Gå til innhold

Ungdomstråden


Anbefalte innlegg

2.2 kg er en grei motivasjon til å fortsette å være flink ;)

 

Var ute på byen i går, det ble en del alkohol, men hadde regnet det inn i dagsbehovet, så det var planlagt :) Ble ikke så ille utskeielse. Tar det inn igjen litt i dag, skal ut og gå en liten tur og har spist litt lite.

 

Høres ut som du har kontroll likevel Honney, man skal jo kose seg litt også! Og om du får gått en skikkelig tur i dag blir det nok bra :)

 

Her er det strålende sol og jeg har sittet i solveggen i hele dag. Deilig! Skal snart opp til mamma og låne hunden hennes, de skal ut på tur så jeg skal være barnevakt. Det blir koselig! Ha en flott søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Wow, veide meg i dag igjen (det er mandager som egentlig er veiedagen min), har gått ned nesten en kilo til! 3.1 kg har blitt borte denne uka, så nå er jeg på 77.5 kg. Deilig! Vet jo at det absolutt ikke går like fort fremover, men det er veldig fint å få en liten kickstart.

 

Hvordan har det gått med deg i dag, Honney?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært kjempeflink!!! :)

 

I dag viste vekta 84,4kg. Så har ikke gått ned hele kiloen jeg hadde lagt på meg forrige uke, men er på vei ;)

Denne uka skal bli min uke! Det har jeg bestemt meg for! Skal ha full kontroll på mat og trening! Da må det jo bli resultater :)

Regner med det blir en tur ut til helga, så da er det viktig å holde stramt i tøylene resten av uka! Føler meg supermotivert nå, så dette skal gå bra!

 

Ha en super uke folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at du er bestemt Honney! Ingenting er bedre enn det :) Motivasjon er alt som skal til!

 

Jeg fikk ufrivillig brent noen flere kalorier i kveld, fant ikke igjen bilnøkkelen, så jeg måtte ta sykkelen på jobb... Gikk ned til jobb før i dag og gikk en times tur med hunden så jeg hadde ikke tenkt å bevege meg noe mer... Men så måtte jeg da! Lurer på hvor den bilnøkkelen er... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over 3 kg på ei veke??? wow!! kossen får du det til?? Grattis!!!

 

Eg har gått ned 0,7 kg denne uka, samme som forrige. Veldig fornøyd med det. Vekta viser 80,8 kg, så nå er det ikke lenge til eg er på 70-tallet!! Jippi!!

 

Imorgen er det dans og spinning, får se om eg får til spinningklokka mi til da, slik at det blir riktige tall.

 

God veke til dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyaco: det må sies at jeg hadde mensen forrige veiedag, pluss at det er første uka mi... da går det vekk en del ;) 0,7 er jo supert, skal egentlig ikke gå ned noe fortere enn det! Jeg håper på å legge meg på ca en halv kilo i uka, da er jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Så flinke dere er!

Funnet igjen bilnøkkelen forresten? ;)

 

Både i går og i dag har gått riktig så bra. Har fått meg 8,4 trimpoeng allerede, så jeg er godt i siget. Og det har kommet vår i til trøndelag, endelig, så nå er det bare herlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Været her på Vestlandet er strålende her og! Men skal visst ikke holde lenge...;) Til helga blir det overskya og kanskje regn... Vi er jo vant til det her på denne kanten av landet, men liker det lite fordi! Eg vil ha sommer!:)

 

Så flink du er å trimme, Honney!! Eg skal på dans og spinning i kveld, så eg får endelig mye trimpoeng:)

 

ha en herlig onsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags dans er det du driver med Nyaco?

 

Herlig med fint vær ja, utrolig hva solskinn gjør for motivasjonen! :)

 

I dag har jeg vært på damesvømming, helt uten å dumme meg ut, forandring fryder kan man vel si ;)

 

Maten har gått glimrende også i dag, så nå er jeg virkelig i siget synes jeg! Har forresten smakt en sweet bites i dag, den var godis ja! Kjempe fint alternativ til vanlig sjokkis!

 

By the way, i går kjøpte jeg meg ny bikini! Det var på tide for å si det sånn, og har lært av erfaring at man må være tidlig ute hvis man skal finne riktig str, så da slo jeg bare til! Satset på bikini med knyting både her og der, så er jeg sikker på at den passer til sommeren også (jeg SKAL jo gå NED) :) Men det var en ganske ok opplevelse i grunn, for det var ikke så ille som jeg hadde trodd, har nok fått litt fastere kropp, selv om jeg ikke synes å merke det, verken på vekta eller klærne i det siste. Så! Da er det bare å stå på videre!

 

Frem med pisken og hold oss i ørene, snart er det sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er! Godt å høre at det går bra med maten, Honney. Skulle ønske jeg kunne si det samme! Hadde en kjempesprekk i går... (ja, det går an selv om jeg ikke spiste noe sjokolade eller godteri). Haff. Jaja, starter på nytt i dag og håper skaden ikke blir sååå ille. Tenkte å sanke en del trimpoeng, jeg har fri, så da går det an å slite seg ut litt. Har 6,5 trimpoeng til nå, så vil ha iallfall 10 innen dagen er omme!

 

Har funnet igjen bilnøkkelen ja, den var i en lomme på en genser jeg brukte sist jeg kjørte... Hehe... Blir helt forvirra når jeg ikke bruker bilen på mange dager, var jo nesten en uke siden sist.

 

Nå skal jeg snart ut og gå tur, bare jeg får huset til å se sånn noenlunde ut først! ;)

 

Ha en nydelig torsdag, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare dansaerobic altså. Men det ble søren meg avlyst!!! Eg som hadde gleda meg så sinnsykt!! At det er mulig.. Men eg tør jo ikke gå alene, så det er jo min feil... Men vi skal på trening mandag og onsdag neste uke, + en dag til. Søndag skal eg på fjelltur, om det ikke regner, og har fri i morgen, så må rekke å gå meg en tur!

 

Eg og sprakk skikkelig i går, heimelaga pizza, nutrilett, heimelaga skillingsboller, saft osv! Måtte ha noe hele tida, selv om eg var mett.. helt forferdelig!! Men har en mistanke om at det er fordi eg røkte hele helga... Eg er jo slutta, men når eg er med venniner som røyker, får eg mye røyk av dei.. Så da blir det abstinenser en dag eller to etterpå... Min egen feil det og...

 

Eg har kjempelyst å begynne å sykle til jobb... Men eg skal til andre enden av "byen" til barnehagen før jobb og, og når eg jobber i butikk, må eg vere fint kledd, og da må eg skifte før og etter jobb.. slitsomt.... Også blir eg så rød i trynet når eg trener, flaut den første timen på jobb da....

Men det er jo bare unnskyldninger...

 

Så kjekt med ny bikini, Honney!! Så herlig at du føler deg bedre også, gratulerer med det:)

Og bra at du fant bilnøkkelen, Ahnimah. Du er flink som bruker bilen så lite.

 

Ha en herlig torsdag, og god helg!! Eg er ikke tilbake før mandag, så vi "snakkes"da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg liker heller ikke å sykle når jeg må skifte og blir rød i trynet og sånn :) Heldigvis er det bare nedoverbakke til jobben, så jeg slipper å ha andre klær å skifte til. Ikke så farlig om jeg er litt rød i trynet når jeg kommer hjem fra jobb :)

 

Det viktigste jeg har lært mens jeg har slanket meg er at det er alltid lov å begynne på nytt... Selv om man sprekker er det bare å hive seg igang igjen og glemme at man har sprukket litt. Jeg synes det er fryktelig vanskelig å ikke hive i seg ENDA en kjeks til når man likevel har sprukket, men det er mye bedre å bare se fremover. Man kan jo ikke unngå å sprekke innimellom, vi er ikke perfekte :) Det gjelder bare å ikke sprekke så ofte... Tihi.

 

Ja, gratulerer med ny bikini Honney, er det ikke deilig når man kan gjøre sånne kjøp uten å føle seg helt forferdelig? Jeg sliter litt med det fortsatt, har prøvd på meg gamlebikinien og den ser ikke akkurat liiike bra ut som i fjor ;) Men det skal vi gjøre noe med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det stille... Har dere tatt helg, eller? :)

 

Jeg MÅ bare skrive, fikk 4 trimpoeng på fotballtrening i går, superfornøyd med det :) Iallfall siden jeg bare trente halvannen time... Men jeg ga alt, hadde masse energi og fikk løpt mye. Og så scoret jeg mål! Jippi! Med venstrebeinet :) Hehe.

 

I dag har jeg på meg pulsklokka hele dagen for å sjekke hvor mye jeg forbrenner. 966 kalorier til nå, på 5 t og 15 min. Lørdag er egentlig en helt vanlig dag sånn jobbmessig, så jeg tenkte det var greit å sjekke i dag.

 

Lurer litt på om jeg skal ut i dag... Tror jeg skal det om jeg får med meg noen kompiser. Tenker det ikke blir så vanskelig... :)

 

God helg, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Har nok tatt litt helg ja :)

Her går det bra, dette har vært en fin uke! Men både torsdag og fredag har jeg hat lyst på noe HELE tide, så det har vært hardt å holde igjen, så det har gått mye i nutrilettsjokolade:p

Ser dere har sprukket litt tidligere, men det er bare å bite tenna sammen og fortsette, det er nok ikke så ille alikevel :)

 

Ikveld blir det ut på byen her, så det blir nok en STOR utfordring, er alt for glad i øl, men skal holde meg til en flaske hvitvin og en halvliter, det er planen, så blir det ikke så ille kalorimessig :)

 

Ha en fin helg dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off ja... øl er nesten vanskeligere å si nei til enn sjokolade noen ganger... :) Drikker øl i kveld jeg også, men har hatt på meg pulsklokka i hele dag. 2400 kcal uten trening, helt greit det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2400 kcal er jo kjempe bra!

 

Har dere hatt en fin helg?

 

Ble nok litt for mye av både det ene og det andre i går, veldig vanskelig å si nei når man har fått litt innabords... Men arti var det sannelig :) (kom ikke hjem før i 11-tia i dag;)) Ble heldigvis ikke noe mat i natt, men det førte nok til at jeg var ekstra fyllesjuk i dag, skjønner nesten ikke at jeg gidder å feste når jeg vet hvor dårlig jeg blir :)

Så nå er jeg veldig spent på hvordan vekta slår ut i morgen tidlig, har jo vært kjempeflink hele uka, så det kan da ikke gå så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

83,8 kg viste vekta i dag, 600 gram altså :) Jeg synes det går sakte nå, jeg er vant med minst 1 kg i uka når jeg har gått ned tidligere, men jeg må vel innse at de siste kiloene sitter bedre enn de første :) Bare det kommer av så får det ta så lang tid det vil!!

 

Dette skal også bli min uke har jeg tenkt! Forrige uke gikk jo så fint i forhold til mat og trening (hvis man ser bort fra noen timer i helgen), så det skal jeg fortsette med nå! Har ikke tenkt meg på fest i helga, så da kan ikke det ødelegge heller. Men det spørs hvordan det går med personalmøte på restaurant i kveld, og ikke minst på torsdag med 1.mai feiring på alle hjørner. (Pleier være bløtkake og vaffel til frokost da), så er spent på hvordan jeg skal klare å holde meg i skinnet. Men det skal gå :)

 

Hvordan ser deres uke ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren!!!!! Eg hater at dette skjer!! Eg ser ikke på tastaturet når eg skriver og når eg da treffer feil forsvinner alt eg har skreve!! Det går tilbake til loggen... Blir så forbanna!! Så nå må eg skrive alt på nytt igjen!! Så det er bare å begynne:

 

Eg vil for min del bare glemme hele uka som har vert.. Vert utskeiing siden onsdag... Fredag lagde eg taco til 2 venninner og ho ene hadde med seg en stoor good sjokolade.. Så det ble noen biter... Lørdagen ble det sjeldne måltider, og om kvelden kom et vennepar av oss på spelekveld, så vi koste oss med Kortskalle, Fantasi, kvitvin, chips, sjokoboller og sjokolade til langt ut på natta... Men var veldig kjekt da.. I går spiste eg mye chips og sjokolade til søndagsfilmen... Føler meg fæl.. Men eg var på 3 timers fjelltur i går tidlig, og forbrente 1500 kcal!! 2 timer oppover med regn, og i våt snø! Men vi koste opp på toppen med niste og nøtter:) Og nedover igjen vart det 1 time med mange vonde og morsomme fall, ramaskrik og mye latter. Så den turen var så og si den eneste oppturen hele forrige uka.

 

Men nå er det "endelig" mandag, hadde gått opp 1 kg, men i dag er det ingen bønn! Skal sette meg her på jobb (lite kunder nå) og skrive en vekeplan!! Alle måltider, til kver dag. Og den skal eg følge til punkt og prikke! Eg skal trene iallfall 3 dager på Spenst denne uka, og begynner i dag etter jobb. Har lyst å sykle på jobb av og til og, får se om eg kommer meg tidlig nok opp til at vi rekker å komme oss ut døra, slik at vi rekker både barnehage og jobb, og om eg finner ei ordning på kleskiften...

 

Håper dere hadde ei strålende helg, litt alkohol er lov;)

 

Ha en herlig mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Så flott at du går ned Honney, 600 gram i uka er jo supert det! Akkurat passe fart. Kiloene sitter dessverre litt bedre etterhvert, men det er bare å ta tida til hjelp.

 

Nyaco, synd du har gått opp, men fort på er fort av! Jeg gikk opp selv, 0,5 kg, har ikke vært flink med maten. Trener mye, fikk 16 trimpoeng selv om jeg ikke fikk trent noe i helga, men jeg synes det er vanskelig å ikke spise for mye. Jeg er litt usikker på åssen meny jeg skal ligge på også, prøver meg på meny 2, men blir vel mer meny 3. Det er egentlig mest triktig med meny 3 for meg, så jeg bør vel kanskje holde meg der.

 

Jeg pleier også å skrive ukeplan når ting skeier ut, det er så utrolig mye lettere å holde seg i skinnet da! Da noterer jeg ned alt, feks hvilke dager jeg skal spise fisk, at jeg skal få i meg nok vann, at jeg skal få trent nok osv.

 

Honney: ble visst sent på meg på lørdag også, huffhuff. Ikke like natterangler som deg da, klokka sju om morran var jeg passe trøtt :) Det ble både øl og litt av hvert annet, men artig var det. Man skal jo kose seg også! Skal faktisk ut i helga igjen også, da skal jeg til Oslo og feire en venninne... Så jeg får prøve å spare inn noen kalorier jeg kan bruke da :) Det er i tillegg tatoveringsmesse der, har SÅ SINNSSYKT lyst på ny tatovering, så det spørs om det blir det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med oppgang, men det er vel av igjen neste uke tenker jeg :)

Ukeplan er nok en veldig god ide! Da er det ikke like lett å bare putte noe i seg i forbifarten.

 

I går ble det en kjempecalzone på personalmøte, å den var himmelsk god. Syntes det var litt vanskelig å finne noe å registrere den som, hadde jo ikke akkurat med meg kjøkkenvekt, så må bare tippe hva den veide... Den var diger, for å si det sånn... Så det får være ukas utskeielse :)

 

Ellers gikk dagen i går fint, og dagen idag så langt har også gått greit. Har ikke fått trent noe ennå, og jobber veldig mye denne uka, så må virkelig holde fokus hvis jeg skal få noen trimpoeng tror jeg. Det skal utrolig mye motivasjon til for å trene etter jobb...

 

Oslotur høres veldig arti ut! Noen få ekstra kalorier i helga er vel ikke så farlig hvis du er flink hele tiden ellers :)

Forstår også veldig godt det med tattovering, utrolig adrenalinkick! Har tre selv, og tror det holder med det, men den ny-tattoo-følelsen er kjempekul :) Hva og hvor vil du tattovere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en herlig 1.mai jenter!! Blir vel fest i kveld?? Eg for min del, som er mor, skal ha en rolig kveld heime med typen, og fjelltur i morgen tidlig;) Kunne virkelig tenkt meg ut på party party, men eg føler eg må holde meg i tøylene nå når eg har ei lita jente... Sikkert like greit, da slipper eg alkohol-kaloriene;) Men håper dere får det knallkjekt, det fortjener dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! God 1.mai! Blir nok ingen fest på meg heller, skal opp tidlig å spise 1.mai-bløtkake klokka 9... Håper noen har fikset noen SUNNE brødskiver eller noe sånt i tillegg... Får snike med meg en nutrilett i alle fall... Og jeg skal ut å gå i tog og høre på appeler, men på ettermiddagen bør det bli tid til en skikkelig fin trimtur, har ikke trimmet annet enn en halvtime hurtig gange i dag, så nå må det skjerpings til! =) Ha en fin dag dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, og gratulere med dagen alle arbeidere!

I dag har alt gått helt i ball. Jeg skulle jo gå i 1.mai tog, slik jeg pleier. Jeg havnet selvfølgelig FREMST i toget som flaggbærer, og skulle stå ved siden av talerstolen mens apellene ble holdt. Greit nok det. Helt til jeg svima av under hovedtalen! Da hadde vi vistnok stått ganske lenge og jeg hadde tviholdt på flagget i vinden, åsså bare deiser jeg med flagg og alt i bakken! Folk kom ilende til og forsøkte å løfte meg opp... huff&huff... Måtte kjøres hjem med engang.. Jeg hadde ikke følt meg syk i det hele tatt tidligere, men nå er jeg litt slapp og kvalm. Så spising og trening i dag har det blitt så som så med. Men får kvile meg ordentlig ut i dag og se hvordan det går igjen på jobb i morgen.

 

Hvordan har dagen deres vært? Har dere langhelg nå eller er det jobb i morgen igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei, nå går det dårlig her. Ikke blitt noe ordentlig trim denne uka, bare jobb, og i kveld ble det i overkant mye smågodt... hadde tenkt å unne meg litt, siden jeg har vært ganske så flink matmessig, i alle fall ikke gått over kcaloribudsjett de siste dagene, og jeg spiste magert til alle måltidene så jeg skulle ha noen kcal til gode, men så gikk det nok litt over styr, så nå sitter jeg helt proppet full av vann og sjokolade. drakk masse for å minske sjokolade inntaket så mye som mulig. Er faktisk litt kvalm nå... huff, det føles ikke bra i det hele tatt. Så fra i morgen er det full skjerpings! Tilbake til rutiner og trening! Det er jo snart sommer og bikinisesong for pokker! Nå må jeg bare ta ordentlig tak!!!

 

Hvordan går helgen deres? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Helga og veka mi har vert superduper!! Har 21 trimpoeng, dvs at eg har forbrent 4200 kcalorier!! Var til og med på fest på lørdag, veldig impuls, dei klarte å overtale meg;) Og tenke seg til; eg kom meg opp av senga kl.11 søndagen, og gikk på en 3 timers fjelltur!! Eg må bare si at eg er kjempestolt!:( Og på vekta i dag, viste det 1,1 kg mindre enn forrige uke! Herlig! Og -2,2 i cm. Nei nå er eg i gang, tenker eg, dette er nice!

 

Honney, kjedlig med ei slik veke, det hadde jo eg forrige uka.. Men det er bare å snu trenden i dag! Lykke til med det, vi får vel referat?

 

I dag skal eg på spinning kl. 18, blir deilig å svette av seg litt mer;)

 

Ha ei fin veke begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...