Gå til innhold

En ny start!


Gjest K30

Anbefalte innlegg

Ja' date=' gulleplene skal komme opp av seg selv.Jeg sliter for min del med vektkurven min den vil ikke registrere de to siste veiingene,akk ja.

 

Jeg har vært på vekta i dag igjen, og denne gangen viste den hele 2.0kg ned.Så i dag smiler jeg i kapp med sola.;)

Totalt har jeg nå gått ned 6.8 kg og 15 cm rundt midjen.I uka som gikk fikk jeg hele 23.9 trimpoeng, og jeg er av den grunn stolt som en hane.:)

 

Nå må jeg skynde meg å gjøre meg klar til jobb.

Titter innom når jeg kommer hjem.:)[/quote']

 

 

For ett kjemperesultat!!! Bra jobbet. Men med 23,9 trimpoeng så var det fortjent spør du meg! Oj, 15 cm i midjen er bra!!! Jeg har gått ned 14 tilsammen der. Håper det kan løsne litt der. Men uansett så kjennes det på buksa, ikke sant??

 

Lykke til videre i uka!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Takker og bukker for oppmuntrende ord.;)

 

Jeg må jo si at det er kjempe gøy når vekta viser litt større sprang slik som den gjorde både denne uken og uken før det.Men så har den jo også stått temmelig stille i tiden før det.

 

I dag har det vært ganske hektisk så jeg har kun klart 1 trimpoeng.Men jeg har gått nesten 17000 skritt, så jeg har jo fått beveget meg en god del for det. Har akkurat fått ungene i seng og er selv ganske sliten, så jeg tror nok det blir tidlig kvelden i dag.:)

 

Kommer sterkere tilbake i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, denne uken ser det ut til at det blir lite med trimpoeng.Jeg har jobbet en del denne uken, og min bedre halvdel jobber ettermiddags/kveldsvakt, så da er mor hjemme med barna alene. Dessuten har uken blitt fylt opp med ulike aktiviteter som barna er med på.Når kvelden har kommet har jeg rett og slett ikke hatt krefter igjen. Jeg har t.o.m. sovnet under nyhetene et par kvelder.

 

I helgen skal jeg bruke all min energi på å pusse opp.Ungene skal sove hos farmor slik at vi kan få malt lister og satt dem opp.Vi har et håp om at huset skal være helt ferdig til jul.Men det er mye tidkrevende jobb igjen, så vi får se.:) Det kan jo hende at jeg får presset inn litt trim i løpet av helgen også,slik at jeg i hvertfall får ett eple på treet mitt.:(

 

Hvordan går det med dere andre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, det er travle dager hos mange nå. Jeg har hatt mye å styre med jobb og privat. vi holder også på med utbygging av huset og det skal males, vaskes og ryddes i de fleste rom.vi har bygd ut 2 soverom og ei stue, og ungene har bytta rom så mye å ta vare på er det.

har gått ned 2 cmtil i midjen, men den syke vekta mi og også til foreldrene mine funker ikke, så æ har ikke fått veid mæ på over ei uke. vel, kansje det blir hyggelig å veie seg igjen etter så mange dager. har syk unge så det har blitt lite trimpoeng i dag. skal jobbe mere med det i helga. vi må bare huske på at noen kcal forbrenner vi når vi jobber med oppussing,alt er bedre en å sitte i godstolen å se på tv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg på plass igjen.I helga har jeg forbrent kcal ved å pusse opp.Jeg har malt og malt og malt og malt enda litt til. Nå ligger det å flyter lister rundt omkring i hele huset, for vi rakk selvfølgelig ikke alt vi hadde planlagt. :)

 

Ellers har jeg dessverre fallt litt tilbake til gamle synder i helgen. Jeg har jeg spist alt for få måltider. Jeg har holdt meg innenfor kcal totalt i løpet av dagen, men de er blitt brukt på relativt usunne ting som pølser og pizza ol. (Det har rett og slett ikke vært rom for matlaging.)

Nei, huff og huff, dette var ikke bra.

 

Mål for denne uka blir derfor som følger:

- minst 14 trimpoeng

- minst 2 liter vann om dagen

- 3-4 sunne måltider hver dag

 

Jeg vet at uka blir meget hektisk, samt at jeg nok en gang får besøk av min månedlige venninne, så dette blir utfordrende nok å få til ved siden av oppussingen.:(

 

I morgen er det veiedag igjen. Jeg merker på kroppen at mensen er på vei,så jeg snikveide meg på fredag og vekta viste da en fin nedgang, men siden den tid har kroppen sanket en del vann,så det gjenstår å se om jeg får noe resultat på vekta denne uka. Tar det egentlig med knusende ro for nå har jeg jo gått ned 3.4 kg de siste to ukene, så det er jo ikke så rart om vekta stopper litt opp, i hvertfall ikke denne uka.:)

 

Håper det går bra med dere andre som titter innom!?!

Ha en fin kveld/natt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viste 0.5 kg ned og landet på 92.5 kg (7.3 kg totalt). Meterbåndet viste på sin side 88.5 cm dvs. 16.5 cm mindre enn da startskuddet gikk 24/9.:)

 

Jeg har nå fått mitt venta besøk så jeg må si meg godt fornøyd med resultatet selv om det ligger hele 1.5 kg over det jeg veide på fredag. Vet jo at dette er vann.:(

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fortsetter med nedgang du :) Knallbra.. Over 7 kg på 8 uker er jo merkbart da. Særlig cm merker du nok ja. Fortsetter du sånn så er jo ikke målet så langt unna :( Deilig..

 

Jeg har vært på spinning i dag tidlig så jeg er proppfull av energi og klar for en ny mager uke :)

 

Vi snakkes.

 

Chicago.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som starter dagen med spinning.:)

Det har jeg langt i fra gjort.Jeg har ligget på sofa´n med et pledd over meg det meste av formiddagen.Bihulene verker og jeg har blødd neseblod tre ganger, så da var det bare til å ta det med ro.

 

Hvordan går det med deg ellers da?:)

Titter innom på tråden din jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supert at vekta går nedover. men det er vel så viktig og veldig motiverende at cm også forsvinner.

synesdere er veldig flinke å trene, og det virker som dere har flere muligheter til forskjellige treninger. jeg er nok ikke så flink til å tenke alternativ trening nå når det er så glatt ute. det går nesten ikke ann å gå til bilen engang her jeg bor. har 2 timer med volleyball i kveld og det gleder jeg meg til. har vært så svimmel i dag, det er ei låsning øverst i ryggen som er årsaken til det. har hatt fri fra jobb i dag og ungene fri fra skolen så det har blitt litt kos og spill ilag.jeg har gått ned 600 gram og vekta viser 87 kg. har gått inn i cm rundt midjen siden oppstart 28.8 17 cm, og det må æ jo være fornøyd med. bare rundt lårene har jeg gått inn 8 cm.og da merkes det på klærne..:) skal på julebord 14. desember og nå er faktisk bekymringen om jeg passer noen "pen" klær eller om jeg må kjøpe nye. har ikke så lyst å kjøpe nye da jeg har tenkt å gå mere ned. men dette er jo positivt- før var det jo man lurte på om man passet noen klær som man trivdes i .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med 600 gram minus.:)

 

Her på Østlandet er det nå pluss grader igjen, så det er ikke så glatt for øyeblikket.Men problemet kommer jo ganske snart nedover hit også, så det gjelder nok å legge en slagplan for hvordan jeg skal trene da. En ting er sikkert det blir ikke noe treningsstudio i hvertfall.

 

Du har jo vollyballtreningen da Trulsi, hver mandag i to timer etter det jeg har forstått, det er jo noe det da.Sosialt er det jo også.

 

Du får ha lykke til i uken som kommer, desember nærmer seg med stormskritt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viste 0.5 kg ned og landet på 92.5 kg (7.3 kg totalt). Meterbåndet viste på sin side 88.5 cm dvs. 16.5 cm mindre enn da startskuddet gikk 24/9.:)

 

Jeg har nå fått mitt venta besøk så jeg må si meg godt fornøyd med resultatet selv om det ligger hele 1.5 kg over det jeg veide på fredag. Vet jo at dette er vann.:)

 

Ha en fin dag!

Hei på deg! Jammen har du gått ned mye på kort tid!!! Meterbåndet; viser det midjemål?? Regner med det. Gleder meg til å få midje igjen, jeg! Håper formen er ok med neseblod, "besøk" og bekkenløsning...Dissse kombinasjonene pleier å være dårlig. Stå på! Neste uke mister du masse vann igjen!

 

Lykke til, vi skrives!

 

Klem fra xXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er du blitt av? Tidlig juleferie? Snødd inne??

 

Klem fra XXL

 

 

Nei, jeg er verken snødd inne eller har tatt en tidlig juleferie, men telefon linjen har hatt brudd i noen dager så da har jeg ikke kommet inn.

 

Takker og bukker for en hyggelig hilsen.

Jeg må innrømme at jeg har hatt en tøff uke. Motivasjonen forsvant sånn helt plutselig, og hodet satt med et "ønske" om å gi etter for div. fristelser, noe jeg også har gjort ved et par anledninger.

Da min bedre halvdel kom hjem med en pose med Nidar Julefavoritter stoppet det ikke med bare en bit for å si det sånn.

Jeg har i løpet av helgen klart og snu trenden og er igjen på rett vei, men er fortsatt meget irritert og skuffet over meg selv.

Trimpoengene denne uken har kommet fra hard jobbing i hjemmet med maling og oppussing, samt gåing på jobben. Jeg kjenner at jeg er mer motivert, og har et sterkt ønske om å prøve å ha en super uke nå siste uka i november.;)

 

Hvordan går det med deg?

Et lite spørsmål til. Sliter du mer med bekkenet i forbindelse med menstruasjon?

 

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapport for uke 9

 

Minus 1 kg, totalt 8.3 kg, samt totalt 18 cm mindre rundt midjen.;)

Nå har jeg 1.6 kg igjen før jeg ser 89- tallet og jeg håper at jeg når det før jul.

 

Dagen har gått greit så langt, men det har blitt lite vann.

 

Titter innom senere.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også akkurat opplevd som deg at hodet ikke helt hang med. Jeg hadde så innmari lyst til å gi etter for alle lyster , noe jeg selvfølgelig også gjorde :D

Sønnen min hadde så lyst på Mc Donalds så da ble det en burger der med litt fries også.. Sikkert 1000 kcal på en middag....

smakte godt der og da men følte meg tung og uvel etterpå... Men det frister nok ikke på en lang stund igjen nå....

 

Du har jo vært flink og tatt deg sammen igjen og det gav jo gode resultater :)

Flink er du!

 

Ha en flott dag og helg når den tid kommer....

 

Chicago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta stod stille denne uka dvs.91.5 kg, mens midjen har blitt redusert med 1 cm til 19 cm totalt.

Litt surt siden jeg har jobbet hardt og vært veldig flink med maten.

Denne uka fikk jeg dessuten 22.3 trimpoeng.

Akk ja,får ta det som et tegn på at vekta stabiliserer seg.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenge siden sist. det var utrolig med trimpoeng på deg. jeg er imponert!! det går bare bra med meg. har ikke så mange trimpoeng pr uke som du,men jeg er flink med maten og spiser nesten hver dag så mye som jeg bør. vekta har gått ned til

85,2 og den var 98,5 for 3 mnd siden. så jeg er veldig fornøyd.

hvor mange kcal spiser du pr dag siden du trener så mye?

stå på videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at det nærmer seg jul for nå er det full aktivitet på alle plan.;)

Koselig at du tittet innom igjen Trulsi, alltid like hyggelig.

 

Nå er julerengjøringen fullført og jeg har endelig fått pyntet litt i huset. Formen har vært litt lunken i det siste så ting går litt saktere enn vanlig. Om halvannen uke starter juleferien her i gården og det skal bli deilig.Denne uken har det blitt veldig lite trim, men jeg har vært i full aktivitet hele tiden. Kostholdsmessig har ting gått greit kcal., men det har blitt litt få måltider. Jeg håper fremdeles på å nå julemålet og helst til den 19 des. for da ha jeg bestemt meg for å ta en "pause" fra opplegget frem til tom 26 des. Dvs., jeg har ikke tenkt til å gå helt bananas, men jeg skal slippe opp tøylene litt. Merker at jeg har blitt litt matlei, så da er det greit å skifte litt fokus. Jeg håper også at jeg få trent litt mer i den lille tiden som er igjen til jul, slik at jeg får fyllt mitt andre epletre før nyåret. Målet er å ligge på 89-tallet da det nye året starter.:)

 

Ønsker alle som titter innom en fin advents søndag.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er koselig med juleforberedelser. tenker litt på det du skrev om å ta en pause fra mat-registrering og kcalori telling. det er sikkert en god ide og det er sansynlig at jeg gjør som du. er også litt lei av å tenke hele tiden på hva man spiser og ikke bør spise. men jeg klager ikke for det går veldig greit. jeg har kommet over mange kneiker som jeg aldri trodde jeg skulle klare.vant ei marsipankake i går og serverte den til noen som var på besøk. klarte å la være å smake enda det er mi favorittkake.men jeg tenker fortsatt på den..

har foressten gått ned 3 kg denne uka. 82,2 stoppa vekta på og jeg fikk sjokk- kan det være sant??? det er minst 15 år siden jeg veide det samme. regner med at jeg begynner på hold-vekten-kurs i februar hvis ikke jula lurer meg opp igjen.trives som jeg er nå, så bare litt til ned, kanskje 5 kg til. ha ei nydelig adventstid alle sammen.

hilsen ei takknemlig husmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på vekta og jeg er kjempe fornøyd.

Vekta stoppet på 89.5 kg,minus 2 kg, noe som betyr at julemålet nå er nådd.Totalt har jeg siden 24/9 (11uker) gått ned 10.3 kg og er 19 cm smalere rundt midjen.;)

Nå gjelder det bare å klare og holde det over jula, slik at jeg kan fortsette veien ned mot 79-tallet når det nye året starter.:)

 

Gratulerer så mye til deg Trulsi som har gått ned 3 kg til.

Du er flink, stå på videre.:)

 

Ha en flott dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojsann, nesten 1 hel kg i uka. Du er bare råflink!!! Hva gjør du for å oppnå ett sånt resultat?? Veier og måler alt? Teller alt?

 

Gratulerer med oppnådd julemål!! Kjempebra!

 

Klem fra XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...