Gå til innhold

19 Juli - 19 desember = 10 KG NED !!!


Gjest DaimBolle

Anbefalte innlegg

jeg syns du er kjempe flink mayca.

 

jeg har klart å gå ned 1 kg denne uka' date=' så jeg er endelig i gang hurra. og med de første kg vekk så kom det masse motivasjon.

og 1 kg vekk betyr att jeg får trekke ett hjerte. er som en liten unge med belønnings system.

 

har klippet ut 30 hjerter, og bak på dem står en belønning, for hver kg får jeg ett hjerte. det kan være alt fra kino til blomster til att samboeren min går en tur sammen med meg.

 

så i da får jeg mitt første hjerte he he[/quote']

 

 

Guri malla så kjempestilig system du har - det vil eg kopiere, for det hørtes knall kjekt ut. Skal hjem å foreslå det for samboeren i dag, så kan han også være med å skrive på forslag.

 

Lykke til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Da var enda ei uke gått og jeg har vært på vekta..... Den viste -1,1 kg :) Er suuuuperfornøyd!! Da har jeg akkurat minus 35 kg blank idag, -føles helt herlig!! Har også denne uka skeiet ut med noen glass vin, et par soft-is, et par andre iser , pluss et kakestykke, men det viser seg at jeg 'tåler' det når jeg holder den aktiviteten jeg har nå, -og ellers er flink!

 

Ønsker alle ei flott uke og stå på jenter, planlegg og kos dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Eg vil gjerne vere med på dette :) Ned 10 kg. til jul ville vore supert.

 

Eg er 39 år, går ikkje på kurs men prøver å leve sunt og trene, for å komme inn i ein sunn livsstil.

I løpet av dette året har eg gått ned nesten 13 kg, men har lagt på meg eit par kilo no i ferietida. På tide å ta seg sjølv i øyra og komme inn igjen i dei gode vanane :)

 

Mitt mål: 115 kg. til jul

 

Status så langt:

24.07.07, vekt 124,4

30.07.07, vekt 124,7 :/ ikkje bra.

 

Masse god inspirasjon å finne her inne, eg har fått god hjelp av å lese her, og registrere mat og trim. Det er ein del å lære av det, iallefall for meg.

 

Ha ein fin kveld, folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Trenger motivasjon nå, og dette er det jeg trenger:) Jeg har holdt på og gått ned i vekt i cirka ett år sånn ordentlig, men denne sommeren har det gått dårlig. Mye utskeielser og lite trening.

 

Jeg er 21 år gammel og altfor stror... Skal ned over 20 kilo for å si det sånn:) Trenger å gå ned 10 kilo til jul! Så dette passer bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mot til å vært på vekta, så vekta er 99,5.

Jule målet er 89,5.

 

Jeg er ei dame som er 36 år, bor i Bodø.

Jeg er 1,63 høy.

 

Går jeg ned mer før til jul er det bonus:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag og ikke en eneste minus, men heller ikke i pluss.

Men kan vel regne med noen stille uker innimellom.

Jeg har jo ikke samme veiedag som resten av dere, men det går vel greit??? Er så vandt med lørdag som veiedag nå-

Lykke til videre

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

nå har jeg akkurat vært på en ukes ferie med snoperier og god mat og frikke. har fortsatt 2 uker til med fri, men skal bli flinkere til å trimme. har hatt meg noen gode sykkelturer men de veier desverre ikke opp for alle kaloriene som går inn i munnen.

 

men jeg tenker som så at litt må man unne seg i sommerferien sin. får ta av igjen de kiloene kjapt som fy når jeg kommer i siget igjen fra den 20 aug. trøster meg med at jeg har vært og skal være mye flinkere i år enn jeg har vært noen gang. har fått en helt ny livsstil som jeg prøver å holde på! har laget meg en liste over mål og en slagplan for utvikling utover høsten. som at jeg må bli flinkere med måltidsrytmen, og det å variere maten litt mer.

 

gruer meg til veiing i morgen men nyter ferien!!!

kjekt å se at vi har blitt flere her inne. velkommen skal dere være. 10 kg før jul!! skål for den (med vann selvfølgeli!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... prøve i alle fall!

 

Jeg er 32 år, 174 cm høy

Har veiedag i morra, - så jeg får ikke lagt inn eksakt vekt før da!

 

Går jeg ned 10 kilo før jul hadde det vært supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

startvekt 19 juli: 103 kg

etter 1 uke: 101,5 kg

etter 2 uke: 102,9

nedgang totalt: 100g

 

litt kjedelig dette her ja men ikke så uventet. har hatt en skikkelig ferieuke med mye god mat og drikke + snop. så selv om jeg har vært aktiv så sniker vekten seg oppover. men jeg tenker som så at dette var litt fortjent kos i ferien og nå skal jeg være flinkere siste delen og så er det rett på kurs! er skikkelig motivert og klar for å gå tilbake til gramvekt og streng disiplin...føler jeg er godt inne i denne nye livsstilen min med sunn mat og trening men er diverse ting og tang og uvaner som må arbeides mer med, ikke minst tankene mine. føler jeg har et stykke igjen før jeg får vridd tankene med meg og akseptere mitt nye liv og min nye fysikk. hehe

 

håper det går bra med dere andre og at dere har en super sommer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det ikke bra nei. Har mest lyst til å ikke å skrive, men jeg lovet meg selv å være ærlig for å se om det kanskje hjelper litt på selvransakelsen. Skikkelig knekk i ferien kan man si, og kan vel nesten ikke huske sist jeg spiste så mye usunt. Ikke bare min egen feil, da valget stod mellom å spise usunt eller ikke spise i det hele tatt. Ikke ble det noe annen trening enn å gå et par trilleturer frem og tilbake fra hotellet til byen + mye gåing i fornøyelsesparken. Føler meg mer oppblåst og elendig enn på lenge. Vet ikke om det har noe med at tante Rød ventes om et par dager, men det er ingen trøst i så fall. Dagens vekt; 128,5 kg!!! 4 kg opp! Finnes det noen større demotiverende vending? Hadde det enda vært et par kg opp. Men ALT jeg har jobbet hardt for den siste mnd kom tilbake "over natta". Nesten så jeg ikke skjønner det. Har det virkelig så stor effekt å spise usunt i kun 1 uke? Det finnes derimot ikke noen vei tilbake, så jeg får bare reise meg å gå fremover med hodet hevet så godt jeg kan. Er glad hvis jeg kan si jeg veier under 120 kg til jul. DA skal jeg være fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Koseklumpen ikke moro det der. Har det sånn selv også.

Gårdsdagens vekt var 100,5 så her har jeg gått opp istede for ned. Men har virkelig tatt meg selv i nakken nå, og skriver og veier alt. Mye av dette som har kommet på , er nok en del vann så det forsvinner sikkert fort igjen.

Men lykke til alle sammen her inne og ha ei super uke alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle
Her går det ikke bra nei. Har mest lyst til å ikke å skrive' date=' men jeg lovet meg selv å være ærlig for å se om det kanskje hjelper litt på selvransakelsen. Skikkelig knekk i ferien kan man si, og kan vel nesten ikke huske sist jeg spiste så mye usunt. Ikke bare min egen feil, da valget stod mellom å spise usunt eller ikke spise i det hele tatt. Ikke ble det noe annen trening enn å gå et par trilleturer frem og tilbake fra hotellet til byen + mye gåing i fornøyelsesparken. Føler meg mer oppblåst og elendig enn på lenge. Vet ikke om det har noe med at tante Rød ventes om et par dager, men det er ingen trøst i så fall. Dagens vekt; 128,5 kg!!! 4 kg opp! Finnes det noen større demotiverende vending? Hadde det enda vært et par kg opp. Men ALT jeg har jobbet hardt for den siste mnd kom tilbake "over natta". Nesten så jeg ikke skjønner det. Har det virkelig så stor effekt å spise usunt i kun 1 uke? Det finnes derimot ikke noen vei tilbake, så jeg får bare reise meg å gå fremover med hodet hevet så godt jeg kan. Er glad hvis jeg kan si jeg veier under 120 kg til jul. DA skal jeg være fornøyd.[/quote']

 

 

Dette var ikke noe kjekt!! og det er skikkelig skremmende å se hvor mye en uke "på kjøret" kan gjøre med vekten. jeg har også gått opp nå denne uka og har fortsatt 2 uker med ferie og fristelser igjen....

men vi får satse på at Rina har rett og at mye av det er vann som forsvinner fort igjen.

skal du begynne på nytt kurs nåi høst eller holder du på for deg selv??

jeg skal på nytt kurs (nr 3) den 27 august og gleder meg. prøver i disse dager å finne motivasjon ved blant annet å lese over kursbok 1 og 2...prøve noen klær som jeg brukte når jeg veide 120..for å se at jeg HAR krympet selv om det ikke alltid føles sånn.

 

og så prøver jeg meg på litt selvransakelse, inspirert av Rinas tråd, hvor jeg reflekterer over hvilken person jeg vil være, både utvendig og innvendig...hvorfor har jeg blitt feit? hva må jeg forandre for å gå ned i vekt og klare å bli der i fremtiden... tenke positivt!!

 

du har gått på en smell denne uken men det gagner ingen om du gjemmer hodet i sanden, rett deg i ryggen og si til deg selv at dette var en velfortjent ferie med det kos som hører til og at nå er det snart høst og tid for å stå på videre frem mot julebord, familiemiddager osv...jeg skal i vertfall møte opp og være stolt av hver eneste kilo som har blitt svidd bort siden sist jul!!

 

lykke til denne uken! trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker allerede litt forskjell. Med vann skal vann fordrives heter det, og det er nok rett. I dag viste vekta 126,8 kg. ;) Så litt lettere til sinns i dag. Det er nå det er lett å trøstespise fordi man synes litt synd på seg selv. Prøver å unngå det selv om det er litt hardt. Men jeg ser bare fremover nå og blir fortsatt med på -10 kg før jul. Men jeg tror jeg får ta utgangspunkt i 128,5 kg og heller si 118,5 kg som mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

116,5. Så målet til jul er 106,5!

 

Har gått opp 1,6 kilo i løpet av 3 uker ferie. Kom hjem og ble skikkelig forkjøla samme dag, - og fikk besøk av "tante rød" i går, - så jeg håper noe av oppgangen skyldes dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny veiedag i denne tråden

start: 115

1 uke: 113,5

2 uke: 113,5

3 uke: 113,0

 

Ned 0,5 kg og jeg er kjempe fornøyd, hadde venta opp og ikke ned. Skal sette meg skikkelig i gang igjen nå til uka, da begynner høsten igjen og håper jeg får bedre oversikt over mat og hvor mye igjen. Har vært slapp nå i sommer, våkna sent og ikke fått i meg fem måltid til dagen, men nå er det snart tidlig opp igjen og håper det hjelper.

Lykke til videre alle sammen

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegedag for meg i dag, men vekta har klikka! Den varierte innanfor 5 kg når eg gjekk på i dag, eg fann ikkje ut kva som kunne vere rette tal. Den har tulla lenge,så det er vel på tide med ein ny, tenkjer eg!

 

Eg brukar målebandet i tillegg til vekt, og der hadde eg krympa litt, så eg håpar eg ikkje har lagt på meg. Inntil eg får skaffa meg ny vekt, må eg stole på dette. Eg får difor ikkje lagt inn noko her, men eg har følgjande tal frå før:

 

Mitt mål: 115 kg. til jul

 

Status så langt:

24.07.07, vekt 124,4

30.07.07, vekt 124,7 :/ ikkje bra.

07.08.07, vekt 124,1

13.08.07, vekt ???, men det minste eg har vore i cm. hittil :)

 

Lykke til, alle de andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

Jeg og satser på å komme tilbake me sterkere tall om en uke. for jeg er ennå på ferie og skal ikke hjem til badevekten før på søndag...gruer meg ja..vet det har kommet på igjen noe flesk...håper det er fort gjort å svi av igjen...er klar for nye tall og å komme meg under 100 kg..

 

stå på videre jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag....og står stille igjen.

Er så typisk. Vel hadde egentlig venta oppgang da, så er jo litt fornøyd, men skulle ønske jeg kunne fått litt minus på vekta igjen.

Men får prøve igjen neste uke. Gir ikke opp av litt stilleståing:)

 

Lykke til videre alle sammen

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

Nå er ferien over for i år og vekten viste:

104 kg... så nå er jeg 1 kg over det jeg var 19 juli...menmen...nå er det hardt mot hardt!!! har vært kjempeflink i dag og drukket myyyye vann...føler et behov for å rense av meg feriekcal og syndige tanker og godis..hehe

 

nå er jeg i gang igjen og de ekstra kiloene skal bort fort som f... og så er det å fortsette i den gode stimen!!

 

dette skal jeg klare!!

hvordan går det med dere andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vettu jeg syntes du har vært flink i sommer jeg. 1 kg opp syntes jeg du skal være fornøyd med. Det som er så flott med deg er jo at du er så positiv og gyver løs igjen. Dette er jeg helt sikker på at du klarer. Stå på.

JEg for min del venter en uke før jeg går på vekta. Jeg startet opp på torsdag så da venter jeg.

Ønsker deg masse lykke til

Klem Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Jeg henger meg på her. Har ikke veid meg i dag, gjør det i morgen, men jeg vil SVÆRT GJERNE ned 10 kg frem til jul, 10 kg er mitt første delmål. Og til hun som har et belønningssystem, det er en kjempegod og morsom idé! Den vil jeg kopiere. Så jenter, jeg er også igang nå, supermotivert. Jo mer jeg leser det andre skriver, jo mer motivert blir jeg, og det er virkelig topp. Heia, heia til oss alle sammen.

 

Sprudlende klem fra tsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...