Gå til innhold

Ned 5kg til sommer (Juni) :D andre????


Gjest Hilduur

Anbefalte innlegg

  • Svar 224
  • Created
  • Siste svar
Gjest Musiker

ok, nå er det 6 dager siden jeg begynte.. onsdag 2. begynte jeg..

 

start vekt 77,8

i dag 7.4.08 : 77,0

 

det er bra :)

 

har jo som sagt meldt meg inn i vektklubb.no.. vg sitt så :) men skal nok holde på her også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariesoph og MSH hvordan har det gått for dere da???

Hei

jeh blir med på det jeg.

mandag passer fint. jeg veier 80 kg og er 162 cm høy, uff, uff da.

Men er fast bestemt for å gå ned til 60 kg. Trenger nok motivasjon av dere underveis.

 

Mvh

 

Lilli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sparkie

Jente 21 år

169 cm høy

Startvekt: 67 kg (3.mars 2008)

Vekt NÅ: 64,5 kg (-2,5 kg)

Mål til 1. juni: 58 kg

 

Er kjempeflink å trene for tida, merker at jeg blir veldig rastløs dersom jeg ikke får trent! Eksamensperioden nærmer seg med stormskritt, og er redd for at det skal bli lite trening da.. MEN det er jo "bare" å komme seg tidlig opp om morningen, reise og trene for deretter å dra på lesesal.. :) Skal greie dette! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så flinke, og gratulerer så mye med vektnedgang jenter, stå på:)

 

Helgen min har gått veldig bra, samlet hele 12,9 trimpoeng forrige uke, koste meg i helgen med en middag ute, men klarte å holde meg til det litt "sunnere" alternativet...

 

Har gått ned 1,1 kg når jeg veide meg på mandag morgen, så det er jeg absolutt kjempe fornøyd med. Men tror jeg kanskje bør få i meg mer kcal når jeg trener mye??!!

For er det ikke sån at man skal gå ned maks 1 kg i uken??? Noen som vet???

 

Hvordan har denne uken vært hittil for dere jenter??

 

Velkommen til de nyeste i gruppa, sammen skal vi klare å nå våre mål:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest halfnelson

hei!

 

det med maks 1 kg ned i uken er jeg usikker på.. noen andre som har peiling?

men så flinke alle har vært!:)

synes vi kan klappe oss på skuldra jeg, og så fortsetter vi like bra!

jeg har 3 uker praksis foran meg nå, noe som vil si arbeidsdager fra 7 - 17, dvs. lite tid til trening og sein middag.. gruer meg!

noen som har no tips for hvordan jeg kan få skvisa inn litt trening?:)

pleier jo sykle til skolen, men praksisskolen ligger såpass langt unna at jeg må legge ut med sykkelen seinest 6 om mårran om jeg skal komme fram i tide, og det vet jeg at ikke skjer.. SÅ a-menneske er jeg ikke :D

hvordan går det ellers med dere? trening? godtesug?:)

gleder meg til neste mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest halfnelson

hei!:)

 

hatt en fin dag alle sammen?

jeg har fri fra skolen, så har vært hjemme hos ei klassevenninne og gjort skolearbeid i dag.. da sykla jeg, selvfølgelig :) og det ble en time til sammen!

spist herlig, sunn wok til middag!

nå er det litt läkerol, må tilfredsstille et lite sug :D

håper det går bra med alle sammen, ikke lenge til mandag og veiedag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommerglad

Hei! Jeg lurte på om jeg kunne få bli med her? jeg er en jente på 20 år, studerer og vil ned 5-7 kilo til sommeren. Jeg er 171 cm høy og veier (sist jeg veide meg) 65, 8 kg. Jeg vet at jeg ikke er overvektig, men veide rundt 57-58 i sommer, så vil ned dit igjen. Håper i hvert fall på å komme ned til 59 kg. Håper dere kan hjelpe meg på veien, er nemmelig utrolig flink til å unne meg selv å spise noe godt. Mitt største problem er ikke godteri, men ristet brød med smør og brunost...ikke akkurat noe bedre;)

 

Jeg er også veldig flink til å spise alt jeg vil ha, hvis jeg først har begynt å være litt usunn en dag...dette er virkelig en uvane jeg må venne meg av. Håper jeg kan få bli med her, hvor vi kan hjelpe hverandre:)

 

Hilsen sommerglad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag viste vekta 63,9 kg. Dvs at jeg nå har gått ned 3,1 kg, og har 5,9 kg til jeg har nådd målet mitt som er 58 kg! :) Da jeg målte midjen min i begynnelsen av mars var den på 89 cm. Nå er den 76cm!=) Trening og sunn mat, det eneste som hjelper (selv om jeg har unnet meg litt peanøtter igår). Utrolig motiverende å se at det funker!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest halfnelson

velkommen med i tråden, Sommerglad!;)

og fader så bra Sparkie! GRATTIS!!

Jeg har hatt en tung mandag, skulle gjerne hatt en ekstra søndag..!

hard fyll på lørdag, kalorinivået høøøøyt i været.. og dermed ikke sjans til å trene på søndag, ble en liiiten gåtur.

men i dag har jeg kommet i gang med skole, joggetur og styrketrening :)

glemte å veie meg i mårest (dvs. hadde ikke tid), så skal gjøre det i mårratidlig!

hvordan har det gått med dere andre? vekta vært like snille mot dere som den var mot Sparkie?:)

jeg har mensen nå, så er sykt oppblåst, så får man se om det spiller inn på vekta.. en ting skal være sikkert, jeg føler meg i alle fall IKKE slank! det er en ting jeg ser fram til å miste om tja.. 30 år?

til slutt: heia oss! slanke bikinibabes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da ikke skaffet meg vekt enda,men veide meg på treningssenteret....Der veide jeg 64kg,men det var på kvelden og da er det alltid 1-2 kg forskjell så jeg bare veit at det går rette veien;)

Skikkelig fyll på lørdag for meg også....det ødelegger jo ALT!

Så jeg skal ikke drikke på leeeenge.

Hvordan går det med dere andre????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!

Jeg meldte meg inn i vektklubben i dag med et håp (mål) om å gå ned til 58 kg innen august. Jeg veier nå 66 kg og er 166 cm høy.

 

Jeg har lenge hatt den innstillingen at det ikke er mulig for meg å gå ned, mye fordi jeg sprekker lett, men nå er jeg ganske motivert og det hjelper virkelig å lese innleggene deres!!

 

Blir mer enn gjerne med på denne tråden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare bli med!!!

Idag har jeg vært kjempeflink:P

Har spist riktig,nok måltider + trening

Gleder meg allerede til neste Mandag for da har jeg kjøpt vekt.

Går det bra med dere andre???

Hvordan har dagen vært`?

XxX ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle burde egentlig legge en plan eller lage et mål som er mulig å nå.

Dette burde være mulig,men veit at noen uker kan det gå saktere,men kan også gå fortere.Jeg kommer til å redigere her så dere ser om det går som jeg håper:D

Trur det er motiverende!

Jeg veier ca 64kg derfor er dette planen min:

 

Dato: Mål: Hva har jeg klart?:

21.4 - 63 Veit ikke

28.4 - 62,5 Veit ikke

5.5 - 62 64,5 ojoj jeg henger visst etter:P det skal fikses:D

12.5 - 61,5 64,0 henger fortsatt etter....;)

19.5 - 61

26.5 - 59,5

2.6 - 59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest halfnelson

the more, the merrier!;)

den fylla ja, den ødelegger nok den fine uka med sunn mat og mye trening..

tror jeg skal slenge meg med på den, null fyll fremover! skal greie å holde meg til det når jeg vet hvor mye det ødelegger..

i dag har jeg vært i praksis, har det i tre uker nå. det er laangt unna, så får ikke sykla til og fra skolen hver dag.. så må bli desto mer trening på ettermiddagene!

spist nesten nok i dag + jogga og hatt styrketrening :)

rakk ikke å veie meg i mårest heller, men er litt redd jeg får negativt utslag med tanke på den uka jeg er i + fylla på lørdag.. får se om jeg veier eller venter til mandag neste uke!

høres ut som om det går bra med deg Hildur!:)

dere andre? noen nye resultater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest halfnelson

Så bra med plan, det vil jeg og legge ut!

 

Her kommer min plan (og hva jeg har oppnådd så langt)!:

Jeg startet på 70 kg og har 60 kg som mitt mål..

 

04.02: 70,0 kg

14.02: 68,5 kg

11.03: 66,5 kg

07.04: 65,7 kg

11.04: 65,0 kg

 

Som dere ser har jeg veid meg litt uregelmessig, her skal jeg bli flinkere!

 

Fremover tror jeg dette er en realistisk plan:

 

21.04: 64,5 kg

28.04: 64,0 kg

05.05: 63,5 kg

12.05: 63,0 kg

19.05: 62,5 kg

26.05: 62,0 kg

02.06: 61,5 kg

09.06: 61,0 kg

16.06: 60,0 kg

 

60 kg er mitt mål, dette vil si ca 2 kg i måneden, og det skal jeg greie til sommeren starter/såvidt har startet!;)

 

Hva mener dere om denne planen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei... Nå har det vært en stund siden jeg har gitt lyd fra meg..ikke bra:( Men det høres ut som dere er på god vei nedover på vekta, kjempe flinke er dere...

 

Jeg gikk ned 400g forrige uke, ikke veldig bra, men bedre enn ikke noe:) Så nå er det 1.5 kg totalt, etter 2 uker. Denne uken har jeg vært flink og spist og trent riktig, men i dag reiser jeg til utlandet og vet det blir litt utemiddager og slikt, men jeg får håpe jeg ikke går opp men holder meg på stede hvil ihvertfall..??!!

 

Så nå skal jeg en tur på Sats å jogge litt før helgen min starter, så må dere være flinke i helgen. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på en annen tråd som liksom har begynt å dø litt ut, derfor tenkte jeg at jeg kunne være med her også hvis det er greit. Ser de fleste av dere skal ned rundt 5 kg, og det passer bra. Mitt mål er ned 5 kg, men vil gå ned fra 3-5 til sommeren helst, juni/juli.

 

Har stagnert litt med vekta en stund nå, men håper det er fordi jeg trener og har lagt på meg litt muskler, for jeg "føler" meg slankere. Akkurat nå veier jeg 57 og vil ned til 52-54. Er 161 høy. Vet at jeg ikke er overvektig, men jeg vet også at jeg trives veldig godt på 52-54 kg for jeg har vært der en gang før. Det er de siste kiloene som altså har bitt seg skikkelig godt fast!

 

Håper jeg kan være med å bidra, og også få motivasjon av dere slik at jeg greier å løsrive meg fra å stå stille til å fortsette nedover igjen.

 

Mine største problem er helgene, at det ofte blir festing og fyll og mye mat og godteri, dette er det vanskelig å trappe ned på, og det er vanskelig på mandagmorgen å gå tilbake til sunne vaner når man har skeiet ut i helga, men jeg trener veldig mye for tiden så jeg tror det er derfor jeg står stille på vekta fordi jeg akkurat trener bort alt det jeg spiser for mye, men spiser likevel for mye til at jeg går ned..Nå er det IKKE lenge til sommeren og jeg ønsker virkelig å ta i et tak. Ser flere av dere har vært flinke, og det er motiverende å lese om ;)

 

Klem fra smint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest senjorita

Heisann alle sammen=)

 

Først må eg berre få sei at dokke e alle utruli flinke;) Har no lest heile tråden og er blitt veldig motivert. Så håper eg og kan slenge meg med.Eg har omtrent samme mål som mange av dokke.

 

Litt om meg sjølv kanskje. Er 24 år, 1.68 og 64 kg. Målet mitt akkurat no er å komme meg ned til 60;) Men det eg ønsker mest er å få en litt meir trent mage. Den er litt slapp etter en fødsel for 8.mnd sidan. Det eg og sliter med er litt mange utskeielser i helgene. Både med god mat, snop og av og til helgafylla. So no satser eg på at eg vil klare å få av meg desse kiloane før sommaren;) Eg har vore flink dei siste vekene med både trening og sunn mat, men merker no at eg treng litt hjelp! So då håper eg på støtte her inne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest halfnelson

nå begynner vi å bli mange her!

men det er bare bra ;)

flere av de som var med fra starten er veldig passive, så fint med noen nye!

må holde liv i tråden om det skal være noen vits!

så bra at dere blir motiverte, det er det som er meninga :)

nå har jeg akkurat vært ute å gått raskt i 1t & 20 min, hurra! nesten 500 kalorier :)

er skikkelig motivert, de 5 kg jeg har mista merkes så godt, så vil vil vil ned 5 til!

og det skal vi klare!

oppdater meg/oss på hvordan det går, motiverende å lese alt :)

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest halfnelson

og til msh: ned 400 g er så absolutt bedre enn ingenting!;)

hadde en sånn for et par uker siden jeg og, ikke veldig motiverende der og da, men du har gått ned! ikke opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare ønske dere alle en god helg! Solen skinner og den skal visst det noen dager framover..

 

Veldig bra å gå ned uansett syns jeg!

 

Jeg har hørt noe om at det er best/mest effekt å trene tidlig på dagen i forhold til kvelden. Vet noen om det stemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...