Gå til innhold

Flere som blir med?


Gjest Amie73

Anbefalte innlegg

Hei igjen :-)

Det ble bare 100 gr på meg i uka som gikk men det var jo ned.

Blitt lite gå turer på meg i det siste men svømmer 2 ganger i uka + rosentrening da. Gleder meg veldig til de skal åpne svømme halle her jeg bor igjen, det blir ikke før i januar har vi fått høre så får bare håpe det ikke blir mere uttsatt nå :-(

 

Ellers så går det greit her kunne nok vært litt mere motivert men har jo litt gnist enda så skal nok holde ut. Har faktisk gått ned 2 bukse str så det er VELDIG bra og får stadig høre at jeg er blitt tynnere i ansiktet også så det er jo motiverende i seg selv :-)

 

Hva med deg da? går det bra? Har bare kopiert ut vekt skjemaet fra januar av så den ikke skulle bli så lang.

Du får ha lykke til med veiinger så titter jeg innom igjen senere :-)

Ha en strålende uke.

 

 

15/01 Vekt 93,9 - midje 96 cm

22/01 Vekt 93,3 - midje 94 cm

29/01 Vekt 92,2 - midje 93 cm

05/02 Vekt 91,5 - midje 92 cm

05/03 Vekt 90,9 - midje 90 cm

12/03 Vekt 91,8 - midje 92 cm

19/03 Vekt 90,4 - midje 90 cm

26/03 Vekt 90,7 - midje 90 cm

16/04 vekt 91,8 - midje 91 cm

23/04 vekt 90,7 - midje 91 cm

30/04 vekt 89,6 - midje 90 cm

07/05 Vekt 89,9 - midje 90 cm

13/05 Vekt 90,0 - midje 90 cm

20/05 Vekt 90,4 - midje 90 cm

27/05 Vekt 88,5 - midje 89 cm

03/06 Vekt 88,0 - midje 88 cm

10/06 Vekt 88,4 - midje 89 cm

16/06 Vekt 87,1 - midje 88 cm

27/06 Vekt 87,3 - midje 88 cm

09/07 Vekt 87,7 - midje 88 cm

19/8 Vekt 90,2 - ikke målt .. Ekstar veiing

27/8 vekt 88,3 - ikke målt -- Sart på nyttkurs

03/8 Vekt 88,7 - midje 89 cm

10/8 Vekt 88,8 - midje 90 cm

17/8 Vekt 88,1 - midje 89 cm

24/8 vekt 88,5 - midje 88 cm

08/10 Vekt 89,1 - midje 88 cm

15/10 Vekt 87,7 - midje 88 cm

22/10 Vekt 87,4 - midje 87 cm

29/10 Vekt 87,2 - midje 87 cm

05/11 Vekt 86,8 - midje 88 cm

12/11 Vekt 86,7 - midje 88 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar

Jeg lurer på hvorfor grafen ikke funker.., kan det være pga jeg ikke la inn mål på mandagen i forrige uke, men heller tirsdagen? Ikke tilgang til pc på mandagen som er min veiedag... Nå viser ikke grafen de to siste ukene...

 

Håper noen kan hjelpe meg... Deprimerende å se den lille grafen jeg har gå opp, når jeg nå di to siste ukene har gått ned...

 

Takker for hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Titter innom igjen jeg :-)

 

Det går opp og ned her ja, men så lenge det går mest ned så er jeg fornøyd.

Hadde håpet på og runde 15 kg til jul men det kan bli hart siden det skjer så mye utover men skal prøve så godt jeg kan :-)

 

Hvordan går det med deg da Papaya? holder du fortsatt på med trening? her har det vært litt opp og ned på det også, men nå åpner svømmehallen min igjen denne uka så skal prøve og komme inn i rutiner igjen, men det skjer jo noe hele tiden så det kan bli litt tøft ser jeg.

 

 

 

15/01 Vekt 93,9 - midje 96 cm

22/01 Vekt 93,3 - midje 94 cm

29/01 Vekt 92,2 - midje 93 cm

05/02 Vekt 91,5 - midje 92 cm

05/03 Vekt 90,9 - midje 90 cm

12/03 Vekt 91,8 - midje 92 cm

19/03 Vekt 90,4 - midje 90 cm

26/03 Vekt 90,7 - midje 90 cm

16/04 vekt 91,8 - midje 91 cm

23/04 vekt 90,7 - midje 91 cm

30/04 vekt 89,6 - midje 90 cm

07/05 Vekt 89,9 - midje 90 cm

13/05 Vekt 90,0 - midje 90 cm

20/05 Vekt 90,4 - midje 90 cm

27/05 Vekt 88,5 - midje 89 cm

03/06 Vekt 88,0 - midje 88 cm

10/06 Vekt 88,4 - midje 89 cm

16/06 Vekt 87,1 - midje 88 cm

27/06 Vekt 87,3 - midje 88 cm

09/07 Vekt 87,7 - midje 88 cm

19/8 Vekt 90,2 - ikke målt .. Ekstar veiing

27/8 vekt 88,3 - ikke målt -- Sart på nyttkurs

03/8 Vekt 88,7 - midje 89 cm

10/8 Vekt 88,8 - midje 90 cm

17/8 Vekt 88,1 - midje 89 cm

24/8 vekt 88,5 - midje 88 cm

08/10 Vekt 89,1 - midje 88 cm

15/10 Vekt 87,7 - midje 88 cm

22/10 Vekt 87,4 - midje 87 cm

29/10 Vekt 87,2 - midje 87 cm

05/11 Vekt 86,8 - midje 88 cm

12/11 Vekt 86,7 - midje 88 cm

19/11 Vekt 87,1 - midje 88 cm

26/11 Vekt 86 - midje 88 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja Da ble det opp 0,4 kg på meg da, men siden det var full måne i går så har jeg nok endel veske i kroppen. gikk også opp 1 cm i leggen noe som også tyder på veskeannsamling så det er vel bare og vente til neste torsdag og se hva som skjer da :-)

 

 

15/01 Vekt 93,9 - midje 96 cm

22/01 Vekt 93,3 - midje 94 cm

29/01 Vekt 92,2 - midje 93 cm

05/02 Vekt 91,5 - midje 92 cm

05/03 Vekt 90,9 - midje 90 cm

12/03 Vekt 91,8 - midje 92 cm

19/03 Vekt 90,4 - midje 90 cm

26/03 Vekt 90,7 - midje 90 cm

16/04 vekt 91,8 - midje 91 cm

23/04 vekt 90,7 - midje 91 cm

30/04 vekt 89,6 - midje 90 cm

07/05 Vekt 89,9 - midje 90 cm

13/05 Vekt 90,0 - midje 90 cm

20/05 Vekt 90,4 - midje 90 cm

27/05 Vekt 88,5 - midje 89 cm

03/06 Vekt 88,0 - midje 88 cm

10/06 Vekt 88,4 - midje 89 cm

16/06 Vekt 87,1 - midje 88 cm

27/06 Vekt 87,3 - midje 88 cm

09/07 Vekt 87,7 - midje 88 cm

19/8 Vekt 90,2 - ikke målt .. Ekstar veiing

27/8 vekt 88,3 - ikke målt -- Sart på nyttkurs

03/8 Vekt 88,7 - midje 89 cm

10/8 Vekt 88,8 - midje 90 cm

17/8 Vekt 88,1 - midje 89 cm

24/8 vekt 88,5 - midje 88 cm

08/10 Vekt 89,1 - midje 88 cm

15/10 Vekt 87,7 - midje 88 cm

22/10 Vekt 87,4 - midje 87 cm

29/10 Vekt 87,2 - midje 87 cm

05/11 Vekt 86,8 - midje 88 cm

12/11 Vekt 86,7 - midje 88 cm

19/11 Vekt 87,1 - midje 88 cm

26/11 Vekt 86 - midje 88 cm

3/12 Vekt 86,4 - midje 87 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Gjest papaya73

Hei og hå Dennis, jeg mista all motivasjon her, kan man trygt si. Men nå har jeg fått meg ny jobb, som jeg kan gå til de dagene som det ikke er for kladt, og jeg har fått med min mann, så nå bør ting bli lagt til rett her. har i hvertfall ikke for mange unnskyldninger.

 

jeg har ikke vært på vekta på en stund, jeg skal i morgen, tro meg når jeg sier at jeg gruer meg, for denne julen har vi koset oss glugg ihjel og vi har vært veeeldig late.....

 

håper du ikke har mistet helt troen, og titter innom igjen:) Kanskje noen andre "kjente" også titter innom nå på nyåret, det hadde vært gøy.

 

Vi prates:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papaya73

ja da var det betraktlig opp, men det er vel ikke annet å gjøre med det enn å brette opp ermene og starte på nytt. Det blir bare deprimerende å ta med gamle mål, så jeg begynner på nytt:

 

4/1 vekt: 85,6 midje 101 cm

 

Jeg har kommet delevis i gang med sunn og god mat, har planlagt menyen for hele uken. Trimme har jeg også fått gjort, så jeg er i gang!!!

 

Snakkes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papaya73

Ja da er helgen endelig her, jeg har hatt en lang uke med mye å lære, så det skal bli godt å tenke på helt andre ting...

 

Har ikke fått trimmet så mye som jeg ville, alt for kaldt å gå tur ute og mye jobb. men jeg har vært flink med maten og drukket mye vann:)

 

Håper å høre fra dere etterhvert;=)

 

god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papaya73

Hallo der ute, håper noen henger seg på eller at noen av de gamle traverne kommer tilbake nå på nyåret, imellomtiden får jeg bare bruke dette som en logg.

 

her er ukens resulat_

 

4/1 vekt: 85,6 midje 101 cm

11/1 vekt 84,2 midje 98 cm

 

det går riktige veien. maten går bra, jeg setter opp ukes menyer og handler inn deretter, sparer kalorier, penger og tid!!!!

 

Har ikke fått trimmet så mye som jeg vil, men i morgen blir det styrketrening i hvertfall, så har jeg fått meg en jobb med mer gåeing heldigvis, og når været tillater det kan jeg ta med meg barna og gå til jobb, det blir fint:)

 

prates!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papaya73

hei til deg avk, ja det gikk bra forrige uke heldigvis. har du satt deg noen mål da?

 

jeg har vært på styrketrening i dag, jeg er redd jeg ikke klarer å gå i morgen, ihvertfall ikke i trapper.... men da har jeg vel brukt noen muskler ....

 

neste uke blir det kondis, så får jeg heller prøve meg på å gå litt, får ikke til så mye mer.

 

prates:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også på styrketrening i dag, og så tenkte jeg så kjekt at jeg skulle ta en time spinning på tampen (noen år siden sist). Etter en halvtime ble jeg så svimmel at jeg ble redd for å besvime, så jeg tuslet ut. Av dette har jeg lært at neste gang jeg trener styrke skal jeg spørre om den letteste spinningtimen, og så ta det derfra. Jeg trodde ikke jeg var i så dårlig form... Kanskje den voldsomme luftforurensinga her i byen har noe å si?

 

Jeg har som mål å gå ned ti kilo til sommeren, fra 75 til 65. Jeg starta 4.januar, og den første uka ble det 0,0. Gleder meg til å se resultater. Synes å huske at jeg hadde et midjemål på 74 en gang. Det vil jeg ha tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei da er jeg tilbake etter en veldig lat periode men nå er motivasjonen på topp igjen :-)

 

For en super start uke Papaya og veldig bra at mannen også ville vær med.

Gjør som deg starter på nytt. I dag var det første kurs dag så da startet vekten ikke mindre en på 89.5. Svømminga mi er også kommet igang igjen men ikke så mange dager som jeg håpet, men det er 3 dager så får jeg heller være flinkere til og gå turer.

Vilke dager har du veiie dag?

Hyggelig at det er noen nye her også :-)

 

14/01 Vekt 89,5 - midje ikke målt ( kommer i morgen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papaya73

Så hyggelig at du er tilbake Dennis, det har vært litt ensomt her, heldigvis tittet Avk innom.

 

Jeg har begynt å veie meg på mandager, det er egentlig en litt dum dag, men det ble sånn nå. Maten har gått greit heldivis, sliter med å få tid til å trimme nok, men jeg håper at tempraturen synker slik at det går ann å gå til jobb, om det er kaldere enn minus 15 i morgen, skal jeg gå på jobb.

 

jobben jeg har fått meg virker veldig intressant, jeg må innrømme at jeg var en smule deprimert da jeg var arbeidsledig, jeg hadde da egentlig all verdens tid til å trene men det ble ikke noe av, motivasjonen var ikke til sted..... men det er den nå:D

 

Det er lurt å begynne forsiktig da Avk, du må jo ikke få skrekken før du har begynt, og det skal jo ikke gå på helsa løs!!!!!! Det er immari kjedlig når vekta ikke røerer seg nedover i det hele tatt, men husk og ikke mist motivasjonen, så skjer det nok noe til neste uke.

 

god helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde spinning igjen idag, jeg, og nå gikk det bra. Jeg får bruke litt tid på å finne ut hva jeg tåler. Trente styrke først, og jeg kjenner godt at det virker (startet i slutten av november). Resultatet første uke har på ingen måte demotivert meg (fikk to cm ned på målebåndet, fra 88 til 86 målt på den forfengelige måten).

 

Jeg er stort sett flink til å holde meg til det jeg skal spise, men røyk på blanda nøtter da jeg gikk skrubbsulten hjem fra trening, så idag kommer jeg nok over. Jeg elsker nøtter, men det må jeg bare holde meg unna.

 

Å være arbeidsledig er noe dritt, og en må være overmenneske for å få gjort noe.

 

Jeg håper å kunne utnytte dere mer erfarne slankere noe helt voldsomt. Og gleder meg veldig til å bli slank til sommeren! Jeg er nok en av de som bærer sine ekstra kilo dårlig; i en pose på magen.

 

Ha en fin kveld, folkens! Jeg skal ha vin (litt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en fin dag måtte jeg selvfølgelig spise litt mye sjokolade men det ble 3 frimerker formye men det er greit lå litt under sammenlagt på kcal i dag så får det heller bli en gå tur ekstra i morgen, vil ikke ødelegge noe nå skal jo på Cruise i mars så skal være veldig streng fram til da :-) skal jo ned mest mulig så da har jeg ikke mulighet til flere sånne brølere frem over.

 

Flink med trening du Avk men ikke start for hart nå da så motivasjonen blir borte :-) begyn forsiktig, husk å ha en hvile dag inni mellom.

 

 

Selv så går jeg på vann gymmnastikk i varmt vann (slitsomt det) 3-4 ganger i uka

veldig fornøyd med det, helse studio er ikke noe for meg har prøvd det meste men mister lysta ganske fort der.

 

Enig med deg Papaya ikke noe og gå ute etter vis det er for kaldt ute, prøvde meg på en tur her i - 28 og det var ikke bra nei vi får heller ta turene ute når været blir mildere.

Gratulerer med ny jobb også, flott at du trives det hjelper på hummøret og da går alt annet så mye bedre.

 

Går du på noen kurs nå Papaya?

 

Ha en fortsatt fin helg dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jenter da er det mandag og nye muligheter :-)

Hadde en kjempe sprekk i går :-(

Var så dum at jeg bakte boller og det gikk jo rett vest spiste ikke mindre en 6 stk og skulle vel ikke ha tatt 1 engang siden jeg hadde brukt opp alle frimerkene på fredag, men spist er spist så sånn er det, det gikk veldig bra resten av helga da, så nå er det bare og fortsette der.

 

Har dere uka klar da? selv står det husvask på menyen her i dag,svømming i morgen ,onsdag og fredag. Blir vel noen gå turer også tenker jeg.

Har også planer om og ta frem rokkeringen igjen, hmm tror jeg skal ta en runde med den etter på så er jeg igang. :-)

 

Elles så får dere ha en fin mandag jenter snakkes:-)

 

HUSK NÅ OG DRIKKE VANN VANN VANN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen gikk jeg ned en kilo! Og to nye cm rundt livet! Så nå er jeg fornøyd, og mye tryggere på at jeg gjør det riktig.

 

Ja boller, det er en stund til det kan spises, ja. Jeg tok en på min andre dag på den tynne vei, og ble veldig sjokkert over hvor mange kalorier det er i det da jeg registrerte den inn. Jeg er ikke så glad i boller, men når noen setter noe foran meg føles det veldig fremmed å la være å spise... Og når du har bakt dem sjøl, og de er varme! Da må du vel ha en fantastisk sjølkontroll for å ligge unna.

 

Jeg har tenkt meg på treningsstudio to dager denne uken. Og jeg har kjøpt meg danseskøyter! Så jeg skal skøyter i helga, om ikke før. Tipper jeg kommer til å kjenne det i beina! Jeg gleder meg, synes å huske at det var kjempegøy da jeg var barn. Og det er jo fantastisk å trene samtidig som en er sammen med ungene. Jeg kjøpte skisko og (brukt), så nå kan snøen ligge ei stund.

 

Kjøttsuppe til middag idag, og mager pølse. Stappmett! Og nesten ingen kalorier. (Salt derimot...)

 

Hvordan gikk det med deg, Papaya?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papaya73

ja da var veeingen unnagjort her også, trots alt så er jeg fornøyd. Totalt hadde jeg mistet 6 cm rundt omkring på kroppen.

 

4/1 vekt: 85,6 midje 101 cm

11/1 vekt 84,2 midje 98 cm

18/1 vekt 82,2 midje 96 cm

 

Jeg synes dere er ordentlig godt igang, det er ikke lett å stå over fersk bakverk, og er man litt sulten også så er det ofte gjort.....

 

Jeg trives i den nye jobben ja, begynner å komme godt i gang, det blir mye gåing innimellom, så det er bra. Jeg går ikke på noen kurs nå, jeg har så mye å drive med at ting stopper opp, har jeg en ledig tid nå vil jeg heller prøve å få trimmet litt. Jeg har gått kurs før så jeg vet jo sånn ca hva jeg skal spise og ikke.

 

Når jeg ikke trener selv, så skal jeg annenhver torsdag også trene 1. til 3. klasse i all trim, det blir jo litt trim på meg også da. så har jeg annen trim 1 gang i uken. skulle gjerne ha hatt tid til mer.

 

snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅÅÅ FLINKE dere er jenter, med trim og vekt ned gang :-) dette går jo kjempe bra.

 

Veldig gøy med skøyter Avk og super trim, selv kan jeg ikke gå p.g.a bekken- løsning som slår inn for fult når skøytene kommer på beina :-(

Ski gåing er også veldig bra trening, skulle ønske jeg også kunne gjøre andre ting men vet med meg selv at det ville skli fort ut, men svømming+gå turer er nok nok for meg.

Har for øvrig meldt meg på et sving kurs en helg og det er jo bra trening, elsker å danse så det hender jeg danser litt linedans inni mellom da.

 

Høres ut som du også får bra med trim Papaya både hjemme og på skole :-)

 

Jeg har ikke veiing før til torsdag og er veldig spent, har vært veldig flink vis vi ikke tar med bolle sprekken min da :-) skriver opp alt her inne på vekt klubben så jeg har full kontroll på hva jeg spiser, skriver også opp frimerkene, melk og veier fruk noe som jeg ikke gjordet sist så får vi se da om det hjelper noe :-)

 

Ha en strålende og aktiv dag jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt marokkanske kjøttboller til middag. Det var fantastisk godt, så nå er jeg stappmett og lykkelig! Det er oppskrift her inne. Anbefales!

 

Bortsett fra det: feber. Ingen trening i dag:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papaya73

Nå er vi jammen igang alle sammen det er bra,

 

Jeg må prøve de kjøttbollene, det er håpløst å finne på middager som alle liker, men kjøttboller er papulært:)

 

Hadde håpet på å få trent i dag, men slik gikk det ikke. Men det hadde vært spennende å sette på seg en skritt teller, for å se hvor langt jeg går på jobb.

 

Ellers så må jeg si at jeg har vært flink i dag, fått tilbud om, pepperkake, potetgull, is og julekaker men har takket høfllig nei til dette, og det er jeg stolt av:)

 

Vi får prates, lykke til på neste veiing Dennis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm hørtes godt ut men de kjøttbollene.

 

Ser vi alle er veldig flinke med mat og å stå imot fristelser :-) rart hvor mange det egentlig er iløpet av en dag og spesielt nå når vi ikke skal ha noe heller da, men da må vi bare holde fokus på slutt resultatet :-)

 

Selv har jeg svømt i dag, skal det i morgen også.

Ha en fin kveld og en super Onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er uka`s veiing over og jeg er veldig fornøyd :-) selv med en real bolle dag så har jeg greid meg, så nå er det bare og holde fokus + motivasjonen oppe.

 

Skal ikke bort i helga og det er bra syns det er veldig vanskelig og holde meg til planen når vi er borte. Hva syns dere om det? går det greit eller er det vanskelig?

Ha fortsatt en fin torsdag jenter.

 

14/01 Vekt 89,5 - midje ikke målt ( kommer i morgen) midje 90

21/01 Vekt 88,3 - midje 88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papaya73

Kjempe bra Dennis:)

 

Jeg er enig med deg, det er ikke så lett å holde seg i trøya, når man er borte, jeg prøver å få i meg litt ekstra vann i hvertfall.

 

Jeg føler at jeg har fått mer overskudd i det siste og det deilig, så selv med mye jobbing barn, trim, hund og husarbeid går det veldig greit. Var en smug tur på vekta i dag, den står stille, men midje målet er minket litt til, så noe skjer.

 

I morgen har jeg fri, skal prøve og nyte den dagen litt også,

 

God helg damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...