Gå til innhold

Ned 5kg til sommer (Juni) :D andre????


Gjest Hilduur

Anbefalte innlegg

Litt opp gjør ingenting syns jeg.. Hvis det trøster. Bra du holder motivasjonen oppe iallefall:) Lest flere steder at mange opplever det iblant.

 

Jeg fikk ikke veid meg etter første uken' date=' men veide meg i går etter to uker og hadde da gått ned 1 kg tilsammen. Er vel egentlig fornøyd når jeg tenker meg om, men det føltes som om jeg hadde gått ned mer.

 

Det er så mye mer motiverende å holde på her inne enn å bare være seg selv. Går noen av dere på kurs også?[/quote']

1 kg er kjempebra:)Stolt

Jeg går ikke på kurs for veit jeg kan fikse det alene,men etter 4-5 kg kan det godt hende jeg får bruk for et kurs:)

Stå på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 224
  • Created
  • Siste svar
hei!

 

skuffende resultat for min del' date=' første gang siden jeg begynte at jeg har opplevd å gå opp, men men.. fra 64,3 til 64,9

 

så i dag har jeg sykla raskt i 30 min + gått tur raskt i 1 t og 10 min

her skal det tas igjen! jeg ligger bak skjema!

 

enn dere andre? (som har vekt )

Håper det har gått bedre hos dere enn hos meg :)[/quote']

 

Det er ikke snakk om mye....

Bare fortsett som du har gjort med treningen nå.

Hva har du gjort denne uken som kan ha gjort at dette resultatet har kommet?

Dummeste vi mennesker gjør er å gjøre samme feilen flere ganger:P

Idag byttet jeg vekten min woho,men skal ikke veie meg før mandag.

Dette er jo egentlig den første veiingen min så blir spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå fått produktguiden 2008!

Jeg anbefaler denne på det sterkeste....

Den gir masse tips om hva som er sunt!

Det er også mange produkter som jeg ikke har tenkt på eller som jeg visste vi hadde...

 

:)

 

Dere er flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg altså vært ute på tur. 1 time og 20 min ca.. Deilig.

Har vært veldig flink på å spise sunt i dag, tror jeg. Rå gulrøtter og blomkål. Det er jo godt også!

 

Skal prøve å veie meg hver mandag jeg også. Har ikke digital vekt, men bare en sånn gammeldags, så det er litt vanskelig å se resultater hvis det er snakk om mindre enn 0,5 kg. Men det kan jeg klare hver uke, kan jeg ikke?

 

Ettersom jeg har forstått det, så er metoden her å spise mye, men sunt...?

Driver dere og måler dere? Jeg har prøvd på dette, men midje, vil det si den tynneste delen av magen?

 

Stå på jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide 57 blank i dag, og må si jeg ble skuffet.. sist jeg veide meg var jeg 56,9, men har vært 57 lenge, så det virker som jeg bare har ligget helt rolig for det kan godt hende jeg veide meg tidligere på dagen den gangen jeg så 6-tallet..

 

Blæh, kjenner jeg blir oppgitt og lei.. hadde forhåpninger om at jeg hadde gått ned.. følt meg flink med maten i det siste, har sakket litt etter med treningen da.. fikk jogget intervall i oppoverbakker i 40 minutter i dag da.. takk og pris at jeg gjorde det før jeg veide meg, for lufta gikk ut av meg :)

 

Prøver å holde motet oppe, men det er så demotiverende at det aldri endrer seg... står bom på stedet hvil...

 

Så bra at du greier å være optimist likevel halfnelson, og som de andre sier, så er det jo ikke mye det er snakk om, dette greier du nok fort å gå ned igjen :)

 

Juganr1: du har jo vært kjempeflink da! 1 kg på to uker, er jo helt perfekt vektnedgang :)

 

Lissi22: velkommen! Så fint at enda flere henger seg på tråden.

 

Hilduur: produktguiden 2008, hva og hvor får du tak i den? Er det masse matvarer og kaloriinnhold og slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøpt den her på grete roede under butikken....

Den er kjempebra:)

 

Jeg fikk SJOKK idag!!!!!!!!

Jeg byttet vekt...så veide jeg meg der sto det 66,7 kg :(

MEN så gikk jeg på for 2 gang....da sto det 64,3 så gikk jeg eeenda engang da veide jeg 65 kg så fant ut at denna vekta var heller ikke til å stole på:D hehe ble litt glad da for at den ikke var som den skulle hehe....

SÅÅÅ igjen får jeg bytte vekt.huff!

Håper dere andre er flinke 1 mai:)

Ha en fortsatt fin fiiin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg altså vært ute på tur. 1 time og 20 min ca.. Deilig.

Har vært veldig flink på å spise sunt i dag' date=' tror jeg. Rå gulrøtter og blomkål. Det er jo godt også!

 

Skal prøve å veie meg hver mandag jeg også. Har ikke digital vekt, men bare en sånn gammeldags, så det er litt vanskelig å se resultater hvis det er snakk om mindre enn 0,5 kg. Men det kan jeg klare hver uke, kan jeg ikke?

 

Ettersom jeg har forstått det, så er metoden her å spise mye, men sunt...?

Driver dere og måler dere? Jeg har prøvd på dette, men midje, vil det si den tynneste delen av magen?

 

Stå på jenter!![/quote']

 

Se litt tidligere her så finner du ut hvordan du finner ut hvor mye du ca skal spise.

Jeg spiser: Frokost,Lunch,Mellommåltid,middag og kvelds. ca 3 timer mellom måltidene

+ Frukt,melk og grønnsaker er braaa:)

Du kan måle deg,men viktige da er å måle samme sted.Dette kan jo være veldig lurt for noen ganger står du stille på vekten,men midjen kan fortsatt ha blitt mindre.Noe kan være at musker veier jo mer enn fett :(

0,5kg er fint mulig:)

Håper du fikk litt svar på det du lurer på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest halfnelson

oi, den vekta hørtes ikke helt bra ut nei Hilduur!

jeg har i grunn ikke sjekka mi, men den er kjøpt på Clas Ohlson, så kan vel kanskje ikke ta det for gitt at den viser riktig.. vel, kan teste den når jeg veier meg mandag!

 

i går kveld var jeg flink, var ute på restaurant med venninner, men spiste middag et par timer før jeg dro, så bestilte en lett salat der. tok et lite glass hvitvin + en strawberry daiquiri etter maten, greide i alle fall holde meg unna øl :( ..og droppa fylla som så lett kunne vært en mulighet!

 

da jeg kom hjem tok jeg 100 sit-ups + 50 push-ups, hurra. innførte det forrige uke, 100 + 50 hver kveld, så får man se om magen strammer seg opp!

 

i dag har jeg vært på jobb i 8 timer, og der går jeg hele tiden. har kjøpt meg en rug sprø-pakke for å ha på jobb, så slipper jeg å falle for fristelsen av gooode baguetter med div. majonesfylte salater på! ja, jeg jobber i et bakeri.. så det er ikke bare baguettene som frister for å si det sånn!

 

skal ut å gå tur nå, og avslutter den på den søndagsåpne Bunnprisen for innkjøp av maaasse frukt å ha til kveldssnacks :D

 

har dere hatt en fin fridag? evt. kveld før fridagen? :)

her skinner sola, herlig varmt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest halfnelson

Hilduur: Så nå at du hadde spurt om hva jeg hadde gjort for at vekta gikk litt opp..

For det første trente jeg mye mindre forrige uke enn vanlig, det har vel kanskje gjort utslag.. Og så spiste jeg litt godteri nå og da, oversteg kosemerkene for første gang, og det til gangs søndagskvelden med masse smågodt! og et par vafler i løpet av uka..

 

Så det er nok de tingene der kombinert som har gjort at vekta stagnerte.

 

Men, nå kommer jeg ikke til å gjøre det igjen, da jeg så effekten :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilduur
Hilduur: Så nå at du hadde spurt om hva jeg hadde gjort for at vekta gikk litt opp..

For det første trente jeg mye mindre forrige uke enn vanlig' date=' det har vel kanskje gjort utslag.. Og så spiste jeg litt godteri nå og da, oversteg kosemerkene for første gang, og det til gangs søndagskvelden med masse smågodt! og et par vafler i løpet av uka..

 

Så det er nok de tingene der kombinert som har gjort at vekta stagnerte.

 

Men, nå kommer jeg ikke til å gjøre det igjen, da jeg så effekten :([/quote']

 

Men det er bra at du kanskje veit grunnen:)

Bra jobbet nå ihvertfall....

Min vekt er også kjøpt der...prøv å gå på vekten flere ganger etter hverandre for å se om det forandrer seg. hvis den ikke gjør det så si gjerne hvem vekt du har så jeg kan få kjøpt meg en som fuuunker:P hehe

Jeg har hatt en fiin fiin fridag...Fikk besøk av familien til samboeren min idag som selvfølgelig tok oss med ut på peppes:/ kunne jo ikke akkurat si nei såååå men det får bli lite godis i helgen hehe:)

Ha en fiiiin fridag allesammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest halfnelson

mm, peppes hørtes godt ut!

er en pizza der som er så sinnsvakt god, den med kylling og peanøtter på :(

*drømme*

kom akkurat hjem fra jobb jeg, i helga er det konfirmasjoner overalt, så har løpt å levert kaker til kunder i hele dag! skrittelleren viser godt over 10000 skritt :D

nå er det mellommåltid på gang, før samboeren kommer hjem, da skal vi ut på restaurant før vi skal på teater kl 18 :)

greier å holde meg unna alkohol i helga, hurra!

må si jeg ser litt positivt på veiing på mandag nå.

 

dere andre, hatt ei fin helg så langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juganr1

Aah.. Pizza er jeg også veldig svak for..

Det ble litt mye mat på meg i går. Mest sunne ting, men følte meg som en ballong. Det er bedre i dag, etter jogging og pilates og fornøyd med matinntaket. Skal bare være hjemme i kveld, så da blir det ingen store utskeielser heldigvis.

 

Det er helt fantastisk vær ute og det er visst meldt bra framover:) Da passer det bra at eksamenstiden nærmer seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lissi22

uff, det har ikke gått så veldig bra i dag... Spist forlite etter det menyen sier, men for mye søtt..! Det er så utrolig vanskelig å la være når man er på besøk hos folk. Jeg er nemlig slik at jeg ikke tør innrømme at jeg er på slanker'n...

 

Jaja, det var da lørdag. Fredag gikk bra, og søndag skal også gå bra :(

Vi får stå på med godt mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest halfnelson

Lissi22: Du er ikke på slankern! Du har lagt om til en bedre og sunnere livsstil :( Det er ikke like ille å si, eller hva? Du kan evt. takke ja, og spise veldig små mengder.

Ikke noe ille i å si at du passer på hva du spiser, at du er sunn!:D

Men skjønner deg, man får ofte den "Neei, skjerp deg da! er du på slankern? kom igjen da, spis du og!".. og da er det ikke så lett gitt. Men man burde få kred for å leve sunt :)

 

Jeg sliter også med at jeg spiser for lite.. Det som funker best for meg er å fylle på med frukt. F.eks. appelsin, over 100 kcal i en :) Blir mye frukt på meg i løpet av en dag!

 

Veiedag i mårra, spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lissi22

Det er jo litt bedre å si det, ja... Selv om kommentarene kommer likevel....! Det får man bare leve med.

Jeg er også glad i frukt, men leste et sted at man ikke burde spise mer enn 200 kcal med frukt til dagen. Sånn står det iallefall i menyen...

 

Er veldig spent på morgendagen jeg også. Første veiing etter jeg begynte på skikkelig.

Ha en fortsatt god søndag, folkens :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest halfnelson

åh, står det?

var jeg ikke klar over..

spiser 300-400 kcal frukt om dagen jeg!

 

hmm, noen som vet hvorfor man ikke burde spise mer enn 200 kcal frukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest halfnelson

morn morn!

 

da har jeg vært på vekta (gikk på 3 ganger etter hverandre, og den viste det samme Hilduur :().

 

Resultat: 63,9 kg!

 

Jeg er fornøyd :D I følge planen min skulle jeg veid 63,5, men pytt. Gikk opp forrige veiing, så da får jeg bare ligge et halvkilo bak planen.

 

Nå er jeg spent på å høre hvordan det har gått med dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juganr1

Hei

Jeg har ikke vekt, men skal veie meg på torsdag, så da får jeg vite ukas resultater. Jeg vurderer å kjøpe en vekt, men jeg vet ikke om jeg vil. Vet av erfaring at jeg kan bli litt vel opphengt i den.

Jeg har forøvrig gått inn 2cm i midjen de siste tre ukene. Det er bra:)

 

Kjempebra jobba Halfnelson:) Håper dere andre er fornøyde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilduur

DA har jeg en vekt som virker:)

Veit jo ikke om det viser riktig,men den har samme resultat etter flere ganger på:D

Så veier meg imorgen....

Veier sikkert noe med 64:/ men da er det bare skjerpings....

Skal jo ha gått ned til 1 Juni!

Bra Halfnelson:)

Håper det har gått bra med dere andre også:(

XoXo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest halfnelson

så bra at du endelig har ei vekt som funker!

jeg hadde kastet pappen på vekta mi, så vet ikke mer enn at den var kjøpt på Clas Ohlson..

 

har vært en liten tur på H&M og kjøpt meg litt klær jeg nå.. egentlig unødvendig når jeg vet jeg skal ned 3-4 kg til, men men!

må spandere på meg et eller annet :(

 

ellers har jeg kost meg med jordbær og kaffe på et pledd i en park i sola i dag :D

 

nå er det ungkaren, hihi!

 

spent på å høre rapport i mårra Hilduur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest senjorita

Gjekk på vekta i går og då visste den akkurat det samme som sist veke, 63,4! Men eg skal vel egentlig være fornøgd tenker eg. E eksamenslesing som står på timeplanene og då sklir ALT ut. Var mykje flinkare når eg var på ferie. Men dinna veka e d full skjerpings, eg og vil ha eit kjekt resultat på vekta neste veke;)

Var flink i går og so langt har det gått fint i dag og. So no får vi sjå om det held resten av veka.

 

Gratulerer Halfnelson;) E vel kjekt å sjå at vekta går ned ja. Eg venter spent på oppdatering frå resten av gjengen her inne.

 

Ha ei strålande veke alle sammen, nyt sola viss dokke kan. Her e det mest innesitting med masse bøker i fineværet!

 

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilduur

Idag gikk jeg på vekten for første gang...har bare tippet før siden jeg ikke har vekt:P der sto det 64,5:/

Men det er egentlig ikke ille for fikk mensen idag!

Da pleier jeg å bli en god del tyngre....Føler meg jo 5 kg tyngre nå:(

Jeg har syklet en liten tur med samboeren min idag tidlig.Etter det har jeg ligget i parken her med frukt og vann. SOOOOOL

Så har jeg spist fullkornspai med salat:)

Godt fornøyd til nå.

Skal få trent litt senere ikveld da.

Håper det står bra til med dere andre....

Gleder meg til mandag:D

XoXo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lissi22
åh' date=' står det?

var jeg ikke klar over..

spiser 300-400 kcal frukt om dagen jeg!

 

hmm, noen som vet hvorfor man ikke burde spise mer enn 200 kcal frukt?[/quote']

 

 

Tror det var noe med sukkeret som er i frukt, men jeg er ikke sikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lissi22

Gikk på vekta i går, den viste 72,5 kg.. Det vil si 1,5 kg nedgang, men det skal sies at jeg veide meg litt senere på dagen sist, så jeg vet ikke hvor rett det er.

 

Vil sette opp mine mål her, så blir jeg kanskje mer motivert til å klare det:

28.04: 74 kg

05.05: 72,5 kg

12.05: 72 kg

19.05: 71,5 kg

26.05: 71 kg

02.06: 70,5 kg

09.06: 70 kg

16.06: 69,5 kg

23.06: 69 kg

 

Det vil si 0,5 kg nedgang per uke. Håper på å klare dette :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...