Gå til innhold

10,000 skritt vær dag! blir du med?


Gjest Dennis

Anbefalte innlegg

Hei!

Er en dame på 37 år to barn på 11 og 13 år. start vekt på 99,4 kg og ønsker meg ned til 67kg

Startet på G-kurs mandag den 7/1-08 og er ikke så flink med trening men tenker at det går helt greit bare man er i bevegelse. Jeg syns trim i skog og mark er veldig bra men savner noen/noe og kjempe for, tenkte da at vis det ble flere som vile være med og gå med skritteller så kan vi registrere det her er om kvelden, målet er 10000 aktive skritt om dag men alt hjelper jo.

Håper vi ses:-)

Hilsen Dennis :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Så flott Piggen da er vi igang og skrittelleren er på så jeg kommer innom i kveld og raporterer hva det ble i dag.

Håper flere henger seg på etter vert.

Ha en strålende dag.

 

Hilsen D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på vekt melding på 40 + ... får jeg lov til å slenge meg med her ?

 

Så klart du kan Clementina jo flere jo bedre. dette kan jo bli riktig bra:-)

 

Hilsen Dennis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skogstrollet

Jeg er også med inne på ned over 40 kg fordi jeg tidligere har vært med der og kjenner flere av de som er med. Vil likevel gjerne være med her dersom jeg får lov ;) Så får jeg en ekstra puff til å komme meg ut med hunden om kvelden.

Ikke sikkert jeg når antallet hver dag men rapporterer likevel og skal virkelig legge meg i selen for å klare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skogstrollet

Har hatt fridag fra jobben i dag og vært heller slapp, men jeg bikket 10054 skritt etter at jeg hadde kjøpt meg skritt teller kl 12 i dag så i dag er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er dagens skritt gått.

Jeg har idag greid hele 10436 skritt og det med livet som inssats her er det bare is over alt og det har yret i hele dag.Kjenner det godt i beina nå,blir gående og spende muskler under veis så jeg tror neppe det blir like bra i morgen men skal prøve:-)

 

Fint at Skogstrollet og Aamodt også ville henge seg på her.

 

Hvordan har det gått med dere alle sammen i dag da? har det blitt noen skritt?

 

Nå tar jeg tidlig kvelden så titter jeg innom igjen i morgen.

 

Ha en strålende tur dag i morgen alle sammen:-)

 

Tur hilsen fra meg D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt fridag fra jobben i dag og vært heller slapp' date=' men jeg bikket 10054 skritt etter at jeg hadde kjøpt meg skritt teller kl 12 i dag så i dag er jeg fornøyd.[/quote']

 

Så BRA det er ikke dårlig siden du startet etter 12:-) Dette lover bra.

 

D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da ble det som jeg ventet mindre i dag 8668 skritt i dag. blir ikke særlig motivert med dette været bare reg, vind og +3 grader men skal prøve igjen i morgen.

 

Syns du er flink jeg Piggen :-) det er jo ganske mye man skal gå for og komme opp i 10000 skritt. det syns nå ivertfald jeg.

 

Tenkte jeg skulle ta tiden jeg bruker for og komme opp til 10000 skritt. Det går sikkert for en time vis jeg går i strekk?

 

ses i morgen. D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag: 10 377 (9312 aerobic)

I går: 12 619 (11 019 aerobic)

 

I morgen skal jeg på revy, det er 2,5 km å gå hver vei, så jeg må ha meg en tur på formiddagen også. Er sykemeldt for tiden, så det er rimelig late dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skogstrollet

Tja etter en stille og kjempeglatt dag på jobben ble det 9989 skritt på meg i går. Innrømmelse, ute pøsregnet det, veien var kjempeglatt og motivasjonen på bånn. Men det var i går :D

Får se hvordan det blir i dag. Tror ikke de skritt tellerene liker å ligge i lomma P på slike klær jeg bruker på jobb jeg. Den slår seg AV!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har laget en liste over hva vi har gått til nå. Er det interesant og ha? eller skal vi la være? Hva syns dere? Hilsen D

 

Piggen

14/1 - 13904 Skritt

15/1 - 12353 Skritt

 

 

Skogstrollet

14/1 - 10054 Skritt

15/1 - 9989 Skritt

 

 

 

Dennis

14/1 - 10436 Skritt

15/1 - 8668 Skritt

 

 

Mooto

14/1 - 10377 Skritt ( 9312 aerobic )

15/1 - 12619 Skritt ( 11019 aerobic )

 

 

Aamodt

15/1 - 11346 Skritt

 

 

Clementina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også en liste er bra. Torsdag til og med søndag kommer ikke før tidligst søndag kveld, for da er jeg i London. Regner med det blir en del trasking.

 

Er det bare jeg som får opp aerobice skritt på skrittelleren? Jeg har en Omron-teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også en liste er bra. Torsdag til og med søndag kommer ikke før tidligst søndag kveld' date=' for da er jeg i London. Regner med det blir en del trasking.

 

Er det bare jeg som får opp aerobice skritt på skrittelleren? Jeg har en Omron-teller.[/quote']

 

Jeg har ikke hør om den telleren før. Viser den eget når du har hatt aerobice? Min heter Silva tar skritt + km.

Jeg har ikke noe trening utenom gå turer så jeg prøver og holde et høyt tempo så jeg blir ordentlig sliten.

 

D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi liste. Da er det bare og kopiere den nyeste hver dag og skrive inn hva dere har gått.

 

Syns dere er flinke alle sammen jeg.

Er det bare jeg som ikke trener uten om å gå turer? eller er det flere?

 

D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piggen

14/1 - 13904 Skritt

15/1 - 12353 Skritt

 

 

Skogstrollet

14/1 - 10054 Skritt

15/1 - 9989 Skritt

 

 

 

Dennis

14/1 - 10436 Skritt

15/1 - 8668 Skritt

16/1 - 10135 Skritt

 

 

Mooto

14/1 - 10377 Skritt ( 9312 aerobic )

15/1 - 12619 Skritt ( 11019 aerobic )

 

 

Aamodt

15/1 - 11346 Skritt

 

 

Clementina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...