Gå til innhold

En ny start!


Gjest K30

Anbefalte innlegg

glemte å skrive ned hvor mange skritt det ble i går, 6559. idag har det blitt litt mere, fant ut at telleren måtte sitte ned på sokken når jeg sykla.;10708.

tenk nå er det helg igjen, hvor blir dagene av?

snart er det jul, og er begynt å tenke på gaver, julekaker, nye klær..??!! har ikke vært og handla nye klær etter vekttapet, har jo tenkt å gå ned mer. men har funnet fram klær som jeg har følt vært for trange.artig å se at de passer og noen er for store.

har 10,6 trimpoeng så langt denne uka så må bare stå på videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Nei, her har ingen gitt opp.Det har bare vært så utrolig hektisk de siste dagene.Dessuten har jeg vært inne og prøvd å skrive, men pga. dataproblemer har det ikke lagret seg.

 

Tenkte jeg skulle gi en liten ukesrapport.

Jeg har vært flink til å spise hver 3.-4. time, men har ikke fått i meg nok grønt i helgen. Jeg har drukket mye vann dvs 2.5-3 liter hver dag og kun Pepsi max etter at vannkvoten er drukket. Jeg har nå 15.1 trimpoeng denne uken, det blir kanskje litt mer siden jeg skal trene litt Pilates senere i kveld.Ellers er alle andre delmål nådd. Jeg er godt fornøyd med uka sett over ett. Nå er det bare spennende om dette slår positivt ut i morgen. :)

 

Går det bra med deg trulsi?:)

 

Titter innom senere i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koselig at du fikk tid og at dataen fungerer igjen. Trur ikke at det har gått så bra med meg. Har vært slapp til å trene så det har ikke blitt mange trimpoeng i helga. skritt-telleren motiverer meg veldig, men den er fri for batteri, og æ har ikke fått ordna det. spiser ikke mere enn jeg skal,men sitter mye i ro. Men mandag er treningsdag for meg og det er godt. Kjenner på beltet i buksa at midjen har blitt smalere og det er jo deilig. Sitter i mange verv og har vært nødt til å være på noen møter i helga.

blir spennende og veie seg på tirsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag og veiedag.

I dag viste vekta 95.0kg dvs 1,8kg ned.

Totalt har jeg nå gått ned 4.8 kg siden 24/9 og er 13.5 cm smalere rundt midjen.

 

Titter innom senere og skriver litt om planene for uka.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempebra jobba!!! det går så det suser. du må være utrolig stolt og glad, tenk ka du har klart på så kort tid. dette er iallfall den beste motivasjon som du trenger for å forsette i samme sporet.

æ har veiedag i morra, men æ føle at æ ikke har gått ned noen kilo. det går greit med maten men dårlig med trimmen. vel, vi får se skal rapportere vekta inn i morra kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen, og takk for oppmuntrende ord.

Jeg har trent Pilates tidligere i kveld og skal nå sette meg ned og se på Die hard 4. Har bestemt meg for å fortsette med samme opplegg som forrige uke. Skriver mer senere.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg merker det godt på klærne.Jeg må bruke belte for at buksa skal sitte pent på, og jeg kan ikke huske sist jeg har brukt belte på en bukse til annet enn pynt.:)

 

Takk for oppmuntrende ord!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en flott nedgang :)

Så deilig det må være å ta ett så stort hopp på vekta..

Du er knallflink altså.

 

Gleder meg til å se de tallene på vekta jeg også, 10 kg igjen dit så det tar nok litt tid ja..

 

Ha en flott uke

 

Chicago.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for en koselig hilsen.

Ja, det er gøy når man tar slike hopp, men det er jo gjerne et resultat av at man har stått stille uka før.Slik er det ihvertfall her i gården. ;)

 

Håper at det går bra med deg også, skal titte innom tråden din senere i dag.

 

Ha en fortsatt fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ har veiedag i morra' date=' men æ føle at æ ikke har gått ned noen kilo. det går greit med maten men dårlig med trimmen. vel, vi får se skal rapportere vekta inn i morra kveld[/quote']

 

Hvordan går det med deg?

Håper at motivasjonen fortsatt er på plass!!!;)

Venter på en liten rapport vet du.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går sånn passe med meg. er vel kommet inn i en dårlig periode. hadde gått ned 400 gram sist tirsdag og 2 cm inn i midjen. det er jo bra at vekta viser ned, det e æ glad for.

har ikke problemer med maten, der er jeg nøye på ka jeg spiser, men det er vel trimpoeng som ikke alltid blir som tenkt. også får jo vi damer lett dårlig samvittighet for ikke å strekke til, og når jeg ikke klarer å gjøre det jeg har satt som mål så mister jeg motet. men æ e jo stolt av å ha gått ned nesten 11 kilo totalt så at det butter litt i mot ei uke eller 2 er vel ikke uvanlig. hovedsaken er jo å ikke øke noe. mensen har jo også noe å si og den har jeg nå. er stadig vekk inne på tråden og leser, men det er ikke alltid jeg har noe å skrive om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du tok turen innom,vet akkurat hvordan du har det.

Gratulere med nedgangen denne uken, 11 kg totalt er kjempe flott.:)

 

Jeg har også slitt litt de siste dagene, alt er litt tyngre på en måte.Tror det har noe med mørketiden å gjøre jeg.;)

Men nå har jeg akkurat kommet inn fra en times tur med stavene, så nå føler jeg meg litt lettere til sinns:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må sette opp noen mål for advent og jul. Det viktigste blir for meg å klare trimpoeng hver dag. Målet er 2 trimpoeng for dag fra i morgen av og til over jul. det kan jo bli enklere sagt enn gjort,men jeg føler at nå må jeg være strengere med meg selv når det gjelder trim. Målet blir jo å og ikke gå opp i vekt, kanskje den går litt ned eller viser det samme. men enda er det jo tid til å gå ned mer før jul. skal på julebord 14. desember, kanskje ned 3-4 kg til da..

 

har noen andre satt noen mål framover? det kan jo være godt å få noen tips her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slengt meg med på tråden "Fellesmål 4kg før jul".

Jeg prøver å få trimpoeng hver dag, men det overordnede målet er minimum 14 poeng i uka. Til nå har jeg klart 11.9.;)

 

Jeg skal sette meg ned og legge en slagplan for tiden framover nå i løpet helgen hadde jeg tenkt. Så jeg titter innom senere og skriver ned noen ord om hva jeg har kommet fram til. Vi får stå sammen slik at vi unngår de største fristelsene i adventstiden.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat kommet inn fra en laaang tur med stavene i meget raskt tempo, noe som resulterte i 6.7 trimpoeng. Så nå er jeg oppe i hele 18.6 trimpoeng denne uka. Totalt på underkant av 7 uker 103,8 trimpoeng.;)

Nå står trimtre nr 2 klart til og fylles.Jeg har satt meg som mål og fylle tre nr 2 før nyåret.:)

 

I dag har jeg laget "skinkesnurrer" (GR oppskrift) noe som falt i smak hos både barn og voksne. Denne oppskriften anbefaler jeg på det sterkeste. Man kan bytte ut skinken med karbonadedeig hvis man ønsker det, uten at det endrer kcal. innholdet noe nevneverdig (har sjekket det på kalkulatoren).:)

 

Ønsker alle som er inne på tråden en riktig fin lørdagskveld.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du gjør er å registrere all trim inn på dagsrapport. Dette vil automatisk bli lagret og når du har opparbeidet deg 7 trimpoeng vil du få et eple på treet ditt. Du får altså et gulleple hver gang du oppnår nye 7 trimpoeng.:)Håper at dette var til hjelp, hvis du ikke får det til må du bare spørre igjen.;)

 

Hvordan har det gått med deg i helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må inn på dagsrapporten for å finne ut av det. registrerer jo all trim der, men har likevel ikke skjønt de eplene på treet. merkes de av selv når jeg registrerer trimpoeng, eller må jeg gjøre det selv? gull-epler har jeg ikke sett noe av. skal sjekke dette etterpå. det har gått ok i helga. har spist litt eplekake siden det er farsdag, men ellers bare spist "rett". har vært 1 time i idrettshallen og spilt badmington, og det var jo god trim.

hvordan har det gått hos deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gulleplene skal komme opp av seg selv.Jeg sliter for min del med vektkurven min den vil ikke registrere de to siste veiingene,akk ja.

 

Jeg har vært på vekta i dag igjen, og denne gangen viste den hele 2.0kg ned.Så i dag smiler jeg i kapp med sola.;)

Totalt har jeg nå gått ned 6.8 kg og 15 cm rundt midjen.I uka som gikk fikk jeg hele 23.9 trimpoeng, og jeg er av den grunn stolt som en hane.:)

 

Nå må jeg skynde meg å gjøre meg klar til jobb.

Titter innom når jeg kommer hjem.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk resultat da ;)

2 kg ned er kanonbra.. Du er jo veldig flink da, også så mange trimpoeng!!!

Stå på videre!

 

Skinkesnurrene bakte jeg også her en dag og de er bare knallgode:)

Veldig greie å ha med på tur og i matboksen også..

 

Ha en flott uke

 

Chicago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...