Gå til innhold

Hvor mye la du på deg i julen?


Ina Holmgren

Anbefalte innlegg

Gjest tullball

Jeg er så fornøyd med meg selv! Gikk på kurs før jul, men måtte klare meg "alene" til nytt kurs begynte i forrige uke. Men jammen hadde jeg klart meg bra! Minus 2.4 kg!!! Jippi! Nå er det bare å fortsette i samme ånden... 15 kg til skal bort før sommervarmen setter inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julefeiringen er over' date=' og for mange har dette vært en kaloririk tid. La du på deg i julen? Og eventuelt hvor mye? Bli med i vår uformelle avstemning i diskusjonsforumet![/quote']

Hei, jula er en utfodring med mye godmat med noko attåt.

eg gjekk opp ca. 3kg, og slite med å komme innat i normal kacl. inntak.

Eg slit litt. pernille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra 3. desember til 2. januar viste vekta mi +5,2 kg!!!!!! Helt utrulig hvor mye man kan legge på seg på kort tid, men da skal det sies at det har vært utskeielser hele tiden og i selve jula syns jeg at jeg gikk med konstant vond mage pga alt jeg spiste HELE tiden...... Skjemmes egentlig! Jeg gledet meg faktisk (selv om alt var selvgjort, dumt, men sant) til å begynne på igjen etter jula! Og nå er snart julekiloene helt borte, magen føles MYE bedre og formen også! Så her er det på han igjen! ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DaimBolle

jeg klarte å legge på meg 3 kilo i julen og klarte til og med å komme på samme vektplatået som jeg stod stille på før jul...*argh* jaja...kan angre så mye jeg vil i etterkant men sant skal sies..jeg koste meg som en julegris i julen og jeg tror kanskje den juleorgien med mye magevondt måtte til for å motivere meg for å gi ekstra gass frem mot sommeren.!!! :D aldri så galt at det ikke er godt for noe..det sa mormoren min.

 

jeg ser på diverse tråder at det faktisk er flere enn jeg hadde trodd som har klart å holde vekten eller til og med gå ned i julen og ALL HONNØR til dem. det er kjempebra jobbet!! og virkelig gode eksempler på at det er mulig å kose seg i julen uten å gå helt kaloriberserk. og vi andre som var så flinke å legge på oss...vi kan lære triksene av de andre slik at vi klarer å være like flinke neste jul. men det er jo 11 måneder til!!

 

tenk det er snart februar...:D lykke til videre folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så heldig i år, fra siste kursdag før jul og til første etter nyttår har jeg gått ned 2,3 kg.

Hadde nok ikke gått hvis jeg ikke hadde kurset som jeg visste jeg skulle tilbake til. Har vel hatt en litt andeledes jul enn jeg pleier, men må jo si det er verdt det for å slippe å gå ned de samme kg gang etter gang som jeg nå har gjordt i 10 år. Har jo kost meg likevel, bare litt moderate mengder :D

 

Lykke til folkens, trøst til dere som har gått opp: De man legger på seg fort går også fort av...

 

trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la på meg 2 kg og er egentlig fornøyd med det. tatt i betraktning at vi ble syke alle tre og det ble dårlig med bevegelse. Det tok to uker å bli kvitt kiloene og da forsvant også totalt tre cm. Det er ikke noe mål for meg å gå ned i jula, men å begrense oppgangen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
Gjest trenignsjunkie

tror mye av det man "Legger på seg" er vann(!) -Det er ihvertfall tilfellet for meg .. Merker at kroppen er full av vann etter all den salte maten. Tror ikke det er mulig å gå opp to-tre (som mange av dere sier) kilo på en uke ;-), selvom det i mitt tilfelle er snakk om en .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

og til 03.01.11 la jeg på meg 1,1 kg

Men var på ferie i Egypt 10 dager før jul, og

da hadde jeg alt inkludert og da.....

Ja, selv om jeg svømte og danset litt

la jeg på meg 0,5 der nede.

Så da ble det 0,6 i jula da ;-)

 

Men alt er nå vekk og jeg er fornøyd med 2011, hitentil.

 

Dette går bra og riktige veien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...