Gå til innhold

Flere som blir med?


Gjest Amie73

Anbefalte innlegg

Ja, det der var bra, Dennis! Godt å høre at en bolleorgie ikke gjør kål på alle anstrengelser.

 

Jeg synes det veldig lett å havne på massevis av unyttige kalorier ved bare små avvik fra normalen. Når jeg ikke har tilgang på knekkebrød, lettost og grønnsaker har jeg plutselig brukt halve dagsrasjonen på en lunsj som ikke var særlig god engang.

 

Jeg har holdt meg godt innenfor med maten de siste dagene, men har blitt syk, så det har ikke blitt noe trening. Og akkurat det stresser meg. Jeg har ikke greid å banke inn trening som rutine ennå, og er livredd for at det skal fisle ut. Menmen, kan ikke trene med feber.

 

Skal spise middag på restaurant i morgen. Håper de har noe sunt og godt på menyen. Jeg har forresten brukt oppskrifter fra forumet her til middag. Det er mye godt! Og spicy! Anbefaler laks med spinatsaus og grønnsaksuppe med linser, i tillegg til kjøttbollene! Den lettvinte fiskesuppa var vel kjedelig. Samboeren min er veldig fornøyd med matstellet. Ungene derimot... de vil bare ha pizza.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Siste svar

Ja da var denne helga snart over, gått ganske greit men greier ikke helt å holde meg til riktig antall frimerker :-( Det er ikke så veldig mye over men det hadde jo vært veldig greit og holde seg innenfor siden det er så lite som skal til før det syns på vekta.

 

Har sliti endel med hode pine også og da har det blitt endel pinex noe som også kan gjøre at vekta ikke rikker seg men skal gjøre så godt jeg kan med mat og vann så skal det nok gå bra :-)

 

Det har heller ikke blitt noe trim denne helga men får vel til et parr svømme økter til uka.

 

Hvordan har helga vært for dere da jenter? noen utfordringer.

 

Ha fortsatt en fin søndags kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er langt over på frimerkene, mest fordi jeg har litt sånne franske vinvaner. Og i går var jeg på besøk, og spiste sjokoladekake. Bare et lite stykke (egentlig to bittesmå..), men den var veeeldig god, og det var verd det! Ellers: dårlig med trim. Skal bli spennende å se i morgen. Håper på bittelitt ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag og ny uke med nye muligheter. Dere får ha lykke til med veiing jenter:-)

Selv har jeg noen dager igjen.

 

Ja det er veldig fort gjort og gå over på frimerker, men uansett så tror jeg vi spiser mye mindre en hva vi vanlig vis ville ha gjort hvis vi ikke hadde vært i en ned i vekt sitvasjon. Ivertfald er jeg sån hadde nok frotsett MYE mere jeg da vis jeg ikke hadde gått på kurs. :-)

 

Ha en fin uke Avk og Papaya så titter jeg innom senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papaya73

Hall damer, jeg har vist glemt ukens resultat. Det går i hundre om dagen...

 

4/1 vekt: 85,6 midje 101 cm

11/1 vekt 84,2 midje 98 cm

18/1 vekt 84,2 midje 96 cm Skrive feil forrige uke så jeg

25/1 vekt 84,2 midje 94 cm

 

vekta står stille men jeg mister cm overalt, så jeg er glad jeg måler i tillegg, ellers er jeg redd jeg hadde mistet litt motivasjon. Jeg har også kjøpt en ny vekt, så det kan jo ha noe å si, den gamle kunne være veldig snill innemellom, plutslig tok den og trakk fra 4-5 kg, men dessverre teknisk feil:(

 

nå må jeg på jobb vi prates:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med to nye cm, Papaya! Regner med at du får resultater på vekta neste uke. 4 cm uten bevegelse på vekta er jo litt merkelig. I dag blir det styrketrening, og så sykling etterpå. Jeg gleder meg til å ha den følelsen jeg bruker å få etter å ha trent styrke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom en snart tur, skal på Spa hotell i helga og er litt sent ute allerede. Skal på en liten trenings time før jeg drar.

 

Gikk ned 100 gr denne uka, men der er greit, skal skrive inn ordentlig til søndag :-)

 

Gratulerer med enda flere cm papaya :-) Det er jo i cm vi vil inn og ikke hva det står på vekta :-)

 

God helg jenter, kos dere med måte og husk full måne i morgen så vann vann vann må til nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for påminnelsen, Dennis! Vann, vann, vann (og litt kaffe).

 

Og spa er da både deilig og sunt? Jeg har desverre aldri prøvd. God tur, og lykke til! Jeg skal på trening sjøl, idag. Har egentlig mest lyst til å gå hjem og sove... Hard uke. Men; først trening, så sofa med god samvittighet (og vin).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papaya73

Uff så tiden flyr, jeg har knapt vært innom her. skal prøve å skjerpe meg.

 

Så deilig det hørtes ut med Spa, jeg tenkte jeg skulle ha det som belønning når jeg ser 70-tallet. Det er så utrolig deilig.

 

Jeg synes også det er rart at vekta ikke rører seg, men jeg mistenker at jeg veide mer enn det vekta viste første gang, ikke uten grunn jeg har kjøpt ny!!

 

Jeg har dårlig samvittighet når det gjelder trimm får ikke tid, heldigvis så går jeg mye på jobb, når jeg jobber til kl 19.00 så har jeg kokket sunne pasta gryter som jeg bare varmer i mikro. det hjelper. Men gå til jobb blir med tanken enda, nå har jeg en hund som er dårlig, som må kjøres om morgenen for passm og en datter som må til lysbehandling for psoriasis, men det kommer vel roligere tider får vi håpe. Men jeg synes dere er flinke som trener,

 

Blir spennede å se i morgen hva resulatet blir..

 

snakkes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke alltid så enkelt med den trimmen. Og det blir ikke enklere av syke dyr, og unger som krever litt ekstra. Du kunne jo prøve et sånn enkelt styrketreningspromram for stuegulvet. Det prøvde jeg en gang, det tok kort tid og var overraskende effektivt. Jeg synes den styrketreninga er så viktig (redd for å miste musler).

 

Jeg håper for roligere dager for deg! Og gode resultater i morgen!

 

Jeg har ått mine 11,1 trimpoeng denne uka, og har vært godt innenfor med maten, skjønt ikke absolutt alt har vært sunt (jeg spiste en kanelgiffel idag... Og en god skje vaniljekrem), men gudene vet hva vekta viser i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var denne helga over og den har vært helt herlig :-)

 

Det ble mange drinker, mye gotteri og lite dans :-( så det kan umulig gå bra til torsdag, men gjort er gjort og spist er spist så jeg vil ikke dvele mere om dette. Jeg tokk et valg så sån er det, og det har vært helt topp og kan anbefalles på det varmeste:-)

 

lykke til med deres veiing jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin helg, og veiing for meg i dag! Jeg gikk ned 700 gram, gitt, og ligger nå på skjema. Det er godt å få en bekreftelse på at jeg gjør det riktig.

 

Resultat etter fire uker:

040110: 75,1 kg 92 cm midje

110110: 75,1 kg 90 cm midje

180110: 74,1 kg 88 cm midje

250110: 73,7 kg 87 cm midje

010210: 73,0 kg 87 cm midje

 

Lykke til til dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papaya73

Her er mann ikke glad nei, vekta står på det samme, heldigvis at det har minket cm!!!

4/1 vekt: 85,6 midje 101 cm

11/1 vekt 84,2 midje 98 cm

18/1 vekt 84,2 midje 96 cm Skrive feil forrige uke så jeg

25/1 vekt 84,2 midje 94 cm

01.02 vekt 84,2 midje 94 cm

 

ikke vet jeg hva jeg gjør feil, jeg er jo ikke rolig et sekund, annet enn når jeg sover, jeg går mye om jeg ikke får trent så mye. Synes at jeg er ganske flink til å drikke vann, men kanskje ikke nok.... får prøve å øke der.

 

Men bra til deg da Avk:)

 

Det hørtes nå deilig ut med en sånn weekend da. Jeg har lovet meg det når jeg kommer meg lengre ned i vekt. og slik som framgangen er nå, kan det bli utrolig lenge til ja:(

 

Håper ting endrer seg til neste uke!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjipagreier, Papaya. Vanskelig å holde motet oppe når resultatene uteblir. Spiser du for mye? For lite? Feil mat? Hvis det er lite nedgang over lang tid bør en kanskje se på hva det er som spises igjen. Hm.. Jeg vet jo ikke.

 

Det går fint her. Jeg fikk trent i går, og kjenner det på kroppen idag. Og det er lyst og fint der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, Da gikk det mye bedre en ventet for meg denne uka :-) veldig fornøyd med det.

 

er du sikker på at du spiser nok Papaya? vis du trener mye skal du spise mere.

Men det kan også være en vekt terskel og da kan man stå stille i flere uker og spesielt vis dette er en vekt du har vært på før??

Stå på og mist ikke motivasjonen av dette, vekta kommer nok snart og se det positive i det, cm krymper og det er jo det vi vil.:-)

 

Gratulerer til deg Avk flott gjort:-)

 

14/01 Vekt 89,5 - midje ikke målt ( kommer i morgen) midje 90

21/01 Vekt 88,3 - midje 88

28/01 Vekt 88,2 - midje 88

04/02 Vekt 87,7 - Ikke målt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin nedgang, Dennis! Gratulerer til deg!

 

Jeg har trent i dag (3,1 trimpoeng), og er veldig fornøyd med det lett målbare faktum at jeg er i MYE bedre form enn da jeg startet før jul. Da holdt jeg på å revne i de tyngste motbakkene på sykkelen, og nå er det ganske enkelt (pulsen var over 180 da, jeg vet ikke om det er veldig mye), mens den nå ikke kommer over 160. Jeg har ikke pulsklokke, men både sukkelen og ellipsemaskina måler. Og det er faktisk litt morsommere når jeg ikke holder på å dø.

 

Og jeg har hatt en strålende dag på jobb! I morgen blir det vin på byen. Det er evigheter siden sist, og jeg fortjener det virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å drikke masse rødvin på byen. Ikke sååå artig i dag. Jeg føler meg helt hul og har spist en hel melkerull pluss litt til.... Jeg skal gå en lang tur til kvelden og håper å være på sporet igjen nå. Veiing mandag, vi får nå se hvordan det går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er enda en helg over, med for mye kosemerker som vanlig. Har også danset swing hele helga (har gått på kurs) det ble ca3 timer både lørdag og søndag så jeg er kanske sliten i dag kan man si :-) men morro var det.

Eller så har det ikke hent noe spes her.

 

Ja det er morro når man merker at formen kommer seg :-) bra Avk stå på.

En fest i ny og ne ¨å man også få tillalte seg,skal jo leve også opp i all denne slankinga.

 

Lykke til med veiinger denne uka da damer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strålende resultater denne uka! Jeg er veldig fornøyd. Det er lett å holde motivasjonen oppe når det går så jevnt og fint nedover.

 

040110: 75,1 kg 92 cm midje

180110: 74,1 kg 88 cm midje

010210: 73,0 kg 87 cm midje

080210: 71,9 kg 86 cm midje

 

Nå har faktisk bmi-en krøpet inn i normalområdet, og det er deilig å vite.

 

Hvordan går det med deg, Papaya? Holder du ut? Fortsatt stillstand?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...