Gå til innhold

Flere som blir med?


Gjest Amie73

Anbefalte innlegg

GRATULERE. Så utrolig bra Avk :-) stå på videre. Morro når det er en så fin ned gang hver gang.

 

Ellers så føler jeg at det går ganske bra her om dagen, det går i det vanlige med svømming og gå turer. Har også tatt frem rokkeringen min igjen så får se om ikke det blir noen runder med den etter hvert også:-)

 

Er vedlig spent på hva veiinga i morgen sier. snakkes :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar

Heisann! Går det bra folkens? Jeg gikk ned 1,3 denne uka, og er strålende fornøyd! Det blir hotellovernatting, med tilhørende lunsjer og midddag, samt bursdag for guttungen og fest med damene denne uka, så jeg er spent på hvordan det slår ut. Jeg mener hotellunsjer kan være overkommelig, så lenge de har salater. Og kake trenger jeg ikke å røre. Men den festen, med drinker og småretter... så mange kosemerker finnes ikke i verden.

 

Men treninga skal gå sin gang.

 

Hvordan gikk veiinga, Dennis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. Gratulerer Avk. 1,3 er jo kjempe bra, du er i siget nå :-)

 

Gikk selv ned 0,5 og det er helt greit satser på 0,5 i uka resten av dette kurset, greier nok ikke mere en det :-)

 

Skal på veiing igjen i morgen så titter innom igjen da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Det ble en tulleuke, dette. Etter onsdag har jeg ikke engang giddet å notere inn maten. Og treninga har gått på dunken. I morgen blir det svømming med nyinnkjøpt badedrakt, og mandag veiing og friskt mot, med skikklig innsats igjen. En liten pause bare, og ikke værre enn at jeg tok en skyr og avsto fra rødvin nå i kveld.

 

Bra innsats, Dennis! Regner med at du er nyveid igjen. Lurer veldig på om Papaya er over kneika, eller om hun har en pause mens hun samler nytt mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ja, nå er det sååå lenge siden jeg var her inne... Ble en brå slutt på trening og fokus på diett i august. Fikk en hjernerystelse og ble sykemeldt. Ingen trening og kiloene har kommet snikende.... Så nå er jeg tilbake på lavkarbo igjen, blir å begynne på nytt jenter.... Men har kjøpt sykkel i dag og planlegger å sykle til jobb fremover. Det blir spennede med grei bakke ned -men lang vei med oppover hjem.. ugh... En utfordring blir det:-)

 

Men ser dere har vært her inne og nye har kommet til. Synes det er så koselig at dere har holdt liv i tråden. Er dere her fortsatt?? Håper det;-)

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest papaya73

Hallo alle sammen, ja nå er jeg endelig tilbake igjen. jeg må si at jeg er meget tilbake til begynnelsen:( men sånn er det iblandt. Det har skjedd så mye rundt meg at jeg rett og slett ikke har prioritet meg selv. men nå skal det være like mye fokus på meg, og jeg tok valget i dag og sa strengt til meg selv at nå skal det til en ordentlig forandring. så det så.

 

så hyggelig å se at du er tilbake også Amie, vi stiller ganske likt skjønner jeg, men da er vi nå to som er tilbake til start, så får vi ta det der i fra, ikke mye annet å få gjort med det!!

 

26/04/10: vekt: 87,7 midje: 97 cm

 

jeg har hele tiden sagt til meg selv i det siste at etter den festen eller den turen,

eller noe annet skal jeg starte, men jeg har nå funnet ut at jeg får jo aldri begynt for det skjer da noe hele tiden. Men jeg skal prøve å legge meg på en naturlig diett, og er det en fest eller noe, får man heller begrense seg litt, og møte hverdagen igjen. Problemet mitt med hverdagen nå er jo at den er blitt til en fest også, og da blir resultatet som det har blitt:(

 

håper vi snakkes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papaya73

hallo igjen,

 

håper noen titter innom....

 

hardt å begynne igjen, men litt deilig også. fikk gått en ekstra tur i går, det var deilig, klarte å stå i mot is og sjokolade:)

 

så om det ikke er pangstart så er jeg igang.

 

prates:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at dere er tilbake igjen :-) Har ikke vært her inne på lenge jeg heller :-(

Går veldig smått her men prøver så godt jeg kan.

Går fortsatt på kurs og har meldt meg på et til nå.

 

Er vel litt som deg Papaya, det hender jo noe hele tia men må bare slutte og bruke det som en unskyldning for og ta den kaka eller den drinken :-(

 

Så nå har jeg bestemt meg for og gi alt dette siste kurset før ferien starter :-)

 

29/4- Vekt 85,8 midje 87cm

 

Derer får ha en strålende helg jenter.

Her skjer det mye som vanlig med jente kveld i dag og 40 års lag i morgen men det er ingen hindring skal kjøre begge dagene så dette skal gå fint :-)

 

Håper vi snakkes snart :-) dere er savnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dennis

Ja da er vi igang med en ny uke og nye muligheter :-)

 

Har vært flink med trimmen i helga, gått fort med staver 1 time hverdag og fortsetter med det så lenge været holder. ikke sikkert det blir 1 time men noe skal det bli, svømmer fortsatt 2-3 dager i uka også, så kondisjonen er blitt mye bedre også :-)

 

Hvordag har helga gått for dere da jenter? har dere satt dere noen mål før sommeren da?

 

Ha en flott uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dennis

Da er det torsdag og veiie dag for meg, tror å håper det har gått bra denne uka.:-)

 

 

Har trimmet mye og mulig litt for mye i forhold til maten min så jeg skal nok spise litt mere tenker jeg ska skal høre i dag på kurset

 

Har det gått bra med dere da??

 

Titter innom senere i dag med dagen resultat :-)

 

Ha en fin dag jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papaya73

tilbake fra london, ble litt vin og god mat, men til gjengjeld gikk vi mye, så jeg håper jeg har gått det av meg igjen.

 

har dessverre ikke fått vært på vekta, så jeg får se i morgen.

 

Fint at du er her Dennis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dennis

Da er det klart for en laang helg jenter. Mye mat og kanskje lite trim også???

Jeg skal prøve og holde på trimmen men det blir ikke lett.

 

Har ikke fått veid meg denne uka men skal på nytt kurs til neste torsdag så det blir spenende.

 

Dere får ha en super 17 mai dag så prates vi til uka :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest papaya73

Hei, nå er det lenge siden......

 

NÅ ER DET NOK, jeg skal starte en ny runde i morgen, jeg er ferdi med ferie. neste sommer skal jeg ikke se ut som en strandet hval på stranda. Håper dere er her snart igjen også. her trenges all støtten som kan fås.

 

jeg skal veie meg i morgen, det blir litt av en domme dag, det gruer jeg meg til.

 

HÅPER VI SNAKKES:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papaya73

Har nok mye å jobbe med ja, var på vekta i dag!!!

 

12/07/10 vekt 87,2 midje 98 cm

 

men jeg gikk til jobben og gått en tur i kveld, maten har jeg klart, så nå har jeg nå begynt den laaaaange veien ned.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papaya73

Ja da er jeg ordentlig i gang, har gått til jobben i dag også. maten går greit, jeg har klart å holde meg unna alt som har med småspising å gjøre, jeg har med meg litt ekstra frukt og grønt jeg kan ty til.

 

jeg har lovet meg å ikke være for streng i sommer da vi har besøk og andre har ferie, men jeg skal prøve til det daglige i hvertfall å være litt streng, og prøve å unngå det som er helt unødvendig, men litt selskaper blir det. Så da får jeg vel drikke masse vann, og prøve å ikke være for sulten før det. Så skal jeg være i bevegelse så ofte som mulig.

 

Fin plan har jeg i hvertfall... så får vi se om jeg klarer å følge den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papaya73

ja jeg fortsetter her i min ensomhet til noen kommer hjem fra ferie?!

 

gikk til jobben både idag og i går, trots at det regnet i går. jeg klarte også å motstå is:) så jeg synes dette går bra. Gikk en liten ekstra tur i går kveld også, men den var ikke så lang, men litt er bedre enn ingenting.

 

Håper nå at oppussing snart er over slik at jeg kan få tilbake trimrommet mitt til høsten, da er det ikke like sikkert det er like fint å gå bestandig.

 

snakkes..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papaya73

det ble bilen til jobben i dag, er invitert bort rett etter jobb. men jeg har bestemt meg for at det ikke skal bli noe vin.

 

men jeg gikk en ekstra tur i går, og jeg var så godtesjuk men jeg klarte heldigvis å motstå:D

 

men jeg gruer meg litt til helgen, jeg har sagt til meg selv at nå i ferietider så skal jeg kose meg litt, men bare mye mindre enn det jeg pleier, så vi får se på mandag om jeg har klart det, for denne helgen står utfordringene i kø:)

 

god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papaya73

Da var hverdagen her igjen da. Men godt er vel egentilig det da....

 

var ganske flink i helgen, men litt kos ble det, men mye mindre om jeg ikke hadde tenkt meg om, håper det gir resultat til i morgen.

 

Gått til jobb i dag også, og er fornøyd med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papaya73

Jeg fortsetter min ensomhet her inne og håper på at noen dukker oppigjen etter ferien:)

 

jeg har gjort unna første uken:

12/07/10 vekt 87,2 midje 98 cm

20/07/10 vekt 86,6 midje 97 cm

 

det går da nedover, man drømmer jo om mye mer, men nå har jeg lovet meg selv at jeg skal være nøkteren, slik at jeg ikke mister motet med en gang. jeg koset meg med litt vin og litt kake i helgen og deilig nei-mat middag, så jeg er fornøyd.

Har ikke gått til jobb i dag, så det må bli en lang tur etter middag i stedenfor i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papaya73

da var helgen unnagjort, det ble ikke for store utskeielser heldigvis. Har fått gått turer, ikke så flink å drikke vann som man burde. Har gått til jobben i dag, i morgen er det veietid igjen, håper det er ned, for det er så motiverende til å fortsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papaya73

Ja da var det endelig en dag med sol igjen. Det var ordentlig hyggelig å gå til jobb idag:)

 

Sååå hyggelig at du stakk innom avk, hvordan går det med deg, har du klart å holde deg unna is og andre goder i sommer?

 

var på vekta i dag litt ned heldigvis:

 

12/07/10 vekt 87,2 midje 98 cm

20/07/10 vekt 86,6 midje 97 cm

27/07/10 vekt 86,0 midje 96 cm

 

mye vil ha mer, jeg hadde så håpet at jeg skulle se 85 tallet, men jeg koser meg jo litt i sommer da, det var planen, slik at jeg ikke skulle miste motet helt.

 

kos dere i sommer været i dag, jeg tror det er kortvarig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papaya73

Å dette været i sommer er ikke akkurat bra nei. Så det ble bil til jobben i dag, så jeg får vel heller prøve å få gått en tur i kveld, om ikke metrologene får rett og at det kommer bort 50 mm nedbør, da blir det inne trening!!

 

Skeiet litt ut i går dessverre, fikk besøk rett etter jobb, og jeg var så sulten, så isteden for ordentlig mat ble det litt mye søtsaker, men lært av feilene og prøver å være flinkere neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papaya73

Hei, håper noen av dere andre kommer igang igjen også, det har blitt litt lite trim i det siste, men jeg har nå klart å spise sånn delevis og drikke masse vann.

 

12/07/10 vekt 87,2 midje 98 cm

20/07/10 vekt 86,6 midje 97 cm

27/07/10 vekt 86,0 midje 96 cm

03/08/10 vekt 85,2 midje 95 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snart gjort kål på det som sneik seg på i løpet av ferien. I teorien er jeg på hold vekten, men det med hvor mye jeg kan spise uten å legge på meg sitter ikke i ryggmargen, akkurat.

 

Gratulerer med veldig fin nedgang i det siste! Håper du greier å holde motivasjonen oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...