Gå til innhold

19 Juli - 19 desember = 10 KG NED !!!


Gjest DaimBolle

Anbefalte innlegg

Vekta viste -3,6 kg idag!!! Herlig! Da var rutinene på plass igjen, riktig mat puttes inn, selv uten å skrive logg eller veie, -føles helt supert! Har også hatt ei flott treningsuke, med 3 ganger sats, pluss en kjempeflott lang fjelltur i helga! Superfornøyd jeg! Da er vekta på totalt - 35,4 kg og det som jeg hadde gått opp på ferien, er nå borte! Jepp, har veldig trua på at målet på iallefall -40 kg skal gå frem til jul! Hadde nå litt 'forsmak' på jula i helga jeg, spiste pinnekjøtt til middag lørdag, -godt var det! Måtte og ha en akevitt til :) Et glass rødvin og litt is ble det og i helga. Men, med god aktivitet og gjennomtenkte 'fordelinger' om hva som puttes inn, så går dettan flott!

 

Da var det ei ny uke, ny ukeplan er skrevet, så jeg vet hva som skal være til middag helt til søndag og planer for trim er og tenkt!

 

Tvi, tvi, alle som leser her inne! Nyt høstværet og tenk positive tanker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar
Gjest DaimBolle

grattis Titti! så kjekt at du er på rett spor igjen! med meg er ståa slik:

 

startvekt 1 veiedag: 105,8 kg

2 veiedag: 105 kg

3 veiedag: 104 kg

4 veiedag: 103,1 kg

5 veiedag: 104,4 kg :-(

6 veiedag: 102,6 kg

 

= 3,2 kg minus

så da er det bare 6,8 kg igjen til jul! kan bli hardt men går for det så får vi se hvordan det blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

Vegedag i dag, og som forventa hadde eg gått opp, 2 kg!!

Ikkje noko å gjere med, frå og med i dag er det eg som er sjefen over maten igjen!!!

 

 

Mitt mål: 115 kg. til jul

 

Status så langt:

24.07.07, vekt 124,4

30.07.07, vekt 124,7 :/ ikkje bra.

07.08.07, vekt 124,1

13.08.07, vekt ???, men det minste eg har vore i cm. hittil

20.08.07, vekt 125,1

27.08.07, vekt 126

03.09.07, vekt 125,1

14.09.07, vekt 124,3

01.10.07, vekt 126,3

 

Det kan kanskje halde hardt å komme ned til 115 til jul, men eg lar det stå, sidan det var det som var utgangspunktet mitt. Det er ikkje heilt umogeleg, eg gjekk ned 8 kg. på 8 veker i vår :)

 

No har eg nett vore på F&S time- herleg :)

 

Lykke til, alle dåke andre.

Titti, eg er imponert over kor flink du er. Flott resultat, og skikkeleg lurt å planlegge så godt når det gjeld maten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedgang uke 40 var på 0,6 kg. Da jeg begynte sto vekten på 128,3 og i dag på 121,1, altså ned 7,2 kg. 2,8 igjen til 10 kg ned! Klarer jeg det? Det burde jeg klare!

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort melding denne uke fra meg; -hadde nedgang mandag på -0,3 kg, noe jeg er kjempefornøyd med da jeg hadde -3,6 kg forrige uke og i tillegg hadde vi familieselskap søndag med mye god mat, kaker og slikt. Men hadde laget heistad sin gele (kjempegod!!), heistad vaniljesaus og heistad sine bokser med hermetisk frukt. Det gjorde at jeg ikke spiste så mye kaker, men heller koste meg med gele, fruktcoctail og vaniljesaus (syns denne også er kjempegod!)

 

Så her går det rette veien! Det er bare å holde fokus! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det mandag igjen og veiedag for meg..... Har hatt ei skikkelig utskeielsesuke her, så resultatet viste +0,5 kg.... -helt forventa! Ja, ja, sånn er det. Men nå er det ny uke og ukeplanen er funnet frem. Får skrive ned hva jeg spiser i noen uker nå, så blir det ikke så lett å putte inn LITT ekstra.... :D

Blir utskeielser 1 dag denne uka og, men bare 1 dag! :) Er nå veldig fornøyd med at jeg klarer å holde treningstempoet oppe, stolt av det!

 

Så her er det bare å kjøre på! Skal noen kg i minus før jula kommer, ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status: 120,5 kg Har igjen: 2 kg frem til jul. Skal nok klare det. Er ganske flink med å lage sunn mat og ikke spise usunt innimellom. Har hvd.saklig klart meg med kos i helgene. Men jeg tror faktisk jeg får i meg for lite. Skal begynne å skrive ned fra neste mandag. Har litt stressende dager foran meg, og neste uke blir roligere. Ligger på 1200-1500 forbrente kcal pr treningsøkt så jeg bør vel sikkert ha rundt 2000 kcal hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...