'ønske-vekt' er minus 13-15 kg fra nå!! Så hvis jeg klarer vel minus 10 kg før utgangen av 2007 er jeg suuuuperfornøyd!

 

Dette er fullt mulig jenter, så her er det bare å stå på![/quote']

 

WOW! Så flink du har vært! Gratulerer med det store vekttapet. Det inspirerer å høre "solskinnshistorier". Du kommer jo til å bli årets fylkesslanker der du bor vel? Jeg går ikke på kurs. Har ikke råd til det. Men jeg har gått på to kurs før så jeg vet en del om GR-prinsippene. Håper du kommer i mål til jul.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

hei hiver meg med her jeg også.

 

jeg er 22 år å 163 høy.

Vekt nå 98,5 kg

til jul:88,5kg ( det er 4 år siden jeg så de tallene sist.)

 

men mener at 10 kg til jul må være toppen, blir så mye enklere å finne seg klær til jul også. men så har jeg mye liggende fra da jeg va rundt 80 kg enda som nesten ikke er brukt engang. Målet er å komme seg inn i 42 etter all slankinga da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med jeg også:) Men får vente med å skrive vekt til jeg kommer hjem til min egen vekt. -2 kilo i mnd har vært mitt mål siden jeg startet 1 januar i år.

Veide da 115 kilo. Har gått GR-kurs i fjor, men ikke nå.

Jeg er 1,63 og er 36 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

Første veiedag på lenge som viser nedgang!!! må være at denne tråden har gitt meg nytt håp om å klare 10 kg ned før jul!!

 

19 juli: 103 kg

etter 1 uke: 101,5 kg

= ned 1,5 kg!!

 

har trent mye og prøvd og holde antall måltid..merker det begynner å skli ut litt på måltidrytmen igjen så jeg får gripe meg i ørene!

 

er veldig fornøyd med nedgangen denne uka, synes den er fortjent,hehe...

hvordan har det gått med dere andre??

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag i dag og da viste vekta -1,6 kg!!! Kjempefornøyd - jippi! :) :) :)

 

Rutinene er på plass igjen og har hatt 9,5 trimpoeng og det er jeg fornøyd med!

Har hatt et kakestykke som utskeielse, pluss at jeg var ute på en fireretters middag med vin, pluss at det ble 6 drinker etterpå....

Hmm.... må vel egentlig si at jeg er superfornøyd da!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

de siste dagen har jeg hatt fri fra jobb og bare gått hjemme og tassset. deilig å få stresset litt ned og ta alt i siesta-tempo men med litt sofasitting så ble jeg overfalt av et skikkelig søtsug..!!

visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg...men for første gang siden jeg begynte på grete roede så ga jeg ikke etter noe særlig... gikk til og med ned på butikken (synes det var modig..men spiste mat først) så lette jeg etter noe sunt som kanskje kunne hjelpe litt på suget. fant noe i yoghurthylla som såg spennende ut, hehe... det var ren moset frukt av Nestle = barnemat... hehe...litt flaut men det var ren frukt uten sukker og konserveringsmiddel...så jeg kjøpte og satt hjemme og koste meg. var ikke supergodt men det hjalp!!

 

har gått og knødd litt på magen min i dag, jeg kjenner at den har minket...men jeg ser tendenser til at de dobbelte bilringene går over i et fettete hudskjørt...æsj...håper virkelig jeg klarer å stramme opp etter hvert som fettet forsvinner...

 

gleder meg kjempemye til den dagen jeg kan finne meg klær i normale størrelser...begynde å finne min egen stil og sånt..ikke slik som nå da jeg går i det som passer...for det meste treningsklær..

 

nå har jeg en liten runde igjen på ergometern så sier jeg natta til denne dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storogtung21

jeg syns du er kjempe flink mayca.

 

jeg har klart å gå ned 1 kg denne uka, så jeg er endelig i gang hurra. og med de første kg vekk så kom det masse motivasjon.

og 1 kg vekk betyr att jeg får trekke ett hjerte. er som en liten unge med belønnings system.

 

har klippet ut 30 hjerter, og bak på dem står en belønning, for hver kg får jeg ett hjerte. det kan være alt fra kino til blomster til att samboeren min går en tur sammen med meg.

 

så i da får jeg mitt første hjerte he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt ferie uke jeg så er kanskje sen md å melde vekt her inne men kjører på uansett.

Sist gang: 115

I dag : 113,5

juhu...

Kanskje det faktisk er mulig med 105 til jul

Lykke til videre alle sammen

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20/7-07: 125,1 kg

29/7-07: 124,5 kg

 

Et tap på 0,6 kg i en uke med ferie og hyttekos er jeg kjempefornøyd med! Hadde vært fornøyd om det stod stille og jeg. Har vært flink og gått to lange multeturer og tre andre gåturer i løpet av èn uke + ergosykling i går når jeg kom hjem. Det går ann med ferie allikevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litjpia

i dag var det veie dag.

jeg hadde gått ned o,5kg og 0,5 cm rundt midje.

 

Jeg starta med 100kgog midje på 119 den 9juli

 

30 juli

I dag er jeg 97,5kg og 114,5 rundt midja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...