Gå til innhold

Nå eller aldri - da må det bli NÅ


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Gjest Mamsen 69

Hei, bare en liten rask hilsen fra meg:)

 

Godt å lese at det står bra til med dere alle, og at det går riktig vei!

 

Jeg er tilbake over helga, og da snakkes vi igjen, litt mer:)

 

Nyt sommeren og varmen jenter:D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest mammamo

Går litt i ett her hjemme om dagen... Har jobba nå både i går og i dag og rett hjem og spise middag for så å dra på bading :)`HERLIG med sommer!!! Og nå har jeg FERIE!!!! Jippi!!!

 

Ikke vært så spesielt flink nå i varmen da... Orker liksom ikke mat... og å erstatte kveldsmaten med en is er vel ikke det lureste.... Og så har jeg ikke vært på nettet og registrert kalorier... Så jeg har nok syndet litt ja... Ikke har jeg fått trimma noe særlig heller.... Men i mårra får jeg vertfall svetta nok... Bor på småbruk og vi skal ha høy inn på låven i mårra... Der inne med ny-tørka høy og 30 grader ute... pust, pes... Det blir sikkert 40 grader inni der... Må vertfall passe på å drikke MASSE!! OG så blir det nok bading i mårra å :D Må jo passe på de dagene man kan, ikke sant?? Men da skal jeg følge Sassa sitt eksempel og bytte ut kjeksen med frukt ja ;o) Men jeg tviler på at det blir noe særlig vekt-tap på meg denne uka da... Får se på søndag...

 

Isis: GRATULERER!!!:) Så moro å gå ned 1,7 kg på en uke da!!! Endelig fikk du lønn for strevet ;oD Og kommentarer på at man ser bra ut er jo sååå gøy å få da! Håper du tok imot takket ;op

 

Jeg har også fått kommentarer på at jeg ser bra ut :) Moro det da!! Ekstra motiverende!! Når nok vekt-målet mitt før midjen er som jeg ønsker ja... Men da må man jo bare trene magemusklene litt mer da... Det er ikke jeg flink nok til, hjelper nok ikke bare med rockeringen, må nok noen sit-ups til også er jeg redd...

 

Ha en riktig god helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

Bare kjapt innom før vi drar på stranda. Lite liv her om dagen, men det er fullt forståelig med sånn herlig sommervær!!!!! Vi sees vel når regnet kommer :)

 

Har flytta veiedagen min til mandag jeg, for nå er helgene fulle med 50-årslag, bryllup, slektstreff og bryllupsdag... Så da er det litt kjedelig å ha veiedag på søndag, rett etterpå liksom.... Må ha en dag å komme meg på... hehe...

 

Bare 2,2 kg igjen til målet nå. Kanskje vil jeg enda litt lenger ned også, får se an litt... Da jeg satte målet mitt trodde jeg aldri at jeg skulle komme så langt ned så fort igrunn... Så jeg er kjempefornøyd!!! :D:D Og håper at jeg klarer å gå ned disse 2 kiloene innen 5.september. Siden utskeielsene står i kø nå i august, så må jeg være ekstra flink i ukedagene, så jeg har litt å gå på i helgene...

 

Ha en finfin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er endelig tilbake etter en ferietur hos min søster i Nannestad... ellers har vi vært hjemme i helgen, men det har gått i hundre hele tiden, at nettet har ikke vært opp i hele tatt. Jeg var på byn med ei venninne på lørdag, og da ble det en god del vin.. he he... så dagen i dag har jeg ikke store forhåpninger om.... skal gå på vekta etterpå, har ikke turt ennå.. he he...

 

I går var det en tragisk dag på stranda for oss, for våre venner som var med oss hadde et aldri så lite uhell. Kameraten til min mann stupte i vannet, og slo hodet i bunn. Han ble umiddelbart lam fra brystet og ned. Ambulansen kom og kjørte han til nærmeste sykehus, men så gikk veien videre, og han ble fløyet med luftambulansen til Ullevål sykehus i Oslo. Han hadde fått brudd i mellom ryggvirvel C6 og C7. Det er nederst i nakken/ øverst i ryggen. Han måtte opereres med en gang... og vi krysser nå fingrer og tær for at det gikk bra. Det værste som kan skje er at han blir avhengig av rullestol...... Ungene som var vitne til dette syns det var ubehagelig, og hadde stort behov for å snakke om det. Detter er en god og kjær venn...

 

Jeg kommer igjen med resultater etterpå.... selv om det er oppgang... er jeg redd....huff...:) Blir nok en rask tur på stranda i dag også.. for det er meldt 31 varmegrader i dag... i skyggen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kjapt innom for å melde inn resultatet etter fire uker ferie uten kjøkkenvekt og med div utskeielser som heter vin, sjokolade og snacks.. Har egentlig vært ganske flink i ferien, og har unnet meg disse utskeielsene innimellom. Stått over mange desserter og iser for å nyte vinen med gooood samvittighet :)

 

Og så tallene da: Vekta stoppet på 49 blank i dag, dvs opp 300 gram på fire uker. Det sier jeg meg svært fornøyd med!! :D:D Og jeg er veldig motovert for veien videre ned til 48 kg. Ikke så langt igjen. Skal lese ordentlig gjennom de siste innleggene som har kommet i kveld. Nå skal jeg på besøk til hun venninna mi som fikk baby 5 uker før tida akkurat da jeg var dratt på ferie. Gleder meg vilt til å se henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

Så flink du har vært Rakri!!!! :D:D:D Når du klarte å holde vekta i 4 ferie-uker så kommer du ikke til å få noe problem med å holde vekta ellers heller. Det våger jeg å påstå!!! For opp 300gram er det samme som å holde vekta!! Kjempe-imponert jeg!! Håper jeg klarer å være like flink som deg...

 

Er litt spent fremover nå da, siden utskeielsene kommer hver lørdag fremover... Men jeg får bare prøve å være bestemt og gjøre det beste ut av det. Jeg SKAL klare å nå målet mitt innen 5.september!! Dermed basta!!! Var på vekta igjen i dag tidlig, den viste enda litt ned fra i går, så jeg får bare være flink... Ikke skeie ut ellers i uka, holde meg til lørdagene...

 

Tenker det var kos å få se babyen til venninna di ja!! Det går bra med dem, selv om snuppa ikke ville være inni magen lenger? Eller var det en jente forresten?? MMS er jo ikke helt det samme som å se dem live nei... hehe... Skal på barselbesøk i dag eller i morgen jeg å :) Ei venninne av meg fikk sin nr 2, 9 dager på overtid... Han var 4,4 kg og 53 lang... 38 i hode-omkrets og han ble født med hånda opp i tillegg til hodet... Som supermann.. hehe... Men aaauuu.... sier jeg bare...

 

Isabel: Stakkars kameraten deres da!!!! Har dere hørt noe mer om åssen det går med han?? Håper virkelig at det går bra da, at han ikke blir lam...

 

Litt skyer her i dag, men sola skal visst komme snart. Så jeg får se om jeg finner igjen huset mitt her nå... Blir helt bomba etter slike høytrykk som vi har hatt nå... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Er bare innom som snarest for å se om det var liv:) Det virker som de fleste nyter høytrykket nå, så du har nok rett mammamo, vi ses vel når det blir regn!

Så trist Isabel med kammeraten, håper det går bra med han! Vi hadde også en litt ekkel opplevelse på nabostranda i dag der det var både ambulanse og luftambulanse.

 

Rakri: Gratulerer! Du er kjempeflink! Skulle hatt litt av din standhaftighet!!:D

 

Ellers har vi vært på badestranda hele dagene, og terassen hele kveldene med øl og cider, i tillegg til gla mat festival og feiring av 60 års dag så tror jeg att jeg venter til ferien er over før jeg går på vekta igjen. Har bestemt meg for å nyte denne siste ferieuken min med god samvittighet, så får slankingen og treningen komme sterkere neste uke.:)

 

Ha en fortsatt fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg dere. Ja, godværet er deilig, og selv om man ikke skal klage, er det nok litt slitsom for de små. Så nå er de veldig tøffe i bar overkropp og boxer..hehe... Tror tvillingene har gjort sitt til at vekta har holdt seg, for de har virkelig kjørt meg de siste ukene. De har stortsett krevd pupp tre ganger hver om natta (= 6 matinger om natta...) krever litt energi, ja!!

 

Det stupeuhellet hørtes helt grusomt ut. Håper han kommer seg på beina igjen!!

 

Mammamo: jeg synes du er flink. Sikker på at du når målet i tide. Enig i at man må ha en kosedag, så lenge man ikke tar fullstendig av. Min kosedag er fredager og da vanker det både god mat, sjokolade og vin :) gleder meg allerede, for nå har jeg vært uten snop leeenge ( i min verden er det iallefall lenge med 10 dager). Det går fint med jenta til venninna mi, nå klarer hun seg uten sonde og har gått masse opp i vekt. Hun var jo lita da (2800 gram ved fødsel, 3300 nå), men gutta mine var 2.6 og 3.0 da de kom, så jeg er vant med små babyer nå.. nydelig jenta var det iallefall;)

 

Sassa: kan være greit med en ukes pause - så lenge man henter seg inn etterpå- Jeg tok litt fri på midten av ferien, og det gikk jo fint :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt veiedag idag (det var egentlig i går, men var hele kvelden å heia på dattera til kusina mi som spiller på Norway Cup. De vant pulja si, så stemningen er høy! ).

Gjorde et par scoop inne i handle-teltet også. Treningstopper til 50,- pr stk! Litt "snål" farge (bringebær-rød), men den var helt grei. Billig da. :-)

 

Veidde meg nå som sagt, og det ble ned 400 gram. Nesten en halv kilo. Ikke verst! Regnet ikke med så veldig vektnedgang ettersom det har vært så utrolig varmt (samler vann i kroppen). I tillegg har vi hatt masse besøk av venner med barn, og vi har for enkelhets skyld grilla og spist is (orker ikke stå inne på kjøkkenet og mekke når det er 30 grader og vi har masses besøk). Så status er vel 2 middager som har vært laksepølse med potetsalat og lompe, med påfølgende kule med is. I tillegg (hjelp er det mer!) litt vin og et par flasker øl. MEN jeg har vært superflink med maten ellers, og har trent like mye som vanlig. De dagene med grilling har jeg også slått sammen middag og kveldsmåltid.

 

Ser det har gått sånn ymse med noen av dere i ferien, men det er jo en viktig ting at en faktisk skjønner at en har skeia ut, og at en har vilje til å hente seg inn igjen når hverdagen blir normal igjen! :-)

 

Målet mitt er ned til 75 kg i midten av august (skolestart 19.august), så jeg har 3 uker på å gå ned 2,2 kg. Det er ca 0,7 i uka, det kan gå, om kroppen er på min side. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gikk jeg opp 200 gram denne uka... la inn resultatene på mandag.. så dette 77- tallet kan jeg se langt etter... foreløpig. Egentlig er jeg ikke så missfornøyd med det, for jeg har vært hos min søster... og spist det hun har bydd på... Jeg veier nå 78,4 igjen. Har også som mål å veie 75 - 76 kg til skolestart... og da er jeg fornøyd med 76,9 ... he he.:D

 

Kameraten vår ligger fortsatt på sykehuset... og kan antagelig aldri gå normalt igjen. Han må trenes opp.... og kan kanskje gå med krykker. Men pr. nå så kan han fortsatt ikke røre en muskel :)

 

Jeg klarer fortsatt å trene to til fire ganger i uka.. på tross av ferie. Var på spinning i går... godt..

 

Sassa; kos deg i ferien du... det skal man .. men husk måtehold :) jeg er slik selv jeg, syns det er enklere når jeg er på jobb og rutinene er på plass... nå er det litt ymse, som Isis sier.. he he...

 

Jammen er du tøff Rakri... jeg blir sliten av tanken på å amme to barn.. he he.. jeg savner ikke den tiden jeg måtte opp om natta.. men det er kos med babyer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

Så trist med kameraten deres Isabel!! Huff... Jeg som kryssa fingrene for at det skulle gå bra... :D Men håper han klarer å se lyst på det da, han er ikke helt lam når det er mulig å trene seg opp igjen. Ja, det vil ta laaaaang tid, men det ER mulig!! Regner med at han får masse støtte av familie og venner som dere i denne tunge tiden!!

 

6 amminger på natta ja... Trur aldri jeg har opplevd det... Men så har jeg fått et barn om gangen da :) Var på barselbesøk i dag... *sukk* Kjenner eggstokkene krible ja... hehehe... Men passer egentlig ikke med en til enda... Vente et par år... Og overtale gubben da....

 

Synes alle her inne er kjempeflinke jeg, trener masse og spiser sunt!!! Og det til tross for at det er ferie!!! Kjempebra!!! Og Isis: Er laksepølsene gode???? Høres ikke noe godt ut......

 

Synes sjøl at jeg skeier ut litt for mye om dagen, men vekta går jo nedover, så jeg må jo gjøre noe riktig.... I dag har jeg vært flink og gått en lang tur nå på kvelden sammen med svigermor. Lenge siden sist jeg trena nå. Har ikke orka å trene når det har vært så varmt... Men vi har jo hatt inn masse høy, så det har i grunn vært trening nok det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isis: så flink du har vært :D Gratulerer!!

 

Isabel: 200 gram er jo ingen ting, men vet det er kjedelig uansett. Du går nok ned mer neste gang da :) Synes du er flink som trener så pass som du gjør. Veldig trist med kameraten deres - tenk å være så uheldig!!

 

Mammamo: det er lov å skeie litt ut. Hverdagene kommer fort nå

 

Har ikke kommet igang med å veie maten enda, og bare estimerer grovt hvert enkelt måltid og legger inn på tampen av dagen. I vår planla jeg dagen på forhånd, så det spørs vel om jeg ikke må tilbake til det for å få av det siste. Blir lettere når rutinene begynner å komme på plass igjen. Satser også på å få trene litt ordentlig til uka - ja her er det den gode gamle "venter til mandag-tanken" :confused: MEN: nå har jeg ikke spist snop siden 20.juli (unntatt litt på bursdagen min den 23. ) Så akkurat DET er jeg litt stolt av da. Blir litt sjokolade ikveld da, tenker jeg! Nå skal jeg trille ut boller nå sammen med jenta på ni. Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke veid og lagt inn noe på 2 uker jeg..... Men synes det går greit likevel, så jeg prøver litt til... Veide meg i dag tidlig og det så veldig bra ut :) Ned 1 kg siden mandag!!! Så jeg håper det holder til mandag... Skal prøve å holde meg i skinnet og ikke ta heeelt av i mårra... hehe...

 

Rakri: ikke snop siden 23 juli er jo klempebra da!!! Da kan du spise sjokolade med gooood samvittighet i kveld!!

 

God helg jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm.... det var godt med sjokolade ja. Tok en av mine tre ruter til ettermiddagskaffen (og nå hørtes jeg fryktelig gammel ut..hehe).

 

Gubben begynte på ny jobb idag, med veldig god lønn :):D så idag feirer vi og jentene med biff, ovnsbakt søtpotet, lett bernaise og salat.. Og VIN - har bevilget meg to glass. Ender på 1700 totalt om jeg ikke "slår til" med mer enn planlagt da;) ikke helt etter boka med andre ord, men tror at når jeg havner på rett antall kalorier gjør det ikke så mye.

 

For en nedgang da, mammamo!! Superflink har du vært. Har nok svingt litt opp og så ned igjen her, så det blir vel i beste fall stillstand.

 

Ha en fin fredag da. Gleder meg til alle er tilbake igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er!!!!! :) Kjempe bra!! Er både inspirerende og deprimerende for meg som ikke er det:D

 

Selv bare fortsetter jeg med utskeielser og ingen trim, bare late dager på badestranda, men nå har det begynt å regne her så i morgen blir jeg nok hjemme og forhåpentligvis kan jeg få til en normal måltidsrytme da:D

 

Var som snarest på vekta i dag og det var 1 kg opp siden sist jeg la inn her, men håååper jeg snart klarer å komme igang igjen så vekta går rette veien!!

 

Det var alt for i dag, måtte bare innom før jeg kryper til sengs og se om det var noen aktivitet her:)

 

Ha en fortsatt koselig helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg trøste deg med at jeg ikke var så veldig flink i går. Selvfølgelig fikk jeg lyst på mer sjokolade og potetgull siden det var så lenge siden sist jeg hadde spist det. Men begrenset meg til et glass vin om ikke annet. Totalen ble ca 2020.. :confused: veide ikke alt, men er ganske god på øyemål nå så det ble vel omtrent sånn. Så nå blir det vel kanskje litt opp her også.. Får ta meg kraftig sammen - snart :) litt godt med noen slurvedager også må jeg innrømme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hei hei, så koslig å se at det er liv i dere fremdelses, selv om jeg har uteblitt:)

Vi har vært på vannet fra morgen til kveld hver dag, bada og fiska, og kost oss veldig!!!

Isabel, så tragisk med kameraten!! For en forferdelig ulykke!! Håper virkelig at han blir noe bedre og kan komme seg litt rundt! Krykker er ihvertfall bedre enn alternativet, så vi får satse på at han kommer dit:)

 

Dere har vært flinke alle sammen, men jeg har nok ikke det, desverre...

Har ikke veid meg, men kost meg litt for masse, men får bli flink når jeg er tilabke i jobb og hverdagen kaller igjen;)

 

Ha en super søndag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg overlevd første helg med utskeielser. 50-årslag i går. rømmegrøt og spekemat og vin og smirnoff ice og kaker og litt potetgull.... MEN gikk en lang tur på dagen i går og dansa masse på festen i går, så alt i alt gikk det nok bra. Vekta stoppa på 69,0 i dag, dvs ned 200 gram fra mandag, men siden alkoholen sitter litt i som regel så satser jeg på enda litt mer nedgang til i mårra. Er glad jeg bestemte meg for å bytte veiedag vertfall :)

 

Rakri: Grattis med ny jobb til gubben da!! Moro!! Lov å feire litt da!!

 

Og vi skal jo leve med dette her resten av livet så vi MÅ jo ha lov til å skeie ut!!! Hvis ikke kommer vi til å sprekke heeelt!!

 

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt noen dager nå med rot i måltidsrytmen... altså at det har gått for lenge til middag, at jeg ikke har hatt med meg frukt på jobben og anna tullball. Ganske interessant å legge merke til at disse dagene har jeg også vært mye mer "godtesjuk"/sugen på noe godis på kvelden også (les: at kroppen trenger noe, fordi jeg har spist for lite). Regelmessige måltider er alfa omega for meg altså! Jeg har ikke vært godtesjuk siden jeg begynte med Grete Roede... før nå.

 

Har en dag idag med regelmessige måltider og lang gåtur idag ihvertfall... Skal ut å spise middag senere ikveld, samboers stesøster fyller 20. Det blir koselig. Har bestemt meg for å droppe vin og ta en kaffe-latte til dessert, evt dessert om det er frukt eller noe annet lett.

 

Ellers har jeg hatt min siste arbeidsdag og har nå 2 friuker før jeg er offisielt bioingeniørstudent. Så har jeg blitt fostermor for en nydelig katte-jente på ca 5 mnd. Hun har blitt behandla dårlig og ble tatt fra eierne sine av noen naboer, og via hist og her så havnet hun hos oss. Tynn og forkommen var hun stakker, men nå spiser hun og leker og fremtiden ser lys ut for henne! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Isis, så snill du er da, som tar deg av kattungen, og jeg er helt overbevist om at hun får det godt nå:)

Håper du får en koslig kveld ute, og en enkel dessert som du kan ha, har de helt sikkert

 

Mammamo, du har vært kjempeflink som har klart å gå ned, og som du sier, man må unne seg noen utskeielser, og det skal man gjøre!

 

Her har det vært masse regn idag, og strømmen var borte litt også...

Vi får besøk av en nevø med jenta etterpå, så idag blir det gryterett til middag;)

 

Ha en fin dag, håper ikke alle regner bort:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg sååå igjen Isis!! Jeg har sløva litt med måltidene nå denne uka og da blir jeg såååå mye mer godtesugen ja!!! Så jeg vet hvor skoen trykker... hehe...

 

Veide meg i dag da... Stillstand i forhold til forrige mandag... :) Hmm.. var jo litt nedgang i går men... Ja, ja, får håpe på bedre resultater neste uke... Har da blitt kvitt 2 nye cm rundt midjen da :) lov med litt utskeiing ja, men jeg har nok vært litt vel slø siste par ukene... Og det synes på vekta ja... Ikke gått ned mer enn 200 gram de siste 3 ukene... huff... Må virkelig skjerpe meg nå om jeg skal klare å nå målet mitt...

 

Stakkars lille pusekatten da!! Tenker hun får et godt hjem hos deg, Isis!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammamo: må virkelig si du har mistet mye midje! :) sikker på at det vises kjempegodt!!! Tror nok du når målet ditt i tide, om du klarer å hente deg inn, som du sier. Har vanskelig med å komme tilbake i det gamle sporet kjenner jeg. Veldig befriende å ikke telle alt - men men. Vi skal jo nå målene våre, ikke sant?

 

Synes også du er snill Isis, bra noen kan da over når andre svikter! Blir så sint på folk som gjør sånt mot slike hjelpesløse små vesener. Skulle ikke vært lov!!

 

Mamsen: du får bygge opp motivasjon til å starte på igjen :) Du får ikke forlate oss, nemlig!!

 

Ha en fin kveld. Holder på å bake brød nå - med masse ulike typer mel og frø. Iallefall MYE sunnere enn cookiesene jeg og minstejenta på ni bakte i formiddag. En grovregning viste at det er ca 85 kalorier pr. kjeks. Men de er jo rååågode da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!!

 

Ser ut til att alle her sliter litt for tiden, men allikevel har det ikke vært noen store oppganger på vekta:) Det må jo være bra!!

 

Hadde store planer for dagen i dag når ferien var over og det var tilbake i jobb, men det ble ikke helt som jeg hadde tenkt:( Ble en travel dag på jobben, så det ble ikke tid til å spise slik jeg hadde tenkt, og når jeg kom hjem orket jeg ikke å gå den turen jeg hadde tenkt. Men, men, det kommer en ny dag i morgen og da har jeg fri, så kanskje da..................................?:)

 

Har vært inne på flere tråder her nå og lest litt, og blir alltid så inspirert av det. Håper bare det varer til i morgen også!!:)

 

Ha en god natt, og lykke til med en ny sunn uke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var jeg igang igjen med trim. Har vært ute å gått en liten tur i dag som ga 1.6 tp, i tillegg til husarbeid i flere timer, noe som jeg er veldig fornøyd med. Både trimmen og att huset endelig ser nokså rent og ryddig ut:p Har også vært veldig flink med maten i dag, så nå føler jeg att jeg er klar for nedturen på vekta!

 

Leste att jeg hadde skrevet som delmål 74kg til 1 september og da begynner jeg å få litt dårlig tid:)

 

Håper det går bra med alle dere andre:)

 

Ha en fortsatt fin kveld:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Rakri, tusen takk, jeg forlater dere ikke, skal jo nå begynne å ta meg isammen igjen, og da trenger jeg jammen dere her inne:)

På hjemmefronten går det heldigvis mye bedre, og det er deilig:D Han viser at han mener det, og jeg håper at vi får mange fine år til isammen

 

Mammamo, du har jo vært så flink, og du har ihvertfall ikke gått opp, men NED!!! Husk på det;)

 

Sassa, så flink du var igår da, både trening og husarbeid!! Flink jente:)

 

Idag skal jeg til en spesialist i BUP for å se om han kan hjelpe minstemann med tisseproblemene om natta. Ei venninne har gått der med datra, og det gikk veldig bra, men hun var litt eldre, for han vi har er bare 8. Men, får høre hva han sier.... Han er ihvertfall tørr på dagtid nå

 

Ha en flott dag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...