Gå til innhold

Nå eller aldri - da må det bli NÅ


Gjest Isabel

Anbefalte innlegg

Da var det kveld, og vi har kåken for oss selv igjen. Har hatt besøk av ei venninne med tre barn. Trivelig, men hektisk - og er veldig lei av å ordne alt fra frokost til matpakke til utflukter, middag, kvelds osv osv. Så da blir det vel sånn som det ofte bruker å være når man får besøk: artig når de kommer, og litt godt når de drar.

 

Var veldig flink med maten selv, både i helga og ellers i uka, men det var stillstand, dvs 49.3 kg Egentlig ingen overraskelse, for det er bra mange uker siden vekta sto stille. Har et drøyt kilo igjen, så vil tro det er gjenstridig. Igår viste vekta 49 blank, men som vi vet varierer det jo litt fra dag til dag

 

Nå er det straks ferie for min del iallefall, og blir vanskelig både med registrering av mat og veiing. Har vel nevnt det før, men målet for ferien er å holde vekta under 50. Lurer på om jeg skal ta med meg min badevekt for å kontrollere det (skal være borte i ca 5 uker) skal iallefall la kjøkkenvekta stå hjemme, og satse på at jeg estimerer omtrent rett. Tenker å legge inn her fortløpende, om det ikke blir for omstendig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2,8k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Ellie25

Hei folkens. Travel tid for meg nå. Skal til å løpe på trening, så er det pakking av klær og utstyr samt smøre matpakker før vi kjører til Mo for en ukes tid. Skal jeg hilse til noen, Raki? Hehe. ;)

Vi skal avgårde til mammas 50-årsdag. Først litt onkel og tante og slik ikke-så-nærme-familiemedlemmer-besøk og slikt i et par dager, og så skal vi ut til onøya og feire med storfest av nærme venner og familie hele helgen. Det er laget skikkelig opplegg med lunch på huset (har lånt et stort herskapshus), og middag på restaurant for hele gjengen, så er det natursti med poster rundt om kring øya, bading for de som føler seg litt viking, grilling, swingkurs i min regi, masse festleker og gale folk. Blir sikkert kjempekoselig.

 

Jeg har ikke planlagt å registrere noen ting som helst, så det fpr bli som det blir. Går jeg opp litt så går jeg opp litt. Blir da alltids kvitt det igjenn etterpå. Det betyr riktignok ikke at jeg skal spise alt jeg vil nei, jeg skal forsøke å holde meg så riktig som mulig, og skal ikke drikke noe alkohol i det hele tatt. Kanskje blir det en mindre utskeielse i form av et LITE stykke kake eller en ekstra brødskive eller litt grillmat, men i hovedsak skal jeg være så flink jeg kan. Blir spennende å se vekta neste uke nå. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det blitt stille her. Det går vel mot ferie, fritid og litt andre aktiviteter for de fleste her nå. Jeg var på vekta i går, men det hadde gått opp igjen så jeg har bestemt meg for å vente en uke før jeg legger inn tallene;-) Jeg kommer nok ikke til å være så veldig aktiv her inne gjennom sommeren, men ta en liten *"pause".

 

Dere andre har vært så kjempe flinke, men jeg håper att jeg kan ta innpå litt i løpet av sommeren:-)

 

I dag har jeg vært på en halv times sykkeltur for å hente bilen på verksted. Det var helig! Ellers får jeg se hvor mye trimm det blir denne uken, skal jobbe en del og ungene er jo hjemme nå, så det er ikke så lett å få lagt inn i dagens program.

Jeg lurer også hva du gjorde for å få 6 trimmpoeng mammamo?????:-)

 

Ellers ønsker jeg dere som skal ut på tur nå en riktig god tur, og fin ferie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tungt med stillstand på kiloene og bare et par cm inn totalt.... Enda så flink jeg har vært!!! Trenger litt oppmuntring ja! Jeg blir borte på ferie fra fredag og en uke fremover. Skal gå greitt med maten, men blir vel litt mindre trening...

 

I går fikk jeg 6,9 trimpoeng. Måten det skjedde på var at jeg først var på 1 times styrketrening på treningssenteret. Senere på kvelden gikk vi tur med hunden rundt ett vann her i skogen. Det var en tur på ca 1 mil og vi brukte 2 timer. Kjenner det GODT i beina i dag ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår gikk jeg på en smell :confused: Dagen var i utgangspunktet planlagt å være litt kosedag, med middag og kake hos søstra mi. I tillegg skulle hun og jeg gå ut å dele en flaske vin. Alt dette pga det er siste dag før vi reiser "fra hverandre" i ferien, og litt for å kose oss etter en stevsom vår både hos oss og dem. MEN hadde jeg enda nøyd meg med det... men neida, her gikk man "amok" i restene fra kaka nesten midt på natta.. Endte på 2366 ;) fysj og fy!!!!!!!! (skal ha 1700-2000, men bruker å ligge litt under 1800)

Deilig der og da, men ikke så fornøyd idag da. Veide med i morges, og det har ikke gitt negativt utslag der enda - var litt mindre enn på mandag..

 

Ja, det var mitt hjertesukk om i går. Greit å få ut frustrasjonen!

Fortsetter på vanlig fra idag da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

Rakri: Du må ikke ha dårlig samvittighet, som du selv har sagt her tror jeg: Spist er spist... Og du har jo vært sååå flink, så en dag med utskeielse gjør ingenting!!!

 

Jeg er hjematt etter 3 dager i Gøteborg. Ble vindfullt, men ellers bra. Jentene storkoste seg vertfall! Sovna ikke før kl 23 begge kveldene... Men ferie er ferie, så jeg lot de bare styre litt ;) Ble litt smågodt på meg da... klarte ikke holde meg heelt unna... Og så ble det litt for få måltider og litt for mye på de måltidene jeg spiste... Men veide meg i dag tidlig og da sto vekta på 71,0, det samme den gjorde på søndag, så jeg er overlykkelig!!!!!!! :D Var jo ikke innom her på søndag, (da vi dro) på veiedagen, da sto faktisk vekta på 71.0, dvs ned 400 gram forrige uke!!!

 

6 trimpoeng på en dag ja... Ikke noe problem når man går tur og triller 2 jenter som til sammen veier 30 kg + vogna på 5-7 kg.... Minstesnuppa (21 mnd) i vogna og eldste (4 år) på stå-brett. Er det fint vær går vi lang tur, ca 2 timer, jeg går raskt, men det er jo begrenset hvor rask gange man klarer i oppoverbakke med 35 kg foran... Men jeg blir skikkelig sliten, så jeg registrerer det som rask gange. (forbrenner sikkert enda mer kalorier også, men registrerer som rask gange da). Så har jeg jo en sånn super rockering. I falge noen andre her inne kan det registreres som moderat styrketrening. Jeg er litt usikker på om det blir riktig da... Blir jo ikke sliten, men kjenner jo at musklene jobber skikkelig. Man blir jo ikke andpusten av sit-ups heller... Så 30 min med den gir 0.9 poeng. Så da blir det fort 6 poeng på en dag :)

 

Isis: Så flink du var og fikk masse poeng da!!! Du gjør jo "alt" riktig! Kanskje det blir slik at du år ned annenhver uke?? Gikk jo ned så mye forrige uke. Skal se at du får bedre resultater neste uke!!

 

Ser ut til at det blir stille her fremover da... *sukk* Bare jeg som ikke skal på ferie... Håper dere får tid til å stikke innom her en tur innemellom da :D

 

GOD FERIE til dere som reiser på tur!!! Er spent på hvordan det går med mamsen som er på hytta med(?) mannen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vogn gir god trim. Har en stor tvillingvogn jeg, som veier 20 kg bare den. Og innholdet i vogna nærmer seg snart 20 kg det også, så da blir det ca samme som deg. Hadde vært moro å sjekke med pulsklokke hvor mye man egentlig forbrenner. Har brukt å registere det som gange 4 km/ t - men kan hende man bruker mer? Jeg blir iallefall også både svett og sliten - særlig når man skal oppover!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

Kanskje jeg registrerer litt for mye da... Men jeg går jo fort på flatene, og det er tungt nok da å... Og oppoverbakkene er jo pust og pes og svetten siler nedover ryggen... ;) Så jeg tenker at det alt i alt blir som rask gange jeg da... Men burde vel sikkert testa med pulsklokke for å få det heeelt rett da... Men på den annen side så går jo vekta ned, så akkurat hvor mange trimpoeng det blir er vel ikke så nøye :)

 

Og så begynner jeg å lure litt da... Synes denne slankinga går altfor lett... Har gått ned 6 uker på rad... Lurer på når jeg møter veggen... For den kommer, det er jeg sikker på.... Håper bare den ikke kommer enda..... hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes også det har gått overraskende lett. Har aldri greid å slanke meg før på denne måten - har alltid "bare" spist lite eller ingenting, rast ned på rekordtid - og opp igjen. Men nå går det som du sier nedover jevnt og trutt.

 

Jeg har holdt på i 17 uker, og har mistet 8 kg. To ganger har jeg gått bittelitt opp, og et par ganger har det stått stille, men aldri stillstand to uker på rad for eksempel. Har i snitt gått ned 500 gram i uka, men det har variert fra 200 gram til 1.5 kg på en uke..Forventer igrunnen at det blir verre å stabilisere.. men først skal jeg ned de siste 1.3 kg :)

 

Enig med deg - antall trimpoeng helt nøyaktig blir ikke SÅ viktig, når man går ned og ned. Da gjør du det jo riktig uansett!! :) det liker vi!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

Var akkurat inne og meldte meg ut av abonnement på bladet "iform" Meldte meg inn for å få en gratis treningsvideo og et blad. Så da jeg fikk fakturaen at en velkomstpakke ville komme 3 uker etter betaling av fakturaen. Kunne ikke klare å huske hva det var... hehe... Men nå så jeg at det var en pulsklokke :) Sikkert bare en sånn super-billig-utgave, men men, må da teste den ut... hehe...

 

Er verre å klare å holde vekta ja... Lillesøstera mi driver med det nå, varierer 1 kg opp og ned hele tida, men det gjør da ikke noe. Så lenge det ikke plutselig er 2-3 kg opp og ingen ned.... :) Min kjære har jo (som jeg har nevnt før) gått ned masse kilo, og han syntes også det vanskeligste var å stabilisere. Han har noen kilo for mye nå, klærne begynner å bli litt små.... Så han må ta seg selv i nakken sier han... Prøver jo å få han med nå som jeg også driver og slanker meg da :) Han har ikke prøvd vekta jeg har kjøpt da... Han er litt redd for den.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det begynner å bli stille her. Vi drar på ferie på lørdag, men blir å være på nett hele tida, siden vi skal være hjemme hos foreldrene våre. Gleder oss til å møte slekt og venner nordpå - vise fram de herlige små blant annet :)

 

Er veldig spent på hvordan ferien slår inn på vekta. Håper å kunne kose meg med god samvittighet når jeg skal det, samtidig som jeg ikke skal skli helt ut. Det er så mye lettere når jeg er hjemme, og både kan planlegge og veie.. men skal vel få det til. Om resultatet blir litt opp i ferien, får jeg det vel av etterpå.

 

Har ikke hørt (tror jeg) om mannen din. Hvor mye gikk han ned da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi reiser i morgen, blir det neppe tid hverken til veiing eller skriving her. Så da melder jeg inn dagens veiing som ukas resultat. Vekta viste 48.7 kg idag :) JIPPI FØRTIÅTTE først :) Superfornøyd med det!!

 

Da jeg staret her, satte jeg 50 som mål, men siden metoden her har funket så bra, justerte jeg det ned til 48 kg. Det har gått mye lettere enn forventet. Ikke sånn å forstå at det er så lett å motstå fristelser bestandig, og være superkonsekvent - men ja- dere forstår vel? Uansett betyr det at jeg er bare 700 gram over det jeg bare hadde drømt om å veie pr. 1.juli.

 

Så var det ferie da, som jeg til stadighet har tatt opp som en bekymring. Tror det største problemet blir å ikke få veie maten, og ikke allitd få anledning å legge inn her. Er ganske avhengig av å legge inn / planlegge fortløpende. Tenker jeg skal prøve meg på en ferieblogg - der jeg skriver litt om trim, mat og sånt. (bare skriver den i mine dokumenter om jeg ikke har nett) Kanskje kan det hjelpe? Det får tida vise. Kom gjerne med innspill der også, om dere vil. Kanskje vi kan dele gleder og frustrasjoner med hverandre?

 

Uansett så håper jeg alle her får en fin ferie - og at vi klarer både trim og sunn mat gjennomferien OG takle å gjøre en liten utskeielse eller to med GOD samvittighet :)

 

Sommerklem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

God Tur da, Rakri!! moro å besøke familie man sjelden ser!! Og ekstra kos å vise frem små sjarmtroll :) Gratulerer med enda et vekttap!!! Så flink du er!! *klapper og jubler for Rakri!!* Nesten nådd målet! Tipper du ikke kommer til å gå opp i ferien jeg. Du har jo vært inne i dette siden februar, så du klarer nok ikke skeie ut så mye at vekta går opp :) Blogg høres jo lurt ut da. Da MÅ du liksom rapportere og se svart på hvitt hva du har spist...

 

Min kjære ble årets slanker for noen år siden. Han gikk ned 52 (!) kilo!! Og det fra januar til august.........

 

Blir nok ingen nedgang på meg denne uka, ser vertfall ikke slik ut enda, bare 2 dager til veiing... Ikke vært noe flink med trim denne uka heller... Men har rocka masse da, 20-30 min hver dag! Er blitt flink nå :) Men det teller liksom ikke, for jeg blir ikke sliten... hehe... Skal ut og gå en laaang tur med jentene mine i mårra da. Kosa meg med taco i kveld... Ble litt for mange kal på en gang da, men ikke over dags-grensa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøssenavn. 52 kg! det må jeg si.. kan ikke komme her å skryte så høyt da..hehe :)

 

Ja, vi gleder oss masse. Kjøreturen til foreldrene hans er 65 mil, så vi er litt spente på hvordan det går med to små i bilen. De er veldig rolig og tålmodig, så tror det skal gå fint, men man vet jo aldri helt da. Videre til mine foreldre er det nærmere 70 mil, så vi har mye kjøring foran oss. Skal ikke helt nord før 10.juli, så vi skal kose oss lenge hos farmor og farfar først.

 

Akkurat nå sitter jeg her i stor spenning. Bestevenninna mi er i fødsel - 5 uker før tida. Håper det går bra. Antar vi må utsette oppstart av kjøring sånn at jeg får se babyen først. Hun er veldig etterlengtet, så det blir stas

 

Ikveld ble det mye kos, med to glass vin og en del sjokolade. Landet på litt under 1900, så fortsatt med litt margin under maxgrensa på 2000, men mange kosekalorier og lite frukt idag.. litt av utskeielsen skyldes nok spenning :) jaja.. må vel kunne unne seg sånt en sjelden gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur Rakri, og GRATULERER med flott nedgang!!! Kos deg på ferie og med din disiplin tviler jeg på att du går opp!!! Det må være kjempe deilig å være så nærme målet!:) Lykke til videre

 

Mammamo: Jeg har også en slik pulskolkke fra iform, men jeg har ikke klart å finne ut hvordan jeg skal få den til å telle kalorier. Har litt liten tolmodighet med slike ting, så da lar jeg det heller være:p Men viss noen vet hvordan det skal gjøres, så tar jeg imot gode råd!!:)

 

Har vært inne å registrert dagens matinntak nå men synes det er vanskelig å få det nøyaktig. Spiser en del blandet mat som f.eks. salater, wok, frukttallerken osv. En kan jo ikke veie hver ting!!?? Hvordan gjør dere det?

 

Ellers føler jeg det går ganske bra med matinntaket nå og er veldig spent på veiedag på mandag. Krysser fingrene for att det ikke er høyere tall enn det som ble registert sist!! :eek: Skal være hjemme i helgen og håper derfor å klare å styre unna de store utskeielsene.

 

Ha en fin helg ( og ferie for dere som har det) alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

Sassa: Jeg pleier å veie de kalori-rike tingene... I salat og Wok er det jo mye som er ren JA-mat og ikke trenger å registreres. Lager meg salat til lunsj hver dag og da veier jeg avocado, mais og ost, ellers har jeg oppi paprika, agurk, champingon, ruccola, is-salat litt ettersom hva jeg har...

 

Var på vekta i dag tidlig og om den holder seg så går jeg jammen littegrann ned denne uka også :) Det er helt utrolig at jeg går ned med masse utskeielser og lite trim... Er vertfall utrolig motiverende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset mammamo!! Jeg prøver å ta det litt på feelingen når det gjelder vekt. Veier litt når ungene er ute, men synes ikke de trenger vite att jeg veier maten. Her i huset er vi ikke på slank, men har bare fokus på å spise sundt:p

Tror nok 15 åringen skjønner det allikevel, men jeg prøver å holde fokuset på att det skal være sunn mat og det trenger jo hun også:)

 

Ellers har det blitt litt utskeielser i dag i form av jordbær med fløte og det blir nok litt skjokolade og chips når det lir litt på kveld, men jeg var også på vekta i dag og det ser ganske lovende ut for mandagen. Håper bare det holder seg!!! :)

 

Ha en fortsatt strålende helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

Sassa: Et annet tips: Bytt ut fløten til jordbæra med vaniljesaus... mmmmmm :) Eller vaniljekesam, det er også godt!! Jeg spiste jordbær og vaniljesaus i dag!!

 

Skeiet ut med en sjokolade i dag jeg da... Men holder meg innafor grensa da... Ble bare knekkebrød med eple på til kvelds... hehe.... Og gikk meg en tur på 1 time nå i kveld! Litt spent på vekta i mårra da... Og på målene ellers også... Se om rockinga hjelper noe på midjemålet... Har jo blitt kvitt 5 cm rundt livet på 6 uker da, så jeg er fornøyd med det så langt ja!!! Men har litt til å bli kvitt og få stramma opp... Og litt rundt hoftene ja.......

 

Håper det går bra med venninna di da, Rakri. Av en eller annen grunn så jeg ikke innlegget ditt i dag tidlig?? Enten var jeg trøtt eller det var noe galt med data'n min... hehe... :)

 

Ja, min kjære var kjempeflink!! Gikk jo ned en del jeg å, bare ved å legge om kosten, for jeg trimmet ikke... Men han gikk nesten ned for mye... For han klarte ikke å stoppe... Hjalp ikke at jeg og mor hans sa at nå var det nok.... Han fikk jo til og med på seg en av MINE bukser til slutt..... Husker ikke helt, men tror han fikk se på bilde av seg sjøl og først da innså han at det kanskje var nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Hei hei, da er jeg tilbake fra hytta, og kan lese om hvor flinke dere har vært, og er!!

Tar av meg hatten og gratulerer, der er superflinke, og dere får lønn som fortjent

herlig at kroppen tåler utskeielser uten at vekta går opp, det er et godt tegn:)

 

Jeg har kost meg på hytta, og det har gått veldig fint! Ingen fest eller fyll, bare masse kos, og masse besøk og overnattinger. Koslig!

Deilig å komme hjem igjen til sofaen og ordentlig bad, men uka har vært fin

 

Det har vært en grusom ulykke, igjen, på veiene her, og denne gang ble en klassekamerat av min 15 åring drept, og moren ligger hardt skadd på sykehuset..

Tragisk.... fatter ikke hvor fort livet kan snu seg, og jeg er takknemlig hver gang på at ikke det er noen av mine, men kan ikke forstå at livet kan være så urettferdig at det tar barn...

Jaja, det har blitt mange av mine barns kompiser som har blitt borte det siste året... 3 stk.... helt grusomt!

 

Tom for strøm her nå, men kommer innom igjen:)

 

Klemzer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, slike ulykker er trasige greier altså. Håper det går bra med mora da!

 

ja, mammamo: vanilkekesam er fantastisk. Var sikkert deg jeg fikk det tipset av tidligere - og selv mannen min, som er vaniljesauselsker, synes vaniljekesam var svært godt sammen med jordbæra :) Har nok også skeiet litt ut i helga. Passer på å holde meg innenfor rammene som deg, men litt mer vin og sjokolade enn man bør da. Litt kos må være lov, poenget er jo å hente seg inn igjen ;-)

 

Sassa: jeg unngår også å veie maten når barna er inne. Har en datter på 14, så vil ikke gi henne noen innfall. Dessuten er det bare "pyntekilo" jeg holder på med, så da tror jeg at jeg sender ut litt feile signaler om hun og søstra på 9 får vite at jeg er på slanker`n. Uansett får hele familien en bonus med at det er så mye sunt å velge i nå - mer enn før, mener jeg. Og "alltid" oppskårne gulrøtter :)

 

Ang venninna mi så tok det tid før babyen kom da riene til stadighet stoppet opp. Men igår kveld kom jenta, og hadde fin vekt på over 2800 selv om hun var en mnd for tidlig. Så det var jo supert. Eneste skår i gleden for min del er at jeg er nordpå, og ikke kommer hjem til Trondheim før slutten av juli. Så det blir lenge før jeg får se henne på noe annet en MMS.

 

Ha en fin dag dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamo

Så bra at dere har hatt en fin uke, mamsen!! Det var godt å høre :)

 

Ble stillstand på vekta denne uka, men 2 nye cm er borte fra midjen, så jeg er kjempefornøyd! Kan jo ikke regne med å gå ned noe når jeg bare skeier ut... hehehe... Blitt litt mye de siste 2 ukene, så nå må jeg skjerpe meg!!

 

Mamsen: Sånne ulykker er sååå tragiske!! Huff og huff! Og jeg synes det har vært så innmari mange ulykker i år hvor det er unge som blir drept. Håper virkelig det går bra med mamma'n da, men bra blir det vel ikke når hun får vite at hun har mistet et barn... *grøss*

 

Så bra det gikk bra med venninna di da, Rakri. Synd du ikke får se henne på 1 mnd da... Du hadde jo planlagt riktig da, kunne jo ikke vite at jenta ville ut 5 uker for tidlig.... hehe...

 

Har du forresten fått rockeringen din, mamsen? Jeg rocker som bare det!! Kan stå 20 min uten stopp uten problemer :)

 

Mine jenter på 2 og 4 tenker ikke over at mamma veier maten sin :) Så det er greit hjemme hos oss. Hun på 4 vil også veie maten sin da, det blir 50 sier hun... hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja endelig ble det min tur også!!:) Får bare håpe det fortsetter:D Har vært å kjøpt vaniljesaus og vanilje kesam i dag, så nå er jeg klar tilfelle jeg skulle få jordbær i hus igjen.:)

 

Mamsen: Så flott att dere har hatt en fin uke på hytta! Høres herlig ut.

 

Mammamo: Tusen takk!! Gratulerer selv! Det er vel cm som viser og ikke kiloene:p

 

Nå har jeg fått bok om styrketrening for kvinner i posten, og i dag var jeg å kjøpte meg håndvekter, så nå får jeg prøve ut noen øvelser i morgen (etter husvask og slike ting). Har blitt lite trimmpoeng i det siste.

 

Nå må jeg finne senga! Natti natt...................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsen 69

Heisann!!

 

Idag er det minnestund på skolen for de som gikk i klassen til gutten, og da håper jeg at de får beskjed om at mora er bedre, de har nemlig ei datter også...

 

Sassa, grattis, du er flink!!!

 

Mammamo, du går riktig vei, og det er ikke vekta som teller så lenge du går ned;)

Skal hente rockeringen idag, skal bli spennende å se hvor lang tid det tar før jeg får det til, hehe... men tror det kan ta litt tid:p 20 minutter er jo helt fantastisk da!! Blir det trimpoeng av det også?

 

Rakri, gratulerer med venninne-baby, og så godt at det finnes MMS, hihi... det hjelper jo litt ihvertfall:)

 

Nå skal jeg snart på stranda, og det er sol og blå himmel

 

Ønsker dere alle en strålende solskinnsdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...