Gå til innhold

19 Juli - 19 desember = 10 KG NED !!!


Gjest DaimBolle

Anbefalte innlegg

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Ny veiedag og endelig står jeg ikke stille.

Minus 0,5 kg og jeg er fornøyd med det, da ligger jeg på 112,5 kg

Egentlig så er det bare 2,5 kg siden 19 juli men håper jeg skal klare 7,5 kg til jul. Jeg har vært litt slurvete men skal ta meg i nakken nå og drikke mere vann og spise mere frukt.

Lykke til videre alle sammen

 

M:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

jeg som hadde flotte planer for mye trening, sunn mat og vektnedgang i sommer...jaja...det gikk visst ikke det.

 

men nå er det nytt kurs og nye muligheter.

vekten på første kurskvedl viste: 105,8 kg

det vil si at til 19 desember skal jeg veie: 95,8 kg

 

det SKAL jeg klare. nå er det litt under 4 måneder til og det blir ca 3 kg pr måned!! det er jo realistisk

har fortsatt veiedag mandager og gleder meg til å melde vektnedgang neste mandag!!

 

hvordan går det med dere andre?? andre som sliter med bivirkninger av ferien??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei! Ser det går nedover for flere her inne, kjempebra! Det er bare å stå på og holde motivasjon oppe! Mitt supertips: planlegging - planlegging - planlegging! :P

 

Som jeg har skrevet her inne, så tar jeg det litt 'slow' nå for tiden, dvs. jeg skriver ikke ned eller veier hva jeg spiser og jeg prøver å leve slik jeg tenker jeg skal ha det når jeg er ferdig med å gå ned i vekt. Kan vel kalle dette en liten stabiliserings-runde, før de siste kg skal ned.... Men jeg har fortsatt fokus på hva jeg putter inn og at jeg er i aktivitet/trener.

 

Måtte å sjekke hvordan dette da hadde gått på vekta og den viste -0,9 kg!!?! :) Må jo si jeg er kjempefornøyd!!! Da kan jeg vel konkludere med at jeg har rimelig god kontroll! HURRA!!! Det at vekta har gått nedover, selv om jeg tror inntaket er litt høyere, har nok med at jeg har trent ganske bra siste uka.

 

Så jeg kan ikke si annet enn at jeg er superfornøyd! Vekta viser nå -36,1 kg og jeg har knappe 10 kg igjen til mitt endelige mål! Det er faktisk veldig veldig mulig at jeg når det før jeg står som brud i april 2008! :)

 

Blir fortsatt og ha fokus på å holde vekta ganske i ro fremover, skal på ferie snart, så viser vekta max -35kg når jeg kommer hjem, er jeg superfornøyd.

-og da, i slutten av september, skal jeg begynne på igjen med fullt fokus mot de siste kiloene!

 

Cherio!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff og huff

Veiedag og ikke bra. Jeg skal jo liksom gå nedover. men i dag har jeg fått ett pluss på 0,5 kg, det er jo ikke ille men skulle heller sett minus på vekta, for jeg nærmer meg 110 kg og det hadde vært så gøy å nærma meg det snart. Vekta var 113 i dag så¨det er jo bare 3 kg hehe men de tre kg kan gå treigt.

Men lykke til videre

m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 10 kg til jul? JA TAKK!!! Fredag er min veiedag og veide meg først forrige fredag: 128,3 kg.

fredag 30.8.: 126,3 kg.

 

= minus 2 kg! Johoooo.

 

hilsen tsj (hvordan får man smilies inne i teksten??????????)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt: 128,6 kg

Vekt i dag: 122,4 kg

Minus: 6,2kg (!!!)

 

Vet egentlig ikke hva jeg gjør, men det går av seg selv egentlig. Kanskje er det den nye og aktive jobben min, alt vannet jeg drikker, litt mindre snop...? Jeg føler liksom ikke at jeg sliter for å gå ned i vekt. Har faktisk vært kjempedårlig på å spise regelmessig den siste tiden, og jeg har spist en del kaker den siste uken pga et par bursdager. Uansett er jeg kjempefornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper på bedre tall neste uke men deilig med nedgang hvertfall!!

 

startvekt: 105' date='8 kg

etter 1 uke: 105 kg

 

nedgang: 0,8 kg[/quote']

 

Du har jo gått ned ca 1 kg!!! Nedover er nedover. Kjempeflott!

 

klem fra tsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 50 kg som skal bort' date=' jeg vil gjerne få bort iallfall 30 til neste sommer. Men om det er noe håp vet jeg ikke. Men d skulle vel være reelt?[/quote']

 

Hei litjpia! Jeg har nå gått ned over 35 kg på ett år, så det går helt fint!!! Da har jeg tatt det i et tempo, føler jeg, som er veldig levelig, med utskeielser til jul, påske og litt kos av og til, mye god mat og syns jeg er flink å trimme.

 

Så litjpia, det er bare å begynne! Tips fra meg, planlegging!! Lag deg ei bok der du starter hver uke med å lage middagsliste, evnt. trimplan, pluss at jeg har også lagt inn andre ting som skal gjøres denne uka, feks. trening til barna, bursdag og slikt.... -det gjør liksom ting mer oversiktlig!

 

Lykke til!

 

Jeg tar det litt slow akkurat nå, prøver å holde vekta stabil noen uker, men fra slutten av september skal jeg hive meg til og begynne på mine siste 10 kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar Titti. Dette ble motiverende. Jeg skal ordne meg med bok som jeg kan ha planlegging i. Den var ikke dum. Hvis jeg klarer like mye som deg så skal jeg juble til neste, hehe... Det er jo kjempe flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei litjpia! Jeg har nå gått ned over 35 kg på ett år' date=' så det går helt fint!!! Da har jeg tatt det i et tempo, føler jeg, som er veldig levelig, med utskeielser til jul, påske og litt kos av og til, mye god mat og syns jeg er flink å trimme.

 

Så litjpia, det er bare å begynne! Tips fra meg, planlegging!! Lag deg ei bok der du starter hver uke med å lage middagsliste, evnt. trimplan, pluss at jeg har også lagt inn andre ting som skal gjøres denne uka, feks. trening til barna, bursdag og slikt.... -det gjør liksom ting mer oversiktlig!

 

Lykke til!

 

Jeg tar det litt slow akkurat nå, prøver å holde vekta stabil noen uker, men fra slutten av september skal jeg hive meg til og begynne på mine siste 10 kg![/quote']

 

Det var så kjekt å lese at det går an å gå såpass mye ned i vekt på et år! Det er det jeg ønsker selvfølgelig, hvem gjør vel ikke det? Så takk for den oppmuntringen, den er alltid velkommen!

 

Lykke til med de siste 10 kg!

 

hilsen tsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da var 3 kurskveld overstått. og enda en kilo borte vekk (for alltid!håper jeg)

 

startvekt 1 veiedag: 105,8 kg

2 veiedag: 105 kg

3 veiedag: 104 kg

 

nedgang = 1,8 kg --> det vil si at nå gjenstår det 8,2 kg til jul. det skal jeg jobbe ræva av meg for å klare!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på vekten i dag, hadde gått opp, tror den viste (det var mørkt) 125,5, opp fra 124,7. Men jeg prøver å trøste meg med at muskler veier mer enn fett. Tror jeg bør begynne å måle meg. Så ser jeg om det er muskler eller fett som gjør at jeg går oppover igjen. JEG VIL NEDOVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Til alle andre som er flinkere enn meg, ha en super dag. :)

 

Stooor klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Minus 10 til jul??? Anyone???

 

Jeg begynte på 128,3 og i går landet vekten på 123,3! Jeg har gått ned 5 kg siden slutten av august, tror det var 24.8?? Men jeg er halvveis. Johooo!

 

Noen andre?

 

Klem fra Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!;)

Ja, der var jeg ferdigferiert for i år. Har vært på rivieraen og hatt en fantastisk ferie! Men det har vært MYE spising, drikking og bilkjøring.... -og jo lenger ut i ferien det gikk, jo større og større blei utskeielsene, føler jeg.....

 

Dette har iallefall medført at vekta har gått opp noen kg, så nå viser den totalt -31,9..... Men, men, var helt forventa. Når man putter inn mye fett og sukker, må man godta at vekta går opp!

 

Men igår begynte jeg på den normale hverdagen igjen, med trimming, planlegging og normal mat, så dettan skal gå flott!! Skal prøve de første ukene og ikke skrive ned hva jeg spiser. Jeg har jo skrevet ned dagsplan i nesten et år og føler jeg må prøve å kunne ha oversikt uten og, skal vel ikke skrive ned hva jeg spiser for resten av livet, vel..... Men går det ikke så bra, begynner jeg rett med skrivinga! Skal prøve å ikke veie maten noe særlig heller, men samme her, hvis det ikke går som jeg ønsker, er det på'n igjen!

 

Motivasjonen er oppe og jeg er sååååå klar for å gå ned noen kg frem til jul! Hvis vekta viser minus åtte kg til jul er jeg kjempefornøyd!! Så -40 totalt frem til jul, det går jeg for!

 

Vil bare ønske alle som holder på, lykke til fremover, dettan klarer vi!! ;)

 

-Titti-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei titti... Det å skrive ned etter en utskeielse periode, er antagelig det lureste du gjør... Man har vendt deg til mere mat enn normalt, så sultfølelsen kommer kanskje til å være der noen dager...

jeg har vel gått ned ca 4,2 kilo siden i juli, så målet er enda innen rekkevidde med -10 kilo til jul.

Ha en fin uke alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har strevd litt i det siste, og har nok lagt på meg nokre kg. igjen, etter å ha vore flink og gått ned ca. 10 kg. i vår.

Ny vegedag i morgon, 1. oktober, mål - 8-10 kg. til jul. Eg er spent på kva vekta viser i morgon, men startar friskt påan igjen, med sunn mat i mindre porsjonar. Trimminga er eg ganske flink med, trenar/trimmar ca. 5 timar pr. veke (7 timar denne veka :rolleyes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...